Saab 9000 CD Aero 1995, Iisak/Trionic
Et eelmine projekt sai kodanik Cilpkonnale maha müüdud(kahjumiga loomulikult nagu meile tavaks) siis ega pikka vaikust tohi pidada-muidu lähevad näpud rooste:cool:
Järjekordne projekt hoovis.
Tegu 95a CD kerega tonnisega.
2,3T, ATM kast ja nahksisuga.
Mootor udupeen ja jube hea-uued ketid, Mitsu turbo,uus radikas ja palju muud pudinaid(need siis juba meie installeeritud). Korralik ATM kast täna vahele monteeritud.
Kere jube roostes ja käest ära. Veermik ja pidurid seismisega hukka läinud:wall:
Kuna teadaolevalt ei ole me mitte "lihtsad kärbsed" ja niisama tavalist tonnist ehitada on igav siis koostöös härra Timutiga genereerisime väikese plaani valmistada teadaolevalt maailma esimene(!) CD kerega 9000 AERO:headbang:
Tänaseks on koju veetud täielik Aero sisu,veljed ja bodykit.
Istmed,käetugi ja uksepolstrid on juba Nahakuninga käes uuekstegemises.
Auto on tühjaks roogitud ja Härra Timutit tegeleb usinalt värvimisega.
Rohkem nagu polegi hetkel midagi rääkida. Trionic kindlasti täiendab seda postitust.
STAY TUNED:head:
Natuke pilte ka vaatamiseks:
Järjekordne projekt hoovis.
Tegu 95a CD kerega tonnisega.
2,3T, ATM kast ja nahksisuga.
Mootor udupeen ja jube hea-uued ketid, Mitsu turbo,uus radikas ja palju muud pudinaid(need siis juba meie installeeritud). Korralik ATM kast täna vahele monteeritud.
Kere jube roostes ja käest ära. Veermik ja pidurid seismisega hukka läinud:wall:
Kuna teadaolevalt ei ole me mitte "lihtsad kärbsed" ja niisama tavalist tonnist ehitada on igav siis koostöös härra Timutiga genereerisime väikese plaani valmistada teadaolevalt maailma esimene(!) CD kerega 9000 AERO:headbang:
Tänaseks on koju veetud täielik Aero sisu,veljed ja bodykit.
Istmed,käetugi ja uksepolstrid on juba Nahakuninga käes uuekstegemises.
Auto on tühjaks roogitud ja Härra Timutit tegeleb usinalt värvimisega.
Rohkem nagu polegi hetkel midagi rääkida. Trionic kindlasti täiendab seda postitust.
STAY TUNED:head:
Natuke pilte ka vaatamiseks:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Lahe, et keegi ikka midagi ehitab ja põhjalikumalt renoveerib!
Muidu ongi vaid mingi remontimine ehk niipalju tehakse, kui käigushoidmiseks hädapärast vaja!
Kui tüli ei teeks, siis selline natuke juttu, natuke pilte teema järjepidevalt kajastamine oleks üsna hea ja huvitav vaadata-lugeda.
ses suhtes peaks tonnise tegemine olema hea, et jubinate valikut peaks piisavalt olema.
Muidu ongi vaid mingi remontimine ehk niipalju tehakse, kui käigushoidmiseks hädapärast vaja!
Kui tüli ei teeks, siis selline natuke juttu, natuke pilte teema järjepidevalt kajastamine oleks üsna hea ja huvitav vaadata-lugeda.
ses suhtes peaks tonnise tegemine olema hea, et jubinate valikut peaks piisavalt olema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kui võib küsida, siis milleks automaatkast?
Milleks ise tokiga kastis õli segada kui auto võib seda sinu eest teha:eureka:
Nõus KorK-iga automaat kastiga ei ole ühtegi puhaverelist Aero-t:facts: Teil ikka tuleb välja CD ja Aero hybrid.
Oleks see aut kast kaasaegne siis jah, las vahetab ise, ja teeb seda kiiremini kui inimene suudaks. Aga see tonnise aut kast on uimane-aeglane ja lisab ainult kütusekulu, rääkimata kiirendustest või edaspidisest võimsuse tõstmisest.
Ja mis istmetega tuleb, ainult esimesed või? Tagumised on CD-l täitsa teistsuguste kinnitustega.
__In Boost We Trust__
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ma arvan, et olen seda autot kuskil näinud!
Iisak läheb ja otsib nüüd üles piibli, paneb oma kätukese piibli peale ja vannub pühalikult, et Piret on kolmas kes saab Sinu ja Trionicu järel sellele autole pai teha ja temaga sõita!
Iisak läheb ja otsib nüüd üles piibli, paneb oma kätukese piibli peale ja vannub pühalikult, et Piret on kolmas kes saab Sinu ja Trionicu järel sellele autole pai teha ja temaga sõita!
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Oi pagan! Auto mis on üheaegselt igast otsast nii Aero, kui suure mahutavusega pereauto (sest sedaan on väga ratsionaalselt projekteeritud)...
Nõus KorK-iga automaat kastiga ei ole ühtegi puhaverelist Aero-t:facts: Teil ikka tuleb välja CD ja Aero hybrid.
Oleks see aut kast kaasaegne siis jah, las vahetab ise, ja teeb seda kiiremini kui inimene suudaks. Aga see tonnise aut kast on uimane-aeglane ja lisab ainult kütusekulu, rääkimata kiirendustest või edaspidisest võimsuse tõstmisest.
Ja mis istmetega tuleb, ainult esimesed või? Tagumised on CD-l täitsa teistsuguste kinnitustega.
Jätame nüüd selle automaat vs. manuaal jutu:fight:
Nagu juba eespool öeldud sai siis kogu salong tuleb Aero oma. Tagaistmekinnitused on kõik ümber tehtud ja istmeid saab ka kokku klappida:thumb:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Aga see tonnise aut kast on uimane-aeglane ja lisab ainult kütusekulu, rääkimata kiirendustest või edaspidisest võimsuse tõstmisest.
Ei ole uimane (9-5 aero elektrooniline kast käitub täiesti jaburalt võrreldes tonnise õli- ja vedruloogikaga kastiga).
Ei ole aeglane (ok. pakasega suurele teele välja sõitmisel, kui õlid on alles paksud, vahetab 1>2 kõrgematel pööretel kui sooja õli puhul ja alla vahetada kiirendamisel ka ei taha külmalt nii nobedalt kui soojalt)
Ei sega kiirendamist.
Ei sega võimsuse tõstmist (kui me ei räägi 500 ja enam Nm saavutamisest).
Ei lisa hullusti bensiinikulu (kui lisab, on hoopis mootor vana ja hõre)
Aga see tonnise aut kast on uimane-aeglane ja lisab ainult kütusekulu, rääkimata kiirendustest või edaspidisest võimsuse tõstmisest.
Ei ole uimane (9-5 aero elektrooniline kast käitub täiesti jaburalt võrreldes tonnise õli- ja vedruloogikaga kastiga).
Ei ole aeglane (ok. pakasega suurele teele välja sõitmisel, kui õlid on alles paksud, vahetab 1>2 kõrgematel pööretel kui sooja õli puhul ja alla vahetada kiirendamisel ka ei taha külmalt nii nobedalt kui soojalt)
Ei sega kiirendamist.
Ei sega võimsuse tõstmist (kui me ei räägi 500 ja enam Nm saavutamisest).
Ei lisa hullusti bensiinikulu (kui lisab, on hoopis mootor vana ja hõre)
Qdwiniga muidu nõus va. kütusekulu. Vaadake kasvõi tonnise tehaseandmeid. Selles osas ma kohe kindlasti tean mida ma räägin. Samas sellise auto puhul ei ole ökonoomsus kindlasti prioriteet.
Ca. 400 Nm on selle kasti vastupidavuse piir ja sellest peaks ju tavaliselt piisama.
Üldiselt väga väga lahe projekt! :thumb::thumb::thumb:
Huvitav teema siia tekkinud.:freak:
Ja kuna mind on ka juba mainitud, siis tohin selgitada toimunut.
Segitusi.
Ülal olevate piltide peal on auto täpiline.See on sellepärast, et iga koht, kust ma vähegi mingit alget roostele leidsin, läks puhastamisele.Sinna peale läheb märg-märjale happekrunt ja värv ja alles siis vajadusel pahtlit silumiseks.Et ei oleks enam mingit kontakti niiskuse ja autoplekiga.
Klaasid lõigati ka seepärast maha, et ei jääks mingit võimalust tihendi alla pahanadust jätta.Kõik puhtaks ja hape-värv.
Esiklaasi alune plekk oli kojameeste juurest mäda.Selle lõikasin maha ja asendasin otse plekiga, et vesi ei saaks enam koguneda sinna klaasi alla renni.Igaks juhuks panin paksema pleki, kuna see volt omab mingit tugevust kerekonstruktsioonile.
Üks tagakoobas oli ka läbi näritud- see ka vahetusse.
Ja tagaistme seljatoe kinnituse külge-pookimise pildi panen ka.See tuli CS-ist maha lõigata ja sinna kere külge istutada.Kuna originaalis on seljatugi ühes tükis ja hoiab (teoreetiliselt) kere konstruktsiooni, siis igaks juhuks tegin talle strutbari sarnase palvanka ka sinna aknalaua serva alla.Seda palvankat on ülal Trionicuga roolis oleval pildil ka näha.Kollakat värvi taga-aknalaua all.Kollane on happekrunt.
Ja kuna mind on ka juba mainitud, siis tohin selgitada toimunut.
Segitusi.
Ülal olevate piltide peal on auto täpiline.See on sellepärast, et iga koht, kust ma vähegi mingit alget roostele leidsin, läks puhastamisele.Sinna peale läheb märg-märjale happekrunt ja värv ja alles siis vajadusel pahtlit silumiseks.Et ei oleks enam mingit kontakti niiskuse ja autoplekiga.
Klaasid lõigati ka seepärast maha, et ei jääks mingit võimalust tihendi alla pahanadust jätta.Kõik puhtaks ja hape-värv.
Esiklaasi alune plekk oli kojameeste juurest mäda.Selle lõikasin maha ja asendasin otse plekiga, et vesi ei saaks enam koguneda sinna klaasi alla renni.Igaks juhuks panin paksema pleki, kuna see volt omab mingit tugevust kerekonstruktsioonile.
Üks tagakoobas oli ka läbi näritud- see ka vahetusse.
Ja tagaistme seljatoe kinnituse külge-pookimise pildi panen ka.See tuli CS-ist maha lõigata ja sinna kere külge istutada.Kuna originaalis on seljatugi ühes tükis ja hoiab (teoreetiliselt) kere konstruktsiooni, siis igaks juhuks tegin talle strutbari sarnase palvanka ka sinna aknalaua serva alla.Seda palvankat on ülal Trionicuga roolis oleval pildil ka näha.Kollakat värvi taga-aknalaua all.Kollane on happekrunt.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kuhu sa otsad kinnitasid? Amordi kinnituskohtadesse?Kuna originaalis on seljatugi ühes tükis ja hoiab (teoreetiliselt) kere konstruktsiooni, siis igaks juhuks tegin talle strutbari sarnase palvanka ka sinna aknalaua serva alla.
Nende poltide peale, mis sedaani seljatuge hoiavad.Need poldid on näha selle keevitatava CS-i tüki kohal.Ma arvasin, et siis täidab ta täpselt seda funktiooni, mida seljatugi.Amordikannude jaoks ei tohiks ta nii kõrgele üles tõusta (aknalauani) ja siis ei ole tal enam erilist mõtet.Pigem oli see teoreetiline käik, et seljatoe jäikust säilitada.Kuigi CS-i kere on ka sarnane ja seal ei ole mingit sidet kahe tiiva vahel.Kõik plekid on seal luukpäral ja sedaanil erinevad.Ja luukpäral jookseb üks sisemine tugevdusplekk pikemalt ja seepärast ma selle ette võtsingi.Kuigi on see ilmselt puhas teooria.
Igaks juhuks tegin veel kinnitused kahest kohast aknalaua külge, et see ka jäigem oleks.See aknalaud on ise üsna plödi.
Igaks juhuks tegin veel kinnitused kahest kohast aknalaua külge, et see ka jäigem oleks.See aknalaud on ise üsna plödi.
Kui võib küsida, siis milleks automaatkast?
Milleks ise tokiga kastis õli segada kui auto võib seda sinu eest teha:eureka:
Nõus KorK-iga automaat kastiga ei ole ühtegi puhaverelist Aero-t:facts: Teil ikka tuleb välja CD ja Aero hybrid.
Oleks see aut kast kaasaegne siis jah, las vahetab ise, ja teeb seda kiiremini kui inimene suudaks. Aga see tonnise aut kast on uimane-aeglane ja lisab ainult kütusekulu, rääkimata kiirendustest või edaspidisest võimsuse tõstmisest.
Ja mis istmetega tuleb, ainult esimesed või? Tagumised on CD-l täitsa teistsuguste kinnitustega.
Ärgem ajagem udu.
Kas Teageri ja Saabu auto on Aero või ei ole?Sisestage VIN kood ja tuleb kiri AERO.Nagu me teame, siis neid kilovatte saab sealt rauast lihtsate liigutustega igasuguseid välja imeda.Föön ja soft on vahetatud.Ja nagu kiirendustelt mäletame, on manuaaliga Aerod automaadiga tonnisest tahapoole jäänud.Seega on kastivalik maitse asi.
Huvitav, kas sellele aut kastile suuremaid Nm numbreid kannatavat sisu ka pakutakse kuskil...
Kõlab, nagu kõik viinamarjad on hapud.......
Ole kursis tegemistega.
Originaalis on Aerol 349,8 nm/ 1800 rpm väänet -30 nm FPT vastu.
Lugedes TFK teemat http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=3271&page=10#pid199438, siis hakkas see automaatkast alles suure Garretiga 434nm-ni jõudmisel väsimise märke näitama.Trionicu ex-auto VT http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=173&page=7#pid195121 suutis selle kastiga 660 000km täis sõita ja vähemalt pool sellest mitsu fööniga ja suurema väändega.Seega on selle kasti jaoks 400-ni minek vabalt talutav.Aga mida tähendab reaalsuses see 400nm.See on võrdeliselt sama, kui võrrelda Bemme 316 ja M3-e.See ruum, kuhu on selle kastiga minna, on suur.
Kusagilt tuleb vastu muidugi taluvuse piir, aga reaalsuses tähendab see seda, et ollakse jõudnud bemmiga 316-st tuunitud 330-ni.Päris M-ni enam minna ei saa, aga lõbu on juba laialt- manuaalidega Aerod vaatasid juba ammu tagatulesid.Õigemini jäid pärast tagatulede nägemist endale kannaga vastu rinda taguma ja kurtma, et tegelikult olen mina tugevam.
Seega on see kasti valik siiski maitse asi.Ja kast tuleb toime ka ka originaal-aerost suurema väändega.
See ZF- i kast on veel pärit sellest ajast, kui autosid toodeti nii, et pool miljonit oli korraliku hooldusega miinimumstandard.Siis pandigi sel samal põhjusel automaat-aerole 200 hobust, et 100 000-st autost ei tuleks 10 kastilõpuga müüja juurde tagasi.Tänapäeva autodega on säänne lugu, et eluiga kipub lõppema koos garantiiga.Mitte muidugi päris eluiga, aga hakkavad tekkima suuremad rahasüstide vajadused.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Huvitav, kas sellele aut kastile suuremaid Nm numbreid kannatavat sisu ka pakutakse kuskil...
Kõlab, nagu kõik viinamarjad on hapud.......
Ole kursis tegemistega.
Originaalis on Aerol 349,8 nm/ 1800 rpm väänet -30 nm FPT vastu.
Lugedes TFK teemat http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=3271&page=10#pid199438, siis hakkas see automaatkast alles suure Garretiga 434nm-ni jõudmisel väsimise märke näitama.Trionicu ex-auto VT http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=173&page=7#pid195121 suutis selle kastiga 660 000km täis sõita ja vähemalt pool sellest mitsu fööniga ja suurema väändega.Seega on selle kasti jaoks 400-ni minek vabalt talutav.Aga mida tähendab reaalsuses see 400nm.See on võrdeliselt sama, kui võrrelda Bemme 316 ja M3-e.See ruum, kuhu on selle kastiga minna, on suur.
Kusagilt tuleb vastu muidugi taluvuse piir, aga reaalsuses tähendab see seda, et ollakse jõudnud bemmiga 316-st tuunitud 330-ni.Päris M-ni enam minna ei saa, aga lõbu on juba laialt- manuaalidega Aerod vaatasid juba ammu tagatulesid.Õigemini jäid pärast tagatulede nägemist endale kannaga vastu rinda taguma ja kurtma, et tegelikult olen mina tugevam.
Seega on see kasti valik siiski maitse asi.Ja kast tuleb toime ka ka originaal-aerost suurema väändega.
See ZF- i kast on veel pärit sellest ajast, kui autosid toodeti nii, et pool miljonit oli korraliku hooldusega miinimumstandard.Siis pandigi sel samal põhjusel automaat-aerole 200 hobust, et 100 000-st autost ei tuleks 10 kastilõpuga müüja juurde tagasi.Tänapäeva autodega on säänne lugu, et eluiga kipub lõppema koos garantiiga.Mitte muidugi päris eluiga, aga hakkavad tekkima suuremad rahasüstide vajadused.
VT teemas lk. Nr.3 kastist juttu seal on. Et 660 000 km-i see kast ei läbinud muretult, võeti teda lahti ka. Profülaktilse remondiga võib ka paar miljonit km-i läbida ;)
1kast selliste võimsustega ilma sekkumiseta ei kannata niipalju välja, ja Trionic ei ostnud VT uuena salongist, et kes teab mida tehti varem.
__In Boost We Trust__
Piiksuks ka midagi.
Tegelikult poleks seda üritust ette võtnud,vähemalt nii ulatuslikult,kui see Qdwin`i eksauto kere poleks olnud nii sirge ja avariivaba.Lisaks on korrosioon jätnud puutumata kõik kandevkonstruktsioonid ja põhja.Kogu roosteteema on tegelikult väga marginaalne,kui võrrelda enamike ringiliikuvate tonnistega- lihtsalt "ussid" on nähtavates kohtades,mitte peidus.
Hankides herr timutit`lt Aero nahksisu,mis oli loomulikult "lõpuni peetud",nagu enamikel Aerodel,tuli vastu võtta ebameeldivaid otsuseid- kas taastada istmed nii,nagu sai tehtud herr Cilpkonna omanduses olevale Annyle, mille istmete puhul nahajumal Andres nõudis originaalnahka.Andres kontakteerus "Elmo" nahavabrikuga,kuid vastust ei saanud.Sai siis hangitud hulgaliselt tagaistmeid,milledelt vajalikke nahatükke juurde lõigata.Päris kallis üritus oli.
CD omandamise ajaks oli ka "Elmo" üles ärganud ja saatnud nahanäidised.Andres pööritas silmi ja tõdes,et "sellist saasta pole mõtet projektiistmetele panna".Ülikallis ja väga madala kvaliteediga.Võtsime vastu otsuse kasutada esiistmetel sama nahka,mida MB oma eksklusiivsematel mudelitel kasutab. Tagaistmel läheb vahetusse nahaalune laminaat- ja muu polsterdus,seega tulevad täiesti uued esiistmed. Hetkel on nahatatud rool,käigukang,käetugi.Kõik istmed on võetud algosadeks.
Tegelikult poleks seda üritust ette võtnud,vähemalt nii ulatuslikult,kui see Qdwin`i eksauto kere poleks olnud nii sirge ja avariivaba.Lisaks on korrosioon jätnud puutumata kõik kandevkonstruktsioonid ja põhja.Kogu roosteteema on tegelikult väga marginaalne,kui võrrelda enamike ringiliikuvate tonnistega- lihtsalt "ussid" on nähtavates kohtades,mitte peidus.
Hankides herr timutit`lt Aero nahksisu,mis oli loomulikult "lõpuni peetud",nagu enamikel Aerodel,tuli vastu võtta ebameeldivaid otsuseid- kas taastada istmed nii,nagu sai tehtud herr Cilpkonna omanduses olevale Annyle, mille istmete puhul nahajumal Andres nõudis originaalnahka.Andres kontakteerus "Elmo" nahavabrikuga,kuid vastust ei saanud.Sai siis hangitud hulgaliselt tagaistmeid,milledelt vajalikke nahatükke juurde lõigata.Päris kallis üritus oli.
CD omandamise ajaks oli ka "Elmo" üles ärganud ja saatnud nahanäidised.Andres pööritas silmi ja tõdes,et "sellist saasta pole mõtet projektiistmetele panna".Ülikallis ja väga madala kvaliteediga.Võtsime vastu otsuse kasutada esiistmetel sama nahka,mida MB oma eksklusiivsematel mudelitel kasutab. Tagaistmel läheb vahetusse nahaalune laminaat- ja muu polsterdus,seega tulevad täiesti uued esiistmed. Hetkel on nahatatud rool,käigukang,käetugi.Kõik istmed on võetud algosadeks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tsitaat:
VT teemas lk. Nr.3 kastist juttu seal on. Et 660 000 km-i see kast ei läbinud muretult, võeti teda lahti ka. Profülaktilse remondiga võib ka paar miljonit km-i läbida ;)
1kast selliste võimsustega ilma sekkumiseta ei kannata niipalju välja, ja Trionic ei ostnud VT uuena salongist, et kes teab mida tehti varem.
VT kasti pole KUNAGI osandatud,ega lahti võetud.Vahetasin ainult governori tihendid ja mingeid O-rõngaid veel.Kogu auto ajalugu on ka mulle teada.
Absoluutselt "pommikindel" aut. kast,kui eelnevalt on korralikku hooldust saanud.Nendega on ka 600+Nm. sõidetud.
VT kast läks vahetusse väga proosalisel põhjusel ja sõidaks kindlasti tänaseni. Nimelt ilmnes korralise, pooltelje koja simmeri vahetusel,et kasti korpuses asuva laagripesa pind on kahjustet. Kuna masin liikus tollal ainult euroopa kiirteedel ja pidevalt VÄGA SUURE kiirusega,ei tahtnud võtta riske.
VT teemas lk. Nr.3 kastist juttu seal on. Et 660 000 km-i see kast ei läbinud muretult, võeti teda lahti ka. Profülaktilse remondiga võib ka paar miljonit km-i läbida ;)
1kast selliste võimsustega ilma sekkumiseta ei kannata niipalju välja, ja Trionic ei ostnud VT uuena salongist, et kes teab mida tehti varem.
VT kasti pole KUNAGI osandatud,ega lahti võetud.Vahetasin ainult governori tihendid ja mingeid O-rõngaid veel.Kogu auto ajalugu on ka mulle teada.
Absoluutselt "pommikindel" aut. kast,kui eelnevalt on korralikku hooldust saanud.Nendega on ka 600+Nm. sõidetud.
VT kast läks vahetusse väga proosalisel põhjusel ja sõidaks kindlasti tänaseni. Nimelt ilmnes korralise, pooltelje koja simmeri vahetusel,et kasti korpuses asuva laagripesa pind on kahjustet. Kuna masin liikus tollal ainult euroopa kiirteedel ja pidevalt VÄGA SUURE kiirusega,ei tahtnud võtta riske.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Lihtsalt kõvem kast on pool uba. Kui juba kõvem, siis peaks olema kasti loogika ka häälestatav. Tahan hirmsasti kiirendada ja sportlikult sõita, hoitakse pöördeid kõrgel. Tahan ökonoomselt ja mugavalt tööle jõuda, lülitatakse penskari režiim sisse. Ja et ei toimuks mingit adapteerumist nagu minu 9-5 selle saadana elektroonse 5-käigulise kasti puhul toimub (sportrežiim on ikkagi poolepeerune, kuna üritab ikka lõpuks asja ökonoomseks ja uimaseks ajada).
Aga kindel on see, et kui ei ole tegemist autoralliga, siis mis iganes iseloomuga automaatkast on, on ta ikkagi parem kui kaikaga vehkimine.
Aga kindel on see, et kui ei ole tegemist autoralliga, siis mis iganes iseloomuga automaatkast on, on ta ikkagi parem kui kaikaga vehkimine.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Ei ole ainukene CD Aero http://www.auto24.ee/used/992139
__In Boost We Trust__