Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND
Kodanik midnight on ilmselgelt uuem nägu siin NImelt on seda autot juba päris pikalt ehitatud ning uuesti elustatud Kodanik SAABNINETHOUSAND'i poolt. Ma kohe ootan valmis masinast pilte.
ps. ikka väga kadedaks teeb, et inimestel on kohti kus nii atuoga, tegeleda. Linnlane ning korteris nagu mina pesitsen selliseid võimalusi lihdsalt ei ole :(
ps. ikka väga kadedaks teeb, et inimestel on kohti kus nii atuoga, tegeleda. Linnlane ning korteris nagu mina pesitsen selliseid võimalusi lihdsalt ei ole :(
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: IFF
Kodanik midnight on ilmselgelt uuem nägu siin NImelt on seda autot juba päris pikalt ehitatud ning uuesti elustatud Kodanik SAABNINETHOUSAND'i poolt...
mhmmm.....:)
To Nastix-->To SAABNINETHOUSAND: punane sisu on hea mahe toon, mul endal on ka samasugune, selline hea, ei riku silma. kui masendus peal, istu autosse, äkki hakkab parem:P
nõustun, mul on vaja laepolstrit vahetada, ja seda praegusel ajal õues teha on väga nadi(teen suvel), ja kortermaja õues liiguvad igast kahtlased isikud ringi; teen suvel maal ära parem, siis on soe, ja ruumi palju:)
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Autost endast natuke. Ostsin auto onu käest. Hind oli soodne. Mootor klõbises jubedalt. Hakkasime sõbraga vigu otsima. Vanal plokikaanel oli nukkvõlli õlitus peenikeste torude kaudu. Need plast jubinad mis torude küljes olid, olid kõik katki, võtsime ka nukkvõlid maha, et kontrollida hüdrotõukureid, need olid ka kõik pehmed (koguaeg). Hakkasime nukkvõlle tagasi panema ja kinni keeramise hetkel murdus üks musta värvi polt. Vaatame polti, oi näe auk sees. Siis oli kohe teada mis jama selle masinaga tehtud oli. Need poldid mis aukudega pidid olema, olid hoopis tavalised. Ühesõnaga nukkvõll ja hüdrotõukurid ei olnud õli näinudki. Krt kus me siis kirusime neid töömehi kelle juures onu autoga paranduses käis (onu kirusime ka). Nad olid vist ise ka kõik aukudega poldid puruks keeranud. Ostsin uue kaane millel oli õlitus ilma torudeta (kanalid olid juba kaanes sees). Panime selle peale ja mootori kokku ning käima. Õlisurve tuli pidevalt põles. Ei ole midagi, uuesti laiali. Õlivann alt ära ja jälle õlitus probleem. Õlivõtturit oli keegi keevitanud ja sinna oli auk sisse sulanud. Mootor sai õli asemel õhku. Krt nii idioot ei saa ju olla. Parandasime ka selle ära ja käima pannes läks hääl väga palju vaiksemaks. Võtsime klapikambri kaane maha ja ainult kolm hüdrokat olid pehmed. Kett klõbises ka. Tänaseks on mootori juures tehtud: uus plokikaas, tihendid, kett, tallad, klapisääre tihendid, klapid soveldatud (võibolla midagi veel, aga hetkel ei meenu). Lähipäevil üritan jälle elu sisse puhuda. Eks siis ole näha, mis edasi Saab.
Täna siis sai SAABNINETHOUSAND-i Saab jälle hääled sisse, siiski mõningate puudujääkidega, aga ikkagi sai !!!
Oi mis suits sealt tagant tuli :freak::freak::freak:
Protsessist täpsemalt räägib arvatavasti SAABNINETHOUSAND ise...ma arvan (tal oli õhtul veel suht paha tuju, et kõik veel korras ei olnud)
Oi mis suits sealt tagant tuli :freak::freak::freak:
Protsessist täpsemalt räägib arvatavasti SAABNINETHOUSAND ise...ma arvan (tal oli õhtul veel suht paha tuju, et kõik veel korras ei olnud)
See on ju elementaarne,miski peab ju rattalaagr(eid,2 tk. ühel pool)it koos hoidma.Jäme polt ja mutter on alati abiks ja u. 200 Nm. kokku tõmmata.Kui korra lasid laagritel nihkuda separaatorite-saalede-korpuse suhtes,siis varsti saad ka uued hankida,või sõidad undavatega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mootor on laiali võetud ja nüüd vaja uusi raamlaagrid, kepsulaagrid, väntvõll lihvida, remont kolvid ja rõngad. Siis kõik ok. (ma loodan).
Huvitav palju need asjad maksavad?
Aga tee Troosti hinnapäring. Miks uurida foorumist mis maksab ja mis maksab.....;)
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
On ka teisi variante veel. Kas uus 2.0, 2.0 turbo, 2,3 või 2,3 turbo peale osta. Siis veel vana ära remontida, või kõik maha müüa ja sõitev pill osta.
Küsin kohe ära ka, kas keegi on huvitatud punasest sisust?
Küsin kohe ära ka, kas keegi on huvitatud punasest sisust?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Märdilt mootor omastatud. Laiali võetud ja kahest üks kokku pandud. Lähipäevil jälle hääled sisse. Ainuke jama see, et turbo kolvid on, nendega surveaste väiksem ja ka võimsus kohe madalam. Kindlasti mõjub see ka kütusekulule.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Peab vist selle turbo ikka külge installima. Punast iluvõret paluks mitte mainida:P, sest selle kaotan esimesel võimalusel ära. Mootor töötab ka tänaseks väga hästi, salongis kõik pirnikesed vahetatud. Lae ja uksepolstrid vajavad veel liimimist.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Tegin järelpärimise Viikingisse. Nimelt mind huvitasid kõik puksid ja ülejäänud värk. No suu jäi natuke lahti, et siis päris tugev hind kokku.
Avastasin täna ka selle, et meil ka tööjuures TECH 2. Ainuke asi mis silma riivas oli suzuki kiri kohe seal kõrval, et kas siis nagu erinevatel markidel on erinev TECH?
- esistab.puksid 198.-tk ( läheb 2)
- esistab.kont 967.-tk (2)
- kondi puks 86.-tk(4)
- sarniir 501.-tk (2)
- õõtsa tag.puks 850.-tk(2)
- esim.puks 668.-tk(2)
- puksi kinnitus 144.-tk(4)
- vas.õõts 3780.-
- par.õõts 3780.-
- välim.rooliots 422.- (2)
- sisem.rooliots 1228.- (2)
- Tagasilla puksid 192.- ; 192.- ; 223.- ; 206.-
- tag.amordi alum.puks 152.- (2)
- stab.varda kinnituse puks 142.-(2)
- tag.õõtsa puks 380.-(2)
- tag.õõtsa puks 809.-(2)
- moot.ülem.padi 290.-(2)
- alum.padi 3124.-(2)
- kasti padi koos korpusega 2694.-
- tag.stab.puks EI SAA ENAM
Avastasin täna ka selle, et meil ka tööjuures TECH 2. Ainuke asi mis silma riivas oli suzuki kiri kohe seal kõrval, et kas siis nagu erinevatel markidel on erinev TECH?
- esistab.puksid 198.-tk ( läheb 2)
- esistab.kont 967.-tk (2)
- kondi puks 86.-tk(4)
- sarniir 501.-tk (2)
- õõtsa tag.puks 850.-tk(2)
- esim.puks 668.-tk(2)
- puksi kinnitus 144.-tk(4)
- vas.õõts 3780.-
- par.õõts 3780.-
- välim.rooliots 422.- (2)
- sisem.rooliots 1228.- (2)
- Tagasilla puksid 192.- ; 192.- ; 223.- ; 206.-
- tag.amordi alum.puks 152.- (2)
- stab.varda kinnituse puks 142.-(2)
- tag.õõtsa puks 380.-(2)
- tag.õõtsa puks 809.-(2)
- moot.ülem.padi 290.-(2)
- alum.padi 3124.-(2)
- kasti padi koos korpusega 2694.-
- tag.stab.puks EI SAA ENAM
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
neeed hinnad on veidi liig,nii mõnegi puksi saab aretada ja ka mujalt varuosakauplustest odavamalt Viking on ikka esindus ja seega viimane koht kust hindu küsida ennem tasuks nagu saabiantilt ja troostist küsida ja ka teised varuosade pakkujatelt sab kindlalt mõistlikuma hinna on.Lomulikult juppe mida mujalt ei saa kui viikingust