Saab 900i 16v 3D, 1991, RAF (endine SeekordJaak masin)
Huvitav asjalolu: ühendasin selle klapi torudega uuesti ära. juhet ei ühendanud. Pöörded hoiavad ühtalselt, suht norm. kõrgusel. Kui ühendan juhtmed klapile siis toimub mootori töös midagi (justkui pöörded muutuksid ebaühtlaseks või pisut kõrgemaks) aga seda vaevumärgatavalt. Kui klapi ühendan juhtmetega ära (ka voolikutega) siis hakkab ka mootori kontroll tuluke tõenäolisemalt spidol põlema. Klapp endiselt ei tee mingit pininat ega urise (ei näita elu märke) samas ma ei tea millised need elumärgid on.
On see auto ajju minev impuls, mis ütleb et " mootor käi teist moodi" või on see ikkagi klapi mingis ulatuses töövõimest tulenev nähtus???
Kas on mingisugust moodust kuidas kontrollida kas ikka on asi selles klapis.
p.s. ivomets on mind teinud nüüd skeptiliseks kogu selles juppide katkisuses ning kaalun kas ehk äkki on jama peidus kuskil mujal jne...
On see auto ajju minev impuls, mis ütleb et " mootor käi teist moodi" või on see ikkagi klapi mingis ulatuses töövõimest tulenev nähtus???
Kas on mingisugust moodust kuidas kontrollida kas ikka on asi selles klapis.
p.s. ivomets on mind teinud nüüd skeptiliseks kogu selles juppide katkisuses ning kaalun kas ehk äkki on jama peidus kuskil mujal jne...
Kui klapp on torudega ühendatud ja juhet taga ei ole, püsib klapp samas asendis kogu aeg ja seepärast käibki auto ühtlaselt.
Sellest teisest variandist ma ei saanud aru - et kui klapil voolikuid küljes pole ja ühendad juhtme taha, siis muutub midagi mootori töös - ei kõla loogiliselt.
Kui klapile juhtme külge ühendad ja see paneb Check Engine tule põlema, siis järelikult ei saa aju klapiga ühendust. CEL kood 12222 ongi näiteks AIC klapi juhtmestiku viga, neid koode saab lugeda, kuid selleks on sul manuaali vaja.
Selle klapi kontrollimiseks saab mõõta takistust (nende klapi kahe klemmi vahel), mis peab olema u 8 oomi (plussmiinus 2 oomi on lubatud).
Samuti saab kontrollida, kas klapi pistikusse tuleb toide. Kui süüde sisse lülitada (mootor ei käi), peaks seal olema akupinge.
Mida veel soovitatakse on seda klappi pesta ja õlitada (kasuta näiteks carburator cleanerit pesuks ja WD40 õlitamiseks) - seda siis ikka voolikute poolt, mitte pistiku poolt.
EDIT: Oot, aga kui auto käib ja klapp on voolikutega ühendatud ning juhet taga ei ole - kas siis CE tuli ka põleb? Või läheb põlema vaid siis, kui juhe klapi külge ühendada?
Sellest teisest variandist ma ei saanud aru - et kui klapil voolikuid küljes pole ja ühendad juhtme taha, siis muutub midagi mootori töös - ei kõla loogiliselt.
Kui klapile juhtme külge ühendad ja see paneb Check Engine tule põlema, siis järelikult ei saa aju klapiga ühendust. CEL kood 12222 ongi näiteks AIC klapi juhtmestiku viga, neid koode saab lugeda, kuid selleks on sul manuaali vaja.
Selle klapi kontrollimiseks saab mõõta takistust (nende klapi kahe klemmi vahel), mis peab olema u 8 oomi (plussmiinus 2 oomi on lubatud).
Samuti saab kontrollida, kas klapi pistikusse tuleb toide. Kui süüde sisse lülitada (mootor ei käi), peaks seal olema akupinge.
Mida veel soovitatakse on seda klappi pesta ja õlitada (kasuta näiteks carburator cleanerit pesuks ja WD40 õlitamiseks) - seda siis ikka voolikute poolt, mitte pistiku poolt.
EDIT: Oot, aga kui auto käib ja klapp on voolikutega ühendatud ning juhet taga ei ole - kas siis CE tuli ka põleb? Või läheb põlema vaid siis, kui juhe klapi külge ühendada?
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Sain KT100 käest laenuks uue kasutatud klapi. Nüüd masin ilusti fungab :drive: kohe hakkas kõik tööle nagu peab.
Vaatame kuidas ta edaspidi käitub, kas hakkab jukerdama või ei.
Ja nüüd sain ma kuulda/teada seda pininat, mida see klapp teeb:thumb:
Vaatame kuidas ta edaspidi käitub, kas hakkab jukerdama või ei.
Ja nüüd sain ma kuulda/teada seda pininat, mida see klapp teeb:thumb:
- Mootori pöörded enam ei kõigu! mootor käivitub ilusti nii nagu peab ja trikke ei tee. kõikumine kadus kohe pärast terve vk-klapi paigaldamist. (nii, et see vk-klapp oli kogu selle jama ja jura taga. oh seda kurjust).
- Vahepeal vahetasin ära ka klapikambrikaane tihendi. Lekkimine lõppes! :headbang:
- esisild sai regullitud siin samuti mõni aeg tagasi, bueno, ja rool otse! :)
- mis siis jäänud veel? Makk autosse panna (mis endiselt paranduses) ja see ripplagi tavalaeks ümber teha ning kässar hoiab aga väga kehvasti (trossid?) :P
Kokku on läinud sellesse masinasse pärast selle osatmist veel umbes 4500.- (huvitav, mis "tuuningut" Jaak sellele autole tegi, et säärast hinda mult küsis? :conf: )
- Vahepeal vahetasin ära ka klapikambrikaane tihendi. Lekkimine lõppes! :headbang:
- esisild sai regullitud siin samuti mõni aeg tagasi, bueno, ja rool otse! :)
- mis siis jäänud veel? Makk autosse panna (mis endiselt paranduses) ja see ripplagi tavalaeks ümber teha ning kässar hoiab aga väga kehvasti (trossid?) :P
Kokku on läinud sellesse masinasse pärast selle osatmist veel umbes 4500.- (huvitav, mis "tuuningut" Jaak sellele autole tegi, et säärast hinda mult küsis? :conf: )
4500.- eest ei saa mõnel uuemal autol isegi ühe kuu liisingmakset.
Klassikul iga kuu küll sellist summat ei pea välja käima...
Käsipidurit ei reguleerita klassikul trossidest, välja arvatud siis kui tõesti trosse vahetasid. Seal ikka viga mujal. Ehk siis sadulates.
Klassikul iga kuu küll sellist summat ei pea välja käima...
Käsipidurit ei reguleerita klassikul trossidest, välja arvatud siis kui tõesti trosse vahetasid. Seal ikka viga mujal. Ehk siis sadulates.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
esitulede kojamehed puudu; see annam klassikule õige näo, muidu nagu nagu midagi oleks puudu.....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Esikoja mehed täiesti olemas aga ei tööta, ja töepoolest teevad need pisikesed vigurid autole öige näo. Samas ise vaatasin nii silma järgi et kas volvo 200 seeria masinatel mitte sama sugused need asjad pole?
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Algselt postitas: lamp
Esikoja mehed täiesti olemas aga ei tööta, ja töepoolest teevad need pisikesed vigurid autole öige näo. Samas ise vaatasin nii silma järgi et kas volvo 200 seeria masinatel mitte sama sugused need asjad pole?
No mul on puudu vaid kojamehed ise tulede ees. muu krempel on olemas masina küljes, ainult et millegi pärast juhtmetest lahtiühendatud. vist ei tööta, ma ise pole veel kontrollinud.
Kas saan ma sinust õigesti aru, et sul on need kojamehed täitsa üleliigsed?
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Tross on kõrisse kinni roostetanud arvatavasti. Selle võin sulle anda. Pole küll uus, aga toimis viimati ja liigub kõris. Tule vii minema. Sadulaga on see, et äkki aitab manseti või kolvi vahetamisest. Või on sellele kolvile juba haamriga lajatatud.
Kuidas kontrollida geneka korrasolu? Ja kas seal veel midagi on kontrollida, mis on seotud laadimisega?
Nimelt, aku punane tuli vilgub ja põleb kordamööda!
p.s. viimase sõidu 400m oli kustus. Vilkumine algas täna hommikul.
:freak:
Vabandused mu võhiklike küsimuste pärast.
Nimelt, aku punane tuli vilgub ja põleb kordamööda!
p.s. viimase sõidu 400m oli kustus. Vilkumine algas täna hommikul.
:freak:
Vabandused mu võhiklike küsimuste pärast.