Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil

Vasta
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#76

E Apr 08, 2013 10:54

See, et alguses mõned sekundid bensupump järgi, on õige. Vigase aju tunneb nt selle järgi ära, et ei võta kohe pumpa järgi.
Asendiandurit nii koduste vahenditega vist ei saagi kontrollida. Enda oma korrasolekut kontrollisin, kui teine süsteem veel toimis, aga andur oli küljes, siis ühendasin 1. ja 3. klemmi (oli vist nii) asendianduris LED-i - siis hakkas see õrnalt vilkuma ehk siis andur toodab väikest voolu, kui metalli temast mööda juhtida. Minu multimeeter seda väikest liigutust lugeda ei suutnud.
Swedbil
Postitusi: 219
Liitunud: E Veebr 28, 2011 13:32
Asukoht:
Auto:

#77

T Apr 16, 2013 21:32

Proovisin täna teist andurit ja DI-d. Täpselt sama jama... Kui syydet keerata siis koheselt lööb sädeme k6ikidele kyynaldele yheaegselt. Starterit andes aga mitte midagi :wall:
Kas v6ib olla sellest et teised andurid veel yhendamata? MAP, intake air temp, BPC.
Huvitav on see et kui yhendan tyhikäigu klapi (IAC valve ) siis hakkab koheselt Main relay ja Fuel relay tärisema.
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#78

T Apr 16, 2013 22:20

Ilma MAP, IAT ja BPC andurita peaks käivituma küll. Kas sa kasutad õigeid takistuspõhiseid küünlaid? (ilmselt viga pole selles, aga ikkagi).

Check engine tuli ei näita midagi?
Swedbil
Postitusi: 219
Liitunud: E Veebr 28, 2011 13:32
Asukoht:
Auto:

#79

T Apr 16, 2013 22:31

Kyynlad on 6iged ja säde ilus aga ainult korraks. Pean yhendama check engine lambi eks siis näeb mis näitab.
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#80

T Apr 16, 2013 23:55

Ma ei ole spetsialist, aga minuarust ainuke veakood, mida sa sealt praegu näha saaks (kuna sul pole mootor töötanud selle ajuga), oleks 9 vilgatust, mis tähendaks aju sisemist viga. Ma võitlesin sarnase probleemiga alguses, aga mul ei võtnud bensupumpagi järele, mis viitab ECU sisemisele veale. Probleemi aitas lahendada uute mälukivide paigaldus.

http://www.saab9000.com/procedures/powertrain/diagnosis/faultcodes.php
Swedbil
Postitusi: 219
Liitunud: E Veebr 28, 2011 13:32
Asukoht:
Auto:

#81

R Apr 19, 2013 13:13

Täna sai tule alla juba :)
Suured tänud KT100-le asjaliku info eest! Teha palju veel, ehk saab nädala pärast tänavale juba.
video
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#82

R Apr 19, 2013 18:40

ära sa õliradikat unusta!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Swedbil
Postitusi: 219
Liitunud: E Veebr 28, 2011 13:32
Asukoht:
Auto:

#83

R Apr 19, 2013 20:27

Ei unusta. 6liradikas läheb teistsugune, voolikud peaks esmaspäeval saama.
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
Swedbil
Postitusi: 219
Liitunud: E Veebr 28, 2011 13:32
Asukoht:
Auto:

#84

P Apr 21, 2013 23:06

Täna sai veidi pusitud auto kallal:
M6ni pilt ka,
[img=800x600]http://www.upload.ee/image/3252578/SDC11970.JPG[/img]
tagantvaade
[img=800x600]http://www.upload.ee/image/3252551/SDC11983.JPG[/img]
IC on parasjagu peidus esistange all...
[img=800x600]http://www.upload.ee/image/3252567/SDC11998.JPG[/img]
Masin on seest puhas
[img=800x600]http://www.upload.ee/image/3252602/SDC11980.JPG[/img]
kapoti alt:
[img=800x600]http://www.upload.ee/image/3252612/SDC11972.JPG[/img]

Paar kysimust tekkinud, ehk oskab keegi pädevam vastata:
1) Trionic7 BPC klapil on kahe juhtme sisend-T5 ajust siis sinine ja roheline juhe,kas on vahet kuidaspidi BPC kylge yhendada?
2)kas egr on vaakumita lahti v6i kinni asendis?
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
CrasherFox
Postitusi: 209
Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
Asukoht:
Auto:

#85

P Apr 21, 2013 23:51

1) vahet pole, kumbapidi ühendada.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#86

E Apr 22, 2013 8:45

Sul ühte klemmi vaja +12V ja teine pin 26 ajust.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#87

E Apr 22, 2013 12:18

Väga huvitav intercooleri lahendus, ma just mõtlen enda 99-le samuti IC variantide üle.
Tundub, et sinna stange alla sobib visuaalselt täitsa hästi.
Mis auto cooler see on ?
Ehk teed veel mõned pildid, kuidas õhutorud kulgevad ?
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
strife
Postitusi: 264
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#88

E Apr 22, 2013 14:35

VÄGEV!!
Fly High!
Swedbil
Postitusi: 219
Liitunud: E Veebr 28, 2011 13:32
Asukoht:
Auto:

#89

E Apr 22, 2013 16:18

Tänud vastajatele! Sain BPC toimima. Pin2 ytleb et ka BPC juhe sinine. Kasutasin 26 ja k6ik korras, vähemalt tiks käib kui syyte sisse panna. Varsti peaks saama MAP sensori kätte.
IC on pärit VW Sharanilt, augud keresse on kohe cooleri taga. Stange all on päris hea, eriti silma ei paistagi. Samuti on parasjagu peidus väljalase. Hunt lambanahas :)
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#90

T Apr 23, 2013 9:00

Üks tähelepanek veel - ma ei saa piltidelt aru, kuidas oled lahendanud õhufiltri paigutuse ja külma õhu sisendi, kuid sellele peaks mõtlema, et ikka jahe õhk mootorisse satuks. 99-l on kapotialune ruum suhteliselt kinnine ja umbne, nii et mootoriruumist õhku võttes nullid ära kogu oma performance...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Swedbil
Postitusi: 219
Liitunud: E Veebr 28, 2011 13:32
Asukoht:
Auto:

#91

T Apr 23, 2013 11:18

6hu sisend on veel lahtine jah. Aga kuna 99 originaalreflektorid on ajaratta poolt jahvatatud juba siis ilmselt panen sinna yhed nissani H4 tuled. Need ei ole nii laiad ja saaksin 6huv6tu tule ja radiaatori vahele. Kapotialust ruumi ei ole seal t6esti eriti. Turbo poole jätan kindlasti tyhjaks et saaks hiljem sinna segamatult midagi suuremat panna. V6imalus veel aku taha kusagile viia aga sellele jälle ylevaatusel hästi ei vaadata sest vaheseina autol pole.
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
Swedbil
Postitusi: 219
Liitunud: E Veebr 28, 2011 13:32
Asukoht:
Auto:

#92

R Apr 26, 2013 21:48

Okey, täna sai masinat juba tee peal proovida. Aru ei saa mis jama on aga yle 3500 rpmi ei lähe.Täpselt nagu piiraja oleks.Käima läheb hästi, tyhikäik korras, ei lonka, turbo töötab, r6hk on. Vilgukood näitab 8- #evap valve#. Täna paigaldasin veel 9000 drosseli. Proovin veel kytusepumba vahetada ehk aitab.
Kyynal ise on selline:
Pilt
Täna sai 16 veljed alla,m6ni pilt vana seebikarbiga :)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
kapoti all on veel bardakk :)

Pilt

Pilt
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
strife
Postitusi: 264
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#93

L Apr 27, 2013 10:19

Julmalt tige näeb välja esiots ilma tuledeta... ja huvitav palju sul jõudu sealt kapoti alt välja tuleb?

kas plaan jätta hetkel mootor stockina või juba plaanid sinna igasugu vilesid ja asju külge?

Terv
Fly High!
Swedbil
Postitusi: 219
Liitunud: E Veebr 28, 2011 13:32
Asukoht:
Auto:

#94

L Apr 27, 2013 10:34

J6u kohta ei tea arvata. Vaatan kuidas ylevaatuselt läbi saaks. Eks hiljem näha. Ratastega läks kyll hästi, sobivad suuruse ja laiuse poolest täpselt. Muidugi hind oli veel k6ige parem - ca 70 euri :)
Hea on leida rattaid kui poldivalem 4x108.
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
Swedbil
Postitusi: 219
Liitunud: E Veebr 28, 2011 13:32
Asukoht:
Auto:

#95

L Apr 27, 2013 20:57

Täna sai siis käima, viga oli väntv6lli asendi anduris. Tänud jälle KT100-le hyva n6u eest :beer:
Nyyd kärgatab ikka päris kenasti, käike ei j6ua nii ruttu vahetada :)
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
Swedbil
Postitusi: 219
Liitunud: E Veebr 28, 2011 13:32
Asukoht:
Auto:

#96

E Apr 29, 2013 17:05

Kas oskab keegi BPC tööp6him6tte lahti seletada?

Pilt

Netist lugesin et need tähised sellel w-wastegate,c-compressor,R-tagasi 6hu sissev6ttu. Kui nyyd nii yhendada siis tundub et turbo töötab kogu aeg base-boostil- C ja W kanalitel takistus puudub. Kui rakendub elektromagnetklapp siis väljundab surve läbi R kanali jälle sissev6ttu.

Igatahes ma proovisin ja yhendasin compressori R-i.
Tulemuseks on see et kusagil 140km/h v6tab siduri libisema kui boost 1.8.
Kui yhendan nii nagu peaks siis 0.5 maksimum.
Wastegate?
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#97

E Apr 29, 2013 18:42

C ja W kokku ühendades on asi base boosti peal. kui see klapp seal vahel on siis petetakse wastegate ära ja saabki rohkem boosti pähe lasta. R võib tegelikult ka lahti olla mingit erilist vahet pole. Nagu ma arvan siis sealtkaudu lahkub WG petmisest üle jääv õhk.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Swedbil
Postitusi: 219
Liitunud: E Veebr 28, 2011 13:32
Asukoht:
Auto:

#98

E Apr 29, 2013 21:22

Just,6hk lahkub sealtkaudu (R). Ma ei saa aru ainult et miks see klapp on CW ja R vahel. Ehk R-ist väljub 6hk mis Cja W vahel. Kui puhuda C siis 6hk väljub W-st ja vastupidi.
Mis krd-i klapp see sattunud on :)
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#99

E Apr 29, 2013 21:55



Ehk pilt aitab...

Kas klapp gaasi andes üldse häält teeb? Peaks klõbisema päris korralikult.

Lisatud failid
Swedbil
Postitusi: 219
Liitunud: E Veebr 28, 2011 13:32
Asukoht:
Auto:

#100

E Apr 29, 2013 22:02

Paar pilti tänasest.
6lijahuti leidis endale koha:

Pilt
Siis nuputasin v6re. Tegin v6re mille katsin v6rguga.
Varjab ära vähemalt need radikad.
Pilt

Pilt

Homme vaja veel tegeleda genekaga, kasti6li vahetada ja siis seest veel palju teha.
Kes oskaks öelda mis juhtmed need B20 geneka taga on, eriti huvitab see 3-ne pistik.
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
Vasta