Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Vasta
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#51

R Okt 15, 2010 15:19

Lisaks kõigile muudele küsimustele tahtsin küsida, kuidas näeks välja selle auto all 195 55 r15 rattad?

Tänan kõiki vastajaid :)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#52

R Okt 15, 2010 15:33

Algselt postitas: Anthrax
Lisaks kõigile muudele küsimustele tahtsin küsida, kuidas näeks välja selle auto all 195 55 r15 rattad?
umm ümmargused? :) originaalmõõt on 185/65/15, 195/55 puhul hakkab spido pisut valetama, muud väga ei ole vist häda. See 10mm laiem ei tohiks teda veel kuhugi vastu käima panna.

Juhtme koha pealt... Seal peab vist olema mingi markeering, et võib niiskuse käes kasutada... IP 44 äkki? Või ka suurem number. ja pistiku ümber panemiseks müüakse veekindlaid karpe. Ühendad ära ja paned tolle karbi ümber pistiku, sulgub vägagi tihedalt.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#53

R Okt 22, 2010 14:44

Misvärk on sellega, et külmastpeast on pöörded madalamad, kui soojana?
Käivitub ja käib aga pöörded on madalad. Kardan, et suurema külmaga ei käi hästi.
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#54

R Okt 22, 2010 14:57

Kui pritsega mootor siis külmkäivitus klapp äkki jamab vöi kui karpar siis kasutame külm käivituseks tooreklappi. Kui külmkäivituse klapis "mootoris" viga siis üldjuhul külmalt mootor nn lonkab suht kuskil seal 4-500rpm ringis.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#55

T Nov 02, 2010 13:39

Käisin kasutaja vulkanuse jutul ja järgmine nädal saab ilmselt uue parempoolse poolraami.
Veelkord tuleb kurvastusega tõdeda, et varasemalt pole asja kallal just selle ala spetsialist käinud.
Kokkujooks on ka silmaga märgatav lahkujooks. Vaadates eelmise kasutaja pilte, siis seletab see ka rehvide sisemiste külgede tugeva kulumise.

Julgemad saavad auto reaalse olukorraga siin tutvuda:
http://nagi.ee/photos/eeltee/sets/285701/
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#56

T Nov 02, 2010 15:40

Päris "hästi" ülekäidud auto. Jöudu taastamisel oleks siin kohal vast kombekas öelda.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#57

K Nov 03, 2010 17:33

Kas kellegi on juhuslikult pilti tagumise tiivaga 2d kereversioonist?
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#58

R Nov 05, 2010 12:38

Kas keegi oskab suunata kuhugi suunas velgede laiendamise teemal? Tahaks järgmiseks suveks midagi ägedat teha.
Vihur ei tegele enam asjaga, ilmselt mõni offroad mees võiks teada aga kõik mis leidsin on aastate tagused postitused.
On kellelgi paremaid ideid? Ehk mõnele teisele autole pakutakse sama valemiga velgi?
Mingit räiget ranti, strechi või karmi offsetti ei taha, samas ei sobi hästi ka originaal.
Peale võiks istuda 195/55 või 205/50 vms jalanumber.

Stiilis nagu need mangelsid:
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/206/497/05174859534d85.jpg
Thor
Postitusi: 529
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#59

R Nov 05, 2010 12:42

Mingitel Volvodel oli sama poldivalem (4x114,3) Keskava tuleb ainult suuremaks treida.
http://rehviring.ee/sobivustabel.html
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#60

R Nov 05, 2010 13:01

Mul olid sellised14" Mangelsid.Praegu sõber pakub mingeid Mangelseid.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#61

R Nov 05, 2010 16:31

Algselt postitas: saabu
Mul olid sellised14" Mangelsid.Praegu sõber pakub mingeid Mangelseid.

Kas need on saabi poldivalemi ja keskavaga? Ja tegelikult tahaks ma vähemalt 15 tolli saada.
Laiendamise variandina saaksin vulkanuse käest mingid orikad plekid ja laseks tolli juurde keevitada.
Aega mul sellega on muidugi kevadeni, ehk tagant pihta ei pressi just.
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#62

R Nov 05, 2010 16:56

15" ja keskauk on natuke suurem.SAABi all ned olidki.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#63

R Nov 12, 2010 14:22

Auto on nüüd vulkanuse käest tagasi ja parem, kui kunagi varem :thumb:
Uus-vana parempoolne poolraam. Vahetatud sai ka varasemalt vulkanuse poolt taastatud mõlemad esimesed pidurisadulad, uus sarniir ja veovõll aka püsikiirusliigend. Vana oli :bs:
Nüüd veel vaja esimesed pidurikettad, tagumised klotsid+ paigalduskomplekt, silla regull, mootoripadjad, siduri peasilindri "kahvel" korda saada ja külmkäivituse probleemile lahendus leida. Muidugi võiks veel filtrid ja õli ära vahetada. Siis vist on tehniliselt enam-vähem. Edasi on juba kosmeetika. :drive:
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#64

R Nov 26, 2010 18:00

Täna käisin sillastendis :)

Viskas vahepeal vähe lootust peale, et saab uuel nädalal garaažikoha.
Steidž 1 on siis tagumised piduriklotsid paigalduskompektiga, salongiventikas, küünlajuhtmed koos küünaltega (vajadusel ka jagaja kaas) ja külmkäivitusprobleemi lahendus.
Mismoodi saab kontrollida nn. "külmkäivitusklapi" töökorda? :conf:
Thor
Postitusi: 529
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#65

R Nov 26, 2010 20:09

Mis mure sul külmkäivitusega on ?
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#66

L Nov 27, 2010 1:04

Algselt postitas: Thor
Mis mure sul külmkäivitusega on ?

Külmalt käib madalamate pööretega, kui soojana ja lonkab.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#67

L Dets 04, 2010 10:33

Noni. Ükshommik ei tahtnud minu preili enam käivituda. Õhtul tänaval oskasin ainult vaadata, et küünlajuhtmed löövad täiega üle. Ostsin küünlajuhtmed ja igaks petteks ka uue jagaja kaane. Abi ei olnud. Lohistasin pilli Saabu juurde (pean siinkohal teda tänama, et ta on igakell olnud valmis mind vastu võtma), kes uuris ja puuris ja vahetas küünlad uute vastu (varasemalt olid valed sees ja needki suureks kulunud vahetaga). Abi ei olnud sellestki. Kuna paagis oli bensiini vähevõitu, lohistasin tanklasse, kahjuks see olukorda ei päästnud. Teepeal tagasi proovisin veel nööriotsas käima tõmmata ja oh seda õnne ja rõõmu. Masin käib!
Mina ei tahaks uskuda, et masin jäi seisma nii tühja paagiga, et ei suutnud hommikul enam käima minna. Tuluke küll vilkus aga no tilgatumaks ma seda küll ei sõitnud. Siinkohal siis küsimius- Kas etteandepump võib sellist jama korraldada? Kuidas ma seda kontrollida saan?
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#68

K Dets 08, 2010 14:07

Probleem kummitab mind jälle.
Seekord siis panin hommikul masina käima. Tagurdasin tänavaotsast välja, kui tundsin, et mootor ei käi hästi. Sõitsin 10m edasi kui puterdades lõpuks seisma jäi.
Seekord on paagis seieri järgi 15+ liitrit. :freak:
Kui vähe peaks paagis olema, et etteandepumba mittetoimimse korral kütusepump kuivale jääb?
Õhtupoole lähen tagasi ja tõmban nööriga jälle tanklasse.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#69

K Dets 08, 2010 14:14

Kas ma mäletan valesti või mitte? Sel autol on paagis pump ja sellega ongi kõik, rohkem pumpasid pole. Karpamootoril oli miskit kapoti all lisaks

Lisatud failid
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#70

K Dets 08, 2010 14:17

Mina pole seda kunagi lahti võtnud. Toetun vaid kuuldule. Täiesti võimalik, et eksin.
Kust ma võiksin viga otsida?
EDIT: Mida kujutab endast fuel accumulator.
Ise näitaksin veel näpuga kütusefiltri poole.

EDIT2: Trionic ütles, et on ilmselt kütuse juhtrõhuregulaatori viga.
See seletab ka külmana madalad tühikäigupöörded.
Kui kellelgi on pakkuda, siis võib teada anda :)
EDIT3: Auto on Audecaris ja esmaspäeval selgub tõde.
cabric
Postitusi: 402
Liitunud: N Nov 20, 2008 17:40
Asukoht:
Auto:

#71

K Dets 15, 2010 0:06

Ideid klassiku tuunimiseks.



Lisatud failid
cabric
Postitusi: 402
Liitunud: N Nov 20, 2008 17:40
Asukoht:
Auto:

#72

K Dets 15, 2010 7:38

3d on nii ilus klassik, et peale whaletale, sobivate velgede ja ilusa värvkatte ei oskagi midagi soovida.
Tagatuled ja stange sulavad ühte, see ei tundu hea, kerevärvi riba võiks seal konkreetse vahe sisse teha. Kuna tulede üks pool asub luugil siis tihtipeale on nad häirivalt nihkes, muidu on OK.




Lisatud failid
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#73

K Dets 15, 2010 8:13

Autol siis paigast nii trassi-,kui juhtrõhk(lineaarses seoses).Lisaõhuklapp ei avane piisavalt,küünlad enam ei tööta jne.Palju pisiasju korraga=elutu K-Jetronic.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#74

K Dets 15, 2010 9:23

Vanakooli racing stiilinäiteid.

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#75

K Dets 15, 2010 9:49

Minu 86a. autol oli põhimõtteliselt tonnisega sarnane kahe pumba süsteem.Samas ühe pumba puhul võib kimmilutt,mis käib pumba otsa,läbi olla.Selleks tuleb ikkagi pagassi ronida ja pump välja kiskuda.
Vasta