Tervist Saabirahvas!
Kuna tänase päeva seisuga sai ARKi eksam edukalt läbitud, siis oleks vast aeg ka autost teema teha.
Auto siis 1985 aasta "klassik", hetkel seisab auto veel Soomes isa õue peal, kuid lähiajal peaks hakkama Eesti teedel veerema. Auto sain ma kingituseks isalt, aga kuna lube veel ei olnud siis sõita ma temaga ei ole veel saanud. Masin hakkab ilmselt rohkem resideeruma Pärnus, kuna sügisest läksin Pärnu Kolledžisse õppima ja enamuse ajast veedan Pärnus.
Paneks siis mõned pildid ka masinast, eks juttu tuleb rohkem, kui auto lõpuks kätte saab.;)
SAAB 900i, 1985, Kristjan19
Mu esimene päris oma auto oli ka sellise kere ja stangedega Saab :thumb:
Head Saabihaiguse põdemist ;)
Head Saabihaiguse põdemist ;)
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Postitusi: 99
- Liitunud: R Nov 19, 2010 15:27
- Asukoht:
- Auto:
Saabihaigus hakkas külge isalt, mäletan veel kui kunagi ammu isal punane 96 oli, siis sai sealt esiistme peatoest läbi vaadatud koguaeg :P
Valuvelgedest aga niipalju, et need on seal auto pagasnikus koos naerehvidega, ainult äravahetamise vaev. Salongipesu oli ka kohe kindlasti plaanis ja need valged katted seal istmete peal, need seal sellepärast kuna see masin oli mingi pulmaauto olnud. Lisaks neile katetele on veel mingid lilled laes :D
Panen pildi ka laest
Valuvelgedest aga niipalju, et need on seal auto pagasnikus koos naerehvidega, ainult äravahetamise vaev. Salongipesu oli ka kohe kindlasti plaanis ja need valged katted seal istmete peal, need seal sellepärast kuna see masin oli mingi pulmaauto olnud. Lisaks neile katetele on veel mingid lilled laes :D
Panen pildi ka laest
Jah, mis seal öelda-see haigus on päritav, nagu paistab;-)
Aga laest saab mõni Saabiomanik äkki inspiratsiooni;) Klassiku üks tüüpvigasid on ju rippuv lagi. Need valged katted istmetel ja selline lagi aga olid sellised just seepärast, et mingi nädal ennem seda, kui ma selle auto ostsin oli eelmine omanik kasutanud seda pulmaautona. ja kui ma muidu soome naistest midagi head ei arva(kolm aastat töökogemust Soomemaal), siis see noor daam oli küll väga kena ja armas. Ta oli sellega sõitnud vist mingi 7 aastat. Kunagi ennem teda oli selle auto omanikuks aga Saabi esinduse mehaanik kuuldavasti. Läbisõit on täitsa ''nurmaalne''-midagi 240 000 km. Tehnika töötas muidu ilusti, aga ühtlase gaasiga sõites kukkus jõnksutama-järsult gaasi põhja vajutades kiirendas aga väga ilusti. Vahetasin siin neid K-Jeti juppe, ja sain asja paremaks, aga peaks ilmselt need juhtrõhud üle regullima.
Tõin ta Hämeenlinnast oma juurde Lohjale keset suve ja siis olidki need naastrehvid valuvelgedel all-jube piinlik oli krõbistada mööda kiirteed.
Vaja olekls ka keevitustöid teostada natuke.
Auto lisavarustusest on huvitav mainida telefoni, mis on umbes selline nõukaaegse minnõukogu Volgas olnutega samalaadne. Kusjuuures vool on sees ja kogu aparatuur pagasnikus-võtad toru ja valid numbri ja klahvid piiksuvad, aga ei vasta keegi teises otsas
;). Ega sellega vist miskit praktilist teha pole.
Muide võrdluseks: võtsin selle ühepäevase ''siirtoloa'' pabernumbritega ja ennem kui jõudsin karjatada andis registritädi mulle ka uued tutikad plekknumbrid ja need maksid 15 euri-meil maksavad 900 krooni. Et kui auto esmase registreerimise tasu vaadata me ilmselt oleme juba Euroopa viie rikkama riigi hulgas.
Aga laest saab mõni Saabiomanik äkki inspiratsiooni;) Klassiku üks tüüpvigasid on ju rippuv lagi. Need valged katted istmetel ja selline lagi aga olid sellised just seepärast, et mingi nädal ennem seda, kui ma selle auto ostsin oli eelmine omanik kasutanud seda pulmaautona. ja kui ma muidu soome naistest midagi head ei arva(kolm aastat töökogemust Soomemaal), siis see noor daam oli küll väga kena ja armas. Ta oli sellega sõitnud vist mingi 7 aastat. Kunagi ennem teda oli selle auto omanikuks aga Saabi esinduse mehaanik kuuldavasti. Läbisõit on täitsa ''nurmaalne''-midagi 240 000 km. Tehnika töötas muidu ilusti, aga ühtlase gaasiga sõites kukkus jõnksutama-järsult gaasi põhja vajutades kiirendas aga väga ilusti. Vahetasin siin neid K-Jeti juppe, ja sain asja paremaks, aga peaks ilmselt need juhtrõhud üle regullima.
Tõin ta Hämeenlinnast oma juurde Lohjale keset suve ja siis olidki need naastrehvid valuvelgedel all-jube piinlik oli krõbistada mööda kiirteed.
Vaja olekls ka keevitustöid teostada natuke.
Auto lisavarustusest on huvitav mainida telefoni, mis on umbes selline nõukaaegse minnõukogu Volgas olnutega samalaadne. Kusjuuures vool on sees ja kogu aparatuur pagasnikus-võtad toru ja valid numbri ja klahvid piiksuvad, aga ei vasta keegi teises otsas
;). Ega sellega vist miskit praktilist teha pole.
Muide võrdluseks: võtsin selle ühepäevase ''siirtoloa'' pabernumbritega ja ennem kui jõudsin karjatada andis registritädi mulle ka uued tutikad plekknumbrid ja need maksid 15 euri-meil maksavad 900 krooni. Et kui auto esmase registreerimise tasu vaadata me ilmselt oleme juba Euroopa viie rikkama riigi hulgas.
Lagi on vahva, kindel eripära, mida tasub säilitada. Äkki annab isegi tlefoni kuidagi kaasaaegselt töötama seadistada?
Palju mõnusaid kilomeetreid! :thumb:
Palju mõnusaid kilomeetreid! :thumb:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
-
- Postitusi: 99
- Liitunud: R Nov 19, 2010 15:27
- Asukoht:
- Auto:
Eks selle laega vaatab mis saab. Läheb ehk naistele hästi peale :D
Telefoniga oleks jah lahe, kui tööle saaks, peab uurima ehk kuidagi on võimalik isegi.
Telefoniga oleks jah lahe, kui tööle saaks, peab uurima ehk kuidagi on võimalik isegi.
-
- Postitusi: 99
- Liitunud: R Nov 19, 2010 15:27
- Asukoht:
- Auto:
Peaks tipa teemat uuendama, pole seda ikka juba päris tükk aega teinud. Vahepeal siis niipalju juhtunud ainult, et auto on Eestimaale veerenud, kuid kurb on see, et sõita temaga eriti pole saanud, sest keevitada oleks vaja ikka jubedalt kuna kere on ikka kohutavas seisus. Tiivakaari pole ollagi, tagaluuk on omadega õhtal ning ega põhja alt ka midagi positiivset vastu ei vaata kahjuks. See- eest tehnika on väga hea, seisis mitu kuud lumehanges ja korra võtit keerates kohe käis Mootor väga kuskilt ei leki ka õnneks.
Loodetavasti saab suvel ehk midagi ette võtta, kui natuke raha saab. Tudengil seda ju ülemäära palju ei ole :P
Isa ka toonud nii mõnegi saabi, eks vaatab tõstab vb tehnika mõne teise kere peale. Pole kohta kus teha ka kahjuks muidu vaataks nokitseks :D
Loodetavasti saab suvel ehk midagi ette võtta, kui natuke raha saab. Tudengil seda ju ülemäära palju ei ole :P
Isa ka toonud nii mõnegi saabi, eks vaatab tõstab vb tehnika mõne teise kere peale. Pole kohta kus teha ka kahjuks muidu vaataks nokitseks :D