Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Vasta
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#301

P Juun 26, 2011 18:11

Kuskil oli sellest juba juttu, aga see võib kah üks probleemidest olla.

Lisatud failid
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#302

P Juun 26, 2011 18:17

Öö... Ei saanud aru. Mina olen luugist näinud ainult üht vedru, mis hoiab vabakäigu keskmises asendis. Sain aru, et seda vedru igal kastil ei olegi.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#303

P Juun 26, 2011 18:23

Käiguhooval kuulikese ja vedru all 3 vagu, mis käike hoiavad.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#304

P Juun 26, 2011 19:02

Käiguhooval kuulikese ja vedru all 3 vagu, mis käike hoiavad.


just, just.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#305

P Juun 26, 2011 19:14

Mis seisus esimene mootori padi on? Kuigi selle kulumisest kõiki käike välja ei tohiks visata.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#306

E Juun 27, 2011 1:31

Esimene mootoripadi on tutikas.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#307

E Juun 27, 2011 14:25

:gun::gun::gun:
Pilt
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#308

E Juun 27, 2011 18:18

Vedru oligi puudu. Tänud kaasa mõtlemast ja kõige suurem tänu Saabule.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#309

K Juun 29, 2011 14:31

EDIT:

No ei ole mulle antud seda autoõnne. :angry:

Täna tundsin ükshetk, et tühikäigul auto lonkab kuidagi... nagu kõik silindrid ei käiks... okei varem oli ka mingi sarnane kala, et segu läks ülirikkaks ja käis normaalselt ainult koormuse all. Ei ole see teabmis ohtlik häda ja seisma ei jäänud. Ükshetk avastan, et jahutusvedeliku temp on kolekõrge. Juhuslikult olin ühe statoili kõrval ja jätsin seisma. Vesi keeb. Suur osa jahutusvedelikust oli kuhugi jalga lasknud. Tean, et radikas veits lekib ja paar korda kuus peab peale valama. Nii tegingi. Sõit jätkus. Mootori töö läks tunduvalt hullemaks. Ükshetk fooritagant lahkudes avastan seljatagant valge pilve ja kui fooritaga korra küljepealt summuti lahti tegin, tuli sealt ilmselgelt vett.
Veeresin koduni ära ja tsekkisin õlivarrast ning pilt oli selge. :wtf:

Eitea isegi, mis teha. Mott on täiega maas. Nädalatki ei saa sõita, kui asi jälle otsad annab. :poke:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#310

K Juun 29, 2011 18:08

sul on klassikuga samamoodi nagu vene ajal sapakatega: et päevas korra mootor maha võtta ja pulkadeks ja tagasi peale. ei no muidugi lahe teha ise ja puha aga üks kord hakkab tüütavaks muutuma...

asi hakkab juba natuke sinna s9k tegemiste sarnaseks minema ))
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#311

K Juun 29, 2011 23:46

Võtsin klapikambrikaane maha ja pilt oli ilusam, kui ma kartsin.
Küll on karteris umbes 5cm rohkem vedelikku, kui max ette näeb.

Kuidas ketirataste ja märkide lugemine käib?
Mis asendisse keerama, kui kaane maha võtan jne?
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#312

N Juul 14, 2011 9:01

Pea on maas.
Vahepeal tekkis väike segadus, kui hakkasin märkide järgi paika keerama- keeran nukad paika jääb hooratas suvalisse asendisse, keeran hooratta paika- häävad nukad suvaliselt.
Ilmselt on keiss selles, et mul on klassiku otsakaas ja tonnise hooratas. Klassikul ja tonnisel no vist märgid erineva kohapeal.

Neljandas silindris oli kaane tihend pekkis. Silindri ja särgi vahelt oli lõhki.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#313

R Juul 15, 2011 15:05

Kas kaanepoldid vms peaks veel ära vahetama, kui tagasi kokku kruvin?

Kaas läheb pulkadeks, vahetan igaks petteks klapisääretihendid ära ja lasen kaane pinna üle lihvida.
Silindri seinad tundusid täitsa okei olema- hoonimisjäljedki olid veel näha.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#314

R Juul 15, 2011 17:59

Juhtpukse ei vaheta?
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#315

R Juul 15, 2011 18:47

Põhimõtteliselt võiks ju klapipesad üle käia jne aga kas on mõtet?
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#316

L Juul 16, 2011 10:57

Mõtlesin, et oskad soovitada, kust mõistliku hinnaga juhtpukse saaks.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#317

L Juul 16, 2011 13:04

Mõistlik on ise teha.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#318

L Juul 16, 2011 13:55

Mõistlik on ise teha.


Räägid ehk lähemalt, mis materjali kasutada :eureka:
Kas siseava tegemiseks peab muretsema vastava läbimõõduga hõõritsa?
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#319

K Juul 20, 2011 14:28

Kaas läks täna lihvi.
Uus tihend tellitud.

Varsti montaaž.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#320

N Juul 21, 2011 18:13

Kuidas ma saan teada, mis mootor mul on?
B202I
B202L
B202XL
B202S
...?
Tundub, et klapikambrikaane tihendid on erinevad.
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#321

N Juul 21, 2011 18:23

Ei ole erinevad, Saabi 16klapiliste mootorite klapikambrikaane tihendid on kõik samad.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#322

N Juul 21, 2011 21:33

Aga kataloogides on erinevad koodid. Nt Victor Reinz annab igast erinevaid koode. Ka pildilt tundub, et mingid erinevused on.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#323

N Juul 21, 2011 22:49

2 erinevat peaks olema. Vana tüübi 16V ja uuem. Kaane peal oleva seeriakoodi järgi peaks saama õige kätte. Jäi endalgi tellimata, kuna ei tea, kumba võtta.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#324

K Juul 27, 2011 18:04

Jagaja kaane ja klapikambrikaane vahel on tihend. Milline selle asendus võiks olla?
Kellelgi kogemusi, milline o-tihend sinna sobiks?
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#325

K Juul 27, 2011 20:19

Mõõtu ei mäleta, kuid sain suvalisest O-rõngaid müüvast saepoest. 2mm paksune sai vist.
Vasta