Riputan oma sõiduriista siis ka siia üles.
Enne Saabi soetamist sõitsin 10 aastat Fordiga, kuid kuna rooste oli teinud oma töö, tuli mõtlema hakata uue auto soetamise peale. Mõningase kaalumise tulemusena sai otsustatud Saabi kasuks.
Peale ca nädalast aktiivset otsimist jäi silma üks päris korralik ning mõistliku hinnaga isend Tartus. Hinda sai telefoni teel pisut ka alla kaubeldud ja nii ta siis Tallinnasse toodud sai (siinkohal äärmiselt suured tänud Iisakule ja Eerole :notworthy: ).
Ja ega midagi nuriseda ei saa...korralik auto on ning poole aasta jooksul eriti muresid temaga olnud ei ole (kui mitte arvestada, et bensiin saab paagist jube kiiresti otsa:) ). Peale esimest nädalat Saabi roolis ei suutnud ma enam absoluutselt mõista, kuidas ma 10 aastat Fordi roolis vastu pidasin, mugavus ja puhas sõidurõõm on Saabiga sõites täiesti teine tera.
Ostmise hetke läbisõitu kahjuks ei mäleta. Tänase päeva seisuga on läbisõit 209935 ning sõitnud olen ca 4500-5000km.
Veatu ei ole muidugi ka minu auto. Praegu olemasolevad vead:
1. Antenn ei sõida sisse, ning keegi hea inimene murdis selle ka poole lühemaks (paigaldatud uus antenn, elektriline, kuid ühendamata).
2. ABS-i tuli põleb nagu jumal juhatab. Kord käivitamisel jääb põlema, teinekord jälle mitte.
3. Tagaklaasisoojendusest töötab vaid 2 riba st et põhimõtteliselt ei tööta.
4. Parempoolne tulekojamees töötab siis kui ise tahab.
5. Klaasipesuvedeliku paak on katki ning ca nädalaga jookseb paak täiesti tühjaks.
Logiraamat:
1. Hammasrihma vahetus (juuli 2011)
2. Konditsioneer sai korda tehtud, kuna üks hetk lõpetas enda sisse-välja lülitamise (juuli 2011)
3. Sukk sai vahetatud (august 2011)
4. Summuti (12.10.2011)
5. Esimesed piduriklotsid (12.10.2011)
6. Õlivahetus (13.10.11)
7. Armatuurivalgustuse vilkumine likvideeritud (23.11.11)
8. Paigaldatud uus raadio ja tagumised kõlarid (veebruar 2012)
9. Esitiivad värvitud ja korda tehtud (aprill 2012)
10. Värvitud tagastange, vasak tagatiib, pagasnikuluuk (oktoober 2012)
11. Vahetatud tagumised stabikapuksid (05.02.2013)
12. Vahetatud vasak esimene rattalaager (05.02.2013)
13. Õlivahetus (18.03.2013) LS 218783
14. Õõtsa puksid (18.03.2013) LS 218783
15. Parem tagumine ABS andur (04.04.2013) LS 218969
16. Vahetatud generaatori laagrid ja pingeregulaator(17.06.2013)
17. Vahetatud generaatori rihma juhtrull (17.06.2013)
18. Hammasrihma hammasratas (07.2013)
19. Hammasrihm (07.2013)
20. Väntvõlli simmer (07.2013)
21. Salongifilter (11.09.2013)
22. Õhufilter (11.09.2013)
23. Õlivahetus ( 04.04,2014) LS 226273
24. Vasak šarniir (04.04.2014)
Mõned pildid ka:
Saab 9000 Griffin 3.0 155 kW, 1995, Krissu [MÜÜDUD]
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Tere tulemast. 9000 Griffin V6 on tase oma ette. 11 veast, leidsin 4 neli tuttavat. Kuidas gaasipedaaliga harjumine läks ja kas õli kadumist ka mootorist oled täheldanud? Summuti lase ikka kaheraudne paigaldada, nagu ta olema peaks, kui juba vahetuseks läheb. Jõudu kõpitsemisel.
Gaasipedaal vajas harjumist küll, mis siin salata Aga peab ütlema, et see, mida ma tundisn, meeldis mulle ja nüüdseks on tunne, et jääb justkui pisut puudu isegi.
Õli kadumist mootorist märganud ei ole, olen täiesti regulaarselt igakuiselt kontrollinud.
Summutivahetus toimub Audaceris sealsete autodoktorite valvsa pilgu all ja küllap nad juba teavad, mis nad sinna alla keeravad. Usaldan nende valikut ;)
Sai jah kevadel viisakat tonnist otsitud ja vaatamata foorumi teadmameeste mõnitustele, et head tonnised maksavadki just ja ainult nii palju kui nende hetkel pakutavad, vedeles Auto24-s juba ammuaegu hea hinnaga üks Tartu Griffin, mida millegi pärast keegi polnud tahtnud. Ju kardeti mootorit.
Aga kui Tartu retk lõpuks ette sai võetud siis selgus, et auto väga ehe ja pealegi kõik Griffini (mootori)emavead korda lastud teha jms.
Ja nagu tänaseks selgunud ongi sama ehe.
Hiljem tõstukil selgus, et ka põhi ja isegi veermik täiesti korras. Kerel rooste ebatonniselikult marginaalne. Paari roostetäpiga, mis on ilmunud muidugi tuleb nüüd kiiresti tegeleda, et see haruldane hästihoitud eksemplar kiiresti tavaliseks tonnisesaaniks ei muutuks!
Aga kui Tartu retk lõpuks ette sai võetud siis selgus, et auto väga ehe ja pealegi kõik Griffini (mootori)emavead korda lastud teha jms.
Ja nagu tänaseks selgunud ongi sama ehe.
Hiljem tõstukil selgus, et ka põhi ja isegi veermik täiesti korras. Kerel rooste ebatonniselikult marginaalne. Paari roostetäpiga, mis on ilmunud muidugi tuleb nüüd kiiresti tegeleda, et see haruldane hästihoitud eksemplar kiiresti tavaliseks tonnisesaaniks ei muutuks!
Eile sai siis autole alla uus summuti. Ja läks alla ikkagi ühe otsaga. Kaheotsaga ja üheotsaga summuti hinnavahe oli natuke ajuvabalt suur. Aga sõita on nüüd väga hea - auto teeb kohe mõnusat häält :cool:
Samuti sai vahetatud esimesed piduriklotsid ning täna tehti ka õlivahetus.
Samuti sai vahetatud esimesed piduriklotsid ning täna tehti ka õlivahetus.
Eelmisel nädalal sõitis üks hea inimene mu tonnisele tagant sisse :gun: Arvestades paugu suurust on kahjud õnneks võrdlemisi väikesed - tagastangelt erinevatest kohtadest värv maas, tagaluuk on paremast servast kuidagi irvakil, tagaluugi pealt leiab ka mõned kriimud ning vasaku tagumise tiiva peale tekkis väga imelikku kohta mõlk, mille peale kindlustus ütles, et see ei saanud kindlasti sinna selle avarii tagajärjel tekkida. Selles, et seda mõlki seal enne ei olnud, olen ma aga täiesti veendunud ning peale mõningast tõestamist väljastas Inges kindlustus remonditöödeks garantiikirja. Esmaspäeval läheb auto remonti ning likvideerimisele lähevad kõik eelpool nimetatud vead (lisaks saab äkki ka tagaluugi peal elutsevast roostekollist lahti).
Mõned pildid ka:
Mõned pildid ka: