1. leht 3-st

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231 - MÜÜDUD

Postitatud: R Veebr 08, 2013 16:07
Postitas Riho1231
Pilt

Teen ka siis ühest 9000-st teema, mille hiljuti ostsin.
Tegu siis 1992a. luukpära kerega 9000, mis peaks olema originaalis 2.3 (B234i) vabalthingava mootoriga 110kw (passis kirjas).
Praeguseks hetkeks on se mootor vahetatud vanema tüübi 2.0t (B202) vastu, kw ei oska öelda. Üks nendest varjantidest arvatavasti: 110kw; 129kw või 136kw. Vahetamise põhjust ka ei ole teada.
Eestis alates 94ndast aastast. Omanikke on ka vahetanud päris tihti, alates 2002 aastast olen mina kaheksas omanik - kui palju neid enne veel võis olla :o. Odomeetri näidu õigsusest pole üldse mõtet rääkida :D.

Pilt

Kere poolepealt: On mõningad värvikahjustused stangedel ja juhipoolse esi-poritiival on ülevalt servast lakk maas. Aga selle eest igati sirge, mõlgi- ja roostevaba :thumb:
Sain kaasa veel Saabi originaal valuveljed (plekkveljed all), uue rooliotsa ja uue rihma. Niiet head vahetamist :)
Hetkle pole veel ülevaatust ja kindlustust teinud, sest seda nokitsemist selle auto kallal ikka veel jagub. Kuna mul üks 9k liikumiseks juba on siis sellega pole kiiret ka.
Plaan on hiljemalt kevade alguseks (või siis kui teed puhtaks sulanud) liikvele ajada. :drive:

______________________________________________________
Spec (Stock ; Upgrade)
  • Mootor - B234i -> B202L -> B234L
  • Väljalaskesüsteem - (Hetkel veel originaal)
    • 2,5" otsast lõpuni
    • ...
  • Käigukast - GM65103 (4.45:1)
    • 1st - (3.38)
    • 2nd - (1.76)
    • 3rd - (1.17)
    • 4th - (0.89)
    • 5th - (0.69)
    • R - (3.21)
  • Kere / Välimus - CSE
    • Body kit Aero/Anny
    • Tagatiib EcoSport
    • esi "lip" Homemade
    • Toon Taga 70%
    • Veljed - AP Racing 17"x7" ET 28
  • Veermik/Vedrustus
    • Ees ~20mm madaldus
______________________________________________________

Tehtud tööd:
  • Juhipoolne rooliots vahetatud.
  • Esimene põll parandatud - oli nii mõnestki kohast katki. :)
  • Udutulede reflektorid vahetatud.
  • Tagatiib paigaldatud - sai suht kohe peale auto ostu hangitud.
  • Tagaluugi helkurriba vahetatuud.
  • Tagumised amordid vahetatud.
  • Juhiukse küljeklaas vahetatud - keegi oli kunagi usinasti auto kõrval keevitanud nii, et klaas oli täkkeid täis. :thumb:
  • Õhulugeja vahetatud.
  • Pentsupump vahetatud - lõppes ära nagu ikka.
  • Rattalaagrid vahetatud.
  • Poolassi otsad vahetatud.
  • Summuti tagumine pütt vahetatud.
  • Katalüsaator eemaldtatud (ajutiselt) - oli liiga umbes ja tahtnud seda alla jätta.
  • 12.05.2013 Juhtmestik ümber tehtud - kuna enne juhtis mootorit LH2.4.2 siis tuli mõned muudatused ära teha, et Trionic 5.2le üle minna.
  • 13.07.2013 Mootor vahetatud :) - B234L 93a. - sai mõningad jubinad välja vahetatud.
    • Väljalaske kolle. tihend - uus.
      [*]Sisselaske kolle. tihend - uus.
      [*]Turbo T25 - taastatud ja mingi teise turbo sisselake labadega.
      [*]Väntlõlli simmerlingid - uued.
      [*]Mootori ülemine kinnituskäpp - kasutadud, vana oli pooleks läinud.
      [*]Kettid - uued, vanad olid küll kasutamiskõlblikud aga kes seda teab millal neid viimati vahetati.
      [*]Veovõllid - kasutatud, vanad ei sobinud enam.
      [*]Veovõlli sisemised otsad - uued.
      [*]Lisaks veel muidugi kõik uued mahlad koos filtritega.
  • 13.07.2013 käigukast vahtatud - kasutatud, tuli mootoriga kaasa
  • 13.07.2013 Gaasitross vahetatud - B202 oma ei sobinud enam
  • 13.07.2013 Piduritorud vahetatud - puhtalt oma(minu) lollusest läksid katki.
  • 13.07.2013 Konditsoneeri süsteem vahetatud.
  • Parempoolne esituli vahetatud.
  • Esitulede juhtmestik korda tehtud - tuled hakkasid ükshaaval ära kustuma.
  • Esimese vasaku ABS anduri juhe vahetatud.
  • Parempoolne tagumine pidurisuport vahetatud.
  • 12.10.2013 Aku vahetatud uue vastu ( CENTRA 77Ah 760H).
  • 10.01.2014 Summuti sukk vahetatud uue vastu - vana läks pooleks.
  • 22.01.2014 Esituled vahetatud - vanad ei näidanud peaaegu midagi.
  • 06.04.2014 Esimesed amordid vahetatud.
  • 06.04.2014 Esimesed vedrud vahetatud.
  • 06.04.2014 Tagumised vedrud vahetatud.
  • 06.04.2014 Esimesed pidurisuportid vahetatud.
  • 06.04.2014 Esimesed ja tagumised piduriklotid vahetatud.
  • 06.04.2014 Esimesed ja tagumised pidurikettad vahetatud.
  • 06.04.2014 Esimene stabikavarras koos pukside ja kinnitustega vahetatud.
  • 06.04.2014 Kõik õõtsapuksid vahetatud.
  • 06.04.2014 Mootori remont.
    • 06.04.2014 Väntvõll vahetatud.
      [*]06.04.2014 Saaled vahetatud.
      [*]06.04.2014 Uued õlid.
      [*]06.04.2014 Uued filtrid.
      [*]06.04.2014 Kõik võimalikud tihendid vahetatud.
  • 06.04.2014 Õliradikas vahetatud.
  • 06.04.2014 salongi õhufilter vahetatud.
  • 29.04.2014 Turbo vahetatud - T25->T25.
  • 10.05.2014 Tagatiib kerevärvi värvitud.
  • 10.05.2014 Tagastange uus ja kerevärvi värvitud.
  • 25.05.2014 Armatuuri pealmine katte vahetatud - vanal tulid mingil põhjusel praod sisse.
  • 25.05.2014 Esimene käetugi lisatud :thumb:.
  • 25.05.2014 Keskkonsooli laeka kaas vahetatud puitimitatsiooniga kaane vastu.
  • 25.05.2014 Tagumine tuhatoos vahetatud puitimitatsiooniga tuhatoosi vastu.
  • 26.06.2014 Lisatud WB lambda Kit + kell (innovate LC-2 + G3 segukell).
  • 27.06.2014 kapott vahetatud.
  • 01.07.2014 Tagumised pidurisuportid vahetatud.
  • 09.09.2015 ]Mootori puksid vahetatud.
  • 16.09.2015 Vasak välimine rooliots vahetatud.
  • 17.09.2015 Esimesed poolteljeotsad (sisemised ja välimised) vahetatud.
  • 25.03.2016 Jah. radikas vahetatud.
  • 25.03.2016 klaasipesu düüsid vahetatud.
  • 25.03.2016 Turborõhu kell armatuurile installitud.
  • 15.06.2016 Siduri survetoru vahetatud.
  • 08.07.2016 Mootori õhufilter vahetatud.
  • 03.09.2016 Mootori puksid vahetatud.
  • 08.10.2016 Vahetasin tavalised küljekarbid Aero/Anny omade vastu.
  • 13.10.2016 Salongiradikas vahetatud uue vastu.
  • 02.12.2016 Keskluku moodul üle joodetud ja töötab nüüd Pilt.
  • 26.12.2016 Autopiloot korda tehtud. Vigadeks osutus: Juhtploki külmjooted, mis sai üle joodetud. Ja pedaalilülitid, millede asendeid tuli korrigeerida, et korralikult lülitaksid. Kasutasin seda juhendit: Link :thumb:
  • 26.12.2016 Lisatud sai veel üks juhtplokk, et saaks puldist uksi jne kinnilahti teha. Selline
  • 28.10.2017 Kõik vaakumvoolikud vahetatud silikoni vastu.
  • 28.10.2017 +1 originaal turbo cooler
  • 05.11.2017 Turbo upgrade T25 -> TD04HL-15t (9⁵ Aero pealt)
  • 20.01.2018 Parem esimene rattalaager vahetatud.
  • 15.03.2018 Käigukast vahetatud.
  • 19.04.2018 Uus plokikaas - vana kaas käis survestamises ja väideti, et veesärk lekib vl. kollesse.
  • 19.04.2018 Uus Plokikaane tihend.
On vaja teha:
  • 3" vl.
  • Uus esiklaas


    Kindlasti tuleb siia varsti veel midagi. :)



Pilt

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: E Veebr 11, 2013 15:18
Postitas Riho1231
Mõned pildid ka siis. Ei ole just kõige paremad aga vähemalt saab aru millega tegu.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: E Veebr 11, 2013 15:36
Postitas D116
Õnnitlused!
Praktiliselt kõik pildid "vennadega" :)
APC viitab, et ikka 136kw, 110kw olid minuteada ilma, 129kw oli vanematel tonnistel ilma DI.
Kas läks uuem mootor peale 94-?

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: E Veebr 11, 2013 16:27
Postitas Riho1231

Kas läks uuem mootor peale 94-?

Peal on ikka se vanema tüübi 2.0t, ei tea mis aasta. Aga algselt on olnud peal 92a. 2.3 vabalthingav. (Mootor oli juba üleelmise omaniku ajal vahetatud või varemgi.) aga põhjust ei tea.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: E Veebr 11, 2013 16:48
Postitas cilpkonn
Vennade all peeti vist silmas seda, et pea igalt pildilt paistab veel Saabe ;)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: L Mär 09, 2013 11:28
Postitas Riho1231
Ülevaatus tehtud - ma ei suutnud seda kevadet ära oodata :D
Ühe vea sain ka kirja - aku oli lahti.
Ja käsipiduri keerasin ka kohapeal timmi (see lihtsalt oli kuhugi ära kadunud :) )

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: P Mär 17, 2013 20:37
Postitas Riho1231
Vahepeal olen siis kellaplokki ka turbo kella lisanud (originaali) et saaks natukene aimdust kas ja kuidas turbo toimetab. Tundub et se seier on hüpnotiseeriva toimega, nii kui ma seda vaatan siis on kange tahtmine pedaal vastu põrandat littsuda :)

Ah jaa, üks küsimus ka. Mis võib spidokal viga olla kui kiirust hakkab näitama alles 50km/h, väiksemal kiirusel on nullis ja kui kiirus langeb alla 50km/h siis kukub jälle nulli?
Selle tõttu ei saa näha ka õiget kütusekulu, sest linnasõitudel (sell hetkel kui spidokas 0-is on) näitab hetkekulu niipalju kui se on võimeline näitama (mingi 30 l/100km) ja see suurendab keskmist kulu sellest tulenevalt väga palju. :( -edit-> :) probleem lahendatud.
Täna näitas keskmine - 16.9l/100km - Päris öko :D

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: E Apr 29, 2013 13:15
Postitas Riho1231
Kuu aega on juba mööda läinud, vahepeal on ajaviiteks auto puhtaks pestud ja siis sõidetud ja siis veel sõidetud :) .
Sai ka seest natuke nokitsetud - Uksepolstri käetoed vahetasin heledate vastu, sest vanad olid välja veninud ja "lehvisid" ja istmed käisin ka nahahooldus vahendiga üle - peab vist veel tegema.
Mõni pilt seest ka:
Pilt
Pilt
Pilt


Nüüd mõned päevad olen vaikselt tegelenud uue mootoriga, uueks mootoriks tuleb siis B234.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: L Juun 08, 2013 23:59
Postitas Riho1231
Viimase seitsme päeva jooksul on ni mõndagi juhtunud.
(Just peale seda kui mõtlesin, et pikka aega pole autol nagu midagi viga olnud ja siis järgmine päev auto enam käima ei läinud :) )

Kõigepealt vahetasin õhulugeja, siis pentsupumba ja paar päeva hiljem rattalaagrid ja poolassiotsad.
Ja nüüd siis suure "Boostimise" tagajärjel (tegelt ei tea kas selle pärast, aga arvan (pole nagu muud varjanti) purunes alumine tulemüüripoolne mootorikinnitus :mad: .
Tegelt mingil määral sõita sai, aga peale väga õrna kiirendust tuli kaasipedaal järsult lahti lasta, et mootori õigesse asendisse tõmbaks.
Aga noh, se pole ju mingi sõitmine :D
Ei tea, nüüd jääb vist mõneks ajaks seisma. Loodan, et mitte kauaks.
Ajan seniks Griffini pöördesse, saab rahulikku sõttu teha mõnusa hääle saatel :thumb: , kuniks teise mootori valmis ja peale saan :)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: N Juun 20, 2013 13:26
Postitas Riho1231
Pilti ka vahepeal
Pilt

Proovisin kuidas teised veljed istuvad - tundub parem kui varem.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: E Juul 08, 2013 1:22
Postitas Riho1231
Tänasega on siis seis selline, et mootor (B234L 93a.) on peal.
Mõned voolikud veel ühendada, poolteljed külge panna, rihm peale ja siis peaks valmis olema. Järgmine nädalavahetus ehk saan need tehtud.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: L Juul 13, 2013 22:20
Postitas Riho1231
Auto jälle liikvel :cool:

Tundub, et remont on korda läinud kuna peotäis pudinaid (enamjaolt mutrid, poldid, kruvid) on üle jäänud, mille õiget asukohta ma ei tuvasata :D
Esimesel käivitamisel oli korraks küll tunne, et peab jälle juhtmestikku arutama minema, sest starterit ei tahtnud järgi võtta. Õnneks enne kui midagi arutama hakkasin, uurisin starteri juhtmeid, et kõik ikka õigesti ühendatud oleks ja siis selgus, et ergutus juhe oligi vale klemmi otsa sattunud :red: Tegelt mingi probleem nende juhtmetega veel on, sest EDU on pime, eks mingi päev peab selle käsile võtma (Edit: probleem lahendatud.).
Tegin just proovisõidu ka. Esimene emotsioon oli vägev :thumb:, vana mootoriga ei anna võrreldagi.


Edit: Lisasin mõned pildid.

B234L pärit 93a. 9000-e pealt.
Pilt

Ja selline ta siis on - natuke enne seda kui päris valmis oli.
Pilt Pilt

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: K Jaan 22, 2014 23:50
Postitas Riho1231
Vahepeal uuenduseks siis niipalju, et autol on tänasest uued silmad :).
Tellisin uued, sest vanad ei näidanud enam peaaegu midagi. Selline tunne oli, et poolte tulede asemel põlesid parktuled. Kasutatud ei julgenud/tahtnud osta sest mine tea pärast on samasugused "ähmased".
Täna vahetasin ära ja vahe on meeletu :thumb:

Ja eelmise aasta lõpus sai toodud veel ühed korralikud veljed ka autole (jäävad suvehooaega ootama). Suured tänud muidugi kasutaja 9-5LPT-le, kes viitsis need mulle poole tee peale ära tuua :).

PiltPiltPiltPiltPilt

Kunagi jäi meelde kusagilt siit foorumist, et tonnise tagumiste akende lülitites on ka tuled, võtsin lahti ja oligi rsk, vahetasin mõlemal pirnid ära ja töötavadgi :cool:
Pilt

Ja probleemidest ka natuke.

Näiteks olen vahtanud juba paar korda nädalas tosooli lõdvikut (ühte ja seda sama) seda mis pokikaane otsast salongiradikasse jookseb. :wall: .
Miks need nii teevad? :( Ja 9-5el on ka neid läinud juba nagu leiba, küll mitte viimasel ajal aga mõni aeg tagasi. :?

Lisaks avastasin, et veepumba ja ploki ühenduskohast immitseb õrnalt tosooli (ilmselt on tihend plastikuks muutunud) . Ja jahutusradikas on ka nõelaotsa suurune auk sees (mille näpitsatega lömmi pigistasin :D ), iga teatud aja tagant tuleb tosooli juurde valada, õnneks kadu pole suur ja järgmise suurema remondini kannatan ära.

Õli on hakkanud ka liiga palu kaduma. 3 200 km peale olen 0,5 l õli juurde kallanud (tegelikult viimase 1000 km peale, sest enne oleks võinud väita, et õli peaaegu ei võtagi).

Peab vist enne suve uuesti mootri laiali võtma :conf: tegelikult tuleks nagunii seal veel üht teist välja vahetada.
Lisaks läheb varsti suuremaks silladetailide vahetamiseks (puksid(ka mootori), laagirid, klotsid, kettad jms.)

Aga no üldjoontes olen rahul tegelikult, vähemalt igav ei hakka ja kogu vaba aeg on ka sisustatud. Ja poldid, mutrid ei jõua ka kinni roostetada enne kui ma need jälle lahti ja kinni keeran :D


Paar küsimust ka.

Mis versioonil need tagurpidikäigu tuled suunatuledes on?

Ja kas minu tonnine on ainuke millel on külmunud armaruuri pealmisesse kattesse praod? Imelik, hommikul tööle minnes kuulsin, et mingi ilge praks käis. Pärast päevavalges nägin, et 2 pikka pragu jooksid anduri juurest üle armatuuri :( .

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: N Jaan 23, 2014 0:24
Postitas saabu14jr
esimese tagurpidikäigu tule valmidus on kõigil. Otsi suunatulede juurest kahte kasutamata ümmargust terminali. samasugused nagu suunatulede pistikus on. Otsid õige pesa, lõikad suuna sisse augu(ümmarguse nagu suunatulel) ja pistad pesad auku ja olemas ongi.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: N Jaan 23, 2014 0:41
Postitas Riho1231
esimese tagurpidikäigu tule valmidus on kõigil. Otsi suunatulede juurest kahte kasutamata ümmargust terminali. samasugused nagu suunatulede pistikus on. Otsid õige pesa, lõikad suuna sisse augu(ümmarguse nagu suunatulel) ja pistad pesad auku ja olemas ongi.

Seda ma tean jah. Mõtlesin pigem seda, et kas kõigil tonnistel on siis ainult valmidus, või tehti mõne turu jaoks juba tehases se toimivaks?

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: N Jaan 23, 2014 1:09
Postitas saabu14jr
Usas suht levinud. muudel turgudel kasutati ka. Oranzid suunad väikse valge osaga taga nurgas olid tagurdustulega suunad.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: N Jaan 23, 2014 1:21
Postitas Riho1231
Usas suht levinud. muudel turgudel kasutati ka. Oranzid suunad väikse valge osaga taga nurgas olid tagurdustulega suunad.

Selge :)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: L Mär 01, 2014 0:20
Postitas Riho1231
:wall: Täna õnnestus mootor peaaegu kokku lasta :wall: :wall: ...

Pärast mõnda suuremat kiirendust tekkis mootorisse päris kõva lagin (madalamatel pööretel aga gaasi andes kaob ära), siduripedaalist on ka tunda päris korralikult ja madalatel pööretel õlisurve puudus. Starter veab ka vaevaliselt mootorit ringi. Praegu rohkem käima ei julge panna. :mad:
Ei tea veel mis täpsemalt otsa sai, arvatavasti tõmbas raamsaale/d ringi. Homme uurin täpsemalt (kui aega saan).
Lagisev hääl iseenesest tuleb õlipumba poolt aga see võib ka pettlik olla.
:? Või kas on võimalik, et õlipump kuidagi pilbasteks lennanud :?

Ühesõnaga :wall:

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: L Mär 01, 2014 0:30
Postitas saabu14jr
ketisüsteemiga ei või midagi nihu olla?
krdi jama värk küll kui nii juhtub :/

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: L Mär 01, 2014 0:33
Postitas Riho1231
Ei tea veel aga ei usu, kuna mootor ise töötas ilusti, kui välja arvata see lagin, poomine ja õlisurve kadumine.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: L Mär 01, 2014 0:48
Postitas S9K
Täpselt samad sümptomid nagu olid mul. Esimene kord läks mootorike õlist tühjaks turbo kaudu, said kepsu saaled vahetatud, vända kaelad kontrollitud, raamid kontrollitud, uus õli ka sisse, kõik hea. Üks hetk täiesti lambist tekkis heli sisse mingitel keskmistel pööretel, tühikäigul polnud, käivitamisel polnud, kõrgetel pööretel ka mitte, jaaaa olid need uuesti kepsu saaled. Ma mõtlesin ka, et kett. Siis vahetasin mootori välja. Igaksjuhuks mainin, et ära kohe remondile mõtle, odavam on uus mootor kuskilt sebida.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: L Mär 01, 2014 0:57
Postitas Riho1231
Igaksjuhuks mainin, et ära kohe remondile mõtle, odavam on uus mootor kuskilt sebida.

Selline mõtte käis ka juba päeval peast läbi, et kui siis juba 94+ aastakäigu oma. Aga nüüd võtab küll täitsa tõsiselt mõtlema, kas on mõtet remontida või ei.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: L Mär 01, 2014 17:05
Postitas D116
Igaksjuhuks mainin, et ära kohe remondile mõtle, odavam on uus mootor kuskilt sebida.

Selline mõtte käis ka juba päeval peast läbi, et kui siis juba 94+ aastakäigu oma. Aga nüüd võtab küll täitsa tõsiselt mõtlema, kas on mõtet remontida või ei.


94+ moto palju raskem leida.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: L Mär 01, 2014 17:17
Postitas Riho1231

94+ moto palju raskem leida.

Vb küll, aga ma vist leitsin juba olmal hoovipealt teise doonori :) , selle omanik lubas kolmapäeval helistada ja teada anda kas on nõus müüma. Mootor sellel sama B234l.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: P Mär 02, 2014 19:04
Postitas Riho1231
Eile õhtul võtsin mootori maha ja täna võtsin mootori laiiali. Vaatepilt oli igatahes vägev. Karteripõhi oli kaetud peene metallipuruga ja leidus ka hulgaliselt 0,5-3mm suuruseid metalllaaste.
Hunnik pilte ka.
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

Ühe kepsu (nr. 2) saaled olid päris korralikult ringi käinud ja üks saaltest oli kepsu külge kinni sulanud. Teised saaled olid ka kulunud ja väntvõllile sooni kulutanud.
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

See sama kolb oli ka väga lähedalt plokikaanega kokku puutunud.
(Piltidelt näha, et nr.2 kolvi selrvadest on puhas)
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

Hetkel peaks piisama väntvõlli ja saalede vahetusest, aga eks järgmine nädal selgub kas läheb uus mootor või hakkan seda remontima.
Mis sellest arvete, kas segu oli liiga lahja või on se normaalne?
Pilt Pilt Pilt Pilt