Mind on väga väga huvitama hakanud, kuidas sellest kenast tonnise mootorist miskit 800+ hj välja võtta nii, et ka kestaks (pikemalt kui kvartali tiir).
Minu mootorist saaks lihtsalt 650 hp-d kätte. Suurem kõrvits (GT35BB) pluss softi ymbernokkimine. Edasi läheb jamaks. Mul on plokikaas porditud 600-ni, klapid 32-34mm, titaanvedrud ja siit tulebki piir. Ok, kaanetihend peab 1500hp-d
Veel suurem turbs tähendab juba mehaanilisi tõukureid, kuna võimsusekasv saavutatakse (lisaks suurele kõrvitsale) yheselt RPM redline'i olulise kergitamisega, lisaks ei jõua Trionic 5 sellistel pööretel piisavalt tehteid sooritada. Mootoriploki poolel ilmselt õlitus ja jahutus ei vea välja, väntvõll johhaidii jne. jms. ja ongi avakosmos käes.
Kui ma Tommy Carlssoni (
Trollspeed Racing, Per Eklundi ma'kketousu
SAABi looja) käest kysisin peale seda, kui kõik toimingud minu mootoriga olid sooritatud, kas
P-A Johanssoni 9-3 TRX-i mootoriga (1000 hp) on minu omal mingisugunegi sarnasus (mul jätkus jultumust), ta ainult muigas kaastundlikult a-la unusta ära. Kindlasti on see kergelt liialdatud näide, aga...