Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
umm ümmargused? originaalmõõt on 185/65/15, 195/55 puhul hakkab spido pisut valetama, muud väga ei ole vist häda. See 10mm laiem ei tohiks teda veel kuhugi vastu käima panna.Algselt postitas: Anthrax
Lisaks kõigile muudele küsimustele tahtsin küsida, kuidas näeks välja selle auto all 195 55 r15 rattad?
Juhtme koha pealt... Seal peab vist olema mingi markeering, et võib niiskuse käes kasutada... IP 44 äkki? Või ka suurem number. ja pistiku ümber panemiseks müüakse veekindlaid karpe. Ühendad ära ja paned tolle karbi ümber pistiku, sulgub vägagi tihedalt.
Kui pritsega mootor siis külmkäivitus klapp äkki jamab vöi kui karpar siis kasutame külm käivituseks tooreklappi. Kui külmkäivituse klapis "mootoris" viga siis üldjuhul külmalt mootor nn lonkab suht kuskil seal 4-500rpm ringis.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Käisin kasutaja vulkanuse jutul ja järgmine nädal saab ilmselt uue parempoolse poolraami.
Veelkord tuleb kurvastusega tõdeda, et varasemalt pole asja kallal just selle ala spetsialist käinud.
Kokkujooks on ka silmaga märgatav lahkujooks. Vaadates eelmise kasutaja pilte, siis seletab see ka rehvide sisemiste külgede tugeva kulumise.
Julgemad saavad auto reaalse olukorraga siin tutvuda:
http://nagi.ee/photos/eeltee/sets/285701/
Veelkord tuleb kurvastusega tõdeda, et varasemalt pole asja kallal just selle ala spetsialist käinud.
Kokkujooks on ka silmaga märgatav lahkujooks. Vaadates eelmise kasutaja pilte, siis seletab see ka rehvide sisemiste külgede tugeva kulumise.
Julgemad saavad auto reaalse olukorraga siin tutvuda:
http://nagi.ee/photos/eeltee/sets/285701/
Kas keegi oskab suunata kuhugi suunas velgede laiendamise teemal? Tahaks järgmiseks suveks midagi ägedat teha.
Vihur ei tegele enam asjaga, ilmselt mõni offroad mees võiks teada aga kõik mis leidsin on aastate tagused postitused.
On kellelgi paremaid ideid? Ehk mõnele teisele autole pakutakse sama valemiga velgi?
Mingit räiget ranti, strechi või karmi offsetti ei taha, samas ei sobi hästi ka originaal.
Peale võiks istuda 195/55 või 205/50 vms jalanumber.
Stiilis nagu need mangelsid:
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/206/497/05174859534d85.jpg
Vihur ei tegele enam asjaga, ilmselt mõni offroad mees võiks teada aga kõik mis leidsin on aastate tagused postitused.
On kellelgi paremaid ideid? Ehk mõnele teisele autole pakutakse sama valemiga velgi?
Mingit räiget ranti, strechi või karmi offsetti ei taha, samas ei sobi hästi ka originaal.
Peale võiks istuda 195/55 või 205/50 vms jalanumber.
Stiilis nagu need mangelsid:
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/206/497/05174859534d85.jpg
Mul olid sellised14" Mangelsid.Praegu sõber pakub mingeid Mangelseid.
Algselt postitas: saabu
Mul olid sellised14" Mangelsid.Praegu sõber pakub mingeid Mangelseid.
Kas need on saabi poldivalemi ja keskavaga? Ja tegelikult tahaks ma vähemalt 15 tolli saada.
Laiendamise variandina saaksin vulkanuse käest mingid orikad plekid ja laseks tolli juurde keevitada.
Aega mul sellega on muidugi kevadeni, ehk tagant pihta ei pressi just.
15" ja keskauk on natuke suurem.SAABi all ned olidki.
Auto on nüüd vulkanuse käest tagasi ja parem, kui kunagi varem :thumb:
Uus-vana parempoolne poolraam. Vahetatud sai ka varasemalt vulkanuse poolt taastatud mõlemad esimesed pidurisadulad, uus sarniir ja veovõll aka püsikiirusliigend. Vana oli :bs:
Nüüd veel vaja esimesed pidurikettad, tagumised klotsid+ paigalduskomplekt, silla regull, mootoripadjad, siduri peasilindri "kahvel" korda saada ja külmkäivituse probleemile lahendus leida. Muidugi võiks veel filtrid ja õli ära vahetada. Siis vist on tehniliselt enam-vähem. Edasi on juba kosmeetika. :drive:
Uus-vana parempoolne poolraam. Vahetatud sai ka varasemalt vulkanuse poolt taastatud mõlemad esimesed pidurisadulad, uus sarniir ja veovõll aka püsikiirusliigend. Vana oli :bs:
Nüüd veel vaja esimesed pidurikettad, tagumised klotsid+ paigalduskomplekt, silla regull, mootoripadjad, siduri peasilindri "kahvel" korda saada ja külmkäivituse probleemile lahendus leida. Muidugi võiks veel filtrid ja õli ära vahetada. Siis vist on tehniliselt enam-vähem. Edasi on juba kosmeetika. :drive:
Täna käisin sillastendis :)
Viskas vahepeal vähe lootust peale, et saab uuel nädalal garaažikoha.
Steidž 1 on siis tagumised piduriklotsid paigalduskompektiga, salongiventikas, küünlajuhtmed koos küünaltega (vajadusel ka jagaja kaas) ja külmkäivitusprobleemi lahendus.
Mismoodi saab kontrollida nn. "külmkäivitusklapi" töökorda? :conf:
Viskas vahepeal vähe lootust peale, et saab uuel nädalal garaažikoha.
Steidž 1 on siis tagumised piduriklotsid paigalduskompektiga, salongiventikas, küünlajuhtmed koos küünaltega (vajadusel ka jagaja kaas) ja külmkäivitusprobleemi lahendus.
Mismoodi saab kontrollida nn. "külmkäivitusklapi" töökorda? :conf:
Noni. Ükshommik ei tahtnud minu preili enam käivituda. Õhtul tänaval oskasin ainult vaadata, et küünlajuhtmed löövad täiega üle. Ostsin küünlajuhtmed ja igaks petteks ka uue jagaja kaane. Abi ei olnud. Lohistasin pilli Saabu juurde (pean siinkohal teda tänama, et ta on igakell olnud valmis mind vastu võtma), kes uuris ja puuris ja vahetas küünlad uute vastu (varasemalt olid valed sees ja needki suureks kulunud vahetaga). Abi ei olnud sellestki. Kuna paagis oli bensiini vähevõitu, lohistasin tanklasse, kahjuks see olukorda ei päästnud. Teepeal tagasi proovisin veel nööriotsas käima tõmmata ja oh seda õnne ja rõõmu. Masin käib!
Mina ei tahaks uskuda, et masin jäi seisma nii tühja paagiga, et ei suutnud hommikul enam käima minna. Tuluke küll vilkus aga no tilgatumaks ma seda küll ei sõitnud. Siinkohal siis küsimius- Kas etteandepump võib sellist jama korraldada? Kuidas ma seda kontrollida saan?
Mina ei tahaks uskuda, et masin jäi seisma nii tühja paagiga, et ei suutnud hommikul enam käima minna. Tuluke küll vilkus aga no tilgatumaks ma seda küll ei sõitnud. Siinkohal siis küsimius- Kas etteandepump võib sellist jama korraldada? Kuidas ma seda kontrollida saan?
Probleem kummitab mind jälle.
Seekord siis panin hommikul masina käima. Tagurdasin tänavaotsast välja, kui tundsin, et mootor ei käi hästi. Sõitsin 10m edasi kui puterdades lõpuks seisma jäi.
Seekord on paagis seieri järgi 15+ liitrit. :freak:
Kui vähe peaks paagis olema, et etteandepumba mittetoimimse korral kütusepump kuivale jääb?
Õhtupoole lähen tagasi ja tõmban nööriga jälle tanklasse.
Seekord siis panin hommikul masina käima. Tagurdasin tänavaotsast välja, kui tundsin, et mootor ei käi hästi. Sõitsin 10m edasi kui puterdades lõpuks seisma jäi.
Seekord on paagis seieri järgi 15+ liitrit. :freak:
Kui vähe peaks paagis olema, et etteandepumba mittetoimimse korral kütusepump kuivale jääb?
Õhtupoole lähen tagasi ja tõmban nööriga jälle tanklasse.
Mina pole seda kunagi lahti võtnud. Toetun vaid kuuldule. Täiesti võimalik, et eksin.
Kust ma võiksin viga otsida?
EDIT: Mida kujutab endast fuel accumulator.
Ise näitaksin veel näpuga kütusefiltri poole.
EDIT2: Trionic ütles, et on ilmselt kütuse juhtrõhuregulaatori viga.
See seletab ka külmana madalad tühikäigupöörded.
Kui kellelgi on pakkuda, siis võib teada anda :)
EDIT3: Auto on Audecaris ja esmaspäeval selgub tõde.
Kust ma võiksin viga otsida?
EDIT: Mida kujutab endast fuel accumulator.
Ise näitaksin veel näpuga kütusefiltri poole.
EDIT2: Trionic ütles, et on ilmselt kütuse juhtrõhuregulaatori viga.
See seletab ka külmana madalad tühikäigupöörded.
Kui kellelgi on pakkuda, siis võib teada anda :)
EDIT3: Auto on Audecaris ja esmaspäeval selgub tõde.
3d on nii ilus klassik, et peale whaletale, sobivate velgede ja ilusa värvkatte ei oskagi midagi soovida.
Tagatuled ja stange sulavad ühte, see ei tundu hea, kerevärvi riba võiks seal konkreetse vahe sisse teha. Kuna tulede üks pool asub luugil siis tihtipeale on nad häirivalt nihkes, muidu on OK.
Tagatuled ja stange sulavad ühte, see ei tundu hea, kerevärvi riba võiks seal konkreetse vahe sisse teha. Kuna tulede üks pool asub luugil siis tihtipeale on nad häirivalt nihkes, muidu on OK.
Autol siis paigast nii trassi-,kui juhtrõhk(lineaarses seoses).Lisaõhuklapp ei avane piisavalt,küünlad enam ei tööta jne.Palju pisiasju korraga=elutu K-Jetronic.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Minu 86a. autol oli põhimõtteliselt tonnisega sarnane kahe pumba süsteem.Samas ühe pumba puhul võib kimmilutt,mis käib pumba otsa,läbi olla.Selleks tuleb ikkagi pagassi ronida ja pump välja kiskuda.