Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Selline küsimus, kas kellelgi juhuslikult ei ole vedelemas 9000 või ka 9-5 Haynes käsiraamatut ostaks ära või võtaks paljundada, oleks tänulik ja tänu sellele jääksid ära ka mõned suht mõtetud postitused foorumis.
(nagu nt. mis see on ja kuidas seda tehakse)
(nagu nt. mis see on ja kuidas seda tehakse)
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
OT: Oli vaja kord üks plastkate eemaldada. Ei tahtnud teadmatusest ära lõhkuda, uurisin Haynesist kuidas seda teha. Kirjas oli mustvalgel: Remove cover!
Kui tükk oli käes, selgus et kruvika vabastus oli selleks tarbeks olemas.
Elu on kui lill!
Kui tükk oli käes, selgus et kruvika vabastus oli selleks tarbeks olemas.
Elu on kui lill!
Algselt postitas: vulkanus
Selline küsimus, kas kellelgi juhuslikult ei ole vedelemas 9000 või ka 9-5 Haynes käsiraamatut ostaks ära või võtaks paljundada, oleks tänulik ja tänu sellele jääksid ära ka mõned suht mõtetud postitused foorumis.
(nagu nt. mis see on ja kuidas seda tehakse)
Võid alati kõllata ja küsida.Mulle ei meeldi näiteks salanippe varjata.Küsin ka ise pidevalt teadjamatelt nõu.Manuaali kahjus enam pole.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: vulkanus
Selline küsimus, kas kellelgi juhuslikult ei ole vedelemas 9000 või ka 9-5 Haynes käsiraamatut ostaks ära või võtaks paljundada, oleks tänulik ja tänu sellele jääksid ära ka mõned suht mõtetud postitused foorumis.
(nagu nt. mis see on ja kuidas seda tehakse)
Võid alati kõllata ja küsida.Mulle ei meeldi näiteks salanippe varjata.Küsin ka ise pidevalt teadjamatelt nõu.Manuaali kahjus enam pole.
Kindlasti kõllan, kui lausa hädas eks ma usun, et sul telefon suht punane, tean omast käest. seega üritan tihti ise hakkama saada.
tänud
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Küsimus!! tonnisel kohapeal töötades kui tuure hoida nt 2000 peal siis sumparis kergelt paugub ja mootor nagu jätaks veidi vahele, sõites ei saa midagi aru .Ei tea, kas võib olla tegu kütusega või hakkab ikka DI jälle minema, või on veel mõningaid variante mida kontrollida võiks.
NB samas pole ka kävitus nii kõige kiirem, nii üks 5-8 tuuri siis käivitub kenasti.
NB samas pole ka kävitus nii kõige kiirem, nii üks 5-8 tuuri siis käivitub kenasti.
Algselt postitas: vulkanus
Küsimus!! tonnisel kohapeal töötades kui tuure hoida nt 2000 peal siis sumparis kergelt paugub ja mootor nagu jätaks veidi vahele, sõites ei saa midagi aru .Ei tea, kas võib olla tegu kütusega või hakkab ikka DI jälle minema, või on veel mõningaid variante mida kontrollida võiks.
NB samas pole ka kävitus nii kõige kiirem, nii üks 5-8 tuuri siis käivitub kenasti.
See 2000-pöörde jama on mul ka. Kunagi foorumis juba mainisin.
Vahetasin küünlad, kadus paariks päevaks ära, juba lootsin...aga nüüd jälle endine. Kusjuures jätab vahele täitsa suvaliselt, pakuksin u. 1...3 sekundiliste intervallidega. Ja ikka samamoodi, justkui üks säde jääks puudu. Raske isegi öelda, kas toimub see ühe kindla silindriga või kõigiga pisteliselt. Sõidu ajal kõik normaalne.
Võibolla tõesti DI kassett, mul ta samuti 10-aastane nagu autogi.
Samas ka vabakäigu pöörded pole just kiita. IAC on korralikult puhastatud. Vahest kukub täitsa lambist mingi 500p/min peale ja siis jälle tagasi normaalseks.
Käivitus on siiski korras.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Ma ise arvan, et vist on kassett vigane, Sest vana kassetiga toda asja pold nii kui uusvana peale sai siis töötas sedamoodi
Otseselt ei häiri, kuid eks peab arvestama et asi võib tõenäoliselt lihtsalt ühel hetkel teepeale jätta ja järgmine kord läheb juba uus kassett peale
Mul naabri tonnise kassett kustus niimodi ära et nõudis hommikuti pikki käivitusi ja ühel heal õhtul pidin talle oma autoga sleppi tegema.
Otseselt ei häiri, kuid eks peab arvestama et asi võib tõenäoliselt lihtsalt ühel hetkel teepeale jätta ja järgmine kord läheb juba uus kassett peale
Mul naabri tonnise kassett kustus niimodi ära et nõudis hommikuti pikki käivitusi ja ühel heal õhtul pidin talle oma autoga sleppi tegema.
Väljamaa foorumitest lugenud, et pikemale reisule võetakse isegi uus DI tagavaraks kaasa. Jama kah kui kusagil keset Nevada kõrbe middle of nowhere järsku mootor ära kooleb.
Või...külm talv, öisel kruusateel kusagil Kesk-Eesti metsade vahel. Ei taha mitte mõeldagi :o
DI on selline ettearvamatu jublakas, ühel ta enne ikka hoiatab, kaovad pikkamööda silindrid tagant, teisel aga teeb hoobilt mootori vaikseks. Võta siis kinni...:cool:
Või...külm talv, öisel kruusateel kusagil Kesk-Eesti metsade vahel. Ei taha mitte mõeldagi :o
DI on selline ettearvamatu jublakas, ühel ta enne ikka hoiatab, kaovad pikkamööda silindrid tagant, teisel aga teeb hoobilt mootori vaikseks. Võta siis kinni...:cool:
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ostsin oma uue kasseti tonnisele kohe peale auto omandamist (kaasavaraks saadu oli must!!!). Kogu aeg on sellega paugutanud. Nii peabki mu meelest olema.
Tonnisel minu mäletamist mööda käivad DI poldid lahti 10 võtmega. 9-5 kohta ei oska midagi öelda aga kui vastavad võtmed kaasas ja käed küljes siis ei tohiks vahetamisega probleeme tekkida.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Algselt postitas: saabotska
Tonnisel minu mäletamist mööda käivad DI poldid lahti 10 võtmega. 9-5 kohta ei oska midagi öelda aga kui vastavad võtmed kaasas ja käed küljes siis ei tohiks vahetamisega probleeme tekkida.
Kuni MY94 käivad 10 võtmega,edasi juba torx30
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Tonnisele üks pisike mure tekkinud või on see normaalne, Panen masina käima ja paari sekundi jooksul käivitust põleb (check radiator )siis kustub ära ja rohkem ei anna märku .Pole nagu varem tähele pannud sellist asja.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tundub täiesti normaalne. Minu oma teeb seda kogu aeg.
Algselt postitas: vulkanus
Tonnisele üks pisike mure tekkinud või on see normaalne, Panen masina käima ja paari sekundi jooksul käivitust põleb (check radiator )siis kustub ära ja rohkem ei anna märku .Pole nagu varem tähele pannud sellist asja.