Sai ka siis soetatud endale Saab. Saabik on siis luukpära kerega 9000i, kahe liitrise mootoriga. Mootor millegi erilisega ei üllata ag puudu ka ei ole midagi. Auto ise on mugav. Mugavaks teevad ta tänapäevased lisad nt kliima(mis töötab korralikult), automaat käigukast jne. Istmed on saabilikult mugavad. Välimus ja sisemus on sellise vanuse kohta üllatavalt eeskujulik. Salong on korrlik ja kulumisjälgi ei esine oluliselt. Ukse polster surub ennast aeg-ajalt välja aga selle korralik kinnipanek lihtsalt nõuab aega. Aga ka heal autol on omad vead(ehk keegi oskab nõu anda)
1. Roolisammas ei fikseeru oma asendisse. Tõmbad välja, kinnitad kangist ära ja müne hetke pärast libiseb kõige madalamsse ansendisse tagasi inertsiga.
2. Spidomeerti all on info ekraan mis peaks mingit infot näitama ag sel puudub valugustus. Ereda päikesega olen seal tegevust näinud kui pole täpsemalt aru saanud sellest.
3. Pagaasnikuluugi amordid ei täida oma ülesannet ja luuk tundub saja-kilone.
4. Suunatule lülitamisel lähevad kaugtuled tihti peale
Pregu midagi ette ei tule rohkem... Kuid plaanis on ka seda natuke paremaks teha.
* Veljed välja vahetada ehk mõndade saabi orginaalide vastu.
* Helisüsteemi uuendada et saaks peale uudiste kuulamise ka muusikat kuulata.
* Polstrid korralikult kinni.
* Tagaluugi amordid vahetada.
* Keskluku süsteem tekitada. Praegu on vanakooli stiilis - nupud alla ja juhiuks võtmega
Kuidas esimese põlvkonna 9000 käetugedega on? Kas kuulusid varustusse?
Saab 9000i 2.0 94kW, 1989, Markuus
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2273
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
No tervist vanatonnise vend!
Selle roolisamba fikseerimise kohta-minu arust sai seda fiksaatorit ühelt poolt võtmega peale keerata.
Infoekraan-seal pead lihtsalt läbipõlenud lambid välja vahetama. Võtad kogu selle näidikute ploki eest ja vahetad ära.
Suunatuled-kui Sa aga tuledelüliti keerad OFF peale, siis täistuled ei rakendu aga peaks põlema käivitamisel lähituled. Võib olla lihtsat harjumatu...
Selle roolisamba fikseerimise kohta-minu arust sai seda fiksaatorit ühelt poolt võtmega peale keerata.
Infoekraan-seal pead lihtsalt läbipõlenud lambid välja vahetama. Võtad kogu selle näidikute ploki eest ja vahetad ära.
Suunatuled-kui Sa aga tuledelüliti keerad OFF peale, siis täistuled ei rakendu aga peaks põlema käivitamisel lähituled. Võib olla lihtsat harjumatu...
Nii.. päevad mööduvad, masin sõidab ja vaikselt võtan ette probleeme. Tekkisid mõned küsimused:
Kas kõigil Saabidel on valmidused olemas eemistele udukatele? Nupp on iseenesest olemas.. kas ka kapoti all juhtmed jooksevad ja kus kohas täpselt ning mis värvi ? Ja aku juures oleval releekarbis peaks käima ka siis vastav relee eks, kuid äkki on kellegil pilti relee alumisest poolest või müüa kellegil ? Pakkumise võiks U2U-sse visata siis. Oleks vaja kiiresti infi, saaks see nv paigaldada udukad ära siis ;)
Tänud ette, kes viitsib abistada!
Kas kõigil Saabidel on valmidused olemas eemistele udukatele? Nupp on iseenesest olemas.. kas ka kapoti all juhtmed jooksevad ja kus kohas täpselt ning mis värvi ? Ja aku juures oleval releekarbis peaks käima ka siis vastav relee eks, kuid äkki on kellegil pilti relee alumisest poolest või müüa kellegil ? Pakkumise võiks U2U-sse visata siis. Oleks vaja kiiresti infi, saaks see nv paigaldada udukad ära siis ;)
Tänud ette, kes viitsib abistada!