Nii vahepeal maandus üks tonnine ka minu õuele.
Nimelt tegu tuttava masinaga mis hetkeks kui minuni jõudis oli üle 2 aasta Tartus Annelinnas seisnud. Algul mõtlesin et eemaldan mootori ja pistan selle 99 peale. Kuid mingi hetk hakkas mõte liikuma ikka korda tegemise suunas. Välimuselt veel suht kobe kui esitiibasid ja standet mittearvestada. Põhjaalune ilus ja korralik.
Pildid lisan lähipäevil.
Mis vahetusse läheb:
Kõik kettad, klotsid, esimesed supportid
Esimesed rattalaagrid
Sidur
Esimesed tiivad korralikud juba olemas
Kui mootor maha tuleb siis läheb uus värv ka selga.
Mootor:
Kaan läheb tegemisse
Holset HX35 läheb puhuma
pihustid ikka kateised
Väljalase veits käredam
ja mõnigast veel.
Ühesõnaga asi peaks Juuni alguses liikumas olema et Miilil natuke katsetada.
Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kusjuures, mul on tunne, et pole väga vahet. 2.0 peaks pisut kiiremini pöördesse minema. Kui läheb pisut kiiremini pöördesse, siis ärkab ka vurr pisut varem. Suurem ehk omab madalamas otsas pisut rohkem väänet, aga praeguse eesmärgi puhul ei oma see tähtsust, nagunii on seier pikali kogu aeg.no 2,3 moto võiks ka siis juba
Siinkohal tasuks ehk üles otsida soomlaste kirjutatud jutud sellest, kuidas nad erineva läbimõõduga torusid katsetasid väljalaske tegemiseks ja mis sellest välja tuli.
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...
Vaiksel asi ikka edeneb.
Mootor sa vahepeal täiesti pulkadeks lammutatud ja nüüd juba plokiosa uuesti koos.
Silindrid hoonitud, vänt korras, saaled uued, kolvid teised.
Plokikaan saab ka vast nädalavahetusega kokku ja peale, siis saab väliseid detaile tagasi laduma hakata.
Esialgu plaan kasti osas on 6käiguline manuaal pärit opel signumilt.
Sellel vaid 2 muret: käiguvahetus trossidega ( kuid see mure juba lahendatud) ja spidoka mure, see millele vaja lahendus leida. Vanal kastil andur kasti küljes kuid opeli omal sai signaali ABS-i kaudu. Mõtleb miskit välja.
Hooratas tuli ka välja vahetada, kuna sidurivõlli pikkused erinevad.
Eks kui asjad laabuvad siis ikka panen kogu tehtud pildiseeria ja jutu ka kirja, enne ei hakka.
Viljar sulle siis üks pilt!
Lisatud failid
Mootor sa vahepeal täiesti pulkadeks lammutatud ja nüüd juba plokiosa uuesti koos.
Silindrid hoonitud, vänt korras, saaled uued, kolvid teised.
Plokikaan saab ka vast nädalavahetusega kokku ja peale, siis saab väliseid detaile tagasi laduma hakata.
Esialgu plaan kasti osas on 6käiguline manuaal pärit opel signumilt.
Sellel vaid 2 muret: käiguvahetus trossidega ( kuid see mure juba lahendatud) ja spidoka mure, see millele vaja lahendus leida. Vanal kastil andur kasti küljes kuid opeli omal sai signaali ABS-i kaudu. Mõtleb miskit välja.
Hooratas tuli ka välja vahetada, kuna sidurivõlli pikkused erinevad.
Eks kui asjad laabuvad siis ikka panen kogu tehtud pildiseeria ja jutu ka kirja, enne ei hakka.
Viljar sulle siis üks pilt!
Lisatud failid
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...
Hetkel veel pikka juttu ei kirjuta, kuna esimest käivitust pole toimunud.
Aga seni vähemalt laabub! Ja uue nädala algul on lootust ka kuulda mis häält teeb
Lisatud failid
Aga seni vähemalt laabub! Ja uue nädala algul on lootust ka kuulda mis häält teeb
Lisatud failid
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...
Masin veel poolik aga juba liigub kuidagi nagu OneMile näitas.
Mis siis tehtud seni.
Mootor:B204
234R kolvid ja uued rõngad
saaled
balansiir võllid seisma pandud
plokikaan veits lihvitud ja poleeritud
nukkvõllid: väljalase B234r ja sisselase B234 vabalthingava oma
hooratas B235 oma
Sidur: 9-3 1.9 TTid
Käigukast: pärit Opel signumilt (3.0Tid) manuaal 6
Turbo Holset HX35 twin scroll
Poolteljed custom
käigukasti kinnitused custom
väljalaske kollektor custom
ülejäänud väljalase 3" roostevaba
2X Tial 38mm wastegate
Tial BOW
Intercooler
kindlasti miskit veel
Soft by Torque
Miili sai siis parimaks tulemuseks 241Km/h
Ja seda siis korralikult mitte töötava mootoriga, sest liikuma vaid 1päev enne miili.
Järgmine kord üritame masina korralikult tööle saada.
Edasi:
mootor tööle saada korralikult.
käigu hoovastik täiustada
keretööd
jne.
Mis siis tehtud seni.
Mootor:B204
234R kolvid ja uued rõngad
saaled
balansiir võllid seisma pandud
plokikaan veits lihvitud ja poleeritud
nukkvõllid: väljalase B234r ja sisselase B234 vabalthingava oma
hooratas B235 oma
Sidur: 9-3 1.9 TTid
Käigukast: pärit Opel signumilt (3.0Tid) manuaal 6
Turbo Holset HX35 twin scroll
Poolteljed custom
käigukasti kinnitused custom
väljalaske kollektor custom
ülejäänud väljalase 3" roostevaba
2X Tial 38mm wastegate
Tial BOW
Intercooler
kindlasti miskit veel
Soft by Torque
Miili sai siis parimaks tulemuseks 241Km/h
Ja seda siis korralikult mitte töötava mootoriga, sest liikuma vaid 1päev enne miili.
Järgmine kord üritame masina korralikult tööle saada.
Edasi:
mootor tööle saada korralikult.
käigu hoovastik täiustada
keretööd
jne.
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...
Eelmine aasta jäi siis miilil parimaks 244km/h mis kuidagi ei sobinud.
Dynos sai tõmmatud 300kw ja veidi peale.
Nüüd kuna jälle Miili sõit lähenemas sai liigutama hakatud, kuid seades mingi kala sees.
Mille tagajärjeks ilus üllatus
Dynos sai tõmmatud 300kw ja veidi peale.
Nüüd kuna jälle Miili sõit lähenemas sai liigutama hakatud, kuid seades mingi kala sees.
Mille tagajärjeks ilus üllatus
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...
Eile sai jah mootor uuesti kokku laotud ja käima.
Täna selgub mis Saab, kas jõuab miilile või mitte, sest kütuse probleem tundub jätkuvalt kimbutavat. Õhtul saab rõhud ja tootlikuse ära mõõta. Kui läheb hästi siis laupäeval Haapsalus.
Mõne pildid ka
Täna selgub mis Saab, kas jõuab miilile või mitte, sest kütuse probleem tundub jätkuvalt kimbutavat. Õhtul saab rõhud ja tootlikuse ära mõõta. Kui läheb hästi siis laupäeval Haapsalus.
Mõne pildid ka
Kui ma ei eksi siis olid ainuke SAAB iga registreerinu. Nüüd teiste markide esindajatel hea muiata , et SAABimehed on nalja ja naistemehed ja "turbogeen" on igavikku kadumas. Vötame aga siiski viisaastakuplaani enam kui 1 SAABi iga aasta miilisöidule sättida. Edu Sinule.