2. leht 2-st

Saab 9000 CS 2.3 ATM 200kW, 1996, que

Postitatud: N Veebr 11, 2016 14:05
Postitas que
LS 186k sisse uus õli, õhufilter, mootorifilter, karterituulutuse voolik, vahetusse läksid ka esimesed piduriklotsid.
To do listi: Tagasilla puksid, mootoripadi, tagumise tiiva värvimistööd, väline temp. andur paneb endiselt segast, kohapeal seistes näitab välistemp. tõusu.
juhiistme soojendus tahab samuti uurimist saada.

Saab 9000 CS 2.3 ATM 200kW, 1996, que

Postitatud: E Apr 04, 2016 19:45
Postitas que
Täna töölt koju sõites tegi auto viimaseid hingetõmbeid, kuid veeres õnneks veel koduväravast sisse.
Algul oli muidugi peamine kahtlusalune DI, SoS'i abiga proovisime tema auto DI'd, vaatasime üle kaitsmed, selgus et siiski süüdlane oli bensiinipump, sai tiba mehejuttugi aetud.

Kas bensiinipumba vahetamine toimub nagu klassikul https://www.youtube.com/watch?v=7QafjS0Mh8w
ja 91.a tonnisel https://www.youtube.com/watch?v=r1xzGRYriH4
Kõige keerulisem on tundub keermega tihendi maha saamine..
Mingeid nippe veel pumba vahetamisel?
Hea oleks muidugi kui saaks ilma treilesõiduta hakkama :)

Võib pakkuda uut või uueväärset pumpa :)

Saab 9000 CS 2.3 ATM 200kW, 1996, que

Postitatud: E Apr 04, 2016 20:26
Postitas ARZT
Tõsi, selle krae lahti saamine on pumba vahetusel kõige keerulisem ülesanne :)

Saab 9000 CS 2.3 ATM 200kW, 1996, que

Postitatud: T Veebr 14, 2017 23:10
Postitas que
Vahepeal ikka ühtekomateist toimunud..
Tehtud korraline õlivahetus, vahetusse läks geneka rihm, mõned rullikud, simmeri tihend ja pinguti.
Alla sai ka uus summuti "ring", Bosali keskmine ja tagumine pütt, nagu oleks uus hingamine.
Esituled said ka seest puhtamaks tehtud, külge kruvitud Nightbraker Laserid aga tegu endiselt pimedasõidu mõttes "linnaautoga". :)

Todo listis leiab veel ikka ühteteist.. :mad:
Tähelepanu nõuavad vägisi esimesed tiivad ja tagumine juhipoolne tiib.. :(
Pahtel versus keevitamine.. nõuanded oodatud

Saab 9000 CS 2.3 ATM 200kW, 1996, que

Postitatud: K Veebr 15, 2017 13:07
Postitas sebastian
Esitiibade vahetus, tagatiivale vajalik tükk keevitada. Olenevalt kui hullud on muidugi.
Tean mida tunned, mul täpselt sama asi ees ootamas. Nüüd lihtsalt enam ei pääse, kui pole kohe hoolas olnud.

Saab 9000 CS 2.3 ATM 200kW, 1996, que

Postitatud: K Veebr 15, 2017 15:24
Postitas que
Uss juba enne mind sees, üks esitiib sai korra kindlustusega ära tehtud, üllatus 4 kuud ja uuest peale, kohale minnes oli loogiline järeldus, rooste oli all ju, mis me siis teha saime, loogiline.
Sebastian, kasutad tagumise tiiva jaoks paranduskitti?

Veel.. Kust saaks värvikoode?

Saab 9000 CS 2.3 ATM 200kW, 1996, que

Postitatud: K Veebr 15, 2017 15:36
Postitas saabu14jr
kui hull tagumine tiib on?

Saab 9000 CS 2.3 ATM 200kW, 1996, que

Postitatud: K Veebr 15, 2017 15:36
Postitas Cyber
Värvikood peaks sul ju juhi pool tagaukse juures olema...

Pilt

Saab 9000 CS 2.3 ATM 200kW, 1996, que

Postitatud: K Veebr 15, 2017 19:25
Postitas sebastian

Sebastian, kasutad tagumise tiiva jaoks paranduskitti?

Algul mõtlesin jah, aga parandada ma ei oska, tagaluugi alumise servaga on see selgeks saanud. Roosteuss ikka tuleb ja suur töö mitmeid kordi nihu läinud.
Võibolla eksin, ega see rooste äranühkimine ja pahtliga parandamine tundub ka spetsidel suht ajutine lahendus olema. Kui juba roosteaugud sees, siis on abi antud ja keevitamisest ei pääse.

Mõtlesin doonorilt tagatiiva tüki lõigata ja lasta see külge keevitada. Mul sama värk nagu sinul - juhipoolne tagatiib kobrutab ja üsna uhkelt.
Mingi värk just selle juhipoolsega on, paljudel kusjuures.

Saab 9000 CS 2.3 ATM 200kW, 1996, que

Postitatud: K Veebr 15, 2017 23:01
Postitas arvo92
See on see värk, kui roolis surströmmingit sööd ja rapped aknast välja lennutad - nii need tagatiivad rooste lähevad.

Ses suhtes pole vahet, kas ise üritad värvida või viid spetsile - kui roostetavat detaili lased üle värvida, siis varsti jälle samasugune. Ja roostet sa võid lihvida ja liivakaga puhastada ja sada imet teha. Isegi roostesurm jne. ei ole tõsine lahendus, korralik lahendus on vaid välja lõikamine ja uue jupi keevitamine külge.

Esitiibasid ma siin ju keevitasin ja nutsisin - praegu ostaks uued tiivad ja asi mott. Tagatiivaga pole pääsu, peab keevitama hakkama. Keevitus ise kerge, kui masin korralik - mina panin 0.6mm traadiga ja teises käes oli kompressor õhuga - paar täppi ja kohe külma õhku peale - jahutasin detaili maha, muidu ühel hetkel tõmbab pleki kõveraks ja siis hakkab pidu!

Saab 9000 CS 2.3 ATM 200kW, 1996, que

Postitatud: K Veebr 15, 2017 23:48
Postitas 13piisab
roostet annab peatada küll. Aga polüesterpahtel (ja kivikaitse) ei ole selleks õiged vahendid - need aitavad vaid probleeme ajutiselt peita.
mu pealt 10a tagune nn eksperiment roostetanud plekiga. Lihtsustatud (aga vähem roostekindel) variant ilma täitekrundita:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268&pid=20846#pid20846

uste ja luukide ussitavad valtsivahed kipuvad end samas praktikas taas ussitavana ilmutama. Isegi kerehermeetiku kihtide alt. Aga seda siiski mitmete aastate pärast ja "lapiga eemaldatava roostenire" näol.

Re: Saab 9000 CS 2.3 ATM 200kW, 1996, que

Postitatud: T Juun 19, 2018 20:50
Postitas que
Polegi ammu siia teemasse midagi kirjutanud.. :D
ls hetkel 206k.. autot hoitud viimasel ajal pühapäeva ja reisisõitudeks.
Pidureid jne ikka siit sealt vahepeal sätitud..
Eelmisel suvel käis nt. tripil Budapestis, 5000km muretult 8-)

Pilt
Pilt
Kalla ja talla :thumb:

Re: Saab 9000 CS 2.3 ATM 200kW, 1996, que

Postitatud: K Jaan 30, 2019 14:50
Postitas que
SAAB läks müüki viewtopic.php?f=13&t=23642
Asjaga üsna kiire, hoovis hakkab Saabide parkimisruum ületama kriitilist piiri :) 8-)

Re: Saab 9000 CS 2.3 ATM 200kW, 1996, que

Postitatud: L Mär 02, 2019 10:48
Postitas que
Auto müüdud foorumlasele.
Jääme põnevusega uut teema ootama 🙂