Saab 900C, 1989, lamp

Vasta
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#51

R Okt 08, 2010 22:21

Naine lubas järgmine kord toda inimest trammis nähes jopele pakkumise teha. :)
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#52

L Okt 09, 2010 17:16

Tänasega siis saabil siduri mure tagasi ja pikemalt mötlematta asi selge. Peasilinder tuleb ka uus panna ja kui siis ikka sama jama siis vaatame edasi et mis ja kus see öhk sinna sisse tuleb. Homme öhutan veel sidurit natuke vaatab palju kestab, loodetavasti nädala löpuks uus peasilinder ka juba kapipeal olemas. Imelik nüüd see et jahutus ventikas söidu ajal suht 80% ajast töötab, kas peabki töötama suht kogu aeg vöi on mul lootust et jahutus süsteemis mingi jama tekkimas?
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#53

E Okt 11, 2010 14:48

Kuna uut peasilindrit pole kohe vötta siis esialgu vaatab kas saab lihtsalt rem, komplektiga hakkama.
Tundub et 900klassiku jupid on eestis suurem osa kohtades leti kaup. :D
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#54

N Okt 14, 2010 11:01

2 päeva jälle saabiga ringi kulgetud. Tundub, et tegu on nn ime autoga sidur ise parandab ennast vahepeal ehk öhk tuleb sisse ja kaob sama moodi. Laupäeval saab selgemaks ka mis seda siis pöhjustab see kord. Ikka veel otsin ette juhipoolset tiiva liistu, kui kellegil on vöib pakkuda.
Paari nädala pärast peaks auto külge ilmuma ka 2 uut külje suunatuld need helkurid häirivad kergelt juba.

Enne uunikute rallit plaan korra mootorisse ka kiigata, ehk siis klapid regullida, klöbiseb külmalt jubedalt, soojalt küll vaiksem aga siiski. Tule kojameestega ka plaan tegelema hakata nii kui garaazi ruumi juurde saab. Et mis nad seal ikka nii sama ees vedelevad, kui küljes siis peavad ka töötama :D
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#55

R Okt 15, 2010 1:02

kas 89 aasta pilliga saab ka osaleda uunikute rallil?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#56

R Okt 15, 2010 8:59

Seal oli vist teemaks, et mudeli esmaesitlus pidi olema enne 84 aastat (või kuhugi sinna 80-te algusesse vähemalt, uuri sealt automoto foorumist täpsemalt). Seega klassiku puhul peaks sobima.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#57

R Okt 15, 2010 9:27

Pmst on klassik saabiga sama tema mis 200 seeria volvodega, ehk siis otsest vahet pole autodel mis toodetud 80a vöi 92a. Ise rääkisin korraldajaga läbi ja luba anti rajale lendamiseks :D
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#58

T Okt 19, 2010 14:05

Saab kui ime auto jätkab üllatamisega, ise läheb katki ise parandab ära. Siduri mured jällegi kadunud ilma igasuguse remondita. Aga siiski vahetusse see siduri peasilindri majandus läheb.

Muust nii palju et sai masinasse soetatud vanemat tüüpi muusika masin, ehk kerge tuunimine käib asja juurde ja loodetavasti enne suurt talve on ka sellel autol "kapsariiv" taga klaasil olemas.
Oleks huvitatud ka stange liistudest kui kellegil juhtub kuskil vedelema siis vöib teada anda. :)
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#59

T Okt 19, 2010 14:08

Stangeliist nagu see valge triip mis mööda stanget jookseb?? Originaalliist on ilmselt mõttetult kallis osta (kui üldse uuena saab) ja vanad on nii rabedad, et ilmselt tervelt kätte ei saa. Miskit aftermarket kraami müüakse meetriga ja kordi odavamalt. Siin on mõned mehed muretsenud seda, ehk oskavad viidata.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#60

T Okt 19, 2010 14:49

Toda sama valget triipu silmas peangi. Ise mötlesin et mingist nn paksemast teibist teha a vist ei ole silmale köige ilusam lahendus :S
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#61

T Okt 19, 2010 14:51

1. sidurist-vaata äkki on see vedru katki, mis on (vigade parandus): peasilindri sees-see põhjustab ka anomaaliaid. sellele pääsed ligi jalgade ruumist, salongi poolt.
2. klappe sa niisama lihtsalt ei reguleeri-see käib seibidega ja neid pole kõiki mõõte enam saada-ise olin ka sunnitud laskma paksemaid õhemaks lihvida.

3. stange liistuks päris hästi sobiv on müügil Automaailmas-Kadaka teel. Kahepoolse teibiga kroomliist.
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#62

T Okt 19, 2010 15:31

Hm. Peab siis sammud automaailma poole seadma.
Siduriga üritan ikka jah jöudu mööda tegeleda hetkel ajanappus segab selle tegemist.
Peasilinder ikka seal jalgade juures mitte töösilinder, viimane uus küljes.
Töösilindri vahetusest veel nii palju et kes iganes seda enne mind näppinud oli, unustas sinna verdu panematta mis survelaagril nn survet peal hoiab

Klappidega selline lugu et külmalt töötab auto nagu diisel klöbiseb meeletult, kett isegi kergelt hakkas siin külmaga nn kröbisema, samas mootori soojenedes jääb kett vaikseks ja klapid samamoodi aga kui temp. seier keskele töuseb siis tundub nagu klappide hääl justkui oleks valjem. Alguses muidugi klöbises kordades valjemini see mootor, aga sai sisse pandud Liqui moly 10w40 mos2 öli peale seda mootori töö tunduvalt vaiksem ja ühtlasem.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#63

T Okt 19, 2010 16:54

Vabandust!Minu viga-mõtlesingi ikka peasilindrit-seal sees pikk vedru, mis ära roostetab ja tükkideks laguneb-mu 99-l lagunes kolmeks osaks, kui avasin. Midagi peaks muidugi alla panema, et väljavoolav pidurivedelik salongimatte ära ei rikuks.

Aga see Automaailma triip sobis päris ilusti-omal ühele autole panin-välisilme jäi kohe teine.
See klappide klõbin-ma millegipärast kahtlen, kas see on klapivahede pärast. Palju sul sellel läbisõit on? Kas süütenurk ikka on õige ja kas vaakumregulaator jagaja küljes on terve-õigem selle membraan-võta voolik sisselaske küljest lahti ja proovi imeda-kui õhk vabalt liigub, siis membraan kutu-tavaline asi muideks..
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#64

T Okt 19, 2010 17:06

Läbi söit kella järgi on 404000 palju tegelikult on see on teadmata. See voolik peaks seal sisselaske kolle peale minema vöi karpa poole kuhugi? Mingit sorti vaakum voolik on sealt kapoti alt üldse puudu.
Homme vaatan kus kohast ja kuhu ta seal läheb vöi peaks minema.
Süüde peaks nagu öige olema, sest käima läheb poolest pöördest, töötab sujuvalt ja mis köige parem bensu ei vöta :) Jöu puudust ka nagu pole, isegi tundub et selle 81kw kohta hüppab päris kurjalt edasi.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#65

T Okt 19, 2010 17:21

Kui hästi otsida, võin leida neid klappide reguleerimisseibe. Sai seda klapikambrikaant seal n+1 korda maha kistud, mõõdetud, muudetud ja tulemust mitte saavutatud.
Tegelikult peaks ta 74kW olema.
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#66

T Okt 19, 2010 17:22

Survelaagril ei käi mingit vedru.Vanema malli töösilindritel vist käis mingi kate, mille sees oli vedru,aga see oli rohkem karkassi asemel.
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#67

K Okt 20, 2010 9:40

sai uus töösilinder sidurile pandud ja too vedru koos kattega oli kaasas sellel. Vana laager ujus suht lahtiselt seal siduri völli peal edasi tagasi. Samas vanast survelaagrist polnud suht midagi järel ka enam.

Eile isegi vaatasin neid seibe mingit möötu isegi leiab. Üldiselt klassiku juppidega väga tuuga ei ole veel eestis. :)
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#68

K Okt 20, 2010 22:07

..sellel survelaagril, mida Soomes Motonet müüs-oli ikka päris korralik vedru. Mulle isiklikult tundus, et isegi liiga vihane-see originaalsüsteem meeldib mulle rohkem, kus mingi plastmassrõngas oli ja liikus edasi ja kompenseeris siduriketta kulumist..
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#69

K Okt 20, 2010 22:24

vedru jah päris vihane mis sellel kaasas. Samas vanal silindril nägi see plastik suht nutune välja ka ei hakanud tagasi panema, et kui uus siis köik uus.
Sai täna see vaakumi värk ka ülevaadatud, tundus et toimib st vaakum oli suht tugev. Nii et klöbin peaks ikkagi tulema klappidest.
Homme öhtul siis läheb käib Saab volvo huviliste silma alt ka läbi, nii igaks juhuks :D
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#70

R Okt 22, 2010 9:53

Külma saabudes hakkavad taas kerged mured tekkima autoga. Nimelt mootori töö temp. on kahtlaselt madal, ja tühikäik kisub ka madalaks jääma. Samas kui kergelt gaasi peal hoida siis mingist ajast tühikäik jääb ka "körva järgi" normaalseks, kuskile 800+ pöörde juurde. Mootori temp seier samas töuseb skaala veerandini umbes nii 20-30min söiduga linnas. Varem töusis keskele ära kenasti.
Oskab keegi öelda et millest sellised probleemid tekkida vöivad? vöi et külmaga lähebki nii aeglaselt soojaks? samas nii külm veel nagu pole.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#71

R Okt 22, 2010 9:54

No termostaat näiteks...? Laseb veel kogu aeg läbi radika joosta ja seepärast soojeneb halvasti.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#72

R Okt 22, 2010 10:16

see kõlab tõesti nagu termostaat oleks kogu aeg lahti.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#73

R Okt 22, 2010 11:20

Ise kardan ka et termostaat hoiab suurt ringi lahti kogu aeg, samas salongi puhub kuuma öhku suht kenasti. Termostaat vast järgmise nädala löpus vahetusse kui jälle midagi vahele ei tule.

Kuna tööl igav siis sai vahepeal esimese lume puhul auto öues soojaks lastud jälle, mingist hetkest kaob autol tühikäik, jääb kuskil 200rpm peale loksuma samas 10sek gaasi peal hoides vötab jälle normaalseks.
Karpa ka minu jaoks midagi uut saabil..st pole sellist imelooma enne näinud ei oska kuskilt torkida ka. :S
Pole nii lihtne nagu alfa soleksid..
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#74

R Okt 22, 2010 11:39

Karpa... kontrolli kas karpas õli on sees... Pealt see kork lahti ja piilu sisse. Kui nüüd vaid mäletaks, kui palju seda seal olema peaks..:) Kuhugi mingi servane, väga konkreetne eksole..:) Ja päris kõike ei tohi sinna veel panna ka. Krt, viimati vist 10 aastat tagasi karpaga klassikut näpitud... Zenith-Strombergi karburaator on see, vähemalt on midagi, mille järgi infi otsida.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#75

R Okt 22, 2010 18:00

Tavalist ATF-i vedelikku pane sinna karpasse. Oli vist 1cm ülemisest piirist, ei juhutnud midagi, kui rohkem ka sattus. Aegajalt kippus sealt see kaduma.
Koristasin täna garaaži ja leidsin selle auto tagumise armatuuri tugipulga (käib istme seljatoe ülemiste kinnituste juurde ja jääb lauda eestpoolt toetama). Ka üks tutikas suverehv oli veel alles, sama, millega ma omal ajal masina maha müüsin, piltide järgi tundus, et samad veel all. Kui huvi, anna teada.
Ja jõudu selle temperatuuriteemaga, mina sellest lahti ei saanud :thumb:
Vasta