Saab 9000 Griffin 3.0 155 kW, 1995, Krissu [MÜÜDUD]

Vasta
Krissu
Postitusi: 53
Liitunud: T Mär 01, 2011 11:11
Asukoht:
Auto:

#1

K Okt 05, 2011 20:48

Riputan oma sõiduriista siis ka siia üles.

Enne Saabi soetamist sõitsin 10 aastat Fordiga, kuid kuna rooste oli teinud oma töö, tuli mõtlema hakata uue auto soetamise peale. Mõningase kaalumise tulemusena sai otsustatud Saabi kasuks.

Peale ca nädalast aktiivset otsimist jäi silma üks päris korralik ning mõistliku hinnaga isend Tartus. Hinda sai telefoni teel pisut ka alla kaubeldud ja nii ta siis Tallinnasse toodud sai (siinkohal äärmiselt suured tänud Iisakule ja Eerole :notworthy: ).

Ja ega midagi nuriseda ei saa...korralik auto on ning poole aasta jooksul eriti muresid temaga olnud ei ole (kui mitte arvestada, et bensiin saab paagist jube kiiresti otsa:) ). Peale esimest nädalat Saabi roolis ei suutnud ma enam absoluutselt mõista, kuidas ma 10 aastat Fordi roolis vastu pidasin, mugavus ja puhas sõidurõõm on Saabiga sõites täiesti teine tera.

Ostmise hetke läbisõitu kahjuks ei mäleta. Tänase päeva seisuga on läbisõit 209935 ning sõitnud olen ca 4500-5000km.

Veatu ei ole muidugi ka minu auto. Praegu olemasolevad vead:
1. Antenn ei sõida sisse, ning keegi hea inimene murdis selle ka poole lühemaks (paigaldatud uus antenn, elektriline, kuid ühendamata).
2. ABS-i tuli põleb nagu jumal juhatab. Kord käivitamisel jääb põlema, teinekord jälle mitte.
3. Tagaklaasisoojendusest töötab vaid 2 riba st et põhimõtteliselt ei tööta.
4. Parempoolne tulekojamees töötab siis kui ise tahab.
5. Klaasipesuvedeliku paak on katki ning ca nädalaga jookseb paak täiesti tühjaks.


Logiraamat:
1. Hammasrihma vahetus (juuli 2011)
2. Konditsioneer sai korda tehtud, kuna üks hetk lõpetas enda sisse-välja lülitamise (juuli 2011)
3. Sukk sai vahetatud (august 2011)
4. Summuti (12.10.2011)
5. Esimesed piduriklotsid (12.10.2011)
6. Õlivahetus (13.10.11)
7. Armatuurivalgustuse vilkumine likvideeritud (23.11.11)
8. Paigaldatud uus raadio ja tagumised kõlarid (veebruar 2012)
9. Esitiivad värvitud ja korda tehtud (aprill 2012)
10. Värvitud tagastange, vasak tagatiib, pagasnikuluuk (oktoober 2012)
11. Vahetatud tagumised stabikapuksid (05.02.2013)
12. Vahetatud vasak esimene rattalaager (05.02.2013)
13. Õlivahetus (18.03.2013) LS 218783
14. Õõtsa puksid (18.03.2013) LS 218783
15. Parem tagumine ABS andur (04.04.2013) LS 218969
16. Vahetatud generaatori laagrid ja pingeregulaator(17.06.2013)
17. Vahetatud generaatori rihma juhtrull (17.06.2013)
18. Hammasrihma hammasratas (07.2013)
19. Hammasrihm (07.2013)
20. Väntvõlli simmer (07.2013)
21. Salongifilter (11.09.2013)
22. Õhufilter (11.09.2013)
23. Õlivahetus ( 04.04,2014) LS 226273
24. Vasak šarniir (04.04.2014)

Mõned pildid ka:



Lisatud failid
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

K Okt 05, 2011 21:14

Võttis ikka kaua aega see teemategemine:cool:
Aga auto on aus:head:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#3

K Okt 05, 2011 22:39

Ma ostsin kunagi oma endisesse griffinisse kõige odavama Clarioni cd-mp3 mängija. Koostöös uute tagakõlarite ja võimendiga mängis täitsa hästi.
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 380
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
Kontakt:

#4

N Okt 06, 2011 0:01

Tere tulemast. 9000 Griffin V6 on tase oma ette. 11 veast, leidsin 4 neli tuttavat. Kuidas gaasipedaaliga harjumine läks ja kas õli kadumist ka mootorist oled täheldanud? Summuti lase ikka kaheraudne paigaldada, nagu ta olema peaks, kui juba vahetuseks läheb. Jõudu kõpitsemisel.
Krissu
Postitusi: 53
Liitunud: T Mär 01, 2011 11:11
Asukoht:
Auto:

#5

N Okt 06, 2011 9:49

Tere tulemast. 9000 Griffin V6 on tase oma ette. 11 veast, leidsin 4 neli tuttavat. Kuidas gaasipedaaliga harjumine läks ja kas õli kadumist ka mootorist oled täheldanud? Summuti lase ikka kaheraudne paigaldada, nagu ta olema peaks, kui juba vahetuseks läheb. Jõudu kõpitsemisel.


Gaasipedaal vajas harjumist küll, mis siin salata :cool: Aga peab ütlema, et see, mida ma tundisn, meeldis mulle ja nüüdseks on tunne, et jääb justkui pisut puudu isegi.

Õli kadumist mootorist märganud ei ole, olen täiesti regulaarselt igakuiselt kontrollinud.

Summutivahetus toimub Audaceris sealsete autodoktorite valvsa pilgu all ja küllap nad juba teavad, mis nad sinna alla keeravad. Usaldan nende valikut ;)
eero
Postitusi: 137
Liitunud: N Okt 15, 2009 16:08
Asukoht: Kadaka tee 187c Tallinn
Auto:
Kontakt:

#6

R Okt 07, 2011 11:32

Sai jah kevadel viisakat tonnist otsitud ja vaatamata foorumi teadmameeste mõnitustele, et head tonnised maksavadki just ja ainult nii palju kui nende hetkel pakutavad, vedeles Auto24-s juba ammuaegu hea hinnaga üks Tartu Griffin, mida millegi pärast keegi polnud tahtnud. Ju kardeti mootorit.

Aga kui Tartu retk lõpuks ette sai võetud siis selgus, et auto väga ehe ja pealegi kõik Griffini (mootori)emavead korda lastud teha jms.
Ja nagu tänaseks selgunud ongi sama ehe.

Hiljem tõstukil selgus, et ka põhi ja isegi veermik täiesti korras. Kerel rooste ebatonniselikult marginaalne. Paari roostetäpiga, mis on ilmunud muidugi tuleb nüüd kiiresti tegeleda, et see haruldane hästihoitud eksemplar kiiresti tavaliseks tonnisesaaniks ei muutuks!
rts
Postitusi: 56
Liitunud: P Mär 16, 2008 15:57
Asukoht:
Auto:

#7

R Okt 07, 2011 11:56

armatuurivalgustus vilgub - tegelesin just ise sama probleemiga eelmine nädal. jootsin valguse heledust kontrolliva nupp/mooduli skeemi üle ja korras nagu norras (Y)
Krissu
Postitusi: 53
Liitunud: T Mär 01, 2011 11:11
Asukoht:
Auto:

#8

N Okt 13, 2011 8:54

Eile sai siis autole alla uus summuti. Ja läks alla ikkagi ühe otsaga. Kaheotsaga ja üheotsaga summuti hinnavahe oli natuke ajuvabalt suur. Aga sõita on nüüd väga hea - auto teeb kohe mõnusat häält :cool:

Samuti sai vahetatud esimesed piduriklotsid ning täna tehti ka õlivahetus.
Krissu
Postitusi: 53
Liitunud: T Mär 01, 2011 11:11
Asukoht:
Auto:

#9

L Apr 07, 2012 12:09

Paarist roostetäpist, mis sügisel veel suhteliselt tagasihoidlikud olid, on talve jooksul saanud kaks väga väga jubedat kohta. Seetõttu lähevad aprilli keskel mõlemad esitiivad keretöödesse. Lisan nimetatud kohtadest ka pildid:


Lisatud failid
Krissu
Postitusi: 53
Liitunud: T Mär 01, 2011 11:11
Asukoht:
Auto:

#10

E Apr 16, 2012 16:18

Esitiivad sai täna maha ning tegelik pilt on VEEL koledam, kui esialgu tundus :freak:


Lisatud failid
Krissu
Postitusi: 53
Liitunud: T Mär 01, 2011 11:11
Asukoht:
Auto:

#11

N Okt 18, 2012 18:06

Eelmisel nädalal sõitis üks hea inimene mu tonnisele tagant sisse :gun: Arvestades paugu suurust on kahjud õnneks võrdlemisi väikesed - tagastangelt erinevatest kohtadest värv maas, tagaluuk on paremast servast kuidagi irvakil, tagaluugi pealt leiab ka mõned kriimud ning vasaku tagumise tiiva peale tekkis väga imelikku kohta mõlk, mille peale kindlustus ütles, et see ei saanud kindlasti sinna selle avarii tagajärjel tekkida. Selles, et seda mõlki seal enne ei olnud, olen ma aga täiesti veendunud ning peale mõningast tõestamist väljastas Inges kindlustus remonditöödeks garantiikirja. Esmaspäeval läheb auto remonti ning likvideerimisele lähevad kõik eelpool nimetatud vead (lisaks saab äkki ka tagaluugi peal elutsevast roostekollist lahti).

Mõned pildid ka:













Lisatud failid
Krissu
Postitusi: 53
Liitunud: T Mär 01, 2011 11:11
Asukoht:
Auto:

#12

T Apr 08, 2014 18:39

Auto otsib uut hoolitsevat omanikku! :)
Vasta