SAAB 9000 2.3T 165kw, 1993, Tarvi
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Just lõpetasin ECU ringi progemise äkki homme on võimalik et, autole tekkib ka tühikäik. Softiks Panin esialgu lihtsalt MY93 Aero.
Eks hiljem teeb Softi nats tervamaks, peale seda kui mootor on väikse sissesõidu saanud.
Eks hiljem teeb Softi nats tervamaks, peale seda kui mootor on väikse sissesõidu saanud.
veelkord "kummardused" põlvameestele!
täna avastas keenius, et üks nukk on ühe hamba võrra vale. sellepärast polnud ka tühikäiku.
märgid paika ja auto käima.. tiptop! käib nagu mustikas! ;)
sai isegi esimesed sajad meetrid autoga sõita. Muljed.. mõõõnus! kaheksa ja pool nädalat.. Lõpuks!
Nüüd vaja bybass klapp sebida (vana on õhtul), siduri pedaalil mingi kronsa ära keevitada, gaasitross sebida koos pedaaliga (see reaalselt tlns mind ootamas).
Kui kõik need olemas, siis saab mntametis ümber vormistada, kindlustus teha ja autoga ülevaatusele!
naissssssss!
täna avastas keenius, et üks nukk on ühe hamba võrra vale. sellepärast polnud ka tühikäiku.
märgid paika ja auto käima.. tiptop! käib nagu mustikas! ;)
sai isegi esimesed sajad meetrid autoga sõita. Muljed.. mõõõnus! kaheksa ja pool nädalat.. Lõpuks!
Nüüd vaja bybass klapp sebida (vana on õhtul), siduri pedaalil mingi kronsa ära keevitada, gaasitross sebida koos pedaaliga (see reaalselt tlns mind ootamas).
Kui kõik need olemas, siis saab mntametis ümber vormistada, kindlustus teha ja autoga ülevaatusele!
naissssssss!
Nonii.. Täna sai kasutaja ratspats käest toodud gaasipedaal ja tross ja bypass.. :)
Homme saab virumaale minna ja äkki saab asjad külge modifitseeritud ja proovida mis saab.. uuel nädalal siis peaks laskma siduri ära keevitada ja siis arki toiminguid tegema!
päikest! :)
Homme saab virumaale minna ja äkki saab asjad külge modifitseeritud ja proovida mis saab.. uuel nädalal siis peaks laskma siduri ära keevitada ja siis arki toiminguid tegema!
päikest! :)
nii..
teha veel:
1. gaasipedaal - tehtud
2. gaasitross - tehtud
3. juhi iste - enamvähem :D
4. juhi uks - ei sulgu korralikult
5. tagumine iste - tagumiku alune on "lahti"
6. korralik pesu
7. poleerimine (värv jääb ikka tuhm)
8. ark - ümber vormistamine - tehtud
9. kindlustus - tehtud
10. tehnoülevaatus :wall: - tehtud
11. pesuri tüüsid
12. esistange "ripub" . see vaja kinni kuidagi panna
13. kõrval istuja poolne esimene logar paika
see nimekiri on igatepidi vales järjekorras, kuid to-do listiks poolkõva! :D
teha veel:
1. gaasipedaal - tehtud
2. gaasitross - tehtud
3. juhi iste - enamvähem :D
4. juhi uks - ei sulgu korralikult
5. tagumine iste - tagumiku alune on "lahti"
6. korralik pesu
7. poleerimine (värv jääb ikka tuhm)
8. ark - ümber vormistamine - tehtud
9. kindlustus - tehtud
10. tehnoülevaatus :wall: - tehtud
11. pesuri tüüsid
12. esistange "ripub" . see vaja kinni kuidagi panna
13. kõrval istuja poolne esimene logar paika
see nimekiri on igatepidi vales järjekorras, kuid to-do listiks poolkõva! :D
Täna sai siis natukene nokitsetud. Pedaal sai ära vahetatud. NAtukene modifikatsiooni pedaalile, mis külge sai pandud. Nimelt see "stopper" mis pedaali null asendit hoiab.. see sai manalateele saadetud, sest see jooksis vastu vana pedaali kinnitust!
Tross sai jäätud vana, sel sai ka paar modifikatsiooni tehtud - Päris hea jäi!
Ennem oli pedaal selline pehme ja üldse ei tunnetanud gaasi. Nüüd on päris OK! SAi ka paar kiiremat tehtud. Nitsevoo.
Nädala algul siis legaalseks tegema masina ja siis vurama.
Tross sai jäätud vana, sel sai ka paar modifikatsiooni tehtud - Päris hea jäi!
Ennem oli pedaal selline pehme ja üldse ei tunnetanud gaasi. Nüüd on päris OK! SAi ka paar kiiremat tehtud. Nitsevoo.
Nädala algul siis legaalseks tegema masina ja siis vurama.
Algusest peale on üks lõdvik peavalu tekitanud, alustades sellest, et põlvamehaanikud olid selle lõdviku valesti "kinnitatnud", pidin mingi 2cm otsa maha lõikama, et ta ilma lekketa kinni jääks..
Nüüd tekitab jälle muret, nimelt mingi koht sel lõdvikul jälle lekib..
[IMG]http://i114.photobucket.com/albums/n242/zm-art/2012-10-22095650.jpg[/IMG]
Nüüd tekitab jälle muret, nimelt mingi koht sel lõdvikul jälle lekib..
[IMG]http://i114.photobucket.com/albums/n242/zm-art/2012-10-22095650.jpg[/IMG]
Vahepeal on tekkis mure, et õli lekib.
Vahetatud sai siis turbo all oleva toru tihend, sel torul mis läheb turbost karteripõhja.
Praegu pole täheldanud, et lekimist on. Ennem ütles mingi 500km peale, et Check oil level.
Varsti peaks lõpuks õlivahetuse ära tegema Talv käes. Ahjaa.. Peab sebima kuskilt uued rehvid ka, praegused "lamellid" on oma aja ära elanud.
Vahetatud sai siis turbo all oleva toru tihend, sel torul mis läheb turbost karteripõhja.
Praegu pole täheldanud, et lekimist on. Ennem ütles mingi 500km peale, et Check oil level.
Varsti peaks lõpuks õlivahetuse ära tegema Talv käes. Ahjaa.. Peab sebima kuskilt uued rehvid ka, praegused "lamellid" on oma aja ära elanud.