2. leht 3-st

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: P Apr 06, 2014 21:27
Postitas Riho1231
Tänasest on auto jälle liikvele aetud.
Mootoris sai vahetatud siis väntvõll, saaled, õlid, filtrid ja kõik võimalikud tihendid.
Homme kallan roolivõimendi õli ka natuke juurde, siis peaks kõik OK olema :).

Lisaks sai vahetatud õliradikas, mõningad silladetailid ja veits nodi veel.

Edit (01.01.2015):
Leidsin arvutist mõned pildid mis selle teemaga kokku käivad :)
Pilt
Pilt
Pilt

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: P Apr 06, 2014 21:34
Postitas que
Tore näha, et ollakse hingega asja kallal!
Mõnus teema lugemiseks!
Jõudu ja jaksu! :thumb:

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: K Mai 14, 2014 21:58
Postitas 9-5LPT


Ja eelmise aasta lõpus sai toodud veel ühed korralikud veljed ka autole (jäävad suvehooaega ootama). Suured tänud muidugi kasutaja 9-5LPT-le, kes viitsis need mulle poole teepeale ära tuua :).



Pole tänu väärt, sobivad su tonnise alla nagu valatud mu arvates ja üldmulje on väga kena.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: K Mai 14, 2014 22:21
Postitas Riho1231

Pole tänu väärt, sobivad su tonnise alla nagu valatud mu arvates ja üldmulje on väga kena.

Tänud, mulle meeldib ka :)
Ja uuenduseks ka siis juba, et nüüd nv sai lõpuks ka TGB käes soetatud tagatiib kerega ühte värvi ja uue tagastange millel pole KÄRUKONKSU AUKU SISSE LÕIGATUD :freak:

Edit (17.08.2014):
Mõni pilt veel
Pilt
Pilt
Pilt

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: T Juun 02, 2015 1:43
Postitas Riho1231
Ohh, tere jälle :D
Sai vahepeal veits aega teenimas käidud :) Sel ajal pidas Saab end ikka viisakalt ülal ja läbis vastu puiklemata ligi 14 000 km :).
Täna siis tegin jälle õlivahetuse (seekord oli see õli 11 000 km :red:, kuid õli ei olnudki väga must) ja selle aasta esimese sise- ja välispesu.
Pigi oli ka ikka korralikult peale kogunenud, maale muru peale jäid siukse mustad randid, et võiks asfalt maha panna :D

Pilt Pilt

Esisillaga peab midagi ette võtma, on hakkanud kolksuma seal :conf:

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: T Juun 02, 2015 3:16
Postitas 9-5LPT
Ilusa välimusega Tonnine on ikka vastikult kena!

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: T Juun 02, 2015 3:32
Postitas Riho1231
:D Pildi pealt on kõik kena :)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: L Okt 03, 2015 23:26
Postitas HAMSUN
Hämmastavalt hea ja sisukas tegemine ja lugemine. Ülimalt kiiduväärt!!!!

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: K Mär 09, 2016 12:02
Postitas Riho1231
Suvehooaeg hakkab kätte jõudma, st seda, et peaks suvistele rehvidele ja velgedel mõtlema hakkama. Aga kuna mul suvisel jooksul üks velg veidi kannatada saanud siis küsiks, et kus kohas Tartus oleks kõige mõttekam veljed korda lasta teha? Oskab keegi mõnda kohta soovitada?
Ühel veljel on serva natukene rüüstatud ja tahaks uuesti üle ka lasta lakkida.

Veel..
Kui kellegi peaks olema juhuslikult lekkevaba jahutusradiaatorit pakkuda siis võib seda teha, ühendust saab U2U kaudu.
Enda saabil lekib kahjuks. Mõtlesin, et oleks tore kui ei peaks nii tihti koguaeg juurde kallama :D
Edit: Radikas olemas.

Ja kes see suslik eile õhtul lõunakeskuse rõduparklas mulle saabiklubi helkuri kojamehe vahele sokutas? :D

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: K Mär 09, 2016 12:22
Postitas SoS
Võru tn ja Kastani nurgal on üks töökoda, kus pikemat aega tegeletud velgede sirgendamisega. Asuvad Aaluxiga samas töökojas, Tartus Võru 53. Nr. 55973901

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: K Mär 09, 2016 12:30
Postitas Riho1231
Kas ainult sirgendavad või teevad veel miskit toredat nendega (värvimine/lakkimine jne)?

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: K Mär 09, 2016 13:22
Postitas lsoonvald
Mis velgedega tegu on ja kust kohast hankisid need? Offseti ja laiust tahaks ka teada. :)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: K Mär 09, 2016 13:41
Postitas Riho1231
Ei tea täpselt mis veljed on, kapslite peal kirjas Ap racing vms. Hankisin need siit samast foorumist, kasutaja 9-5LPT käest.
Offseti ja laiust ei oska ja ei mäleta peast nimodi öelda :D Õhtul vb tuleb meelde :beer:

Edit: Tuligi meelde, veljed on AP Racing 17"x7" ET 28.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: P Juul 03, 2016 14:36
Postitas Riho1231
Ohh johhaidii mis täna Tartus toimus :wall:.
Selline uputus tänavatel, et peaaegu oleks saabi mootorist ilma jäänud.
Läksin natuke liiga sügavale ekslema ja tõmbas mootori vett täis. Õnneks leidus mõni asjalik Volvo omanik kes kohe peaaegu põlvistsaadik veest välja ja lähimasse parklasse sikutas :D.
Kartsin juba hullemat, et nüüd on kõik selle mootoriga, aga vist vedas.
Kuna starter ringi ei jaksanud vedada, siis panin parklas käigu sisse, võtsin sisselaske lõdviku lahti ja hakkasin autot käega edasi-tagasi liigutama et vett välja pumbata :). Noo seda ikka tuli sealt :D mingi liiter vähemat, mingi osa kindlasti summuti kaudu ka.
Aga mõne minuti pärast juba käiias starter selle mootori ilusti käima (kuna küünlad märjad, siis tegi ta seda muidugi vähe kauem) ja sai koju tagasi mindud (seda sama teed :D ) enne seda muidugi tõstsin õhupuhasti toru ülesse poole et oleks vähe julgem.
Õhufilter oli ka nagu vett täis imenud käsn, homme uue järgi :).

Tegus lõuna, mis muud Pilt

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: P Juul 03, 2016 14:55
Postitas saabu
Proovisid vahepeal e36 tulesid külge pookida? selle lehekülje esimestelt piltidelt jäi niimoodi silma...

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: P Juul 03, 2016 15:39
Postitas Riho1231
Proovisin küll, kusagil mujal foorumis jäi silma selline asi. Aga mul see asi proovimisega piirdus ka, vähemalt seniks :).
Kui neid ette tahaks panna, siis peaks iluvõret ülevalt poolt natukene kitsamaks tegema (u 1cm), kuna e36 tuledel see iluvõre poolne kallak on natuke püstisem.
Muidu tundus täista huvitav nendega.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: P Juul 03, 2016 17:21
Postitas Cyber
Küünlad oleks pidanud kohe maha keerama, siis oleks jõudnud ka starter ringi ajada.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: P Juul 03, 2016 17:26
Postitas Riho1231
Oleks tõesti, aga polnud võtmeid kohe võtta kuskilt. Ainult nr7 padrun oli, sellega sain lõdviku maha võtta ja sealt vett välja kallata :D

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: K Nov 23, 2016 22:22
Postitas Riho1231
Jälle aastaks ülevaatus tehtud. Lõpuks. Teise korraga, kuna kässar oli lödi mis lödi :D
Õnneks Tartus targad mehed ja sedapuhku võib suured kummardused teha kasutaja torque´le, kes timmis kässari täpselt ära, nüüd nagu kännu taga. :thumb:

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: N Nov 24, 2016 10:40
Postitas Cyber
Jälle aastaks ülevaatus tehtud. Lõpuks. Teise korraga, kuna kässar oli lödi mis lödi :D
Õnneks Tartus targad mehed ja sedapuhku võib suured kummardused teha kasutaja torque´le, kes timmis kässari täpselt ära, nüüd nagu kännu taga. :thumb:
Tonnise puhul kestab see "kännu taga" umbes 2 nädalat kasutamist..:) pärast on jälle lödi. Kui ei kasuta, siis võib kauem kesta, aga siis on jälle võimalus, et kui ühe korra kasutad, siis jääb peale või tross ei liigu vms..:D

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: N Nov 24, 2016 20:06
Postitas Riho1231
:D no eks paistab.
Kui väga kiirelt lödiks minema hakkab ja piisavalt ei hoia enam ilma, et koguaeg peaks peale keerama, siis tuleb hüdrokässari peale ümber ehitama :D

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: R Nov 25, 2016 9:07
Postitas Cyber
Tonnise kässar toimib läbi samade klotside, mis tavapidur. Ma ei kujuta täpselt ette, kuidas sinna hüdrokässarit peaks lisama..:D

Mul on taga supportid ka vahetatud ja ega ta ikka väga ei kesta... loomupärane sisseehitatud värk sel süsteemil.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: R Nov 25, 2016 9:56
Postitas saabu
Mul küll kestavad,kässarit kasutan iga kord , kui pargin.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: R Nov 25, 2016 9:59
Postitas arvo92
+1 Saabu jutule.

Remontisin sõbranna tonnise tagapidurid korralike ketaste-klotsidega aasta tagasi ära. Sai veel supportid ära puhastatud jne. Täisvärk. Praegugi tõmbad kässari peale ja kännu taga kinni, kui kohapealt ära minnes oled peale unustanud, siis ei lase minema autot. Selle kuu lõpus tuleva ülevaatuse jaoks pole küll vaja käsipidurit reguleerima hakata.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1992, Riho1231

Postitatud: R Nov 25, 2016 10:02
Postitas saabu14jr
Saabule parandus, Kolmel tonnisel täitsa kestab ja hoiab nagu kännutaga.