Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Nonii, nüüd uus paak peal ja SAAB jälle sõita.
Üks huvitav anomaalia, mis juhtus - aku oli nii tühjaks saanud, et mootor enam käima ei jõudnud minna. Andsin siis teise autoga voolu ja kui siis auto käima panin, jäid pöörded peale. Undas nagu segane. Sõitsin siis unnates tanklasse ja ostsin tosooli, panin seda normini ja varsti jäi asi rahulikuks. Või mille pärast need pöörded siis peale jäid??
Üks huvitav anomaalia, mis juhtus - aku oli nii tühjaks saanud, et mootor enam käima ei jõudnud minna. Andsin siis teise autoga voolu ja kui siis auto käima panin, jäid pöörded peale. Undas nagu segane. Sõitsin siis unnates tanklasse ja ostsin tosooli, panin seda normini ja varsti jäi asi rahulikuks. Või mille pärast need pöörded siis peale jäid??
Ehk on silmas peetud seda, et klassiku mootor algab siduriga ja tehase andmed annavad ketta vahetuseks 30 min. mida pole vist ühelgi teisel autol.
Samas võin ka puusse panna aga kuskilt on jäänud meelde, et oli 30min.
Samas võin ka puusse panna aga kuskilt on jäänud meelde, et oli 30min.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
Minu lemmik lugemismaterjal oli siduri koha pealt kunagi http://www.twinsaabs.com/900_repair/clutchjob/intro.asp?nsteps=5
samas kohas on ka
http://www.twinsaabs.com/900_repair/clutchmaster/intro.asp?nsteps=2
Aga tundub, et sa vist ise näppe külge ei pane?
samas kohas on ka
http://www.twinsaabs.com/900_repair/clutchmaster/intro.asp?nsteps=2
Aga tundub, et sa vist ise näppe külge ei pane?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no 30 min. maha ehk saaks aga seda ka vabalthingaval. turbokal millegipärast mingeid lolle voolikuid/lõdvikuid ikka hunnik ees.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ehk on silmas peetud seda, et klassiku mootor algab siduriga ja tehase andmed annavad ketta vahetuseks 30 min. mida pole vist ühelgi teisel autol.
Samas võin ka puusse panna aga kuskilt on jäänud meelde, et oli 30min.
Vabalthingaval saab ka poolega sellest hakkama.Komplektse sid.vah. ca. 30 min.
Turbol tuleb lisaks torudega mässata.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
seda teevad ilmselt vilunud käed. Mina, kes ma olen 3x lahti-kokku teinud, läheb ikka veits rohkem aega. Või ei ole mu (espetsiaal)tuulid piisavalt head. Teoreetiliselt tulevad nad sealt vahelt imelihtsalt ära aga praktikas on kulunud selleks peoga karvaseid sõnu.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kui keegi foorumlastest arvab, et saaks tööga hakkama mõistliku hinnaga - siis võtke ühendust!
esmalt tuleks ikka panna diagnoos, mis üldse sul viga on.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Viga on hoopis lihtsam:
http://www.upload.ee/image/1392136/04062011277.jpg
Selline detail pudenes ka maha:
http://www.upload.ee/image/1392137/04062011279.jpg
Kas seda varrast saab eraldi ka vahetada?
See pudenenud detail peaks ka kuhugi sinna vist käima? Mis ta funktsioon on?
http://www.upload.ee/image/1392136/04062011277.jpg
Selline detail pudenes ka maha:
http://www.upload.ee/image/1392137/04062011279.jpg
Kas seda varrast saab eraldi ka vahetada?
See pudenenud detail peaks ka kuhugi sinna vist käima? Mis ta funktsioon on?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
minu arust saab 96-l samasugune varras. just mingi aeg vahetasin ühel klassikul mansette ja vedro oli purunenud ja 96 asjast sain vedru. ühesõnaga peaks olema seda.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tundub, et võid pretendeerida küll.
Eks pean nüüd leidma kusagilt lähiümbrusest keevitaja...masin ise ju ei liigu...
Mis kogu selle detaili nimetus on? Peasilinder? Ehk on selle ostmine isegi odavam, kui kusagilt keevituse otsimine...
Mille külge ja kuidas on selle detaili tagumine ots ühendatud?
Eks pean nüüd leidma kusagilt lähiümbrusest keevitaja...masin ise ju ei liigu...
Mis kogu selle detaili nimetus on? Peasilinder? Ehk on selle ostmine isegi odavam, kui kusagilt keevituse otsimine...
Mille külge ja kuidas on selle detaili tagumine ots ühendatud?
Siduri peasilinder. ~80
A noh, hea kui parandatud sai.
A noh, hea kui parandatud sai.
Tundub, et võid pretendeerida küll.
Eks pean nüüd leidma kusagilt lähiümbrusest keevitaja...masin ise ju ei liigu...
Mis kogu selle detaili nimetus on? Peasilinder? Ehk on selle ostmine isegi odavam, kui kusagilt keevituse otsimine...
Mille külge ja kuidas on selle detaili tagumine ots ühendatud?