Sellest autost hakkab ka pikapeale auto saama .
algul ostes oli see isend ikka väga nutuses seisus nüüd on veel nipet näpet jäänud veel teha .
Esimene on siis mu Vana 9000 ja keskmine minu uus 9000 ja hetkel oman ma neid korraga ja tagimine on minu sugulase 9000.
Lisatud failid
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Võta üks õhtu poolik ning tuula siin foorumis ringi nende küsimustega. Usun, et leiad nii mõningalegi vastuse. Otsing on sinu sõber.
Edit: Kuna ise 100% kindlusega soovitusi jagada ei julge siis olen parem kuss, et vältida soss sepp olemist.
Edit: Kuna ise 100% kindlusega soovitusi jagada ei julge siis olen parem kuss, et vältida soss sepp olemist.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: keenius
seda ma olen teinud juba 4 õhtud aga eriti pole sobivaid vastuseid leidnud aga eks ma otsin edasi.
Mis kandi mees oled? Kui Tallinna lähedalt saab kokku tõstan oma kapoti aluse ülesse saab osad mured järgi vaadata.
Iga ratas veab and then some!
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Ostsin auto küll tallinast aga ise olen rakvere mees sain juba vaakumi vooliku paika ja see karteri tuulutusklapp (väike Valge oli ka puudu ) selle klapi sain ka nüüd on siis jäänud veel see et misugune ja kustkohast tuleb temp anduri juhe see on jäljetult kadunud. ning äkki keegi ütleb veel kui kaugele peab see turbo seier minema.
Mingid erilised sellid on seda saabi ikka remontinud kuhu vaatad sealt tuleb kohe mingi jama vastu.
Mingid erilised sellid on seda saabi ikka remontinud kuhu vaatad sealt tuleb kohe mingi jama vastu.
Algselt postitas: keenius
Ossin auto küll tallinast aga ise olen rakvere mees sain juba vaakumi vooliku paika ja see karteri tuulutusklapp (väike Valge oli ka puudu ) selle klapi sain ka nüüd on siis jäänud veel see et misugune ja kustkohast tuleb temp anduri juhe see on jäljetult kadunud. ning äkki keegi ütleb veel kui kaugele peab see turbo seier minema.
Mingid erilised sellid on seda saabi ikka remontinud kuhu vaatad sealt tuleb kohe mingi jama vastu.
Turbo seier võiks ikka minna sinna kollase-punase piiri peale.
Iga ratas veab and then some!
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
siis mul on veel mingid kala sees mul jääb pidama ennem punaseid kriipsusid. mudu ennem kui need vaakum voolikud täielkult valesti oilid siis läks peaaegu sinna punaseni ära aga bypass andis järgi.
äkki sa oskad ütelda kuidas peaks see klapp olema tühikäigul mis avab wastegate mul auto käies laseb koguaeg õhkusid läbi vahet poile kuhu auku puhud on see normaalne või on see klapp otsas omadega. minu arust peaks see olema kinni ja teatud hetkel avama teise ringi kui oleks vaja avada wastegate.
äkki sa oskad ütelda kuidas peaks see klapp olema tühikäigul mis avab wastegate mul auto käies laseb koguaeg õhkusid läbi vahet poile kuhu auku puhud on see normaalne või on see klapp otsas omadega. minu arust peaks see olema kinni ja teatud hetkel avama teise ringi kui oleks vaja avada wastegate.
Termostaat asub radikast tuleva jämeda L-kujulise vooliku ühendusel mootorisse mineva kaane all. Klapikene peab jääma kindlasti ülespoole.
Temp. andur(Näidiku oma)asub sealsamas piirkonnas,suunaga käigukasti poole. 1 juhe käib külge. Mootori temp. andur asub sisselaskekollektori all.2 ja 3 silindri vahel.
Temp. andur(Näidiku oma)asub sealsamas piirkonnas,suunaga käigukasti poole. 1 juhe käib külge. Mootori temp. andur asub sisselaskekollektori all.2 ja 3 silindri vahel.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
mul on olemas auto data ja seal on kirjas ja kus asub aju jaoks mootori temp. tean kus asub ka armatuuri jaoks temp andur aga juhe on ära tõmmatud küljest ma ei leia seda üles ei tia millisest kimbust otsida. asi selles et auto on müügiks tehtud ja eelmisele omanikule oli juba väitetud et termostaat katki selle pärast salong külm ja temp ei tõuse aga tegelt on soendus rädikas tuksis ja tembi andur juhtmeta.
Juhe tuleb üldisest pundist sisselaske alt,sealt tuleb KOGU mootori juhtmestik.Värvus on kollane juhtmel(peaks olema).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
1 peab olema tonnisel ergutusots ja ka kollane.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
ja muide ma sain need turbo rõhud üles aga mure järgmine sain naad liiga üles. fuel cut off vist tuleb mängu mis asi peaks asja reguleerima kas mul wastegate ei tööta või on hoopis selles kalpis viga mis wastegate juhib. muide ennem olid voolikud valesti selle klappi küljes
Algselt postitas: keenius
ja muide ma sain need turbo rõhud üles aga mure järgmine sain naad liiga üles. fuel cut off vist tuleb mängu mis asi peaks asja reguleerima kas mul wastegate ei tööta või on hoopis selles kalpis viga mis wastegate juhib. muide ennem olid voolikud valesti selle klappi küljes
Kui wastegate kinni on siis loomulikult tuleb cut off kohe külla. Sest üleliiksel rõhul pole kuhugi joosta.
Iga ratas veab and then some!
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Nii siis sain nüüd jälle targemaks klapp mis juhib wastegate oli veits sitasti kokku pandud see on nüüd korras. sooja sain ka autosse tagasi rädikas on korras viga oli hoopis sooja külma õhu liigutamise mootoris või juhtimises täpselt ei tia aga luuk ei liigu.
Nüüd oleks vaja temp anduri juhe vaja üles otsida siis tunduks auto juba SAABI moodi.
Tänan veel kord inimesi kes mind aitavad.
Nüüd oleks vaja temp anduri juhe vaja üles otsida siis tunduks auto juba SAABI moodi.
Tänan veel kord inimesi kes mind aitavad.
Algselt postitas: keenius
Nii siis sain nüüd jälle targemaks klapp mis juhib wastegate oli veits sitasti kokku pandud see on nüüd korras. sooja sain ka autosse tagasi rädikas on korras viga oli hoopis sooja külma õhu liigutamise mootoris või juhtimises täpselt ei tia aga luuk ei liigu.
Nüüd oleks vaja temp anduri juhe vaja üles otsida siis tunduks auto juba SAABI moodi.
Tänan veel kord inimesi kes mind aitavad.
Veel üks Saab hoolitseva ning tubli peremehe käes. Mis sa veel jõulu ajalt tahta oskad.
Muretuid kilomeetreid.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: keenius
Kas kollane on siis mingi starterilt võetav signaal käivituseks.(näiteks besu pumbale)
Kollasega sa käivitad tõmberelee ja starteri:fight:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Bensiinipumba käivitab ecu süüteanduri signaali tekkimisel.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Sain siis lõpuks ka temp anduri tööle keegi jobu oli selle juhtme starteri külge pannud. ning leitsin väli temp. anduri juhtmed ka üles aga anduri ennast pole leidnud.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Nii olen nüüd 1 päevaga ära parandanud järgmised asjad.
1. Sain autosse sooja tagasi(viga oli sooja külma õhuluugi mitte liikumises)
2.turbo töötab nüüd õigesti(viga vaakum voolikud valesti karteri tuulutus klapp puudu ja wastegate avav elektrooniline klapp kinni ja sodi täis)
3.Temperatuuri näitiku uuesti näitama(viga juhe oli starteri küljes)
4.geneka laadimine ka jamas seal puhastasin juhtme otsad ja panin uue ergutus juhtme pistiku.
1. Sain autosse sooja tagasi(viga oli sooja külma õhuluugi mitte liikumises)
2.turbo töötab nüüd õigesti(viga vaakum voolikud valesti karteri tuulutus klapp puudu ja wastegate avav elektrooniline klapp kinni ja sodi täis)
3.Temperatuuri näitiku uuesti näitama(viga juhe oli starteri küljes)
4.geneka laadimine ka jamas seal puhastasin juhtme otsad ja panin uue ergutus juhtme pistiku.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Kas keegi oskab arvata mis viga võiks olla peeglitel et nad ei liigu kaitse tundus terve olevat kas on kellegil elektri skeemi.
SAABI EPC-st ma ka ei leidnud elektri kohapealt midagi erilist
SAABI EPC-st ma ka ei leidnud elektri kohapealt midagi erilist