Saab 9000 2.3 turbo 143kW 1991 a.

Vasta
Kasutaja avatar
olenk6vamees123
Postitusi: 21
Liitunud: P Juul 31, 2011 17:31
Asukoht:
Auto:

#1

T Jaan 31, 2012 23:41

Mõtlesin et teen enda auto kohta ka väikese teema. Nimelt, sain isalt suve lõpus auto Saab 9000 mis oli tal seisma jäänud kuna ise ostis ta endale uue Saabi. Seisma jättis ta "Tonnise" sellepärast, et poole teepeal Tallinnasse jooksis tal käigukast kokku. Kokkujooksmise põhjuseks oli see, et ta ei kontrollinud ega vahetanud kordagi õli alates sellest, kui ta selle auto endale soetas. Pärast kasti vahetustjäi tal see auto seisma ja seisis maal tervelt poolteist aastat.
Kui mulle jõudis uudis, et ma saan selle seisva saabi endale, olin ma kohe sillas ja hakkasin seda korrastama. Esinesid mitmed vead. Põhiliseks veaks tollel hetkel oli meil see, et auto ei läinud pöördesse ja üle 50km/h ei sõitnud. Selgus et viga on turbo lõdvikus, mis oli käigukasti vahetajate poolt sitasti kinni pandud. Teiseks suureks veaks oli tagumised pidurid. Vahetasin tagumised kettad ja klotsid. Kettad ja klotsid olid üllatavalt odavad. Klotsid läksid 8€ ja kettad 23€
Järgmisena vahetasin autol õli ära ja suundusin ülevaatusele.
ülevaatusest läks läbi peaaegu puhta lehega peale selle, et tagumine vasakpoolne rattas ei blokkinud nii hästi kui vaja kuid need vennad said oma normi kätte ja võisin Saabiga liikluses rumalusi tegema minna.

Vigasi, kehvast kasti vahetusest aina laekus. mootori juures olid mitmed mutrid ja poldid lahti jäetud, spidokas jäeti ühendamata ja kõige hullem viga oli see, et need tõprad olid kickdown trossi, selle plastik osa, mis kasti läheb, vanasse kasti pooleldi sisse murdnud ja hermetsiga tagasi pannud. Otseloomulikult tuli see kohe pärast kahte kuud sõitmist lahti ja sealt hakkas õli välja jooksma. Pidime selle mingi "epo" liimiga kinni panema ja tõenäoliselt läheb lähiajal selle kickdown trossi süsteemi vahetuseks, kuna plaan auto ikka perfektselt korda teha ja ühtegi <b>[Censored]</b>o aretust ei taha jätta.

Vigadest veel niipalju, et autost ei saa sooja ja jahedat õhku muuta, kuna see mootor, mis sedareguleeb, on omadega hõnga. Konditsioneeri torud on ka üks suur probleem kuna keegi ütles, et konditsioneer torud lekivad ja sinna pole mõtet seda vedelikku sisse valada. Tagumine parempoolne uks ei taha ka seestpoolt lahti tulla. järjekordselt on tegemist töömeeste kehva tööga Nimelt tagumisele parempoolsele uksele põrutas mingi soome vanamees enda tsikliga sisse ja too uks läks tegemisse ja siis remondi käigus on kahe hoova vahelt tükk ära kukkunud ja enam uks seest ei avane. Üheks veaks on see, et seismisega kukkus lae riie alla ja see hetkel ripub. Kindlasti vigu veel esineb aga kõik pole hetkel meeles.

Idee autot täielikult korda teha tulenes sellest, et kaasa saadud Saabi raamatuid lehitsedes leidsin raamatu, kus oli kirjas kõik hooldused . Sellele autole on tehtud hooldus iga 10 000km tagan ja kuni 200 000 km välja ehk siis viimase hoolduseni ja nii korras 1.gen tonnist pole ma mitte kusagil trehvanud. Roostet on ainult niipalju, et kapoti peal 2-3 üliväikest täppi. Tänaval üsna haruldane auto. Hakkan siis siin teemas kirjutama mis autost saama hakkab ja kuidas asjad edenevad.
Credo
Postitusi: 89
Liitunud: K Veebr 02, 2005 16:58
Asukoht:
Auto:

#2

K Veebr 01, 2012 15:02

äkki jagad ka, kes need remondimehed sellised on kui asjal tõepõhi all... :gun:
Kasutaja avatar
olenk6vamees123
Postitusi: 21
Liitunud: P Juul 31, 2011 17:31
Asukoht:
Auto:

#3

N Veebr 02, 2012 8:28

Ma uurin, kus mul päss selle auto "korda" tegid siis kirjutan üles
Kasutaja avatar
olenk6vamees123
Postitusi: 21
Liitunud: P Juul 31, 2011 17:31
Asukoht:
Auto:

#4

N Veebr 02, 2012 13:20

Sain teada, et need remondimehed asuvad Raplas aga kui te tahate täpsemat informatsiooni mis remondikoja firma nimi on siis ma võin selle ka välja uurida.
Vasta