Saab 900T 8V autom. combi, 1985, ivomets (MÜÜDUD)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
taas tagasi õige saabi juurde.
aasta 85.autumaat
juhi uksealt roostes muidu väga heas korras kere.
läbisõit 320000 km. 8 klappi. ilma vahejahutita.peal plokisoojendus koos taimeri ja muu elektroonikaga
sisu punane plyys: pleekimata täielikult.
vaja mõningaid asju:
yhte valuvelje kapslit
soojakraani keeramise nuppu
põrandamatte
aasta 85.autumaat
juhi uksealt roostes muidu väga heas korras kere.
läbisõit 320000 km. 8 klappi. ilma vahejahutita.peal plokisoojendus koos taimeri ja muu elektroonikaga
sisu punane plyys: pleekimata täielikult.
vaja mõningaid asju:
yhte valuvelje kapslit
soojakraani keeramise nuppu
põrandamatte
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ivomets on nobe poiss,
jälle leidis uue toy,
teised vennad sama pilli jahtisid,
kuid lõpuks õnnetult järele vahtisid,
õnneks aga see on hea,
et pillil tegelt kitsas pea,
ivomets ei ulunud,
et turbo veic vist kulunud,
klassik on üle küla saab
sellest iga togugi aru saab
jälle leidis uue toy,
teised vennad sama pilli jahtisid,
kuid lõpuks õnnetult järele vahtisid,
õnneks aga see on hea,
et pillil tegelt kitsas pea,
ivomets ei ulunud,
et turbo veic vist kulunud,
klassik on üle küla saab
sellest iga togugi aru saab
Hind paneb ikka pead vangutama - ken müüb täpselt selliseid velgi 2700 eegu eest ning siin ivomets sai veljed (ning saabi pealekauba) 2000 eeguga.
Ojeh, järgmine kord, kui velgi vaja, siis ostan ka terve auto :P
terv, teager
Ojeh, järgmine kord, kui velgi vaja, siis ostan ka terve auto :P
terv, teager
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: part
ja huvitav velg
Tavaline turbovelg..:) Minagi sain doonoriga sellised kaasa.
Mis puutub Ken'i müüdavatesse, siis need on tonnise alt pärit, tiba teise poldivahega. Aljoga massinale istuksid need alla ja Pardi projektile ka nüüd :P. Vanale flatnose'ile need ei istu.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nii nyyd siia auto ametlikult minu oma ja esimesed 250 km ka läbitud!
tehtud ka tehnoylevaatus. mis kestab terve aasta ehk 07.06
remonttöödeks kulunud 5 päeva jooksul ca 45 tundi.
tehtud ära järgmised tööd:
sarniirid ja rooliotsad ylevaadatud
esipiduri klotsid mõlemalt poolt vahetatud
käsipidur reguleeritud
tagapidurid õhutatud-silindrid liigutatud
syyde reguleeritud katse eksitus meetodiga
sama ka co ja pööretega
piduripeapump vahetatud, uued mansetid pandud
turbo sisu järele uuritud- tagasi pandud
pagasnikuluuk reguleeritud ja polster kinnitatud
velgedele ilukilbid pandud- 1 veel puudu
roolivõimuõli paak kinnitatud, mis vibreeris ja tekitas koledat häält, seni kuni ma leidsin lahtiseid polte
salong puhastatud
stanged puhastatud
läbipõlenud pirnid vahettatud
kojameeste systeem remonditud ja uus tross pandud
kojameestele uued kummid muretsetud
klaasipesu reguleeritud
teha veel kiiremas korras vaja:
syytemoment paika panna stroboskoobiga
co- reguleerida ( sööturi-õhumõõtja juurest keeramine ei aita)
esiamordikad vahetada jäigemate vastu
salongivendil laagrid vahetada
soojakraan ylevaadata
katuseluuk reguleerida- kui saab?
istmesoojendused ylekontrollida
ja väiksed värviparandused teha
ja 2 auku tagarattakoopas kinni keevitada
ning mõned probleemid- kysimused:
kas 16 kaan istub selle ploki peale?
ja mis lisa asju vaja? kaan teeglt olemas. kui kellegil kõik ylejäänud asjad, siis teeks kaupa.
kuidas kätte saada soojendusmootorit?
vaja oleks bensiinipaaki käivat bensiinikoguse mõõtjat.
EDIT:
nyydseks ka bensiininäitaja töötab
kesklukk toimib täiega - ka pagasnikule
keevitatud -värvitud uste alumised ääred
keevitatud augud tagarattakoopas
syytemoment strobo järgi paika seatud
esiamordikad vahetatud, sealhulgas puksid.
co korras ja muud gaasid kah
esituledesse uued pirnid ostetud- tuled reguleeritud
tehtud ka tehnoylevaatus. mis kestab terve aasta ehk 07.06
remonttöödeks kulunud 5 päeva jooksul ca 45 tundi.
tehtud ära järgmised tööd:
sarniirid ja rooliotsad ylevaadatud
esipiduri klotsid mõlemalt poolt vahetatud
käsipidur reguleeritud
tagapidurid õhutatud-silindrid liigutatud
syyde reguleeritud katse eksitus meetodiga
sama ka co ja pööretega
piduripeapump vahetatud, uued mansetid pandud
turbo sisu järele uuritud- tagasi pandud
pagasnikuluuk reguleeritud ja polster kinnitatud
velgedele ilukilbid pandud- 1 veel puudu
roolivõimuõli paak kinnitatud, mis vibreeris ja tekitas koledat häält, seni kuni ma leidsin lahtiseid polte
salong puhastatud
stanged puhastatud
läbipõlenud pirnid vahettatud
kojameeste systeem remonditud ja uus tross pandud
kojameestele uued kummid muretsetud
klaasipesu reguleeritud
teha veel kiiremas korras vaja:
syytemoment paika panna stroboskoobiga
co- reguleerida ( sööturi-õhumõõtja juurest keeramine ei aita)
esiamordikad vahetada jäigemate vastu
salongivendil laagrid vahetada
soojakraan ylevaadata
katuseluuk reguleerida- kui saab?
istmesoojendused ylekontrollida
ja väiksed värviparandused teha
ja 2 auku tagarattakoopas kinni keevitada
ning mõned probleemid- kysimused:
kas 16 kaan istub selle ploki peale?
ja mis lisa asju vaja? kaan teeglt olemas. kui kellegil kõik ylejäänud asjad, siis teeks kaupa.
kuidas kätte saada soojendusmootorit?
vaja oleks bensiinipaaki käivat bensiinikoguse mõõtjat.
EDIT:
nyydseks ka bensiininäitaja töötab
kesklukk toimib täiega - ka pagasnikule
keevitatud -värvitud uste alumised ääred
keevitatud augud tagarattakoopas
syytemoment strobo järgi paika seatud
esiamordikad vahetatud, sealhulgas puksid.
co korras ja muud gaasid kah
esituledesse uued pirnid ostetud- tuled reguleeritud
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
käisin siis eile oma uue autoga sõitmas suunaga pealinna poole.
ja muljed on vapustavad!:head:
kohe peale pärnut sõitis must mööda mingi audi, taga luugil 4,2 - mis muidugi mootori litraasi näitab.
ja maha tal mind raputada ei õnnestunud seni kuni tallinna ringteepeale keerasin.
ja kiirenduses allajäämist polnud mingit.
kohati kiirus kyyndis 170 ni tavaliselt jäi 140...160 vahele.
kiirendus 160 ni mõnus!
160 pealt edasi hakkas kiirust vaikselt koguma.
huvitaval kombel, apc mõjul vist, turboosuti langes kolmveerandi peale, kui kiirenduste alguses kenasti punase ja kollase vahel seisis.
äkki keegi teab, kuis seda timmida, et ta sealt punase algusest alla ei tule?
muidugi bensiinikuluks sain aukartustäratava numbri:
16 l/100.
ja muljed on vapustavad!:head:
kohe peale pärnut sõitis must mööda mingi audi, taga luugil 4,2 - mis muidugi mootori litraasi näitab.
ja maha tal mind raputada ei õnnestunud seni kuni tallinna ringteepeale keerasin.
ja kiirenduses allajäämist polnud mingit.
kohati kiirus kyyndis 170 ni tavaliselt jäi 140...160 vahele.
kiirendus 160 ni mõnus!
160 pealt edasi hakkas kiirust vaikselt koguma.
huvitaval kombel, apc mõjul vist, turboosuti langes kolmveerandi peale, kui kiirenduste alguses kenasti punase ja kollase vahel seisis.
äkki keegi teab, kuis seda timmida, et ta sealt punase algusest alla ei tule?
muidugi bensiinikuluks sain aukartustäratava numbri:
16 l/100.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Algselt postitas: ivomets
äkki keegi teab, kuis seda timmida, et ta sealt punase algusest alla ei tule?
päris nullida seda väidetavalt ei saa, aga natuke pidi olukorda parandama, kui APC sees asuv takisti R42 väärtus ajada võimalikult väikseks, nt asendada R42 jupi juhtmega.
Algselt postitas: ivomets
kohe peale pärnut sõitis must mööda mingi audi, taga luugil 4,2 - mis muidugi mootori litraasi näitab.
ja maha tal mind raputada ei õnnestunud seni kuni tallinna ringteepeale keerasin. ja kiirenduses allajäämist polnud mingit. kohati kiirus kyyndis 170 ni tavaliselt jäi 140...160 vahele.
Sa ei mõtle ometi tõsiselt, et ta Sinu maharaputamisega tegeles? Kui mulle meeldiks kihutada ja oma tuunitud diisliga 200-ga mööda maanteed "lendaks", arvaksid vist kah kõik need, kellest mööda sõitsin, et ma üritan kedagi maharaputada:D. Kui ta oleks tahtnud raputada, oleks ta keeranud oma pideva nelikveoga korra teelt maha ja läinud sinna, kuhu ükski poolikuveoline järgi ei tule:P
Aga auto ise on kena. Just otsin oma kallimale autot. Loomulikult midagi praktilist, aga silmanurgast piilun ikka salaja jälle turbokaid, tõsi küll 99-t, aga ega selline flatnose nüüd kah eriti stiililt enam alla jää:thumb:
ei ole siin kedagist - nagunii püüdis just maha raputada - ja ülelaadimisega klassikule naljalt tuult alla ei tee:headbang:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ikka maha pyydis raputada.ei andnud talle asu see 20000 kroonine ront.
egas muidu naljalt me ca 100 km ei pand kiirusega yle 140 pidevalt.
ja mõned kenad möödasõidudki oli! ka yhest 9-3 st millega kokkultulekut viimased minejad lahkusid , vist
egas muidu naljalt me ca 100 km ei pand kiirusega yle 140 pidevalt.
ja mõned kenad möödasõidudki oli! ka yhest 9-3 st millega kokkultulekut viimased minejad lahkusid , vist
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.