Saab 9000 2.3T Anniversary, 1997, Ainar

Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 381
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
Kontakt:

#1

Täna kaks kuud tagasi juhtus selline asi, et sai nüüdseks 6 SAAB ja seda korda Anny endale koju toodud.
Sõidetud tänaseks ca 2000 km ja Tonnine on ikka väga mõnus ja lisaks aegumatu disainiga auto. Siiani kapriise veits näidanud, aga muidu hästi üleval pidanud. Ülevaatuspunktis saime käia kakskorda ja nüüd võime ausalt ja puhta südamega aastakese liikluses osaleda. Rooste kimbutab nagu ikka enamikke tonniseid, sai veits roostesurma.
Üldmulje rahuldav ja eks tegeleb asjadega jooksvalt :)







Lisatud failid
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1974
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#2

Ainult head mälestused. Tehnilse poole pealt sain enamvähem joonele kuigi teha jäi veel omajagu. Ma tean et oled hea peremees :)
joker
Postitusi: 64
Liitunud: T Juul 01, 2014 21:08
Asukoht:
Auto:

#3

Kena hele sisu. Hele nahk on ikka ilus küll, kui ta on heas korras ja hooldatud.

Kas masinal mõni soft ka peal?

Igatahes edu ja muretuid kilomeetereid tonnisega. Mugavad ja mõnusad on nad niikuinii:)
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1974
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#4

Sellele masinale lasti täiesti uus nahksisu teha mõned aastad tagasi. Ise lasin ka 2 korda nahahoolduse teha kui auti minu käes oli. Prarguse 9-3 istmeid ei viitsinud vist keegi hooldada. Nüüd seisukorra parandamiseks ainuke võimalus uus nahatamine.

Niipalju kui ma mäletan, siis oli soft CR-i poolt muudetud küll. Kahjuks Mitsu turbo lasti õhtale ja pandi orig. Garrett tagasi.
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 381
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
Kontakt:

#5

Soft peaks endiselt ikka peal olema, kuigi hetkel max 0,4 bar puhub välja. Garrett on tagasi ja ennem kevadet mitsu poole ei vaata. Sisu on tõesti ilus ja värske.
Pole ka liiast siin kohal tänada härraseid iisakut ja Trionicut, kes Annyle 2011a uue elu ja hingamise andsid. Nagu herr Trionic kuskil mainis, kestab Tonnine normaalselt hooldades isalt pojale. Mulle ta meeldib ja SAAB sõidetud küll.
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 381
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
Kontakt:

#6

Sissekanne: tunnike lappi ja harja ning istmed krudisevad jälle :drink:



Lisatud failid
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#7

Sissekanne: tunnike lappi ja harja ning istmed krudisevad jälle :drink:
Kas saan õigesti aru, ühe ainega puhastasid, teisega kreemitasid - räägi lähemalt. Kas need mingid üldisemad ained, või spets heledale nahale?
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 381
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
Kontakt:

#8

Just täpselt spray ja harjaga tegin puhtaks, siis mikro lapiga tõmbasin istmed üle. Ja lõpuks mikro svammiga kreemitus.
Ained sai Saabi heledale nahale Mobile Spast võetud. Ise kreemitasin rooli ja käigukangi musta naha ka ära. Tulemus super.
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#9

Just täpselt spray ja harjaga tegin puhtaks, siis micro lapiga tõmbasin istmed üle. Ja lõpuks micro svammiga kreemitus.
Ained sai Saabi heledale nahale Mobile Spast võetud. Ise kreemitasin rooli ja käigukangi musta naha ka ära. Tulemus super.
ahah, siis on ikka sama toode. Mul ka Mobile Spast ostetud, kuid ainult kreem... peaks selle puhastuse variandi ka soetama.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#10

http://www.koch-chemie.ee/

Siit saab ka otse võtta neid tooteid.

terv, teager
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 381
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
Kontakt:

#11

Nii täna käisin Werneri juures, sai turbo puhuma jälle. Uued H1 ka ees, pilt valgem. :beer:
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1974
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#12

Kas lasid Mitsu turbo panna?
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 381
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
Kontakt:

#13

Ei Garrett õpetati puhuma, Mitsu tuleb siis, kui Garretti lendama õpetan. :)
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 381
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
Kontakt:

#14

Tonnise mehed, kas tulede lülitil peaks ka pirn sees põlema? Seal mingi rohekas silm on küljes. Kuna veel mõned kustunud pirnid on armatuuris, siis võiks korraga kõik põlema saada. Hommikul miinus kraadidega paneb paugu käivitades, kellelgi veel olnud, mis rohtu saanud?
Turbo teeb ka venetolmuimeja häält, aga võibolla nii peabki olema. Pole ju Turbo Tonnist omanud, 9000 Griffini V6 hääled olid vähe teised. Aga nüüd peale nelja kuud on ige ikka paljas ja mitte ainult endal, vaid ka väikestel SAABlastel tagapingil.

Endiselt rahul, üks tubli Tonnine on.
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#15

Tulede lülitil on pirn olemas täitsa. proovi küünlaid vahetada, paugutamise vastu,
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 381
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
Kontakt:

#16

Ok tänud saabu ise arvasin ka, et see tuledelüliti võiks põleda. Küünlad 8k sõitnud, aga kannatab üle vaadata. Varsti hoolde aeg käes.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1974
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#17

Ok tänud saabu ise arvasin ka, et see tuledelüliti võiks põleda. Küünlad 8k sõitnud, aga kannatab üle vaadata. Varsti hoolde aeg käes.

Suvel sai lisaks küünalde vahetusele ka tutikas DI kassett peale. Ega Mitsu turbo pead sinna varem või hiljem panema :)
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 381
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
Kontakt:

#18

Mis selle Mitsuga ikka jamada, pigem juba Holset HX 35w. Siis SAAB käigukasti ka vahetama hakata.
que
Postitusi: 1409
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#19

Kuidas tuled on pimedas liiklemisel nt võrreldes 9-5ga?
Mul on küll võrreldes 9-3og, et sõidaks nagu kotis (mis sest et udukad ka veel lisaks järgi :D), mis sest et vahetasin suvel vähe etemate vastu välja, kotis mis kotis :)
Everyday Regular SAAB guy!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#20

Mis selle Mitsuga ikka jamada, pigem juba Holset HX 35w. Siis SAAB käigukasti ka vahetama hakata.

HY35 :thumb:

Üks uus tonnise tuli näitab rohkem kui kaks vana 9-5 ksenooni. Lähituledest jutt.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#21

Olen ka vahetanud nii reflektorid kui klaasid uute vastu, aga ega need tonnise tuled mingid imeloomad ei ole küll. Vana flatnose klassik oli tunduvalt valgema ninaesisega.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 381
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
Kontakt:

#22

Ega mul ka lähituledega suht kottis sõit. Eero käest sai võetud Philips White Visionid tegi valgemaks ja on vähe paremad kui tavalised olid.
9-5l olid mul pooltuled xenonid ja täis tuled tavalised. Tuleklaasid olid plastikust, suht ok olid, eriti täistuled olid väga head ja Tonnisel samuti täistuledega SAAB nägijaks :)
NG 900-del milleledel olid ka tuleklaasid klaasist näitasid mul tuled normaalselt. Aga nendel töötasid mul tulekojamehed ka, mis Tonnisel ei tööta hetkel. Arvan, et sellest ka ikka nähtavus kõvasti kinni, kuna seni kuni tuled puhtad näeb ka Tonnisega sõita.
Aga S9K, millised tuled sa panid uued oma valgele A või B osa, kus kohast tellisid? Kui tõesti uute tuledega nähtavus muutuks kardinaalselt, siis oleks asjal jumet ja vahetaks välja. Aga nagu vmaster viimati kõrval sõites soovitas, siis võiks tulekojamehed ellu äratada.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#23

Tellisin japanpartsust, klokkerholm firmaks. Ilmselt nad võtsid Baltiautost. Ja üks tuli näitas juba väga hästi, oleks auto kauem olnud minu käes, oleks teise veel ostnud. Oleks oleks oleks. Täpsemalt nüüd rääkides, vasak tuli ei tekitanud mul isegi seina peale jutti enam. Tuld vaadates oli kõik kenasti hele, aga ettepoole ei jõudnud ükski kiir. Kohati oli tunne, et ma viskan kiviga meelega puruks selle, sest siis ma olen sunnitud uue ostma. Uue hind oli miskit 120 - 140 euri. Parempoolne tuli oli ka pea samasugune, ulme valgus sees, aga välja midagi ei jõua. Ja see tuli istus väga ilusti külge, ainult üht kohta pidin tangidega naksama, kõik kruvi/poldi augud sobisid täpselt, suunatuli läks ka kenasti oma pessa. Ses mõttes tundus küll kvaliteetne asi. Muidugi alguses oli ta ilma kõrguse regulaatorita, vanalt tulelt tõmbasin mootori koos vardaga välja ja panin uuele. Kõik sai väga hea.

tootekood 65250131
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 381
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
Kontakt:

#24

Head Vana lõppu.



Lisatud failid
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1974
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#25

Meenub et aasta tagasi sai umbes samal ajal veepump vahetatud. Muretuid km autole ja kannatlikku meelt omanikule :)
Vasta