kustutada
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2286
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Hea vaadata, et ka selliseid autosi ostetakse! Mitte uuemaid aerosi, vigge ja taldu ja trolle.
Tühikäigu probleem võib peituda throttle body määrdumisega, samuti IAC klapi määrdumisega.
Foorumis on kindlasti nende asukohtade ja puhastamise koha pealt piisavalt juttu olnud. Endalgi see vaevanud.
Muretuid kilomeetreid!
Tühikäigu probleem võib peituda throttle body määrdumisega, samuti IAC klapi määrdumisega.
Foorumis on kindlasti nende asukohtade ja puhastamise koha pealt piisavalt juttu olnud. Endalgi see vaevanud.
Muretuid kilomeetreid!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tegelikult mulle ka see esimese otsa 9000 tundub kuidagi sympaatsem oma uuemate vendadega võrreldes.
just need suured esituled ja eraldi olevad suured suunad ja pargid.
just need suured esituled ja eraldi olevad suured suunad ja pargid.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: NO FEAR
Hea vaadata, et ka selliseid autosi ostetakse! Mitte uuemaid aerosi, vigge ja taldu ja trolle.
Tühikäigu probleem võib peituda throttle body määrdumisega, samuti IAC klapi määrdumisega.
Foorumis on kindlasti nende asukohtade ja puhastamise koha pealt piisavalt juttu olnud. Endalgi see vaevanud.
Muretuid kilomeetreid!
Throttle body ja IAC puhastatud.
Aga muidu sümpaatne auto. Mõnus sõita sellega.
Sain kauaoodatud tuleklaasi ka kätte
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mul ka hea meel kui selliseid juurde tekib:thumb:
Saaks tühikäigu murest ka jagu, siis oleks meel veel parem
Aga muidu asi edeneb. Enamus vigu likvideeritud, mis ostes ilmnesid.
Nina tõesti ilus sel vanal Saabil. Tagant see luugipool natukene harjumatu silmale
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Krt see on kõigi nende vanade tonniste viga. Seal peab olema mingi muu jama mitte IAC ega throttle body. Tuleks esialgu absoluutselt kõik vaakum voolikud ära vahetada. Just ise ostsin omale 8 meetrit vaakum voolikut. Siiani on kõik ära läinud. Vahetasin absoluutselt kõik peeniksed voolikud nii kapoti all kui ka armatuuri all välja. Volla tühi maksab 10 eeku meeter. Seejärel tuleks murda pead, et ehk aju ei pane pange. Või on mingid andurid peetis.
On too mootor turboga või ilma? Vabalthingaval pole eriti vaakumvollasid mida vahetada. Kuid tühikäiguga on tõesti jamad ja aru ei saa milles asi. Mul sama lugu, maadlen siiani, viga ei leia.
Ja silikoonvoolik 4mm maksab 3m/195eek, see 10eek/m on mingi muu plastik ja see ei kesta kuuma turbomootori kõrval eriti kaua. Aga parem ikka, kui katkine originaalvoolik. Lisaks vaakumvoolikutele põhjustavad jamasid ka plastikniplid (mille otsa voolik läheb) ja nende kummitihendid. Õnneks on neid VM'st normaalse hinnaga saada.
Ja silikoonvoolik 4mm maksab 3m/195eek, see 10eek/m on mingi muu plastik ja see ei kesta kuuma turbomootori kõrval eriti kaua. Aga parem ikka, kui katkine originaalvoolik. Lisaks vaakumvoolikutele põhjustavad jamasid ka plastikniplid (mille otsa voolik läheb) ja nende kummitihendid. Õnneks on neid VM'st normaalse hinnaga saada.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Turbo voolikud on mul ikka silikoonid - Firmaks Simota Racing. Aga maksis 2.5 meetrit ja 325 eeku:P. Aga pohlad, ma pole raha peale kade. Pole kunagi olnudki. Teised vollad said mingid läbipaistvad - firmaks Toppi www.toppi.fi
Algselt postitas: olaviv
On too mootor turboga või ilma? Vabalthingaval pole eriti vaakumvollasid mida vahetada. Kuid tühikäiguga on tõesti jamad ja aru ei saa milles asi. Mul sama lugu, maadlen siiani, viga ei leia.
Ja silikoonvoolik 4mm maksab 3m/195eek, see 10eek/m on mingi muu plastik ja see ei kesta kuuma turbomootori kõrval eriti kaua. Aga parem ikka, kui katkine originaalvoolik. Lisaks vaakumvoolikutele põhjustavad jamasid ka plastikniplid (mille otsa voolik läheb) ja nende kummitihendid. Õnneks on neid VM'st normaalse hinnaga saada.
Mul vabalthingav mootor.
Üritan täna teise tühikäigumootori peale saada.
Eks näha ole, mis muutub.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: ergohAlgselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mul ka hea meel kui selliseid juurde tekib:thumb:
Saaks tühikäigu murest ka jagu, siis oleks meel veel parem
Aga muidu asi edeneb. Enamus vigu likvideeritud, mis ostes ilmnesid.
Nina tõesti ilus sel vanal Saabil. Tagant see luugipool natukene harjumatu silmale
Kas oled kütusebaaki puhastanud veest? Mul pöörded kõikusid, et baagis oli vesi.
__In Boost We Trust__
Algselt postitas: D116
Kas oled kütusebaaki puhastanud veest? Mul pöörded kõikusid, et baagis oli vesi.
Paaki ei ole puhastanud.
Kruvisin peale Omega tühikäigumootori. See kahe juhtmega ja vedruga tõmbab klappi kinni. Tegin juhtmed ringi ja hetkel püsib tühikäik ilusti 900pöörde juures. Ventilaatori panen täiel võimsusel tööle, siis korraks tõmbab pöörded alla ja siis läheb normi tagasi.
Hetkel paistab, et see probleem lahendatud. Lasen mootoril jahtuda ja vaatan kuidas ta siis käitub. Temp-anduri pistiku võtsin lahti, siis tõmbas pöörded küll 1200 peale.
Hoiame pöialt
Tühikäik vähesel määral kõigub, see võib olla tõesti tingitud sellest, et paagis vett natukene.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kas on tõesti lõpuks sellele pöörete kõikumise anomaaliale parandus leitud:thumb:
Hommikul käitus auto ilusti. Paistab, et sellega asi korras.
Eelmine omanik ütles, et vahetas õli ära. Pagassi mati alla vaadates leidsin sealt uue õlifiltri. Seega võib eeldada,et kas filter jäetud vahetamata või siis õli pole ka vahetatud.
Täna üritan selle õliprobleemi lahendada.
Vahel kui mootor täitsa soe on, siis madalatel pööretel vilksatab õlituli(~600pööret). Kardan, et filter umbes
umbes filter ei tohiks õlisurve kadumist põhjustada, kas seal pole mitte reduktsiooniklapp, mis liigse surve filtrist mööda laseb? Pigem võib hoopis see klapp jamada või halvemal juhul õlipump ise kulumise äärele jõudnud...
Vabalthingaval pole õli kvaliteet nii kriitiline, kui turbol, hea õli kestab ilusti 15'000 km ja kauemgi. Vaata välimuse järgi, kui ikka väga must ja eriti läbi ei paista, siis vaheta ära.
Vabalthingaval pole õli kvaliteet nii kriitiline, kui turbol, hea õli kestab ilusti 15'000 km ja kauemgi. Vaata välimuse järgi, kui ikka väga must ja eriti läbi ei paista, siis vaheta ära.
Algselt postitas: olaviv
umbes filter ei tohiks õlisurve kadumist põhjustada, kas seal pole mitte reduktsiooniklapp, mis liigse surve filtrist mööda laseb? Pigem võib hoopis see klapp jamada või halvemal juhul õlipump ise kulumise äärele jõudnud...
Vabalthingaval pole õli kvaliteet nii kriitiline, kui turbol, hea õli kestab ilusti 15'000 km ja kauemgi. Vaata välimuse järgi, kui ikka väga must ja eriti läbi ei paista, siis vaheta ära.
Õlipumba hambad küll ei paistnud kriitiliselt kulunud olevat kui tihendit vahetasin.
Õli oli süsimust, ei paistnud läbi enam. Vahetasin ära ja samuti filtri. Koju sõites seda õlitule põlemist ei märganud(~10km). Loodame, et viga oli vigases filtris, sest viimase paari päeva jooksul hakkas põlema see.
Õhtul uurin asja täpsemalt.
Ülevaatus tuleb varsti peale. Esisillas kolks sees, just nagu paremal pool. Avastasin, et mootori padi väga läbi. Kummi pole enam alleski. Kas ülevaatusel pööratakse sellele tähelepanu? On kellelgi kogemusi. Ära tuleb vahetada nii või naa. Uut samas ei tihka osta..
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ma ütleks, et vaheta katkised padjad võimalikult kiiresti. Oli omal selline juhus, et esimene padi katki, kohalt kiirendades tõusis mootor ülesse ja vasak pooltelg tuli kasti pesast välja. Pooltelje tripod laager puruks, pesa puruks ja kõige lõpuks ei saanud pesa ka kastist kätte. Seega ilge keberniit.
Õlisurve kohta niipalju, et kui ikka filter on konkreetselt kinni siis õlisurvet mootoris enam pole ja signaallambike põleb. Reduktsioonklapp mitte ei lase filtrist mööda vaid laseb otse õlivanni tagasi. Muidu poleks filtril mõtet ju.
Küsi toda patja sellise mehe käest nagu "elumees". Minu valge tonnine sai tema kätte ja ehk tal padjad alles. Number kah: 53 463 645 Ivo
Kõige parem variant on muidugi herr Timutit. Sel mehel on lademes igasugu juppe ja üli soodsate hindadega:thumb:
Õlisurve kohta niipalju, et kui ikka filter on konkreetselt kinni siis õlisurvet mootoris enam pole ja signaallambike põleb. Reduktsioonklapp mitte ei lase filtrist mööda vaid laseb otse õlivanni tagasi. Muidu poleks filtril mõtet ju.
Küsi toda patja sellise mehe käest nagu "elumees". Minu valge tonnine sai tema kätte ja ehk tal padjad alles. Number kah: 53 463 645 Ivo
Kõige parem variant on muidugi herr Timutit. Sel mehel on lademes igasugu juppe ja üli soodsate hindadega:thumb:
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Küsi toda patja sellise mehe käest nagu "elumees". Minu valge tonnine sai tema kätte ja ehk tal padjad alles. Number kah: 53 463 645 Ivo
See number mul olemas. Käisin tema juures tuleklaasi(mis ei sobinud paraku), peegliklaasi, suunatuleklaasi järel.
Helistasin ja pidi uurima padja poole pealt, et kas olemas.
Käisin kanali peal. Parempoolne alumine tagumine padi totaalselt ära lõppenud.
Nädal aega olen sõitnud ringi Golf 3, millel 1,4ltr mootor ja Saab suutis mul näo jälle naerule ajada
Alumine mootoripadi vahetatud.
Ja nüüd sellest veakoodist rääkides. Kunagi netis leidsin kaks tabelit. Ühes oli, et kui 4x vilgub, siis temp-andur. Teises, et kui 4x vilgub, siis detonatsiooniandur. Tookord arvasin, et nii vanal autol seda pole. Aga võta näpust, Täna patja vahetades leidsin selle üles. Ja mis kõige toredam, andur puru. Üks klemm lahti-vahel annab ühendust, vahel mitte.
Poes hirmutati mind ära veits, tahtsid 2k uue eest saada.
Tuli siis vaesemehe meetodi kasutada.. lõhkusin koprust niipalju, et sain klemmidele ligi.. jootsin kokku ja nüüd liimist tegin uue korpuse. Rikketuli enam igatahes ei põle:)
Ja nüüd sellest veakoodist rääkides. Kunagi netis leidsin kaks tabelit. Ühes oli, et kui 4x vilgub, siis temp-andur. Teises, et kui 4x vilgub, siis detonatsiooniandur. Tookord arvasin, et nii vanal autol seda pole. Aga võta näpust, Täna patja vahetades leidsin selle üles. Ja mis kõige toredam, andur puru. Üks klemm lahti-vahel annab ühendust, vahel mitte.
Poes hirmutati mind ära veits, tahtsid 2k uue eest saada.
Tuli siis vaesemehe meetodi kasutada.. lõhkusin koprust niipalju, et sain klemmidele ligi.. jootsin kokku ja nüüd liimist tegin uue korpuse. Rikketuli enam igatahes ei põle:)
Tollel Boshi pritsungiga motol on tõesti eraldi detonatsiooni andur.
Patjade osas eriti kartma ei pea, vabalthingav ei jaksa end niipalju üles tõsta. Turboga on aga reaalne oht. TÜV mehed mootoripatju ei vaata, vähemalt minul pole kunagi sellist juhust olnud. Küll aga uurivad sillajuppe ja on suht karmid nende koha pealt.
Õlipumba seisundit visuaalselt eriti nagu ei hinda vist? Ikka kaliibriga tuleb tolerantse mõõta - välimise rootori ja korpuse vahe 0.03-0.08 mm ütleb tark raamat.
Patjade osas eriti kartma ei pea, vabalthingav ei jaksa end niipalju üles tõsta. Turboga on aga reaalne oht. TÜV mehed mootoripatju ei vaata, vähemalt minul pole kunagi sellist juhust olnud. Küll aga uurivad sillajuppe ja on suht karmid nende koha pealt.
Õlipumba seisundit visuaalselt eriti nagu ei hinda vist? Ikka kaliibriga tuleb tolerantse mõõta - välimise rootori ja korpuse vahe 0.03-0.08 mm ütleb tark raamat.