6. leht 9-st

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 3:37
Postitas iroman
Mina samal ajal saen plastikut, nii et see haiseb vastikult. Vahepeal oli mõte, et teeks iluvõre kujuga . Mõned valeliigutused nullisid hea mõtte ära :o Pole hullu

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 3:46
Postitas iroman
Samal ajal...
Renatil edeneb:cool: Magamata ööööd on pikad

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 3:54
Postitas iroman
Herr Torque demonstreeris oma kindlakäelisust relaka käsitsemisel. Erilised Tänud jällegi teile, härra:notworthy::notworthy::notworthy: lähtusime sellest,et jõustruktuurid säilitaksid oma jõulisuse, Bamper on ikkagi kaitseraud

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 3:56
Postitas iroman
Noh , on aeg puzzlet kokku panna

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 3:58
Postitas iroman
Lähedalt ka

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 3:59
Postitas iroman
Ja kaugemalta

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 4:01
Postitas iroman
ja nii

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 4:09
Postitas iroman
...ja naa

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 4:23
Postitas iroman
veel

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 4:30
Postitas iroman
Magama minek äkkiä nyt

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 4:43
Postitas iroman
Antile ja kogu tiimile üüratud tänud mõistva suhtumise, kannatlikkuse ja igakülgse abi eest:notworthy:

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 9:52
Postitas TFK
Väga ilus set up:notworthy: olles ka oma silmaga seda näinud :thumb:

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 13:10
Postitas Lepp
no lihtsalt väga kõva masin... mõnel mehel ikka jätkub tahmist, pealehakkamist, huvi, aega...
liiga kena lausa:thumb:

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 13:36
Postitas S9K
Tegelikult jätkub raha, kõik muu on sellega kaasnev loomulik nähtus:P

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 16:56
Postitas Lepp
kuidas ma sain küll selle "väikse" asja välja jätta:wise:

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 22:09
Postitas Mart900
see teema olgu hoiatuseks kõigile kes mõtlevad oma autot "natuke modida" to much is never enough.
kui asi oleks ainult rahas siis peaks meie tänavapilt olema hoopis teine:P

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 22:25
Postitas vmaster
Mul tekkis küsimus, et kas need avad on piisavad selleks, et mootori jahutus oleks hea?

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 22:27
Postitas iroman
Algselt postitas: Mart900
see teema olgu hoiatuseks kõigile kes mõtlevad oma autot "natuke modida" to much is never enough.
kui asi oleks ainult rahas siis peaks meie tänavapilt olema hoopis teine:P
Sellest vidinast kõik algas:gun: aga sul tuline õigus, teisi peab hoiatama, sest maksiim turbosaabismi-mielisairauus, jääb minu diagnoosi puhul lahjaks:headbang: .kõige ärevust-tekitavam on see, et nagu sõita eriti ei tahagi. Et niimoodi noh:drive:

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 22:34
Postitas iroman
Algselt postitas: vmaster
Mul tekkis küsimus, et kas need avad on piisavad selleks, et mootori jahutus oleks hea?

Raske öelda, mõte on pigem see, et mingi pikema sundseisaku puhul ,vajutades paanikanuppu(manuaalne ventikakäivitus) mootor effektiivselt normaal töötempi säilitaks. Niimoodi tundub, et asi toimib küll

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 22:54
Postitas iroman
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Tegelikult jätkub raha, kõik muu on sellega kaasnev loomulik nähtus:P
See viimane projekt oli tegelikult läbi ja lõhki lowbudget. Kogu papp läks ju tegelikult Trollspeedi kontole ja keel oli vestil.Sellepärast ma siin neid :notworthy::notworthy::notworthy: niimoodi uljalt jagan;) Zazou-le tänud täiesti korras esitiiva eest ka :notworthy: Renat on lihtsalt nii kõva kärbes ja saatuse tahtel minu sugulane:thumb:Kokkuvõttes ilma eelpoolmainitud inimeste abivalmidusele ussitaks REDMONSTER rahulikult edasi.

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 23:14
Postitas iroman
Sihuke lugu, et. Ava kapo-tis on muidugist tore aga kui väljas sajab nagu praegu ja auto seisab õhus vabas, liguneb kollektori teip korralikult läbi. Kui siis hommikul, lapsi kooli viies parklast peateele pääsemist ootad ja avadest tõuseb võimas aurupilv, on muidugi tore, et kaasliiklejad sind kaastundest kohe vahele lasevad (a-la alles pani mootori käima ja juba keedab); pole see eriti tervislik kollektorile enesele. Sestap tuligi lihtsate vahenditega leida probleemile lahendus. Vesi voolab ilusto blow-offist mööda ja põrandale:cool: Tegmist igapäevasõidu lahendusega. Ei hakka ju igal esimesel juhul autot kinni katma.

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Okt 30, 2008 23:16
Postitas NO FEAR
Algselt postitas: iroman
[Kokkuvõttes ilma eelpoolmainitud inimeste abivalmidusele ussitaks REDMONSTER rahulikult edasi.

Sellest oleks küll tuline kahju...olnud:poke:

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: P Nov 02, 2008 15:53
Postitas iroman
No nii. Vana probleem. siin on tühikäik enne testsõitu. Külmaltkäivitatud mootor ilma pöördeid muutmata lastud töötemperatuurini käia:love:

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: P Nov 02, 2008 15:58
Postitas iroman
Ja siin tühikäik peale testsõitu:angry: Kogu aktiivsus kaasaarvatud mootori seiskumine, on iseeneslik:wall:

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: P Nov 02, 2008 16:08
Postitas iroman
Kui algul kahtlustasime lambdat. NTK lambda näitas eelsoojenduse viga (code 0135) 500 mA sooja mootoriga, mis hiljem asendus lambda üldveaga 0130, siis nüüd ei saa lambdat süüdistada, sest selle probleemi lahendasime ära. Algu tõstis herr Torque signaali takistust ja hiljem, vastavalt softi autori soovitustele asendasime NTK lambda originaal a-osaga ja probleem oli läinud.