Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Hjaaa. Silm kohe puhkas kui vaatasin oma masinat puksiiri seljas kraatisilises asendis seismas. Just kui öeldes, mina tegin endast parima. Ära tundmis rõõm suvest ning silma ilu.
Ma ei tea miks aga mulle meeldib see. Pesen auto puhtaks teen korda siis lasen pildid ka teha.
Ma ei tea miks aga mulle meeldib see. Pesen auto puhtaks teen korda siis lasen pildid ka teha.
Iga ratas veab and then some!
Tead, selel asjaga on nii, et kui mingi asi kõva valu saab tihti, siis lõpuks ta puruneb. Ja purunemine ei pruugi juhtuda siis kui valu taga. Suvalisel hetkel. Tead ise.Algselt postitas: IFF
PS: ja siis kõik juhtus talvistes seades, mis siis on kuni 1 Bar.
Suure koormusega tekkis kuhugi mingisugune mikropragu vms, ning selle edasiarenemiseks polnud üldse enam väga palju jõudu tarvis.
Aga sitt lugu sellegipoolest.
Algselt postitas: suurTead, selel asjaga on nii, et kui mingi asi kõva valu saab tihti, siis lõpuks ta puruneb. Ja purunemine ei pruugi juhtuda siis kui valu taga. Suvalisel hetkel. Tead ise.Algselt postitas: IFF
PS: ja siis kõik juhtus talvistes seades, mis siis on kuni 1 Bar.
Suure koormusega tekkis kuhugi mingisugune mikropragu vms, ning selle edasiarenemiseks polnud üldse enam väga palju jõudu tarvis.
Aga sitt lugu sellegipoolest.
Ei no mis tas siis sitt lugu on. Loodus teeb omad valikud. Mõte oli kevadeks masin korda teha, ju siis vanajumal juhatas vead veel kätte enne suverehvi alla panekut.
Tee oli muidugi konarlik tollel hetkel vabalt võis põhjustatud olla vanadest mootori patjadest ning kasti padjast, ning vedelast kerest, mis läbi paindus kogu kupatusega!
Iga ratas veab and then some!
Loodus tegi oma õige valiku vist. Masin andis märku, et enne kui "1,palju" baare juurde keerad, tuleb nõrk koht korda teha
Kui miskit lendab, siis ise mõtlen alati nii: tore, et pole masinaga hetkel kusagil pärap....s.
Lendas bensupump, kui hakkasin just end Õismäele parkima, lendas plokikaane tihend, olime koos sinuga autodega Piibel, läpakas kaasas, et "RPM vs. boost" mõõta.
Ja võib kolm korda arvata, kelle slepis ma linna poole veeresin...
Samuti anti justkui märku, et seekord ära kurat hakka kiirendama...polnudki vaja, sest valget suitsu oli juba kogu maailm täis just vahetult enne gaasitamist
Kui miskit lendab, siis ise mõtlen alati nii: tore, et pole masinaga hetkel kusagil pärap....s.
Lendas bensupump, kui hakkasin just end Õismäele parkima, lendas plokikaane tihend, olime koos sinuga autodega Piibel, läpakas kaasas, et "RPM vs. boost" mõõta.
Ja võib kolm korda arvata, kelle slepis ma linna poole veeresin...
Samuti anti justkui märku, et seekord ära kurat hakka kiirendama...polnudki vaja, sest valget suitsu oli juba kogu maailm täis just vahetult enne gaasitamist
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Nägin täna Troostis sinu armukest Trionicu käpa all rahulikult unelemas. Mõnesmõttes vedas, et pooltelg kasti ära ei lõhkunud. Aga pooltelje silinder nägi välja küll nagu vägistatud jaanalind:D:D Põhjuseid võib palju olla. Vasak kastipadi paistis ka natuke kahtlane.
Algselt postitas: Jupats
Nägin täna Troostis sinu armukest Trionicu käpa all rahulikult unelemas. Mõnesmõttes vedas, et pooltelg kasti ära ei lõhkunud. Aga pooltelje silinder nägi välja küll nagu vägistatud jaanalind:D:D Põhjuseid võib palju olla. Vasak kastipadi paistis ka natuke kahtlane.
Näedsa siis Küla pealt saad teada kuidas asjad käivad.
Iga ratas veab and then some!
Nüüd on siis liigutud nii mõnigi kilomeeter ning kõik on tip-top.
Vahetusse läks siis koos kõigega juba ka Mootori padjad mõlemad ning käigukasti padi, et enam taolist väikest äpardust ei juhtuks.
Toon all ära ka mõned pildid siis ühest teatud "detailist" mis sai "vähe" peksa.
Edit: Ongi uus trofee klapi kõrvale panna nüüd!
Vahetusse läks siis koos kõigega juba ka Mootori padjad mõlemad ning käigukasti padi, et enam taolist väikest äpardust ei juhtuks.
Toon all ära ka mõned pildid siis ühest teatud "detailist" mis sai "vähe" peksa.
Edit: Ongi uus trofee klapi kõrvale panna nüüd!
Iga ratas veab and then some!
Ei ole jah. Määrdega moodustab täiusliku komplektiAlgselt postitas: IFFAlgselt postitas: suur
Kui trofeeks jätad, siis ära jumala eest määret maha pese - läheb veel rooste.
Sa vist ei ole seda määret kunagi maha pesnud kuskilt
Algselt postitas: Marquis
Väga ilus 9000, nägin seda mustamäel parkimas paar päeva tagasi
Hakkasid silma kohe värvitud peeglid ja küljekarbid. Tooni erinevus ilmselt sellest, et need siis eelmine omanik ise hiljem üle värvinud..
17 tolli velg ka alla ja viimasepeal!
Aga palun
Iga ratas veab and then some!
Miks mitte samad veljed, aga tumedad? Ma usun, et oleks parema effekti jätnud, üldkokkuvõttes - KENA:headbang:
Algselt postitas: Jürgen
Miks mitte samad veljed, aga tumedad? Ma usun, et oleks parema effekti jätnud, üldkokkuvõttes - KENA:headbang:
Ma mõtlesin Tumedate peale, kuid mulle meeldivad nn hõbedased rohkem. Kuigi pole musta alla keerand endale. Eelistan miskipärast heledat. Ilmselt vanamoeline olen!
Edit: Ja kusjuures kas sa oled otsinud Tonnisele velgi? Maru raske on leida midagi mõistlikku!
Iga ratas veab and then some!
Tahtsin veel lisada, et täitsin sellega ühe oma lubaduse ning unistuse panna alla 224/45 R17 rehv.
Ilmselt ei vaja kirjeldamist pidamise vahe!
Edit: Tahtsin siin kohal tänada veel kodanik Saabut ka. Väga meeldiva ning operatiivse koostöö eest. Sai tema juures velgedele rehvid peale lasta väänatud ning kahe päeva pärast juba esimest korda rehvi parandamas käidud ning miini killu taolist eset sealt välja urgitsemas.
Väga meeldiv teenindus!
Ilmselt ei vaja kirjeldamist pidamise vahe!
Edit: Tahtsin siin kohal tänada veel kodanik Saabut ka. Väga meeldiva ning operatiivse koostöö eest. Sai tema juures velgedele rehvid peale lasta väänatud ning kahe päeva pärast juba esimest korda rehvi parandamas käidud ning miini killu taolist eset sealt välja urgitsemas.
Väga meeldiv teenindus!
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: Eleri
Venna on mu venna:) maitse meil 100% 1. mu esimese auto all olid 99% sarnased veljed:)
Tegelt ongi samad ainult 2" suurem ning teiste mõõtudega ja auguvahedega.
Tegemist siis Kosei velgedega.
Iga ratas veab and then some!
Täitsa minu maitse!
Ise vahtisin ka neid tumedamaid, aga jah - visuaalselt näivad tumedad auto all väiksemad. Tonnise niigi rohmakas kere tahaks veelgi ruuremaid rattaid, aga ei mahu ju, kui päris 35- rihmasid peale ei venita.
Kuidas sõidumugavus võrreldes 16-tollistega? Või olid sul enne 15-tollised?
Ma mõtlen lehmaradadel e. Tallinna teedel.
Ise vahtisin ka neid tumedamaid, aga jah - visuaalselt näivad tumedad auto all väiksemad. Tonnise niigi rohmakas kere tahaks veelgi ruuremaid rattaid, aga ei mahu ju, kui päris 35- rihmasid peale ei venita.
Kuidas sõidumugavus võrreldes 16-tollistega? Või olid sul enne 15-tollised?
Ma mõtlen lehmaradadel e. Tallinna teedel.
Algselt postitas: sebastian
Täitsa minu maitse!
Ise vahtisin ka neid tumedamaid, aga jah - visuaalselt näivad tumedad auto all väiksemad. Tonnise niigi rohmakas kere tahaks veelgi ruuremaid rattaid, aga ei mahu ju, kui päris 35- rihmasid peale ei venita.
Kuidas sõidumugavus võrreldes 16-tollistega? Või olid sul enne 15-tollised?
Ma mõtlen lehmaradadel e. Tallinna teedel.
Noh ennist oli mul 15", ning talvekad lausa 195/60. Nendega võrreldes on ikka ulme erinevus. Augud on isegi mugavamaks läinud (ei kuku igast väiksesse vihmaussi auku enam sisse)kuid igast ebatasasused meie teedel on nõmedad. Eks rool otsib ise teed rohkem kuid ei midagi millega juht hakkama ei saaks. Kuid kurvides käitumine ning pidamine on hoopis mõnusam.
Iga ratas veab and then some!