4. leht 6-st

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: P Juul 20, 2008 22:18
Postitas vmaster
Mehed, te ajate mulle turbosaabi isu peale.....

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: P Juul 20, 2008 22:21
Postitas Jürgen
Algselt postitas: vmaster
Mehed, et ajate mulle turbosaabi isu peale.....
Täpselt nii...:wall:

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: E Juul 21, 2008 8:40
Postitas Alfonze
Kas oled ka g-tech vms seadmega 0-100 aega mõõtnud, mis ta sekundites tuleks? Arvestades, et 100 juures võib spido valetada jne, tundub videost kuskil sinna üle 6s midagi olema, mis on muidugi väga hea tulemus esiveolise kohta. Mis rehvid esiteljel?
Mis on auto mass?

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: E Juul 21, 2008 8:51
Postitas Cyber
Selle video juures peate arvestama, et esimeses otsas käis ratas üsna usinalt ringi..;) Reaalne kiirus ei olnud kindlasti nii suur, kui see sealt paistab. Suhteliselt täiesti tavalised 205/55/16" suverehvid.

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: E Juul 21, 2008 9:07
Postitas Alfonze
Ma peaks tuleval pühapäeval saama oma masina rattast dünotud ja ilmselt tuleb umbes sarnane graafik (HP ja NM rattast vast samas augus, kuna automaat on -20% mootorivõimsusest) nagu teemasoleval masinal, siis hea võrrelda, kus turbol vääne kõrgem ja kuidas lõpuni hoiab jne. Samas dünos ka, niiet suht võrreldav. Seega peab ütlema, et selle masina turbo teeb oma tööd igati korralikult, kuna on samad näitajad prakt, mis 4,4 vabalthingaval, ja kuna masin on kergem siis oleks vast isegi huvitav joonestada kuskil lennuväljal:-)

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: E Juul 21, 2008 19:19
Postitas TGB
Algselt postitas: Alfonze
oleks vast isegi huvitav joonestada kuskil lennuväljal:-)

16 augustil on Haapsalus AC mile! Soome saabisõbrad lubasid ka kohal olla ja puha.
Mina olen seal :)

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: E Juul 21, 2008 22:59
Postitas vmaster
Ja mina ka .... :D

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: E Juul 21, 2008 23:44
Postitas Alfonze
hmm, krt peab mõtlema, kas kuskil ametlik inff ka väljas?

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: T Juul 22, 2008 0:03
Postitas vmaster
Algselt postitas: Alfonze
hmm, krt peab mõtlema, kas kuskil ametlik inff ka väljas?

Siin näiteks: http://www.mile.audiclub.ee

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: T Juul 22, 2008 0:56
Postitas Cyber
Soomlased lubasid seekord ka kiired autod kohale moosida..;)

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: T Juul 22, 2008 20:18
Postitas vmaster
Kui keegi Iromani ka kohale moosiks .....

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: E Juul 28, 2008 9:38
Postitas Alfonze
Pisut OT, aga sain oma masina dünoskoorid ka kätte, rattast sai 210kw ja 406Nm (see Nm suht kahtlane nr, pöördevahemik oli kuidagi imelik), pisut parem kui tehasenumber -20%, samas pole uute automaatide kadu vist päris niipalju ka. ACmilele vist siis ise ka käpp, saab võrrelda:-)

edit: arvutasin et vääne rattast pigem 395Nm kanti.

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: K Aug 13, 2008 20:51
Postitas TGB
Tänu Hr Sebastianile :notworthy: saab nüüd rõhku salongist reguleerida ja iga päev enam turbot ja mootorit hirmsa rõhuga ei materda.
Vajadusel saab nuppu vajutada ja siis hoia ainult mütsi kinni :evil:

PS. See seadeldis HOIAB rõhku! Ka tagumikudüno saab aru et asjalood on palju muutunud pärast viimast dyno mõõtmist!

Lisatud failid

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: E Nov 10, 2008 23:44
Postitas TGB
Ei saa kohe jätta eputamata :)
Tänu kasutajale Roadrunner, saab üks roheline elukas endale varsti külge suhteliselt harvanähtava epuvidina:

Lisatud failid

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: T Nov 11, 2008 23:17
Postitas S9K
Kas tiivake on juba küljes? Kas saaks ka sel juhul mõnd ilusat üldisemat pilti?;) Kas rõhk ei lange wastegate avanemisel enam?

kas kas kas kas kas . . . :P

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: T Nov 11, 2008 23:38
Postitas TGB
Olulisem kõigepealt: Rõhku hoiab nüüd ilusti, kuni 1.4 peal 3- 4 käik :) Üle selle ta ei suuda (ega suuda see õnnetu vurrike puhuda ka). Tuleb ikka suurem turbo soetada jne. Võimsust ei ole ju kunagi piisavalt :evil:
Tavapärasel tööle- koju kulgemisel on asi seatud 1.0 Bar-i peale ja sellest piisab :)
Tiivake saab külge siis kui vahetusse läheb esiklaas koos mõningate keretööde ja värviparandustega klaasi alumiste nurkade juures. Üks värvimine nuh :) Muide ma olen seda tiiba juba ammu tahtnud aga seda pole ju saada!!! Elkpartsist tellida ka ei ole raatsinud.

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: K Nov 12, 2008 0:58
Postitas S9K
Ma saan sellest tiiva värgist täiesti aru:). Aga ma jään huviga ootama High Definition pilt:head: Peas juba mõlgub mõtteid ka mingist konkreetsest turbo mudelist?

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: K Nov 12, 2008 9:51
Postitas TGB
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Peas juba mõlgub mõtteid ka mingist konkreetsest turbo mudelist?

Plaanis on Sebastianit ja TFK-d "ahvida" :)
Ilmselt siiski niipea veel midagi juhtuma ei hakka..

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: K Nov 12, 2008 21:07
Postitas sebastian
Algselt postitas: TGB
Plaanis on Sebastianit ja TFK-d "ahvida" :)
Ilmselt siiski niipea veel midagi juhtuma ei hakka..
Seda on tõeline rõõm lugeda, et kunagi siiski juhtuma hakkab :)

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: K Dets 03, 2008 21:44
Postitas TGB
Algselt postitas: Cyber
Selle video juures peate arvestama, et esimeses otsas käis ratas üsna usinalt ringi..;) Reaalne kiirus ei olnud kindlasti nii suur, kui see sealt paistab. Suhteliselt täiesti tavalised 205/55/16" suverehvid.

See ei oma tähtsust kas mingil ajahetkel rattad tühja käisid või ei.
Asi on nii et 90 kmh juures ei käinud enam ratas ringi. Üleüldse on see videost väga hästi näha kuhu maani ka kui palju rattad tühja käisid. Seisvas autos gaasi tallamise hetkest kuni 100 või 200 kmh saavutamiseni kuluv aeg on ikka seesama mis videol näha. Spidomeetri eksimus on tonnisel olematu. Max 2% 100 km/h juures.

Lihtsalt täpsustuseks, ei muud..

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: K Dets 03, 2008 22:28
Postitas sebastian
Natuke uurisin su softi.
Talladegal oli kasutusel B204LM (900) aluspõhjale tehtud Nordicu tuuning. See ka sinu masinal. Soft sisaldab sellist mäppi nagu Max_vehicle_speed väärtusega 255. Tähendab see seda, et kiiruse piirang on justkui kaotatud.
Tuunimata 900 softis on seal 240 ja B234 (9000) softides seda mäppi enamasti üldse pole.
Seni oleks kõik nagu korras...
Aga nüüd suur erinevus. Nimelt arvutab Trionic auto kiiruse sellise mäpi nagu pulses_per_rev järgi. Ehk siis impulsside arv ratta ühe täispöörde ajal. B204 (900) softis on see 290, aga B234 (9000) softis tavaliselt 48.
Ma arvan, et sinnakanti ongi koer maetud, miks üle 240 ei lähe.
Oleks NG900, siis arvatavasti läheks.

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: K Dets 03, 2008 23:58
Postitas TGB
Kummaline oli jah see 235 peal seismine.. ehk siis järsk kiirenduse kadumine 235 km/juures. Püüame kevadeks abi leida ;)

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: N Dets 04, 2008 9:29
Postitas saabu
Automaat (originaal) 6000 pöörde juures üle 240 ei lähegi.Manuaali järgi neljanda käiguga 1000 pöördega on kiirus 40-41,korrutades max pööretega saadki kasti lõppkiiruse.

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: N Dets 04, 2008 11:27
Postitas sebastian
Algselt postitas: saabu
Automaat (originaal) 6000 pöörde juures üle 240 ei lähegi.Manuaali järgi neljanda käiguga 1000 pöördega on kiirus 40-41,korrutades max pööretega saadki kasti lõppkiiruse.
Õige, aga TGB masina pööretepiiraja on 7050 peal ;)

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: N Dets 04, 2008 12:26
Postitas Trionic
Algselt postitas: saabu
Automaat (originaal) 6000 pöörde juures üle 240 ei lähegi.Manuaali järgi neljanda käiguga 1000 pöördega on kiirus 40-41,korrutades max pööretega saadki kasti lõppkiiruse.
Läheb ja kuidas veel.