Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Sensorid tunduvat töötavat, välja arvatud vända asendi andur mida ma mõõta ei oska väga ja seda tegelikult vist mõõta ei tohigi. Aga head sõbrad siit foorumist on ulatanud abistava käe ja ehk mõne päeva pärast saabub ka uus andur. Seniks aga proovin parandada muud vajalikud asjad.
Vist juba ütlesin sulle, et tohib mõõta küllAlgselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Sensorid tunduvat töötavat, välja arvatud vända asendi andur mida ma mõõta ei oska väga ja seda tegelikult vist mõõta ei tohigi. Aga head sõbrad siit foorumist on ulatanud abistava käe ja ehk mõne päeva pärast saabub ka uus andur. Seniks aga proovin parandada muud vajalikud asjad.
Uuema tüübi anduri sees on tavaline mähis, mille takistus peab olema 550 oomi, pluss-miinus 50 oomi.
Anduril on väljund (signaal ja maandus), mis annavad siinuspinge impulsse kuni 2V.
See andur genereerib ise pinget.
Vanema tüübi Hall anduriga sensor ilmselt ei näita mõõtes midagi asjalikku. Vastupidiselt uuemale andurile, see jublakas pinget ise ei tekita, vaid tahab saada sisendisse 5V reference pinget (kolmas kontakt) ja väljundisse annab siis vastavalt ristkülik-impulsse tuginedes sisendi 5-le voldile.
Too 5 volti pinge saadakse ECU-s DC-DC konverterist. Ehk lihtsalt maakeeli: 12 voldist tehakse 5 volti.
Natuke sarnane MAP sensorile, mis ka soovib 5V saada, et oskaks väljundisse midagi anda.
edit: tonnisel on Lambda andur see, mis tavalist testrit (multimeetrit) eriti ei salli. Kui kahtlus, et ei tööta, pole mõtet seda niisama mõõtma hakata, et "äkki on lühis või katkestus".
Ohtlik on just takistuse mõõtmine lahtiühendatud anduril.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mõõtsin CPS-i väljund pinge ära, 0.2 volti. Järelikult läbi.
E: Ikkagi pole vast läbi, mõõdetud sai alalispinget, mõõtes aga vahelduvpinget sain lausa 5.5 volti vahepeal. Mõlemad andurid näitavad samu numbreid, seega andur korras. Mulle lihtsalt tundub, et külm käivitusega on mingi jama, süütamised silindris lähevad aina paremaks/rohkemaks. Vahepeal viskab ca 500 rpm-ni tahhomeetri, aga käima siiski ei lähe.
E: Ikkagi pole vast läbi, mõõdetud sai alalispinget, mõõtes aga vahelduvpinget sain lausa 5.5 volti vahepeal. Mõlemad andurid näitavad samu numbreid, seega andur korras. Mulle lihtsalt tundub, et külm käivitusega on mingi jama, süütamised silindris lähevad aina paremaks/rohkemaks. Vahepeal viskab ca 500 rpm-ni tahhomeetri, aga käima siiski ei lähe.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Oijah, mõistus otsas, mitte midagi ei oska enam mõõta, ega seadistada.
Tahtsin täna käima tõmmata aga nii palju tagasilööke. Esmalt No Feari vaakumvõimendi mäda, see juba kolmas. Esimest proovisin parandada, sai hulganisti plekki peale keevitatud, ei ole sellest ka kasu, mikro auke täis. Siis pistsin ta lihtsalt vahele, et saaks pumbagi külge ja pidurid toimima, piduri torude otsad ei sobi. ABS-iga on otsad teistmoodi hoopis, uusi otsasi ka pole lihtne teha, sest tegu terastoruga ja võin pressi ära rikkuda. Kohati viskab üle juba, peab mõnda aega eemale hoidma.
Tahtsin täna käima tõmmata aga nii palju tagasilööke. Esmalt No Feari vaakumvõimendi mäda, see juba kolmas. Esimest proovisin parandada, sai hulganisti plekki peale keevitatud, ei ole sellest ka kasu, mikro auke täis. Siis pistsin ta lihtsalt vahele, et saaks pumbagi külge ja pidurid toimima, piduri torude otsad ei sobi. ABS-iga on otsad teistmoodi hoopis, uusi otsasi ka pole lihtne teha, sest tegu terastoruga ja võin pressi ära rikkuda. Kohati viskab üle juba, peab mõnda aega eemale hoidma.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kellel tekib ideid seoses nende helidega?
http://www.youtube.com/watch?v=lIN68UXpW_4
Ecuproject-is käib ka arutelu, ehk mehaaniline viga, nukkvõllid näiteks vales asendis, kuigi mootorit sai läbi keeratud küll koos kontrollimisega kas asjad jooksevad kokku. Seda nad siis tegid. Aga võib ju alati üle kontrollida.
http://www.youtube.com/watch?v=lIN68UXpW_4
Ecuproject-is käib ka arutelu, ehk mehaaniline viga, nukkvõllid näiteks vales asendis, kuigi mootorit sai läbi keeratud küll koos kontrollimisega kas asjad jooksevad kokku. Seda nad siis tegid. Aga võib ju alati üle kontrollida.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Käib Hästi käib. T5 projekt on ellu ärganud:drink:
milles oli siis probleem, et ei käivitunud?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Nukkvõllid olid vastupidi Ladusin autot ka kokku juba rõõmsalt, salongi vaevab ikka veel neetud lagi. Pole kuskilt leidnud väga heas korras olevat pappi. Mootoris pean õli ära vahetama, on teine bensiini väga täis. Igatahes hakkab auto välimust võtma juba:thumb:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vaheta kohe kiiresti õli kindlasti ära, sest sul ju oli moto täitsa pilbasteks ja sinna jäi kindlasti suur hulk tolmu ja muud soga, mis turbiinile head ei tee.
ja teine õlivahetus otsa kohe kah mingi mõnesaja km pärast.
ning ikka koos filtriga!
ja teine õlivahetus otsa kohe kah mingi mõnesaja km pärast.
ning ikka koos filtriga!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Palju õnne, said T5 käima
Mul sama asi ees ootamas, kõik jupid olemas ja näpud juba sügelevad aga vaja mõned pakilisemad asjad enne ära teha, kui auto kallale jälle saan.
Mul sama asi ees ootamas, kõik jupid olemas ja näpud juba sügelevad aga vaja mõned pakilisemad asjad enne ära teha, kui auto kallale jälle saan.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kui palju võiks üldse selline vast remonditud mootori õlivahetus ajad olla? Millised peaks läbisõidud alguses olema, enne kui hakata õiget õli kasutama.
Esimene õlivahetus 1 000km, ja mitte piinata mootorit nii madalatel kui ka suurtel pööretel.
Peale 1 000km ja õlivahetust, võib gaas põhja
__In Boost We Trust__
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
1000 km, ühe õliga, kui mootor pilbasteks olnud, võib olla turbole täielik surm!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: D116Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kui palju võiks üldse selline vast remonditud mootori õlivahetus ajad olla? Millised peaks läbisõidud alguses olema, enne kui hakata õiget õli kasutama.
Esimene õlivahetus 1 000km, ja mitte piinata mootorit nii madalatel kui ka suurtel pööretel.
Peale 1 000km ja õlivahetust, võib gaas põhja
Uue mootori sissesõit võiks ikka 5000 km olla
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Selge, siis teeb järgmise vahetuse mõne aja pärast. Praegu aga piinab mind liig vähesed mootori pöörded, klapivedrud nõrgakesed. Klapid hakkavad ujuma ca 6500 rpm. Peab panema jäigemad klapivedrud. Kui leiab sobivad siis paneb topelt klapivedrud. Pidureid sai ka täna tehtud, peaks sadulad ära määrima. Huvitav on see, et herr Sebastian on täiesti lambi setinguga softi teinud nii täpse, et auto käivitub ideaalselt ja tühikäigul absoluutselt ei lonka ega midagi:head:
Statistika - Vaatajate arv ületas 70 000 piiri, poleeeee pahaaaa
Statistika - Vaatajate arv ületas 70 000 piiri, poleeeee pahaaaa
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ära kurat oma kätetööd poole päevaga õhku lase!!!
( kui just see pole omaette eesmärk, tont sind teab!)
päev ja 6500+ rpmi. :fight:
heal juhul peale 1000 km maanteel, võiks ehk proovida alles.
maanteesõit on just sissetöötamiseks parim, erinevad pöörded ja koormus.
( kui just see pole omaette eesmärk, tont sind teab!)
päev ja 6500+ rpmi. :fight:
heal juhul peale 1000 km maanteel, võiks ehk proovida alles.
maanteesõit on just sissetöötamiseks parim, erinevad pöörded ja koormus.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Aga oled sa, Ivomets, kindel, et see 6500 rpm just praegu saavutati? Mina otsest väidet välja ei loe.. Ma loen siit välja, et need klapivedrut hakkavad 6500 juures jalgu jääma, keegi aga ei väitnud, et see järgi prooviti..
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Postitused kustuvad iseenesest jne, väga huvitav. Igatahes ma ei süvenegi sellesse laiali laskmise juttu. Pidurid said just korda tehtud, vaakum võimendi ikka puudu, pedaali peal peab elama, et auto seisma jääks. Tuled on korras, esiots ka koos. Suunatuled on probleemsed hetkel, nende kinnitused on nõmedad ja ära murdunud. Täitsa auto moodi.
E: Väga väga imelik, mul teema juba 30 lk pikk, keegi susserdab midagi.
E: Väga väga imelik, mul teema juba 30 lk pikk, keegi susserdab midagi.
Korduvaid õlivahetusi teha on mõtetu,v.a. situatsioonis,nagu sul,kus kütust on palju õlis.Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kui palju võiks üldse selline vast remonditud mootori õlivahetus ajad olla? Millised peaks läbisõidud alguses olema, enne kui hakata õiget õli kasutama.
Vahetatakse FILTRIT.Teine filter külge peale seda,kui pulkadest koostatud ja rem. mootor on tühikäigul töötemperatuuri saavutanud(termostaat avanenud).
Kolmanda paned,kui mõnisada km. sõidetud on.
Õliga ei juhtu midagi ja abrasiivi püüab filter kinni.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ütleme nii, et enne kui masin korras pole ja sõidulegaalne pole, ei pane siia pilti. Sai täna sisselase ära survestatud, 3 bar juures hakkas "pimedaid" lendama ja IAC klapp lasi reguleer kruvi juures väga väga palju läbi. Mujalt kõik korras.
Btw, hakkan Corvette C5-ele täielikku väljalaset ehitama. Alustades pikkadest torukollektoritest
Btw, hakkan Corvette C5-ele täielikku väljalaset ehitama. Alustades pikkadest torukollektoritest