Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Turbo tuleb schwitzer ja hakkab puhuma 2.5-2.8 bar. Nüüdseks selgunud et mootorit hakkab juhtima marelli, pihustid 750cc ja kütuseks etanool E85.
Sa midagi siin puusse ei pannud? 2.5-2.8 bar-i ? loodetavasti siis mitte ÜLErõhku vaid absoluutrõhku (1.5-1.8 üle)?? ja 750cc ja E85 ja see rõhk ei käi ilmselt. Suuremaid pihuhsteid läheb vaja, ütleb mu kõhutunne..:P Või siis suht piiri peal värk.
Tigukiirusel on asi siiski edenenud. Sillad, pidurid ja vedrustus on parendatud. Sillad veidi uuema klassiku alt (900 aero).Pidurikettad vent. tarox ja samuti klotsid tarox. Suppordid 900,9000.K6ik uued amordid Monroe ja Kileni madaldus-sportvedrud.Samuti uus piduritorustik ja voolikud. Käsipidur on nyyd tagaratastel. Veel ei toimi kuna salongis vaja veel yhtteist teha. Esisillale vaja ka veel stabikavarras kylge aretada.99 sillal pole seda originaalist ja ei pannud kyll tähele et vardakinnitused kusagil p6hjaall oleks.Kui kellelgi peaks vaja minema vanu 99 silladetaile siis andku teada. Samuti jääb kohe yle komplektne töötav mootor. Tundub et esialgu läheb saabile siiski yks teine mootor- 129kw.See on komplektne mootor aerolt koos juhtmestiku ja muu juurdekuuluvaga. Ei peaks vast väga raske install olema. Eks kunagi hiljem läheb projektis olev mootor mis senimaani detailidena kappi peidetud :)
Nyyd siis korralikud sillad ja saab juba korralikud veljed alla.Ehk superaerod?
Nyyd siis korralikud sillad ja saab juba korralikud veljed alla.Ehk superaerod?
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ahaaa, istmed sellised. tavalised. ma olen näinud mingeis sellised punasemaid, sädelevamaid. aga ma ei tea kust need võisid pärit olla. arvasin, et 99 pealt.
aga jõudu ehitamisel. kui raha kuskilt lihtsalt saan, ostan ära! pagan küll, ma olen nüüd pea aasta otsinud 99 kupeed-luukpära. pole ;)
aga jõudu ehitamisel. kui raha kuskilt lihtsalt saan, ostan ära! pagan küll, ma olen nüüd pea aasta otsinud 99 kupeed-luukpära. pole ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
16v on kyll jah.Tulemyyri tuleb töödelda just rihmaseibi t6ttu. Nii olen vähemalt aru saanud. Netiavarustest on selleks erinevaid v6imalusi olnud kes l6ikuri ja keevitusega, kes kuvaldaga :)
Juhul kui rooliv6imendit ei paigalda siis ehk pole hullu. Rooliv6im ja latt on olemas aga installi suhtes ei ole kindel. Kas peaks? Peale s6itu vana 911 turboga (ca250kw), millel puudub igasugune el.abi ja rooliv6imendus jätaks rooliv6imendi panematta.Lihtsalt niihea roolitunnetus on v6imenditta. Teisalt jälle kas j6uab esiveolist kiirenduse ajal sirge hoida.Arvan samas et siin tuleb jälle mängu diffri libisevus. Mida rohkem seda piirata seda v6rdsemalt veaksid rattad ja seda vähem kisuks rooli käes. Olen tänulik igasuguste n6uannete eest ja kellel kogemusi-kokkupuuteid, andke aga tulla.
Juhul kui rooliv6imendit ei paigalda siis ehk pole hullu. Rooliv6im ja latt on olemas aga installi suhtes ei ole kindel. Kas peaks? Peale s6itu vana 911 turboga (ca250kw), millel puudub igasugune el.abi ja rooliv6imendus jätaks rooliv6imendi panematta.Lihtsalt niihea roolitunnetus on v6imenditta. Teisalt jälle kas j6uab esiveolist kiirenduse ajal sirge hoida.Arvan samas et siin tuleb jälle mängu diffri libisevus. Mida rohkem seda piirata seda v6rdsemalt veaksid rattad ja seda vähem kisuks rooli käes. Olen tänulik igasuguste n6uannete eest ja kellel kogemusi-kokkupuuteid, andke aga tulla.
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
ahaaa, istmed sellised. tavalised. ma olen näinud mingeis sellised punasemaid, sädelevamaid. aga ma ei tea kust need võisid pärit olla. arvasin, et 99 pealt.
aga jõudu ehitamisel. kui raha kuskilt lihtsalt saan, ostan ära! pagan küll, ma olen nüüd pea aasta otsinud 99 kupeed-luukpära. pole ;)
Sädelevamad istmed on 99-l EMS ja Turbo mudelitel, eks sa mo autos oled näinud neid ;)
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
ivomets:kus kandist sa seda aasta aega oled otsinud ja pole leidnud? Ma vaatasin ka blocketist ja 2 kuud tagasi tuli müüki kohe 3 sellist mida oleks tahtnud.1 oli kuskil Gävleborgi ligidalt alghind 8000SEK ja langes 5000 peale.Kere oli ka ilusti värvitud ja korras. Teine oli Trollihättanist ilma mootorita turbo 99 ,puuduvad vidinad oleks saanud kotiga kaasa ja üks oli Gotlandil 3000. Neist 3 st saabus see Gotlandi saare pealt minule 3000SEK eest + 1200 seki ületoomine. Mu uuel masinal siis vaja teha rattakoopa uuendamised pp ukse sisemine serv ja siis uus värv selga. Mootoris tundub ,et kett veninud ja õlileke kuskil...pole veel nii põgusalt vaadanud.Vaatan siis kui mootor maha tõstetud. Pildid aparaadist on siin http://www.saab.etelhem.se/
Vaatasin su pilte mardikas. Usu mind et sul tuleb terve alumise ringi vahetus, ka pool p6hja. Kui selle k6ik KORRALIKULT ära teinud oled ja uue värvi selga saanud, räägi siis hinnast. Mis aasta masin on muidu?
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Vaatasin su pilte mardikas. Usu mind et sul tuleb terve alumise ringi vahetus, ka pool p6hja. Kui selle k6ik KORRALIKULT ära teinud oled ja uue värvi selga saanud, räägi siis hinnast. Mis aasta masin on muidu?
just, just. :)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Lähemalt uurides mootorit mida autole installida tahtsin selgus et yleliia 6line ikka(väntv6lli otsatihendid),väljalaske kolle ymbrus paksult tahmane.Ja plokikaane tihend hermeetikuga.
V6tsin mootori juppideks. Kokku korjasin kolmest mootorist, 2tk b202 turbo ja yks b234vabalthingav. Blokk jäi 202 ja kaan läks 234lt.K6ik uued tihendid ja ketivahetuskomplekt.Immitsevate otsakaante tihendite asemele ka hermeetik.
Uued jubinad:
Blokk on p6him6tteliselt koos:
V6tsin mootori juppideks. Kokku korjasin kolmest mootorist, 2tk b202 turbo ja yks b234vabalthingav. Blokk jäi 202 ja kaan läks 234lt.K6ik uued tihendid ja ketivahetuskomplekt.Immitsevate otsakaante tihendite asemele ka hermeetik.
Uued jubinad:
Blokk on p6him6tteliselt koos:
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
Vaatasin su pilte mardikas. Usu mind et sul tuleb terve alumise ringi vahetus, ka pool p6hja. Kui selle k6ik KORRALIKULT ära teinud oled ja uue värvi selga saanud, räägi siis hinnast. Mis aasta masin on muidu?
just, just. :)
Ma ei räägigi ,et lõpphind odavaks peaks kujunema.3000 SEKi eest on päris hea algprojekt. Sa võid ju ka osta 2000EURi eest saksast midagi ja sama suure remondiraharaha sinna sisse tampida:) Ma vaid mainisin, et sellist kraami liigub aasta jooksul küllaga. Praeguseks on auto juba peaaegu tühjaks kistud ja suurt üllatust pole veel küll kuskilt tulemas. Sa Swebil peaks teadma , et Gotlandilt pärit masinad on üsna hinnatud Rootsis oma vähese rooste poolest.Kusjuures masinale on tehtud lisa korrosioonitõrje seestpoolt.Tehtud on ustesse ja karpidesse lisaaugud midakaudu saab määrdeollust sisse pritsida. Masin ise on 77 a. väljalase
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
osadel 900 del on plekist tihend.
õib panna ka hermeetikut ja võib ka paraniidist tihendi teha, mis kõiksede parem ja igaveselt peab.
aga::::
mingid kasti/mootori poldid tuleb samuti hermeetikuga panna!!!
õib panna ka hermeetikut ja võib ka paraniidist tihendi teha, mis kõiksede parem ja igaveselt peab.
aga::::
mingid kasti/mootori poldid tuleb samuti hermeetikuga panna!!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.