1. leht 1-st

Saab 9000 CS 2.3 Turbo, 1992, steve111

Postitatud: E Veebr 06, 2012 11:52
Postitas steve111
Kevadel sai siis ostetud tallinnast. Esialgu paistis kõik OK. Kuid tartupoole sõittes hakkas sidur libisema. mis sai ära vahetatud kohe. Kuu ajapärast hakkas ka tosooli kaduma , mille tagajärjel sai ära vahetatud plokikaane tihend(sai pandud rauast) ja muud tihendid mis seal läbi olid. Plokk oli ise kah kõver, mis sai ära lihvitud ja klapid ära survestatud.
Turbo rõhuks on 1.4bar-i
must lagi.
Otse toru taha välja.
Teised pihusid.
Ja hetkel plaan teha kollektor oinakujuliseks ja teine turbo vahele panna. (olekski abi vaja,et milline turbo oleks soovitatav)
ja muidugi kütusepump ja aju kah teha.
Pildid laeb õhtupoole.

Saab 9000 CS 2.3 Turbo, 1992, steve111

Postitatud: E Veebr 06, 2012 11:56
Postitas IQ*
Tere ise kah!

Saab 9000 CS 2.3 Turbo, 1992, steve111

Postitatud: E Veebr 06, 2012 12:24
Postitas KorK
Eks see oleneb, mis jõude sa tahad kätte saada.

Saab 9000 CS 2.3 Turbo, 1992, steve111

Postitatud: E Veebr 06, 2012 13:21
Postitas steve111
Pole väga kursis, mida see saab iseenesest kannatab,mis jääks mõistusepiiresse. mingit hingehida kah ei sooviks alla panna.

Saab 9000 CS 2.3 Turbo, 1992, steve111

Postitatud: E Veebr 06, 2012 13:23
Postitas steve111
Selline küsimus,et pole ise eriline hunt kah selle auto kohapeal. et kui eest autot vaadata siis vasakulpoolt on mingi mootori tihend töölõpetanud,kui näha pole,kust ta täpsemalt tuleb. kui alt vaadata siis õõtshoob on õline. ettetänades.

Saab 9000 CS 2.3 Turbo, 1992, steve111

Postitatud: P Veebr 19, 2012 18:11
Postitas Credo
üldiselt on reegel selline, et vii auto 100% korda nii nagu ta originaalis olema peab ja siis hakka edasi vaatama.
mõned väikesed asjad on, mida võib kohe edasijõudnute jupid külge panna.
iisak näiteks kindlasti oskab sind aidata oma butiigis ( www.audacer.ee ).