Saab 900C, 1989, lamp

Vasta
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#1

L Okt 02, 2010 17:35

Sai siis möni minut tagasi endale saab soetatud, elu esimene siis.
Tegu siis valge saab 900C 2.0 aparaatusega. Vaatasin et ennem ka siit foorumist läbi liikunud masin. Auto ise paistab suht önnetu poolne roostet siin seal on...aga mitte midagi hullu.
Suurem mure siis siduriga, nimelt korjab lisa öhku sisse, arvatavasti on viga siduri töösilindris. Selle poole pealt igasugune abi kohe tere tulnud. Hetkel nagu midagi muud ei oskagi öelda auto kohta, mingi aeg üritan siis pildid ka üles riputada :)
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#2

L Okt 02, 2010 19:22

panen siis pildi ka masinast.

[img=800x600]http://3.bp.blogspot.com/_gv3gM22iR30/TKdbkzbmWJI/AAAAAAAAADw/XO9LVuD75bU/s1600/IMG_0102.JPG[/img]
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#3

L Okt 02, 2010 20:46

Tegu vist minu kunagisega?
Sellel sai vahetatud nii töösilindri kui peapumba kõik tihendid, anomaalia ei kadunud. (vajub sõiduga kuidagi väga alla mingil hetkel, samas kui õrnalt jalga peal hoida, ei vaju)
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#4

L Okt 02, 2010 21:35

sinu kunagine töepoolest. Hetkel ongi siduris lissalt öhk sees, arvatavasti teisipäevaks saab uue töösilindri ja vaatab mis siis saama hakkab...
Lihtsalt tihendi vahetamisega ei viitsi tegeleda, silinder ise ei maksa palju ja töö ka lihtsam :)
Enne talve veel kerele kerge ring ka peale teha, suht roostes teine.
Samas kohe küsimus, kui kellegil on bena luuki pakkuda siis oleks seda kiirelt tarvis.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

L Okt 02, 2010 21:43

täitsa ime, et see auto veel sõidab.

väga huvitav oleks teada, mitmes omanik sa oled siin 5 või 8 aasta jooksul, mis ta eestis olnud on. ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#6

L Okt 02, 2010 22:12

Krt mingi karvane tunne on et vist kas 4jas....aga kuna see pole meil peres ainuke rootsi raud siis läheb vist see masin sama teed mis teised, korda ja garaazi :D
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#7

P Okt 03, 2010 9:05

Niisiis kuna siduri silindriga läheb natuke aega, millal ta mulle näppu jöuab siis, igavuse peletamiseks hakkan täna salongi korrastama. Esimesena saab uue katte tagumine akna laud, see järel lagi. Oskab keegi öelda et mis moodi see laepöhi saabil on? kas lihtsalt painutatud papp ja riie peal?
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
inca
Postitusi: 22
Liitunud: E Jaan 18, 2010 19:34
Asukoht:
Auto:

#8

P Okt 03, 2010 9:17

Klassiku laepolstrist on igasuguseid teemasid siin.
See oli esimene, mis näppu jäi.
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2083
Pilte kohalik foorum kahjuks ei suuda küll säilitada, aga mingi abi ikka.
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#9

P Okt 03, 2010 9:57

Ise praegu mötlen et kas poleks kaval teha uus lagi näiteks kölari kasti katte riidega? Hea paksemapoolne riie ning vahtkummi alla panemise probleem peaks ka ära jääma tänu riide paksusele. Samas siis kui pole vahtkummi all peaks see alla vajumise probleem ka kaduma. Vöi olen ma jälle millegist valesti aru saanud :conf:
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#10

P Okt 03, 2010 14:51

Nii sai natuke siduriga möllatud ja tulemus nagu ikka esimesel korral null, korra sai täielikult toimima aga siis kadus täielikult. Ise sai möeldud ja kaalutud et pole mötet ainult rem.komplekti osta töösilindride vaid ikkagi terve jurakas uus. Midagi sai ikkagi täna ära ka tehtud, nimelt uus akna laud valmis ja näeb välja nagu oleks tehasest välja tulnud jupp :D pilti veel teha ei saa, fotokas tühi.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#11

P Okt 03, 2010 14:52

pilt ka siis tänasest ikkagi üks olemas :wise:

[img=800x600]http://2.bp.blogspot.com/_b9m4-03qhI8/TKhoY3aQtTI/AAAAAAAAByk/4LWeFhwaVow/s1600/IMG_4790.JPG[/img]
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#12

P Okt 03, 2010 16:03

mismoodi selle tagaaknariiuli tegid-mul seisab ka see töö ees, sinna on keegi veel kõlariaugud lõiganud-tahan need kuidagi kinni panna.
Lae tegemisest: ei usu, et sa seda paksu kangast sinna kõikidesse kumerustesse ilusti suudad suruda. Mulle isiklikult meeldiks ikkagi originaalilähedane materjal aga ei ole seda isiklikult veel ka leidnud, kuigi olen Soomest otsinud. Minu 99-l on soomlaste pandud uus lagi ja väga ilus ja on kestnud vähemalt aastast 2005. Aga see materjal oli vist USA-st pärit. Poris on ka üks koht kust saab istmekatte riideid-nad saatsid mulle ka laematerjali näidise, aga see ei tundunud kõige õigem olevat. Ühel autol oli pandud sametiga-see on ka enam vähem. Tähtis on ka et liim oleks õige-see Nevotexi oma kukkus lõpuks ikka alla.
Praegu saab seda laminaatriiet( see on siis see, kus vahtkumm on vahel) Männikult, sealt Liiva surnuaia kõrvalt sõidate taha välja, kus vanasti telliseid sai, Malmerki territooriumist mööda, seal on angaar. Aga see riie pole ka kõige parem, natuke liiga õhuke on, kui alusel on vagusid ja pragusid, siis jäävad need läbi näha.
Liimiks on soovitatud 3M 8080 või analoogset. See vahtkumm peidabki aluspinna defekte ja (loodetavasti) natuke toimib ka heliisolatsioonina.
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#13

P Okt 03, 2010 18:08

Mul just tuttav tegi endale lage täna...ütles ka kus ta riide ostis aga nagu ikka ei ole meeles :S
Endale tegin uue laua vineerist, originaali seal autos vast pole ammu enam, kuna eelmine oli ka viineerist mingite suurte köllidega, mis selle olid kumeraks väänanud. See kord ise siis tegin veits paksemast vineerist mis neid ukeid kölle kannatab hoida ja siis pmst riie samamoodi peale nagu kölari kastile. Kasutasin natuke paksemat riiet ka, suht kena tugev jäi omale kohale ja ei nagise.
Laega seoses vaatasin et 900-l ei tundu väga mingiedi kumerusi olevat.
Aga jah, täpsemalt saab teada siis kui otseselt laega tegelema hakkan. Arvatavasti järgmine nädala löpp.

Hetkel siis painan ennast siduri probleemiga. :S
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#14

P Okt 03, 2010 21:32

Kuna ei oska mujale kirjutada siis panen siia.
Nimelt tekkis selline küsimus et mis temp. pealt mootori jahutus ventikas tööle hakkab? Kui seier keskel siis peaks olema mootori norm töö temp. ?
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
RAF
Postitusi: 236
Liitunud: R Apr 02, 2010 22:32
Asukoht:
Auto:

#15

P Okt 03, 2010 21:42

minul hakkab vent tööle siis kui seier on tõusnud pisut üle poole. Kahju, et nendel seieritel numbrid peal ei ole siis oleks vast lihtsam kommunikeerida.
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#16

P Okt 03, 2010 22:05

Huvitav. Lasin tal täna tiksuda, umbes 15min kohapeal peale elu esimest korralikku saabi söitu ja temp seier jäi paar milli alla skaala keskosa. Vöimalik samas et täna oli suht jahe välja ja radikas suht suur masinal, kuid siiski kohal töötades peaks ventika järgi vötma, samas paisu paagi juurest tuli kahtlast sisinat, keemis kui sellist ise enesest ei olnud.

PS. Esimene 48 tundi saabi omanikuna möödas, pea pulki täis ning naine kiidab takka et tee temale nüüd nunnu korda :D
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#17

P Okt 03, 2010 22:14

jumalasti hea on üle pika , pika ajada lugeda kellegi teemat, kes saabi avastas ja seda täiega fännab!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#18

P Okt 03, 2010 22:21

Omal ajal vahetasin mingi 3 termostaati sellel, uusi, vanu, erinevaid tempe, aga seierit normaalselt keskele ei saanudki. Kui koha peal keskele läks, siis vist jäi, aga puhtalt sõiduga ta sinna ei tõusnud.
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#19

P Okt 03, 2010 22:38

See et söites praeguse öhu temp. iga seier keskele ei töuse on suht isegi loogiline, suure radika töttu. Eks ma mingi päev kui tervis tagasi tuleb lasen tal veel tiksuda vaatan kui kuumaks ta ennast ajab. Teise vanakooli masinaga just sama teema käsil et läheb kuumaks, teistkorda sama asjaga jamada kohe ei viitsiks vaataks jube nn eos ära et mis ja kus :)
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#20

P Okt 03, 2010 23:03

kuskohas see loogika siin siis on ja mis see radika suurus siia puutub? Mootori töötemperatuuri reguleerib termostaat ja on olemas sellised asjad nagu väike ringvool ja suur ringvool. Tehke omale need asjad selgeks kõigepealt.
Termostaat on auto juures samamoodi kuluosa nagu piduriklotsid.
Ehk siis teda tuleb aeg ajalt vahetada ja neid müüakse erinevate avanemistemperatuuridega.
Kui mootor klassikul soojaks ei lähe, siis on termostaat kas jäänud lahti asendisse või avaneb liiga varakult. Koha peal käia lastes peaks mingil hetkel jahutusventika tööle lööma, eriti muidugi suvel või näiteks laeva järjekorras seistes, kus auto seisab teise auto taga vahetult ja õhuvool läbi radiaatori ei ole suur. Sõites see ventikas ei tohiks tööle hakata, kui autol kiirust ikka vähegi on-siis käib sealt ju õhuvool niigi läbi.
kas see ventikas üldse elus on-on väga lihtne proovida-radika küljes on ju termolüliti-tõmba juhtmed sealt lahti ja ühenda juhtmed omavahel mingi traadiga ära-peab tööle hakkama.
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#21

E Okt 04, 2010 8:23

Peab täna jah ventika ära proovima. Aga jah mootori jahutus jne süsteem suht unepealt selge, termostaadis ei tohiks muret olla, sest seieri järgi mootor läheb nn töö soojaks suhteliselt kiiresti, vörreldes mul teise masinaga.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#22

E Okt 04, 2010 19:00

Üks vanakestest täna remondist käes, homme Saabi kord minna :)
Tegin väikse klöpsu ka sellest kuidas mul vanakesed kokku said esimest korda :D

[img=800x600]http://3.bp.blogspot.com/_gv3gM22iR30/TKn5n4x0siI/AAAAAAAAAD4/eZ2yiDXQShI/s1600/IMG_0101.JPG[/img]
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#23

T Okt 05, 2010 12:02

Täna sai siis käidud Saabi juppide hindu uurimas. Suht köik mis lähi ajal vahetada sai ülevaadatud. Tulemus selline et vöttis lausa naeru suule.
Täna siis ideaalis läheb vahetusse siduri töösilinder (loodetavasti läheb)
sai just poest ära toodud, mingi aeg külgede peale suunad vaja ära panna helkurite asemele. Ja siis mingi aeg, kui endal puhkus tulemas peaks igaks juhuks ära vahetama mootori keti koos sinna juurde kuuluvaga.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#24

T Okt 05, 2010 13:07

Selliste ettevõtmisplaanidega on masin puhta fööniks ju :D
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#25

T Okt 05, 2010 13:13

Sai manuaali loetud ja uuritud, selgus et saabidel keti vahetus välp 70k miili..
Ja kui keegi teab millal sellel viimati keti vahetati vöi julgelt öelda.
Fööniksist nii palju et kui läheb hästi ja vöimalik et isegi läheb..saab see masin endale järgmine suvi ka uue värvi selga ;) Hetkel plaan selline vähemalt.
Bemm sai 5a tagasi soetadu mötte et lapsed ka söitu saavad, siis saab täpselt sama plaaniga :D
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Vasta