Saab 900i, 1989, leekas

leekas
Postitusi: 63
Liitunud: R Sept 17, 2010 13:51
Asukoht:
Auto:

#1

P Okt 10, 2010 20:42

Sai siis kah endale soetatud üks classik kodanik TFK käest.
Oli vaja talvemasinat ja u7sun,et see apastraat sobib selleks suurepäraseselt!
Tegu siis 16klapilise 2,0 motoga ja aasta 89.Käisin ka tõstuki peal ja põhi ok.
Muidugi classiku tüüpvead on olemas aga ei midagi hullu.
Tuleb veel survepesuriga moto puhtaks pesta ja vaadata kust õli lekib.

kah paar pilti
http://mengel.planet.ee/saab/

Pilt
RAF
Postitusi: 236
Liitunud: R Apr 02, 2010 22:32
Asukoht:
Auto:

#2

P Okt 10, 2010 21:57

Igaks juhuks:
Kui teed mootorile survepesu siis ära ehmata kui masin tööle ei hakka (võib juhtuda, minul nii juhtus)!

Pärast pesu tee järgmist, kui masin ei tööta korralikult (minu poolne soovitus):

1. kontrolli, et süütepooli küljes olevad juhtmed ja klemmid kuivad oleks!
2. kontrolli, et jagaja küljes olevad juhtmed kuivad oleks!
3. jagaja kaas seestpoolt oleks kuiv!
4. jagaja kaane sees olevatel klemmidel (4tk) ei oleks oksiidi kihti all (kui on siis puhasta ära)!
5. küünlate juhtmed oleksid kuivad!
6. ava küünalde kambri kaas ja veendu, et küünlad ei ujuks vees ( kui ujuvad saa see vesi sealt välja)!
7. veendu, et kõik pistikud ja pesad "seest" oleksid kuivad, mis mootoril peal on (pihustite omad, vabakäigu klapi oma, ja kõik teised mis seal peal leiad)!

Aga muidu kena masin. Mulle meeldib eriti see punane triip pikki külge ;)
leekas
Postitusi: 63
Liitunud: R Sept 17, 2010 13:51
Asukoht:
Auto:

#3

P Okt 10, 2010 23:52

panen infi kõrvataha:thumb:
leekas
Postitusi: 63
Liitunud: R Sept 17, 2010 13:51
Asukoht:
Auto:

#4

E Okt 11, 2010 16:32

kas kellelgi on pakkuda koralikkku bensupaagi luuki?
tahaks nagu selle augu täita!
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#5

T Okt 12, 2010 13:27

Luuk olemas, mitte just liiga korralik, aga parem kui midagi ja korda saab teha.
leekas
Postitusi: 63
Liitunud: R Sept 17, 2010 13:51
Asukoht:
Auto:

#6

E Okt 18, 2010 21:17

Algselt postitas: Fabrik
Luuk olemas, mitte just liiga korralik, aga parem kui midagi ja korda saab teha.


tänud,luuk ja muu värk nüüd olemas:beer:
leekas
Postitusi: 63
Liitunud: R Sept 17, 2010 13:51
Asukoht:
Auto:

#7

E Okt 18, 2010 21:21

survepesu tulemusel avastati,et vajab vahetust vända esimene ja tagumine zimmer ja ka otsakaane tihend ja jagaja o-rõngas.
otsakaane tihend kas on tihend või järsku sealant mingisugune?
leekas
Postitusi: 63
Liitunud: R Sept 17, 2010 13:51
Asukoht:
Auto:

#8

N Okt 21, 2010 23:38

pesu on üks tore asi küll,et saad vead teada aga motole ta kasuks ei tule:wall:
paar päeva masin jõnksutas ja käivitamine raskendatud.
Pärast küünalde ja juhtmete vahetust olukord järgmine,et kiirendab normaalselt,külmalt läheb käima kehvasti ja samuti kah sooja motoga kehvasti aga enam ei puterda sõidu ajal.
Täna 3korda suri sõidu pealt lambist välja.
Tundub,et vesi või kondens ikka veel kuskil!
leekas
Postitusi: 63
Liitunud: R Sept 17, 2010 13:51
Asukoht:
Auto:

#9

R Okt 22, 2010 13:57

samas küsiks kah seda,et kas classiku haynes-i manuali pdf-ina kusagil üleval pole?
või keegi tahaks müüa järsku???
RAF
Postitusi: 236
Liitunud: R Apr 02, 2010 22:32
Asukoht:
Auto:

#10

R Okt 22, 2010 18:12

Algselt postitas: leekas
pesu on üks tore asi küll,et saad vead teada aga motole ta kasuks ei tule:wall:
paar päeva masin jõnksutas ja käivitamine raskendatud.
Pärast küünalde ja juhtmete vahetust olukord järgmine,et kiirendab normaalselt,külmalt läheb käima kehvasti ja samuti kah sooja motoga kehvasti aga enam ei puterda sõidu ajal.
Täna 3korda suri sõidu pealt lambist välja.
Tundub,et vesi või kondens ikka veel kuskil!


mnjaaa, praegult on eriti "kuivad" need ilmad otsa. minul hakkasid jagaja kaane klemmid oksüdeerima pärist tihti, pärast pesu st. vahetasin enda omal jagaja kaane ära nüüd pole eriti jupsinud. kontrolli need kindlasti üle lähivaatluse meetodil! ;)
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#11

R Okt 22, 2010 19:10

Algselt postitas: leekas
samas küsiks kah seda,et kas classiku haynes-i manuali pdf-ina kusagil üleval pole?
või keegi tahaks müüa järsku???


Pdf'i pole aga skännitud on küll plaadi peal. Keegi siin pani paar linki üles, üks link on http://saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=15218
Kuskil oli mingi kabrio info teema kah, seal oli ka mitte otseselt kabriot puudutavaid asju aga ma ei leia seda praegu otsinguga üles.
leekas
Postitusi: 63
Liitunud: R Sept 17, 2010 13:51
Asukoht:
Auto:

#12

L Nov 13, 2010 9:46

tellisin soomest manuali ära ja eks kunagi saab kätte!
Vahepeal alla topitud uued bridgestone naelrehvid.
leekas
Postitusi: 63
Liitunud: R Sept 17, 2010 13:51
Asukoht:
Auto:

#13

E Dets 20, 2010 14:56

huvitav-manual näeb ette,et kastis ja mootoris käib üks ja sama õli st 10w40 aga no mootoriõli saab praegu vahetada 5w40 vastu kuid kastis soovvitatakse kasutada ainult mineraalõli.
Aga kui tuleb 15kraadi külma siis õli ju paks.
Saab ju põhjamaa auto peaks ju olemas ja seal oluliselt kõrgemad temperatuurid.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#14

E Dets 20, 2010 15:31

"Päris" käigukasti õli on veel paksem.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#15

E Dets 20, 2010 16:12

tavaline käigukasti õli on nt 75w90
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#16

E Dets 20, 2010 22:32

Käigukastiõlist on siin kõvasti juttu olnud aga mulle tuli meelde üks Saabiantiga aetud jutt, kus ta ütles, et paksem õli võib laagrid kokku lasta. Nii, et õigem oleks ikka panna 10w40 mineraali, nagu ka tehas soovitab.
leekas
Postitusi: 63
Liitunud: R Sept 17, 2010 13:51
Asukoht:
Auto:

#17

K Dets 29, 2010 17:23

täna sai tellitud troostist uued pidurikolvi,tagumised ära.
Vanad nii kinni,et neid tuleb lõhkuma hakata ehk siis mingit pidi saagima hakata:)
Ei keemia aidanud teda lahti leotada ja samuti muudest vahenditest polnud tolku.
leekas
Postitusi: 63
Liitunud: R Sept 17, 2010 13:51
Asukoht:
Auto:

#18

N Dets 30, 2010 0:04

mõned talvised pildid kah:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Parandasin pildilingid
Cyber
leekas
Postitusi: 63
Liitunud: R Sept 17, 2010 13:51
Asukoht:
Auto:

#19

N Mär 24, 2011 23:13

nüüd siis selline anomaalia,et kui paagis umbes 15l bensiini siis masin kooleb kätte ära,jään seisma ja mingi hetke pärast on kõik ok ja saan rahulikult edasi sõita.Ise kahtlustan,et paagis mingi sodi sees jne
nüüd kiire küssa,et kuidas bensupaak maha käib?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#20

N Mär 24, 2011 23:18

uuri pagassist.
võta pump välja ja äkki pumba küljes olev sõel umistunud ja mingid kummiasjad seal ära sulanud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#21

N Mär 24, 2011 23:34

sellise probleemi juures kütusefiltri vahetus ka halba ei tee
leekas
Postitusi: 63
Liitunud: R Sept 17, 2010 13:51
Asukoht:
Auto:

#22

K Mär 30, 2011 16:03

nii.pumba sõel oli enam vähem puhas aga pump ise oli kõntsa täis.
paak oli kah enam vähem puhas st et märkimisväärselt seal setet ei olnud!
Sain nagu omateada asja korda kuid täna hakkas jälle jama pihta.
Masin tuli bensukasse jätta.
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#23

K Mär 30, 2011 23:40

Siit saad Haynesi manuaali: http://dl.dropbox.com/u/6566828/Haynes%20Saab.rar
leekas
Postitusi: 63
Liitunud: R Sept 17, 2010 13:51
Asukoht:
Auto:

#24

T Apr 19, 2011 16:35

viga parandatud-väntvõlli asendiandur nöökis!
mattish
Postitusi: 80
Liitunud: P Jaan 24, 2010 14:33
Asukoht:
Auto:

#25

T Apr 19, 2011 16:58

Kas see auto seisab Tallinnas Kase tänava kandis? Kui jah, siis on see kena masin paar korda silma jäänud :)
Vasta