Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Vasta
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#226

E Apr 18, 2011 16:08

On küll jah.
Kas vanematüübi klassikutel polegi asisemat pidurit, kui see ventileerimata jubin?
Turbopille pidurdab ka selline asi?
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#227

E Apr 18, 2011 16:13

10 aasta jooksul olen ikka alati seisma saanud.Pidurite kohta pole midagi halba öelda.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#228

E Apr 18, 2011 23:48

Turbodel on ees ventkettad, täna otsin tikutulega, ja kui leiaks, maksaks rohkem kui 9000 esisadulate upgrade + tagumiste upgrade.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#229

T Apr 19, 2011 2:14

Minu interpretatsioon vanast Saabist:
Pilt
Kiitke või laitke.
Ise olen rahul. :love:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#230

T Apr 19, 2011 9:06

Kiidan.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Thor
Postitusi: 529
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#231

T Apr 19, 2011 9:30

No, eks ikka kiidame :thumb:
Valge plekk on kena.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#232

T Apr 19, 2011 10:11

Täname. Sõber küsis piltide peale, et miks ma nii koledad tegin. Mis seal salata tänaval näeb auto ägedam välja.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#233

T Apr 19, 2011 10:43

Mõte on väga hea. Peaksid tiivaääred ka korda tegema. Mis sul tagatulega juhtus? Korralike sedaani tagatulesid pole saada eriti.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#234

T Apr 19, 2011 13:03

Tagurdasin vastu mingit puuroigast, mis oli püsti täpselt nii kõrgel.
Pole veel jõudnud otsidagi.
Tiivaääred ongi järgmine suurem katsumus. Kõige hapum on see, et koopas on suured augud. Ma teiselt poolt ei julge pidistadagi. Seal on puhta hull see lugu.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#235

T Apr 19, 2011 13:58

Ma näen seda päris tihti lähedalt, pildistada pole vaja ;)
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#236

N Apr 21, 2011 12:23

Klipi teises pooles on näha autot protsessis:
http://www.youtube.com/watch?v=7WyDn_w4HOY&feature=player_embedded
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#237

N Apr 21, 2011 12:36

Turbodel on ees ventkettad, täna otsin tikutulega, ja kui leiaks, maksaks rohkem kui 9000 esisadulate upgrade + tagumiste upgrade.


Klassiku vent kettaid täiesti võimalik nt. Speedpartsist tellida, ilmselt ka mujalt. Aga ärge alahinnake seda tonnise sadulate upgrade - muutus on võimas :head:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#238

N Apr 21, 2011 22:05

Pidurdavat pinda on vist tonnise omadel ca 30% rohkem, kui ma nüüd õieti mäletan.

Aga jäi näppu üks video, kus natuke viimaseid töid on kajastatud.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
margusl
Postitusi: 76
Liitunud: N Okt 21, 2010 19:46
Asukoht:
Auto:

#239

L Apr 23, 2011 21:58

Ma ei ütleks, et korras klassiku ja 9000 pidurite tõhusus väga erinev oleks... esimesel pidurdamisel... 9000 upgradel on see boonus, et kannatab rohkem ka kui ühe korra järjest tõsisemalt pidurdada, selle nimel tasub swap ennast esimese sõiduga ära eriti kui silmas pidada, et see on peaaegu tasuta.

Margus
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#240

E Mai 02, 2011 23:35

Ükspäev mõtlesin, et kiirendan ilgelt kiirelt ja vahetan käiku veel kiiremini aga midagi läks vähe untsu ja lükkasin kolmanda (vist) käigu mööda. Tegin seda võrdlemisi entusiastlikult ja selle tegevuse järel ei püsi 1., 3. ja 5. käik sees. Alguses arvasin, et ilmselt ei olnud hoova vits eriti tugevalt kinni aga peale timmimist ei suutnud ma seda niii heaks saada, et asi paraneks. Kas peab veel sättima või on reaalne, et vajutasin kastis midagi kõveraks või paigast ära?

Vahepeal installisin turbokella ja ostsin ära esimesed tiivad, et ühel ilusal päeval võiksin välimuse üle ka uhkust tunda.
Lootus on saada kohevarsti ka uus esimene mootoripadi.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#241

T Mai 03, 2011 8:03

Turbodel on ees ventkettad, täna otsin tikutulega, ja kui leiaks, maksaks rohkem kui 9000 esisadulate upgrade + tagumiste upgrade.


kusjuures ka mitteturbodel, ehk 16 v , mootoril ka.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#242

T Mai 03, 2011 15:49

Nüüd panin umbes sama entusiastlikult 2. käigu ja said käigud täiesti otsa.
Kang liigub edasi-tagasi väikese jõnksuga, nagu peab, kuid vasakule-paremale käib vabalt. Pika õli segamise peale läks tagumine sisse ja sama pikka segamise peale tuli välja ka.
Kellelgi pilti on, milline kast sees välja näeb?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#243

T Mai 03, 2011 17:47

vaata siit midagi leidsin. ehk hiljem aega vaadata täpsemalt meelde tuletada mis kuidas töötab.

http://www.google.ee/imgres?imgurl=http://www.twinsaabs.com/900_repair/transmission/parts3.jpg&imgrefurl=http://www.twinsaabs.com/900_repair/transmission/intro.asp%3Fnsteps%3D7&usg=__7dgknz0din99HSjRTY5ejw7hhvQ=&h=480&w=640&sz=75&hl=et&start=22&zoom=1&itbs=1&tbnid=LcrrLY6MRJoN8M:&tbnh=103&tbnw=137&prev=/search%3Fq%3Dsaab%2B900%2Bgearbox%26start%3D20%26hl%3Det%26sa%3DN%26ndsp%3D20%26biw%3D1132%26bih%3D703%26tbm%3Disch%26prmd%3Divnsfd&ei=PBTATeTUM8OfOsKF8eAE
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#244

T Mai 03, 2011 23:39

Pilt
Antud pildil kõige üleminise võlli küljes oleva tüki (sõrm või valits vms moodi seda nimetada saab) tihvt oli ilmselt välja tulnud ja pooleks läinud. Homme lähen balti bolti ja küsin umbes 5x26mm tihvti.
Kõige hullem asja juures on fakt, et pool tihvti on kuskil kasti sees. :mad:
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#245

K Mai 04, 2011 13:20

On the road again...
:drive:
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#246

K Mai 04, 2011 16:02

89+ kastidel on filter, mis püüab sodi edukalt + magnet ka seal samas.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#247

K Mai 04, 2011 16:46

Õnneks sain kätte.
"Sodi" oli 5x13mm tükk tihvt. Väga tõenäoline, et see oleks visatud koos õliga kuhugi hammasrataste vahele.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#248

E Mai 09, 2011 1:50

Ja jälle oli auto nööriotsas.
Seekord andis järgi siis korra remonditud turbo õlitoru. Homme hydroscandi ja loodan, et ehk saavad mind aidata. :fight:
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#249

E Mai 09, 2011 16:40

...jaa sõidame jälle. Hydroscand tegi torust vooliku.

Ühtlasi vahetasin ka uuesti mootoriõli ja filtri ära, kuna teda niikuinii jäi umbes ainult liitrijagu sisse. Vastupidiselt mõndade arvamusele läks sisse LiquiMoly 10w60. Kahtlen sügavalt et too liiga paksuks peaks jääma.
Sügisel tuleb niikuinii teine õli ja siis mõtlen millegi talvisema peale.

Ostsin ka jubinad rõhu juhtimise tarvis ja Saabi 360cc pihustid. Vaja ainult mõelda, kuidas ma detonatsiooni kuulama hakkan.

EDIT:
Sõbralt sain ka Žiguli katuseraamid, mis istuvad hästi aga on vaja üle värvida ja veits tuli ka kleepsutuuningut.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#250

T Mai 10, 2011 8:14

Sel mootoril peaks ju detonatsiooniandur küljes olema, iseas, kas ja kuidas sa selle oma MS-ile selgeks teed...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta