Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]

Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#26

P Mai 15, 2011 20:56

Mul ka paak olemas. Pildi järgi tundub samasugune.
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#27

P Mai 15, 2011 21:09

Mul on jah see Lucase süsteem peal.
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#28

E Mai 16, 2011 20:42

Selline siis:
http://www.upload.ee/image/1346566/16052011209.jpg
http://www.upload.ee/image/1346567/16052011210.jpg

Kellel pakkuda - andke teada.
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#29

N Mai 19, 2011 19:48

Siiani pole veel leidnud. Nagu täna selgus, siis erinevused on paakidel täiesti olemas(põhi erineva kujuga). Lucase süsteemiga klassiku paisupaaki vaja siis.
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#30

L Mai 21, 2011 9:37

Nonii, nüüd uus paak peal ja SAAB jälle sõita.

Üks huvitav anomaalia, mis juhtus - aku oli nii tühjaks saanud, et mootor enam käima ei jõudnud minna. Andsin siis teise autoga voolu ja kui siis auto käima panin, jäid pöörded peale. Undas nagu segane. Sõitsin siis unnates tanklasse ja ostsin tosooli, panin seda normini ja varsti jäi asi rahulikuks. Või mille pärast need pöörded siis peale jäid??
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#31

T Mai 31, 2011 19:39

Täna siis kadus sidur.
Alguses oli pedaal algusest pehme ja lõpust väga raske. Siis paar korda sai vajutatud, miskine kolin oli ja nüüd on sidur täiesti pehme.

Rõõm.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#32

T Mai 31, 2011 21:58

Õnneks klassikul hea siduri kallal mässata :) erinevalt kõigist teistest.
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#33

T Mai 31, 2011 22:05

Ehk räägid lähemalt?
Mul tume maa see kõik...
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#34

T Mai 31, 2011 22:16

Ehk on silmas peetud seda, et klassiku mootor algab siduriga ja tehase andmed annavad ketta vahetuseks 30 min. mida pole vist ühelgi teisel autol.
Samas võin ka puusse panna aga kuskilt on jäänud meelde, et oli 30min.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#35

T Mai 31, 2011 23:03

Minu lemmik lugemismaterjal oli siduri koha pealt kunagi http://www.twinsaabs.com/900_repair/clutchjob/intro.asp?nsteps=5
samas kohas on ka
http://www.twinsaabs.com/900_repair/clutchmaster/intro.asp?nsteps=2
Aga tundub, et sa vist ise näppe külge ei pane?
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#36

K Juun 01, 2011 1:03

Ei teagi veel mis konkreetselt katki on...ja endal puuduvad vahendid ja teadmised. Nii et tuleb töö kellelegi teisele usaldada...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#37

K Juun 01, 2011 7:48

no 30 min. maha ehk saaks aga seda ka vabalthingaval. turbokal millegipärast mingeid lolle voolikuid/lõdvikuid ikka hunnik ees.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#38

K Juun 01, 2011 8:02

Ehk on silmas peetud seda, et klassiku mootor algab siduriga ja tehase andmed annavad ketta vahetuseks 30 min. mida pole vist ühelgi teisel autol.
Samas võin ka puusse panna aga kuskilt on jäänud meelde, et oli 30min.

Vabalthingaval saab ka poolega sellest hakkama.Komplektse sid.vah. ca. 30 min.
Turbol tuleb lisaks torudega mässata.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#39

K Juun 01, 2011 9:53

seda teevad ilmselt vilunud käed. Mina, kes ma olen 3x lahti-kokku teinud, läheb ikka veits rohkem aega. Või ei ole mu (espetsiaal)tuulid piisavalt head. Teoreetiliselt tulevad nad sealt vahelt imelihtsalt ära aga praktikas on kulunud selleks peoga karvaseid sõnu.
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#40

K Juun 01, 2011 22:11

Kui keegi foorumlastest arvab, et saaks tööga hakkama mõistliku hinnaga - siis võtke ühendust!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#41

K Juun 01, 2011 22:43

Kui keegi foorumlastest arvab, et saaks tööga hakkama mõistliku hinnaga - siis võtke ühendust!


esmalt tuleks ikka panna diagnoos, mis üldse sul viga on.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#42

N Juun 02, 2011 9:17

esmalt tuleks ikka panna diagnoos, mis üldse sul viga on.

Mis sul viga on..:) :) :)
Sry OT pärast.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#43

L Juun 04, 2011 21:26

Viga on hoopis lihtsam:
http://www.upload.ee/image/1392136/04062011277.jpg

Selline detail pudenes ka maha:
http://www.upload.ee/image/1392137/04062011279.jpg

Kas seda varrast saab eraldi ka vahetada?
See pudenenud detail peaks ka kuhugi sinna vist käima? Mis ta funktsioon on?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#44

L Juun 04, 2011 21:52

minu arust saab 96-l samasugune varras. just mingi aeg vahetasin ühel klassikul mansette ja vedro oli purunenud ja 96 asjast sain vedru. ühesõnaga peaks olema seda.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#45

L Juun 04, 2011 23:36

Pilt

Varras keevita kokku, kui uut ega uutvana ei taha panna.

See võiks olla puks, mis ei lase sellel tihendil rikneda, kuna puks on tihendi suhtes paigal koguaeg.
Absoluutsele tõele ei pretendeeri. :wise:
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#46

L Juun 04, 2011 23:50

Tundub, et võid pretendeerida küll.

Eks pean nüüd leidma kusagilt lähiümbrusest keevitaja...masin ise ju ei liigu...

Mis kogu selle detaili nimetus on? Peasilinder? Ehk on selle ostmine isegi odavam, kui kusagilt keevituse otsimine...
Mille külge ja kuidas on selle detaili tagumine ots ühendatud?
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#47

P Juun 05, 2011 20:09

Keevitatud. Sõidan jälle!
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#48

P Juun 05, 2011 22:04

Siduri peasilinder. ~80
A noh, hea kui parandatud sai.

Tundub, et võid pretendeerida küll.

Eks pean nüüd leidma kusagilt lähiümbrusest keevitaja...masin ise ju ei liigu...

Mis kogu selle detaili nimetus on? Peasilinder? Ehk on selle ostmine isegi odavam, kui kusagilt keevituse otsimine...
Mille külge ja kuidas on selle detaili tagumine ots ühendatud?
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#49

T Nov 15, 2011 14:47

Vaadates tagasi möödunud suvele - super auto. Sõitmine pakub meeletut naudingut. Sellest parem saab olla vaid cabrio 900 klassik...:love:
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#50

L Veebr 25, 2012 17:26

Nii ta praegu siis seisab.............ja ootab doonorit....või...

Pilt
Vasta