Enne NG900't sattus see tonnine siis läbi tuttava minu käte vahele pea 2 kuud tagasi. Teele pole kordagi jätnud, üldiselt truu masin ta on kui ta soojalt ei lollitaks. Ei tea kuidas eelmine omanik sellega käitus, ise oman esimest korda tonnist ja ei oska kuidagi hinnata ka. Liitrerid võtab minu jala järgi keskmiselt 12-13,4 kompuutri järgi. Kõige madalamaks kütusekuluks näitas pardakompuuter 3.8 aga arvan midagi 7 ringi. Eks see peksab segast ka suht utoopiliste numbritega. Läbisõit on '91 kohta üllatavalt väike, ilmselt keritud 198 000. Eks nagu vanusele omane on ikka vigu ka siit-sealt võtta.
Joob metsikult tosooli, pmst ülepäeviti tahab et ma checkiks radiator levelit kuhu kallan praegu vett kuni probleemile lahenduse leiab. Aknad lähevad pidevalt uduseks nii sõites kui ka kohapeal. (salongiõhufilter, tosoolivoolik või lõdvik?) Kliima hakkab vahest oma asja tegema. Külmalt läheb lõdva pöördega käima, soojana ei taha enam minna, 5-15 minutit starteri keerutamist siis hakkab elumärke andma. Roostet on õnneks vanuse kohta paar täppi mis on likvideeritav.
Ehk on siin mõni asjatundja kes oskaks vihjata millest vead võivad esineda ja kuidas neid eemaldada :)
Kui tehnilise poolega ühelpool saab välimuse ja mugavusega planeerimisi alustada.
Ette tänades! K.
Saab 9000 2.0 Turbo CS 136kW, 1991, genkasaab
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Udused aknad - salongi radikas tõenäoliselt. Voolikuttest kaduks ruttem vedelik, aga ikka peab nägema. Uus radikas ei maksa palju ~20€.
Enne pildistamist võiks ka pesta ;)
Enne pildistamist võiks ka pesta ;)
__In Boost We Trust__