Saab 900C, 1989, lamp
rehvi vaja pole a krt üks velg kuluks küll ära, pidin täna tooma minema velge a vöta näpust jälle ei jöudnud. Mötlesingi et sinna peaks mingi tugi käima ehk siis moe pärast paneks selle külge küll, kuigi lootust on et saabi pagassi ruumi läheb jöulu poole tiba väiksemaks.
Temperatuuriga kahtlustan ikka termostaati esialgu. Muud pole midagi lihtsalt tooreklapi väheke kauem kinni hoidma. Eks vaikselt tulevad vead välja autol külmaga a mis seal muud kui tuleb korda teha önneks jupid on nn pool muidu hinnaga.
Mingi päev sai naisega arutatud ja käsu korras, kästi köik mis logiseb uute vastu vahetada :D
Temperatuuriga kahtlustan ikka termostaati esialgu. Muud pole midagi lihtsalt tooreklapi väheke kauem kinni hoidma. Eks vaikselt tulevad vead välja autol külmaga a mis seal muud kui tuleb korda teha önneks jupid on nn pool muidu hinnaga.
Mingi päev sai naisega arutatud ja käsu korras, kästi köik mis logiseb uute vastu vahetada :D
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
kui kässer jääb peal siis pole muud kui uuesti lahti ajada ja korda teha mida muud. Täna siis sai masinale talvekad alla pandud ja üks uus velg ka soetatud selleks tarbeks. Ehk siis läheb talvel paugutamiseks :D
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Eile siis saabus öhtupimeduses klassikule uus eelmise sajandi kasett makk, ühendamisel aga selgus et too pill ei taha voolu sisse vötta seega laupäeval jalutame makk näppus lootus hinges Leo juurde et vaadata kas saab asjast elulooma. Seega esialgne plaan auto laupäeva öhtuks kidra häälel raksuma panna jääb ära. Järgmiseks nädalaks vaja nüüd suunad ära tellida, aga ei tea kas panna valged vöi kollased tiibade peale ehk siis soovitusetele avatud. Kui köik sujub plaani päraselt siis järgmine nv peaks autoga nn kodugaraazi jöudma, siis vaatab selle kapoti aluse väheke suurema silmaga üle ja et ükse ääred jne talvega täiesti käest ei läheks köpitseme neid ka natuke. Ja nagu maainimestel ikka väike kivi kaitse ring ka peale, et oleks kevadel mida maha nühkida autopealt :D
Vöimalik et tuleb ette vötta ka taga vedrude vahetus, kuna ratas pidevalt käib koopasse ja üldse tundub kuidagi madalal see taga osa, kuskilt on körva jäänud et luukpära vedru väheke jäigem kui sedaanil? Nii pea kui finants lubab saab masin ka ringi uusi amorte.
Ja selline vahva küsimus ka löppu, teab keegi öelda kas saabile ka nn snowcap-e toodeti?
Vöimalik et tuleb ette vötta ka taga vedrude vahetus, kuna ratas pidevalt käib koopasse ja üldse tundub kuidagi madalal see taga osa, kuskilt on körva jäänud et luukpära vedru väheke jäigem kui sedaanil? Nii pea kui finants lubab saab masin ka ringi uusi amorte.
Ja selline vahva küsimus ka löppu, teab keegi öelda kas saabile ka nn snowcap-e toodeti?
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Sinna peale ei käi küll midagi. Ei näe isegi põhjust, miks peaks olema. 99-l oli miskit, aga tollel on need avad pisut teistmoodi.
Ma otsisin netist isegi 85 aasta accessories kataloogi üles igaks juhuks..:) hmm isegi 3 pasunaga "air horn" oli võimalik tellida...
Ma otsisin netist isegi 85 aasta accessories kataloogi üles igaks juhuks..:) hmm isegi 3 pasunaga "air horn" oli võimalik tellida...
Ahaa, ma mõtlesin ka, et misasi see snowcap on.
Aga klassikul käib kapotil oleva vent ava kaudu salongi minev õhk, mitte jahutus... no ok, kui on konditisioneer, siis käib jahutus ka :)
Minu arvates selline vidin klassiku kapotile kuidagi ei sobi, linnapeal olen mõnda isearetatud rõvedust näinud, vuih... :mad:
Aga klassikul käib kapotil oleva vent ava kaudu salongi minev õhk, mitte jahutus... no ok, kui on konditisioneer, siis käib jahutus ka :)
Minu arvates selline vidin klassiku kapotile kuidagi ei sobi, linnapeal olen mõnda isearetatud rõvedust näinud, vuih... :mad:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Ise aretus on jah üks asi. Ise pean silmas nn originaal saabi tuuning vidinat. Vanematele mudelitele sellised vidinad täiesti olemas. Lootust on et jöuluks vöi siis päris talveks ehk saab endale "kapsariivi" tagaklaasile.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tegelikult seal võre peal võiks ju midagi olla; s..ta ja saasta läheb seal kogu aeg sinna sisse ja lehti ja vett ja kogu see kupatus haiseb vägagi rõvedalt.
muidugi pole korra kuus seslle süsteemi läbipesemine raske aga ikkagi.
muidugi pole korra kuus seslle süsteemi läbipesemine raske aga ikkagi.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Huvitav et ei leia Saabi endapoolt pakutavat katet ega vörku sinna peale/ alla. Vist disaini viga mida ei tahetud tunnistada. :conf: pöhjamaa kliimas oleks suht loogiline sinna kate, suurema lumega sajab täis see alumine osa seal.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
aga kapotialune soojeneb, siis sulab ära. Ja ei mäleta mina klassikuajast, et seal oleks lumest ummistumisega probleemi olnud. Lehed ja okkad on suurem vaenlane, aga ka mitte väga suur.Algselt postitas: lamp
Huvitav et ei leia Saabi endapoolt pakutavat katet ega vörku sinna peale/ alla. Vist disaini viga mida ei tahetud tunnistada. :conf: pöhjamaa kliimas oleks suht loogiline sinna kate, suurema lumega sajab täis see alumine osa seal.
Originaalis sinna küll mingit katet ei olnud minuteada. Vähemalt sellist Lada stiilis snow--whatever.. Ja ega ta ei sobiks ka sinna minu meelest absoluutselt. Esimestel klassikutel oli muide mõlemal pool kapotil see võre-vot ei oskagi öelda, mis selle mõte oli-teisel pool ju pidurivõimendi selle koha peal. Äkki püüdlus sümmeetria poole ;)
Aga võrku olen küll näinud, et sinna on pandud-mul praegugi õues üks klassik, kus võrk all.
Ja konditsioneeriga variandil on plekist luuk seal plastist kopsiku küljes, mis selle ava sulgeb. Vot selle mõtlesin oma turboklassikule(ilma kondita) sinna aretada. Ööseks hea kinni tõmmata;)
Aga võrku olen küll näinud, et sinna on pandud-mul praegugi õues üks klassik, kus võrk all.
Ja konditsioneeriga variandil on plekist luuk seal plastist kopsiku küljes, mis selle ava sulgeb. Vot selle mõtlesin oma turboklassikule(ilma kondita) sinna aretada. Ööseks hea kinni tõmmata;)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Need kapotid, kus mõlemal pool avad on, seal on pidurivõimu pool seespool kate ees. Mul oli üks taoline doonor kunagi õues. Ilmselt mõeldi, et saab siis inglismaal sama kapotti kasutada, kui vaid kate teisele poole panna.
Ma olen kuskil lugenud, et see juhipoolne vent ava oli tegelt lisajahutuseks mõeldud varasematel mudeliaastatel. Tegelikkuses see aga mingit lisaefekti ei andud vaid hoopis vastupidi, vesi sattus selle ava kaudu piduriosadele ja mujale kapoti alla ning põhjustas korrosiooni. Seetõttu mingist ajast see ava kaotati (või sai siis mingi katte sinna lisada nagu Cyber räägib).
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Selline kahe vent avaga kapott oleks päris lahe vigur enda masinale külge kruvida.
Selline huvitav küsimus tekkis veel et kas 4d mudelitele neid aero spoilereid ka pakuti vöi see ainult 2d ja 3d masinate löbu?
Oskab äkki keegi saabi kunn öelda et kus kohast peaks esitulede kojameeste mitte töötamise pöhjust otsima hakkama vöi üldjuhul tegemist lihtsalt läbi kärsanud mootoriga? Karm soov siiski köik mis küljes tööle saada.
Ja veel üks mure mis lihtsalt käib juba närvidele pikemat aega, nimelt suunatule kang vajub ära. Kas saabil ka see nn stopper süsteem sellel kangil pisikese kuuliga mis tsentrist välja viies kangi siis üleval vöi all hoiab? Vöi äkki kellegil üldse pakkuda uut suuna kangi. Hetkel cruis kontrolli nuppudega kang küljes autol a ei tea kas töötab, ei julge proovida ka. :drive:
Homme öhtuks selgub kas Saabile saab tümaka löpuks sisse vöi peab jälle hakkama uut vanakooli kassett makki otsima.
Selline huvitav küsimus tekkis veel et kas 4d mudelitele neid aero spoilereid ka pakuti vöi see ainult 2d ja 3d masinate löbu?
Oskab äkki keegi saabi kunn öelda et kus kohast peaks esitulede kojameeste mitte töötamise pöhjust otsima hakkama vöi üldjuhul tegemist lihtsalt läbi kärsanud mootoriga? Karm soov siiski köik mis küljes tööle saada.
Ja veel üks mure mis lihtsalt käib juba närvidele pikemat aega, nimelt suunatule kang vajub ära. Kas saabil ka see nn stopper süsteem sellel kangil pisikese kuuliga mis tsentrist välja viies kangi siis üleval vöi all hoiab? Vöi äkki kellegil üldse pakkuda uut suuna kangi. Hetkel cruis kontrolli nuppudega kang küljes autol a ei tea kas töötab, ei julge proovida ka. :drive:
Homme öhtuks selgub kas Saabile saab tümaka löpuks sisse vöi peab jälle hakkama uut vanakooli kassett makki otsima.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Tulekojamehed tulb lahti võtta(tihti on sees olev määre "kivistunud") ja puhastada.Klassikutel olen kõik tööle saanud,erinevalt tonnisest,kuigi erinevus on ainult võlli pikkuses.Suunatule kangi saab samuti remontida,needid lahti puurida,muukviiliga nurgad teravaks ja kruvid neetide asemele.Millist spoilerit sa mõtled?
Esialgu mötlen esispoilerit vöi mingi esipölle lisa. Piltide järgi samas paistab et esispoiler koos stangega vöi on seda mingi eraldi seisva osana ka olemas?
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Ei ole koos stangega,eraldi.
Mis esispoilerist jutt on, kas sellest mõne cm laiusest ribast, mis stange aluse võre alla serva käib? Jah, seda saab eraldi, kuid selleks on sul vaja ka teistsuguseid külgmisi esitiiva plastikuid, need peaks nn Aero versioonil alt pikemad olema.
Aero kerepakett peaks sobima 3d, 2d ja cabriole. Olen kuskil piltide näinud ka 4-ustelistel, kuid need on ilmselt aretused ja selleks peab sul neid küljepaneele veel mõned lisaks olema.
Ega seda Aero kerepaketti eriti kuskilt saada ole, kui just sellisega varustatud doonorit ei soeta. Hiljuti nägin soomlaste foorumis sellist spoilaringi müügil, hinnasoov oli 800 oirot :freak:
Aero kerepakett peaks sobima 3d, 2d ja cabriole. Olen kuskil piltide näinud ka 4-ustelistel, kuid need on ilmselt aretused ja selleks peab sul neid küljepaneele veel mõned lisaks olema.
Ega seda Aero kerepaketti eriti kuskilt saada ole, kui just sellisega varustatud doonorit ei soeta. Hiljuti nägin soomlaste foorumis sellist spoilaringi müügil, hinnasoov oli 800 oirot :freak:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Eks sellised nn originaal tuuningu vigurid ongi ropp kallid. Samas see spoileri möte on alles möte. Tähtsamad asjad köige pealt ikka. Nii palju kui ma ringi vaadanud olen siis 4d mudelile väga ei pakutagi mingeid selliseid lisasi, üldse paistab et 80-ndatel saab väga ei tootnud nn originaal tuuningut..vastupidiselt volvole näiteks. Huvipärast otsinud siis et kas saabile olemas "recarod" ja sport rool
ei ole nagu kumbagi vist. Kui siis ainult 2d ja 3d varjantidele vähe tummisemad istmed.
ei ole nagu kumbagi vist. Kui siis ainult 2d ja 3d varjantidele vähe tummisemad istmed.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber