Saab 9000 2.3T, 1990, Heigo

Vasta
Heigo
Postitusi: 52
Liitunud: N Aug 26, 2004 22:04
Asukoht:
Auto:

#1

N Dets 19, 2013 23:23

Ei saa me saabita. Mingi aeg tagasi veeres ootamatult õuele kuldne vana kerega tonnine. Kuulutuses oli juba kirjas, et mootor suitseb, seega ideaalset asja ei oodanudki. Kohapeal leidsime veel suhteliselt viisaka kere ja enamjaolt originaalkonditsioonis auto. Peale pikka pusimist tühja akuga ja karjuva signaga saime masina isegi käima. Sumpast tuli ilusat paksu õlisuitsu. Algselt proovitud omal jõul liikumine asendus kiirelt nööri otsas vedamisega. Mõni aeg peale koju jõudmist tehti autole kiire pesu, misjärel oli juba natuke paremini näha, mis kerega tegelikult toimus. Arvestates auto vanust on olukord isegi suhteliselt talutav minumeelest. Hiljem saime selgust ka mootori poolepealt. Turbo võll pooleks. Hetkel otsime varuosade ostufoorumi kaudu uut turbot, seejärel saab edasi vigu otsida. Nüüd aga natuke tehnilist infot, ajalugu ja pilte.

VIN:YS3CD58M1M2002123
Model:Saab 9000
Model Year:1991
Body type:5-door (5CK)
Engine:B234L 4-inline, Turbo, PETROL, TURBO (B234 L)
Gearbox:4-speed automatic
Plant:Trollhattan, Sweden, line B (900 / 9-3)
Market:Internal use only
Serial number:002123

Esimene pilt peale toomist:
Pilt

Natuke infot:
Pilt
Pilt

Ning peale esimest esimest pesu ja lähivaatlust:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

R Dets 20, 2013 10:08

Odomeeter on kinni kiilunud või? 5 aastat sama näit:D
__In Boost We Trust__
Heigo
Postitusi: 52
Liitunud: N Aug 26, 2004 22:04
Asukoht:
Auto:

#3

E Dets 23, 2013 16:06

Kui kunagi aparaadi liikuma saab, õnnestub ka odomeetri korrasolekut testida.

Tegelikult tekkis ka küsimus: 9-5 turbo pigaldamine tonnisele. Kas istub probleemideta külge?
Kuulutus ise: 9-5 turbo soov.ee

Foorumist leidsin kahtlustekitavaid infokilde. Näiteks, et 9-5 turbo on "teist pidi", ehk siis kuuma ja külma pool vahetuses.

Torude kohapealt tean rääkida niipalju, et mingid torud (õli ja tosool tõenäoliselt) on sellel turbol küljes. Kas mootoripoolsed otsad klapivad ilma modifikatsioonideta tonnisele?
Kuna ma ise olen teemast kaua eemal olnud, ei oska enam otsustada, kas selle konkreetse mitsuka pealearetamine on asja väärt või on lihtsam leida asendus samasuguse garreti näol nagu seal praegu peal on.
Vasta