Saab 9000i, 1986, SAABNINETHOUSAND

S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#1

E Apr 03, 2006 18:49

See siis minu oma, vajab veel kõvasti tööd.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Iluvõre on värvimisel!
mts
Postitusi: 112
Liitunud: T Veebr 07, 2006 13:17
Asukoht:
Auto:

#2

E Apr 03, 2006 19:21

täpipealt sama aasta masin mis mul, ainult sul üx null rohkem :)
noh,ega's sis midagi kui palju sõidurõõmu ja edukat nokitsemist.
midnight
Postitusi: 66
Liitunud: P Veebr 19, 2006 23:32
Asukoht:
Auto:

#3

E Apr 03, 2006 19:42

õnnitlused uue auto puhul:)
seest paistab päris korras olevat, kuidas väljast lood ka on?
ehk viitsid varsti mõne pildi väljast ka üles panna.

mida rohkem Saabe, seda rohkem saab...
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#4

E Apr 03, 2006 19:52

Kodanik midnight on ilmselgelt uuem nägu siin :) NImelt on seda autot juba päris pikalt ehitatud ning uuesti elustatud Kodanik SAABNINETHOUSAND'i poolt. Ma kohe ootan valmis masinast pilte.

ps. ikka väga kadedaks teeb, et inimestel on kohti kus nii atuoga, tegeleda. Linnlane ning korteris nagu mina pesitsen selliseid võimalusi lihdsalt ei ole :(
Iga ratas veab and then some!
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#5

E Apr 03, 2006 20:32

Punane sisu näeb SAABil ikka väga šeff välja :thumb:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#6

E Apr 03, 2006 21:31

IFF: Sa osta alumise korruse korter ära ja ehita sinna garaaz.:eureka:

Nastix: Punane on üle kõige.:headbang:
midnight
Postitusi: 66
Liitunud: P Veebr 19, 2006 23:32
Asukoht:
Auto:

#7

E Apr 03, 2006 22:42

Algselt postitas: IFF
Kodanik midnight on ilmselgelt uuem nägu siin :) NImelt on seda autot juba päris pikalt ehitatud ning uuesti elustatud Kodanik SAABNINETHOUSAND'i poolt...


mhmmm.....:)

To Nastix-->To SAABNINETHOUSAND: punane sisu on hea mahe toon, mul endal on ka samasugune, selline hea, ei riku silma. kui masendus peal, istu autosse, äkki hakkab parem:P

ps. ikka väga kadedaks teeb, et inimestel on kohti kus nii atuoga, tegeleda. Linnlane ning korteris nagu mina pesitsen selliseid võimalusi lihdsalt ei ole :(


nõustun, mul on vaja laepolstrit vahetada, ja seda praegusel ajal õues teha on väga nadi(teen suvel), ja kortermaja õues liiguvad igast kahtlased isikud ringi; teen suvel maal ära parem, siis on soe, ja ruumi palju:)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#8

T Apr 04, 2006 13:33

Autost endast natuke. Ostsin auto onu käest. Hind oli soodne. Mootor klõbises jubedalt. Hakkasime sõbraga vigu otsima. Vanal plokikaanel oli nukkvõlli õlitus peenikeste torude kaudu. Need plast jubinad mis torude küljes olid, olid kõik katki, võtsime ka nukkvõlid maha, et kontrollida hüdrotõukureid, need olid ka kõik pehmed (koguaeg). Hakkasime nukkvõlle tagasi panema ja kinni keeramise hetkel murdus üks musta värvi polt. Vaatame polti, oi näe auk sees. Siis oli kohe teada mis jama selle masinaga tehtud oli. Need poldid mis aukudega pidid olema, olid hoopis tavalised. Ühesõnaga nukkvõll ja hüdrotõukurid ei olnud õli näinudki. Krt kus me siis kirusime neid töömehi kelle juures onu autoga paranduses käis (onu kirusime ka). Nad olid vist ise ka kõik aukudega poldid puruks keeranud. Ostsin uue kaane millel oli õlitus ilma torudeta (kanalid olid juba kaanes sees). Panime selle peale ja mootori kokku ning käima. Õlisurve tuli pidevalt põles. Ei ole midagi, uuesti laiali. Õlivann alt ära ja jälle õlitus probleem. Õlivõtturit oli keegi keevitanud ja sinna oli auk sisse sulanud. Mootor sai õli asemel õhku. Krt nii idioot ei saa ju olla. Parandasime ka selle ära ja käima pannes läks hääl väga palju vaiksemaks. Võtsime klapikambri kaane maha ja ainult kolm hüdrokat olid pehmed. Kett klõbises ka. Tänaseks on mootori juures tehtud: uus plokikaas, tihendid, kett, tallad, klapisääre tihendid, klapid soveldatud (võibolla midagi veel, aga hetkel ei meenu). Lähipäevil üritan jälle elu sisse puhuda. Eks siis ole näha, mis edasi Saab.
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#9

K Apr 05, 2006 22:09

Täna siis sai SAABNINETHOUSAND-i Saab jälle hääled sisse, siiski mõningate puudujääkidega, aga ikkagi sai !!!

Oi mis suits sealt tagant tuli :freak::freak::freak:

Protsessist täpsemalt räägib arvatavasti SAABNINETHOUSAND ise...ma arvan (tal oli õhtul veel suht paha tuju, et kõik veel korras ei olnud)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#10

N Apr 06, 2006 9:13

teise teema all vuran pikemalt.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#11

K Apr 12, 2006 23:27

Selle autoga on nii palju jamasi. Kogu aeg närvid mustad. Aga siis istud maha, paned koni ette ja annad oma saabikule kõik andeks.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#12

N Apr 13, 2006 16:46

Jälle targem. Ilma poolteljeta ei tasu autot eriti liigutada. Ratas kipub alt ära tulema:fight: (viimasel hetkel sain pidama).
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

R Apr 14, 2006 18:07

See on ju elementaarne,miski peab ju rattalaagr(eid,2 tk. ühel pool)it koos hoidma.Jäme polt ja mutter on alati abiks ja u. 200 Nm. kokku tõmmata.Kui korra lasid laagritel nihkuda separaatorite-saalede-korpuse suhtes,siis varsti saad ka uued hankida,või sõidad undavatega.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#14

R Apr 14, 2006 19:04

Mootor on laiali võetud ja nüüd vaja uusi raamlaagrid, kepsulaagrid, väntvõll lihvida, remont kolvid ja rõngad. Siis kõik ok. (ma loodan).

Huvitav palju need asjad maksavad?
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#15

R Apr 14, 2006 19:10

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mootor on laiali võetud ja nüüd vaja uusi raamlaagrid, kepsulaagrid, väntvõll lihvida, remont kolvid ja rõngad. Siis kõik ok. (ma loodan).

Huvitav palju need asjad maksavad?

Aga tee Troosti hinnapäring. Miks uurida foorumist mis maksab ja mis maksab.....;)
:drive:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#16

R Apr 14, 2006 21:03

On ka teisi variante veel. Kas uus 2.0, 2.0 turbo, 2,3 või 2,3 turbo peale osta. Siis veel vana ära remontida, või kõik maha müüa ja sõitev pill osta.

Küsin kohe ära ka, kas keegi on huvitatud punasest sisust?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#17

R Apr 14, 2006 22:55

Soodsam on sõitev mootor osta, kui seda remontida. Täieliku kapremondi peale arvesta julgelt 15-20k raha...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#18

L Apr 15, 2006 21:29

Tõesti ei viitsi enam möllata. Kellel siin oli mootor pakkuda?

EDIT: Ise küsin ise vastan. Kenil ja Märdil. Võtan ühendust.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#19

N Juun 08, 2006 1:52

Märdilt mootor omastatud. Laiali võetud ja kahest üks kokku pandud. Lähipäevil jälle hääled sisse. Ainuke jama see, et turbo kolvid on, nendega surveaste väiksem ja ka võimsus kohe madalam. Kindlasti mõjub see ka kütusekulule.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#20

N Juun 08, 2006 9:29

siis ei jää muud üle kui turbo külge keerata..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#21

E Okt 02, 2006 14:41

Pilt

Peab vist selle turbo ikka külge installima. Punast iluvõret paluks mitte mainida:P, sest selle kaotan esimesel võimalusel ära. Mootor töötab ka tänaseks väga hästi, salongis kõik pirnikesed vahetatud. Lae ja uksepolstrid vajavad veel liimimist.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#22

E Okt 16, 2006 16:55

Tegin järelpärimise Viikingisse. Nimelt mind huvitasid kõik puksid ja ülejäänud värk. No suu jäi natuke lahti, et siis päris tugev hind kokku.

Avastasin täna ka selle, et meil ka tööjuures TECH 2. Ainuke asi mis silma riivas oli suzuki kiri kohe seal kõrval, et kas siis nagu erinevatel markidel on erinev TECH?

- esistab.puksid 198.-tk ( läheb 2)
- esistab.kont 967.-tk (2)
- kondi puks 86.-tk(4)
- sarniir 501.-tk (2)
- õõtsa tag.puks 850.-tk(2)
- esim.puks 668.-tk(2)
- puksi kinnitus 144.-tk(4)
- vas.õõts 3780.-
- par.õõts 3780.-
- välim.rooliots 422.- (2)
- sisem.rooliots 1228.- (2)
- Tagasilla puksid 192.- ; 192.- ; 223.- ; 206.-
- tag.amordi alum.puks 152.- (2)
- stab.varda kinnituse puks 142.-(2)
- tag.õõtsa puks 380.-(2)
- tag.õõtsa puks 809.-(2)
- moot.ülem.padi 290.-(2)
- alum.padi 3124.-(2)
- kasti padi koos korpusega 2694.-
- tag.stab.puks EI SAA ENAM
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#23

E Okt 16, 2006 17:45

neeed hinnad on veidi liig,nii mõnegi puksi saab aretada ja ka mujalt varuosakauplustest odavamalt Viking on ikka esindus ja seega viimane koht kust hindu küsida ennem tasuks nagu saabiantilt ja troostist küsida ja ka teised varuosade pakkujatelt sab kindlalt mõistlikuma hinna on.Lomulikult juppe mida mujalt ei saa kui viikingust
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#24

E Okt 16, 2006 19:47

Ma just sellepärast küsisin, et esinduse jubinad kestavad kauem. Muud põhjust nagu polnudki ja võib olla on saabism liiga pähe löönud.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#25

E Okt 16, 2006 20:02

TECH on riist lihtsalt. Soft sinna sisse on see, mis asjast asja teeb.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt