Natuke update siis ka üle pika aja.
Nii palju aega juba mööda läinud, et ei mäletagi kohe millest alustada
Aasta aluses sõitis ja pidurdas täitsa okeilt, mingeid juppe sai vist ka vahetatud. Kuni siis paar kuud tagasi jäi tänavale seisma ja ei läinud kaima.
Algas -
Üks pikk ja lõbus "ajukebo"
Auto seisis vist mingi pool kuud. Ei leidnud viga üles. Arvasin koguaeg, et probleem softiga, aga ei, siiski ECU juhtmestikus oli üks juhe pooleks oksüdeerunud.
Tookord oli abiks sebastian, kes juhtis tähelepanu ECU juhtmestikule.
Nii, probleem lahendatud, läks uus (kodukootud) soft peale ja sõitis peaaegu hästi.
Kuni siis mingi aega oli vaja softis mõned muudatused teha, sest kõrgemal boostil tekkis fuel cut.
Uuesti softi peale kirjutamisel tekkis aga error, ECU läks "lukku" ja minu käed jäid selle kohapealt lühikeseks, kuna puudus BDM adapter.
Sai siis siin foorumis paari targa mehega vesteldud. Selgeks sai, et ECU-l vanad kivid(flash mälud) ja tasub igal juhul uued panna, tellisin uued.
Sain uued kivid kätte, torque paigaldas ära, kuid softi ei saanud BDM-ga neile peale kirjutada.
Viisin aju siis sebastiani kätte, et programmaatoriga otse kividele soft lasta. See küll toimis, kuid selgus see, et aju tegelikult hoopis küpse/lühises. Protsessor arvatavasti.
Ei jäänud siis muud üle, kui kohe kõne kasutaja keeniusele, et kas nõus oma T5.2 ECU ära müüma. Oli nõus, sõitsin kohe ECUle järgi. Koju jõudes aju peale ja töötas kohe. Soft muidugi ei sobinud mulle ja oli vaja kiiremas korras uus peale lasta.
Kuna mu CANadapter oli veikov-i käes laenuks tol hetkel, siis sõitsin tonnisega tema juurde, oli vaja talle nkn mõned tonnise varuosad viia.
Õhtul hilja hakkasime siis mu softi pele kirjutama ja nohh, läks nagu läks
Natuke eirasime sebastiani ja torque soovitusi, et kirjutamiseks on vaja +15v. Mõtlesin, et äkki joppab +12v-ga(+muud tarbijad) ka, sest enne sai ka +12v-ga(ilma lisa tarbijateta) hakkama (kuigi +15v adapter oli täitsa olemas).
Ühesõnaga läks see aju ka lukku
. Õnneks oli vana aju kaasas, millel olid sebastiani kirjutatud aero softiga kivid sees. Tõstsime kivid ringi ja sai vähemalt sõita, kuigi millegi pärast softi ei saanud neil üle kirjutada.
Mõned päevad hiljem oli torque jälle abiks ja kirjutas BDM-ga kõik neli kivi üle, et saaksin hiljem CANga aju kallal edasi toimetada.
Sain tööle lõpuks.
Tagantjärgi tarkusena ütlen, et ära näpi, kui ei oska !!!
Düno
Järgmine päev oli kohe dünoaeg. Kuigi soft tundus üsna karm, siis numbrid tulid oodatust väiksemad. Nats pettunud lausa
, juu siis on turbo liiga väike ja soft polnud ka piisavalt hea + muud tegurid.
Numbreid väga peast ei mäleta ja endal graafikust pilti ka hetkel pole, aga oli vist 165kw ja peaaegu 400nm mootorist.
Siis väike tiir
Igatahes sai nüüd ligi 1,5k km tripp tehtud ja ei lagunenud midagi ära, läks hästi
Vahepeal keset trippi, Haapsalus sai väike boksipeatus tehtud ja õli ära vahetatud. Ls. 359k õliks
Mobil 5w40
Pilti ka natuke