Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus

qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#51

T Sept 18, 2007 11:32

Ja kõigele lisaks tahab gaasitrossi plastmassist reguleerimise ots katki minna. Nii mõnus on sinna kätt peale toetada.
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#52

K Sept 26, 2007 21:40

Selline küsimus, kas kellelgi juhuslikult ei ole vedelemas 9000 või ka 9-5 Haynes käsiraamatut ostaks ära või võtaks paljundada, oleks tänulik ja tänu sellele jääksid ära ka mõned suht mõtetud postitused foorumis.

(nagu nt. mis see on ja kuidas seda tehakse)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#53

K Sept 26, 2007 22:33

OT: Oli vaja kord üks plastkate eemaldada. Ei tahtnud teadmatusest ära lõhkuda, uurisin Haynesist kuidas seda teha. Kirjas oli mustvalgel: Remove cover!
Kui tükk oli käes, selgus et kruvika vabastus oli selleks tarbeks olemas.

Elu on kui lill!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#54

P Sept 30, 2007 20:04

Algselt postitas: vulkanus
Selline küsimus, kas kellelgi juhuslikult ei ole vedelemas 9000 või ka 9-5 Haynes käsiraamatut ostaks ära või võtaks paljundada, oleks tänulik ja tänu sellele jääksid ära ka mõned suht mõtetud postitused foorumis.

(nagu nt. mis see on ja kuidas seda tehakse)


Võid alati kõllata ja küsida.Mulle ei meeldi näiteks salanippe varjata.Küsin ka ise pidevalt teadjamatelt nõu.Manuaali kahjus enam pole.
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#55

R Okt 05, 2007 19:02

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: vulkanus
Selline küsimus, kas kellelgi juhuslikult ei ole vedelemas 9000 või ka 9-5 Haynes käsiraamatut ostaks ära või võtaks paljundada, oleks tänulik ja tänu sellele jääksid ära ka mõned suht mõtetud postitused foorumis.

(nagu nt. mis see on ja kuidas seda tehakse)


Võid alati kõllata ja küsida.Mulle ei meeldi näiteks salanippe varjata.Küsin ka ise pidevalt teadjamatelt nõu.Manuaali kahjus enam pole.



Kindlasti kõllan, kui lausa hädas eks ma usun, et sul telefon suht punane, tean omast käest. seega üritan tihti ise hakkama saada.

tänud
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#56

R Okt 05, 2007 19:09

Küsimus!! tonnisel kohapeal töötades kui tuure hoida nt 2000 peal siis sumparis kergelt paugub ja mootor nagu jätaks veidi vahele, sõites ei saa midagi aru .Ei tea, kas võib olla tegu kütusega või hakkab ikka DI jälle minema, või on veel mõningaid variante mida kontrollida võiks.

NB samas pole ka kävitus nii kõige kiirem, nii üks 5-8 tuuri siis käivitub kenasti.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#57

R Okt 05, 2007 22:24

Algselt postitas: vulkanus
Küsimus!! tonnisel kohapeal töötades kui tuure hoida nt 2000 peal siis sumparis kergelt paugub ja mootor nagu jätaks veidi vahele, sõites ei saa midagi aru .Ei tea, kas võib olla tegu kütusega või hakkab ikka DI jälle minema, või on veel mõningaid variante mida kontrollida võiks.

NB samas pole ka kävitus nii kõige kiirem, nii üks 5-8 tuuri siis käivitub kenasti.


See 2000-pöörde jama on mul ka. Kunagi foorumis juba mainisin.
Vahetasin küünlad, kadus paariks päevaks ära, juba lootsin...aga nüüd jälle endine. Kusjuures jätab vahele täitsa suvaliselt, pakuksin u. 1...3 sekundiliste intervallidega. Ja ikka samamoodi, justkui üks säde jääks puudu. Raske isegi öelda, kas toimub see ühe kindla silindriga või kõigiga pisteliselt. Sõidu ajal kõik normaalne.
Võibolla tõesti DI kassett, mul ta samuti 10-aastane nagu autogi.
Samas ka vabakäigu pöörded pole just kiita. IAC on korralikult puhastatud. Vahest kukub täitsa lambist mingi 500p/min peale ja siis jälle tagasi normaalseks.

Käivitus on siiski korras.
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#58

R Okt 05, 2007 22:39

Ma ise arvan, et vist on kassett vigane, Sest vana kassetiga toda asja pold nii kui uusvana peale sai siis töötas sedamoodi
Otseselt ei häiri, kuid eks peab arvestama et asi võib tõenäoliselt lihtsalt ühel hetkel teepeale jätta ja järgmine kord läheb juba uus kassett peale

Mul naabri tonnise kassett kustus niimodi ära et nõudis hommikuti pikki käivitusi ja ühel heal õhtul pidin talle oma autoga sleppi tegema.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#59

L Okt 06, 2007 1:33

Väljamaa foorumitest lugenud, et pikemale reisule võetakse isegi uus DI tagavaraks kaasa. Jama kah kui kusagil keset Nevada kõrbe middle of nowhere järsku mootor ära kooleb.
Või...külm talv, öisel kruusateel kusagil Kesk-Eesti metsade vahel. Ei taha mitte mõeldagi :o
DI on selline ettearvamatu jublakas, ühel ta enne ikka hoiatab, kaovad pikkamööda silindrid tagant, teisel aga teeb hoobilt mootori vaikseks. Võta siis kinni...:cool:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#60

L Okt 06, 2007 3:03

Ostsin oma uue kasseti tonnisele kohe peale auto omandamist (kaasavaraks saadu oli must!!!). Kogu aeg on sellega paugutanud. Nii peabki mu meelest olema.
IS-D
Postitusi: 166
Liitunud: R Aug 24, 2007 13:57
Asukoht: Tallinn
Auto:

#61

L Okt 06, 2007 10:18

Aga kas tagavaraks võetavat kassetti on võimalik teepeal lihtsalt ära vahetada? Pean silmas siis 9-5 ja ka tonnist näiteks.
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#62

L Okt 06, 2007 11:53

Tonnisel minu mäletamist mööda käivad DI poldid lahti 10 võtmega. 9-5 kohta ei oska midagi öelda aga kui vastavad võtmed kaasas ja käed küljes siis ei tohiks vahetamisega probleeme tekkida.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#63

L Okt 06, 2007 14:53

Algselt postitas: saabotska
Tonnisel minu mäletamist mööda käivad DI poldid lahti 10 võtmega. 9-5 kohta ei oska midagi öelda aga kui vastavad võtmed kaasas ja käed küljes siis ei tohiks vahetamisega probleeme tekkida.

Kuni MY94 käivad 10 võtmega,edasi juba torx30
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#64

E Okt 13, 2008 9:40

Tonnisele üks pisike mure tekkinud või on see normaalne, Panen masina käima ja paari sekundi jooksul käivitust põleb (check radiator )siis kustub ära ja rohkem ei anna märku .Pole nagu varem tähele pannud sellist asja.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#65

E Okt 13, 2008 9:43

Tundub täiesti normaalne. Minu oma teeb seda kogu aeg.
Algselt postitas: vulkanus
Tonnisele üks pisike mure tekkinud või on see normaalne, Panen masina käima ja paari sekundi jooksul käivitust põleb (check radiator )siis kustub ära ja rohkem ei anna märku .Pole nagu varem tähele pannud sellist asja.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1971
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#66

E Okt 13, 2008 9:44

Mu autol põleb "check radiator" peale käivitamist samuti umbes sekundi või paar.
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#67

E Okt 13, 2008 9:54

selge!!!! huvitav pole nagu varem märganud
tänud.
Vasta