Saab 9000 CS 2.3T, 1992, Heigo

Heigo
Postitusi: 49
Liitunud: N Aug 26, 2004 22:04
Asukoht:
Auto:

#1

L Sept 11, 2004 18:54

Viskan oma auto kah siis siia ülesse. Mootoriks on 2,3 turbo, 147kW). Lisadest vist peaks peaaegu kõik olema, väljaarvatud automaatkast :(. Ostsin auto Tartust ühe naise käest, kes väidetavalt polnud sellega õieti maanteele jõudnudki :P Paar pilti kah:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#2

L Sept 11, 2004 23:03

masin paistab aus olevat:-)
kuidas need kollased tuled ka valgustavad?
Heigo
Postitusi: 49
Liitunud: N Aug 26, 2004 22:04
Asukoht:
Auto:

#3

P Sept 12, 2004 2:54

pimedas ei saagi nagu eriti aru, et kollased on...aga ikkagi tahaks valgete vastu vahetada. Siit ka soov...kui kellegil on valged tuleklaasid yle, siis andku aga julgelt teada!
Heigo
Postitusi: 49
Liitunud: N Aug 26, 2004 22:04
Asukoht:
Auto:

#4

P Sept 12, 2004 12:43

praegune olukord:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
vaade
Postitusi: 253
Liitunud: T Mär 02, 2004 9:29
Asukoht:
Auto:

#5

E Sept 13, 2004 10:40

Juhtus midagi või korraline remont?
Heigo
Postitusi: 49
Liitunud: N Aug 26, 2004 22:04
Asukoht:
Auto:

#6

E Sept 13, 2004 14:31

ostsin just ja päris palju on asju mis tegemist tahavad:
turbovõll loksus, selle viisin juba remonti..varsti saan teada kas annab yldse parandada või tuleb uus vaadata :(
väljalase lasi tihendi vahelt läbi, sest üks polt on sisse ära murdunud :(
Siir ka kysimus: kas sellepärast võib turbo lollitama hakata kui enne turbot olev väljalasketorustik on ebatihe? Turbo läks korraks ilusti kollase lõppu ja siis kukkus praktiliselt kohe kollase keskele. See oli koomulikult ka tõmbes tunda.
Üks asi veel: kas Eestist saab kusagilt polüuretaanist ülemisi mootoripatju? Need originaalid ei taha isegi 2.0 peal kesta..mis veel siis 2.3T teeb...
Ketid vahetan kah ära, kuna hakkasid vaikselt häält tegema ja niikunii mootor suht laiali võetud praegu. Keegi on sellist asja varem teinud? Mingeid näpunäiteid ehk?

tervitades,
Heigo
duesenberg
Postitusi: 169
Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
Asukoht:
Auto:

#7

E Sept 13, 2004 14:51

Powerflexi pukse (nii veermiku kui ka mootori omi) võib küsida Volta Autost (Tartus ka minumeelest pood olemas. vaata www.voltaauto.ee)

Edit:
Tootekoodiks näitab PFF 66-125 ja hinnaks 1117.- EEK (s.h.18%)

Edit2:
Kas Sa ikka tead, mida jäigemad mootoripadjad endaga kaasa toovad? ;)
Heigo
Postitusi: 49
Liitunud: N Aug 26, 2004 22:04
Asukoht:
Auto:

#8

E Sept 13, 2004 16:07

ei kujuta ette...enda ameeriklasel küll läks olukord tunduvalt paremaks..ma siis eeldasin et rootslastega sama asi :S aga ei ole siis???
duesenberg
Postitusi: 169
Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
Asukoht:
Auto:

#9

E Sept 13, 2004 16:31

rohkemat midagi, kui et vibra muutub salongis üsna tuntavaks.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7042
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

E Sept 13, 2004 21:08

Õõtsa tagumised peaks küll uretaanid panema,neil hoopis erinev konstrui.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2125
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#11

T Sept 14, 2004 11:19

Kas tõesti maksavad ÜLEMISED mootoripadjad 1117.- EEK-u???
Nagu vist ikka alumised!
Kui ma endal ülemised ära vahetasin, siis muutus autos tõesti vibrašuun tuntavamaks, arvan, et nendest ülemistest patjadest asi alguse sai. Maksid nad aga nüüd küll 275.- EEK-u.
Millest siis need nüüd tehtud on? Savist või? Mis?
duesenberg
Postitusi: 169
Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
Asukoht:
Auto:

#12

T Sept 14, 2004 11:49

NO FEAR, panid vist ikka tavalised mootoripadjad mitte Powerflexi omad. Värskeltpandud tavapadigi laseb jõuliselt vibrat salongi.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2125
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#13

T Sept 14, 2004 11:53

Aga nii see vist siis oligi! M.O.T.T.- s.t., et saada vibrašuunivaba auto tagasi, peaks asetama uued ülemised mootoripadjad ja seda Powerflexi omad? Mis need alumised siis ka maksma läheksid?:mad:. (Talv tuleb, saab jälle garaazi sooja ja on pikad õhtud mutrivõtiti käes hoida);)
duesenberg
Postitusi: 169
Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
Asukoht:
Auto:

#14

T Sept 14, 2004 13:08

powerflex toodab ülemist patja. vibratsioon powerflexi patjadega mitte ei vähene vaid kasvab.
tavaliste patjadega rahuneb vibra nii kolme-nelja kuuga ära (eeldusel et on õieti pandud)
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 961
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Saabitu (sõidan rohegaasiga)

#15

T Sept 14, 2004 14:25

vaatan, et sa trt kandi mees - kui saladus pole, kellele sa oma turbot parandada usaldasid? kui pädev ta selles on?

kui ma oma "uue" saabiku kätte sain, jupsis ka turbo, st ülelaadimise peal hakkas suvaliselt katkuma. miski kuu aega tagasi avastasin pika otsimise ja tuuseldamise peale, et üks õhulõdvik oli praoga - selle välja vahetamisel tuli ka turbo tagasi mängu. kuid samas on mul alles jäänud sarnane probleem mis sul: peale maksimaalrõhu saavutamist vajub rõhk pisut allapoole (seda ei juhtu küll igakord). ehk on jälle mõni lõdvikuauk 2 silma vahele jäänud, v-o on aga midagi suuremat viga... ei tea veel.

btw: nägin sind hiljuti trt peal - tegid foori tagant vist streerace`t ;)

Algselt postitas: Heigo
ostsin just ja päris palju on asju mis tegemist tahavad:
turbovõll loksus, selle viisin juba remonti..varsti saan teada kas annab yldse parandada või tuleb uus vaadata :(
väljalase lasi tihendi vahelt läbi, sest üks polt on sisse ära murdunud :(
Siir ka kysimus: kas sellepärast võib turbo lollitama hakata kui enne turbot olev väljalasketorustik on ebatihe? Turbo läks korraks ilusti kollase lõppu ja siis kukkus praktiliselt kohe kollase keskele. See oli koomulikult ka tõmbes tunda.
Heigo
Postitusi: 49
Liitunud: N Aug 26, 2004 22:04
Asukoht:
Auto:

#16

T Sept 14, 2004 20:55

turbo viisin parandada Tõrvandisse, sihukesele mehele nagu Rein. Ise varem kokku puutunud pole, aga tuttavad soovitasid. Eks kui turbo kätte saan siis oskan lähemalt kommenteerida kuidas ja kui palju jne...
streetrace streetraceks..aga mis seal salata olen suht raske jalaga ja ega mootori võimalusi ei saa kasutamata jätta ;)

LISAKS: pildid hetkeolukorrast...kui kedagi huvitab :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
need viimased 3 pilti....ega ometi need hammasrattad ei peagi sellised olema??? Et siis kas tuleks välja vahetada või võib nendelesamadele uue keti peale panna???
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7042
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

T Sept 14, 2004 22:58

sellises seisus mootorile ei tohiks ühtegi kettidega seotud vana detaili
jätta,ei taldu,ei rattaid ega ka bal.keti pingutit.Uus kett selliste ratastega
enam korralikult ei hambu ja mingil hetkel hakkavad hambad tükikaupa eralduma,ketikõrin jääb ka sisse.
Ei kujuta hästi ette,kuidas seal tõrvandis seda kompressorit survestatakse ja tasakaalustatakse jne,äkki on
keegi tõesti ülikallid pingid hankinud.Isegi karlaauto,kus
põtrade tehnika olemas ei taha bensumootorite turbotega
tegeleda.Üks insener rootsi tehases näitas,kuidas tema on
katsetanud põlve otsas turbol puksi/õlirõngaid vahetada,
eelduseks muidugi,et kõik on eelnevalt veel balansis,aga
ühelgi juhul ei kestnud asi aastatki.Tüüpiline probleem
garreti kompressoritel on võll,millesse tekkivad mikropraod
ja muud struktuurimuutused.Kuigi esmapilgul on kõik ilus ja
isegi keskmistel pööretel pingis on kõik balansis,hakkab võll
suurematel pööretel ja- temperatuuridel kõveraks kiskuma,
ja seega viskama.Mõnda aega niimoodi end sirgu/viltu
vedanuna sööb ära rõngad-puksid jne.
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#18

K Sept 15, 2004 10:49

No selliselt kulunud tasakaalustuse alumise ratta pead küll ära vahetama. Mul endal polnud pooltki seda (vaevumärgatav kulumine vaid) ja ka jäi kõrisema veidi. Kuigi, kettide vahetuse esimesel korral sai hoopiski lasta teha oskajatel :| Esmakordsel käimapanekul tekkis korraks küll mõte, et vahetasid nad üldse miskit...

Pealegi, kui tahad pingutustalda vahetada, pead ka plokikaane kah maha võtma ;) Ning siis kontrolli lisaks, kas kaan ise on korras.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2125
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#19

K Sept 15, 2004 11:03

oppaaa!!!
kas kõikidel mootoritel on kaks ketti?
:mad:väga loll küsimus, ....vist:(
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#20

K Sept 15, 2004 11:25

Ei ole, vanematel pole tasakaalustusvõlle, SAAB ühe ja odavamaga hakkama.
tarr
Postitusi: 42
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:34
Asukoht:
Auto:

#21

L Sept 18, 2004 0:24

Tore, et Taaralinna kanti rohkem Saabe saabub. Pildid ka huvitavad kaeda, ent kui vanad Saabid yhe ketiga hakkama saavad elik mis aastast/mudelist neid kaks tuli.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7042
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#22

L Sept 18, 2004 9:54

2,3 mootorid on kõik kahe ketiga ja nelja võlliga(pluss väntvõll loomulikult),
ehk siis B234.
1994 tuli välja B204,ehk siis 2 liitrine,4 võlliga,2 ketiga.
NG900,9-3,9-5 kõik kahe ketiga(peale V6 mootorite ja diislite).
duesenberg
Postitusi: 169
Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
Asukoht:
Auto:

#23

E Okt 04, 2004 15:26

Tuginedes tehase infole olnud ng900-l kunagi ka mootor B206 (või midagi sarnast) millel siiski vaid üks kett s.t. tasakaalustusvõlle polnud.
Mis turgudele seda pakuti, ei tea öelda, pole ise ühtegi sarnase mootoriga ng900 näinud.
U.Himulik
Postitusi: 21
Liitunud: E Juun 07, 2004 14:18
Asukoht:
Auto:

#24

K Jaan 05, 2005 13:11

9000 cs 147 kw tahtsin aasta tagasi osta, aga korralik isend jäigi leidmata - seega tuli kahjuks 9-5 aero peale minna ...
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 961
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Saabitu (sõidan rohegaasiga)

#25

R Veebr 04, 2005 13:25

Algselt postitas: Heigo
turbo viisin parandada Tõrvandisse, sihukesele mehele nagu Rein. Ise varem kokku puutunud pole, aga tuttavad soovitasid. Eks kui turbo kätte saan siis oskan lähemalt kommenteerida kuidas ja kui palju jne...

no kuda on, kas said turbo kätte? mida mees tegi, kas olid korralikud töövahendid ja kas jäid töökvaliteediga rahule?
Vasta