Saab 9000 Griffin 3.0 155 kW, 1995, avalon49001 - MÜÜDUD
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Aasta esimesel poolel jäi üks kaunis kobe V6 silma ja haigus saigi minust võitu.
Papa siunas, et ikka paras kütuseröövel ja vana jne aga tunnistas samas oma enese süüd. Nimelt tuli ta aastaid tagasi Rootsist töölt just V6-ga, täisvarustusest oli puudu vaid katuseluuk. (See rootsist toodud masin ilmub muide ikka ja jälle pinnale - viimati rubriigis müük/Huvitavad pakkumised Eesti autoturul)
Esmapilgul tundus minu uus Griffin igati kobe - vähemalt senimaani kui tungi läbi kõrvalistuja põranda lasin
Sellest hetkest siis tehtud tööd:
Rihmad, rullid, veepump (rihmadel olid juba tükid väljas)
Kõik pidurikettad ja klotsid,
Tagumised piduritorud.
Tagumised pidurisuportid (no oskavad ikka küsida uute eest)
Auk põhjas sai keevitatud ja uue pigimati kogu kõrvalistuja jalgealusele.
Muidugi mootoriõli ja filter
ACC juhtplokk vahetatud - vana suunas õhuvoolu sinna kus ise heaks arvas.
Katuseluuk vahetatud - vanal tihend laperdas tuules.
Originaal stereo ja cd-mängija said välja visatud - nende asemele kaasaegne valgustusega sobiv makk ja vabanenud din pessa topsihoidja
Vigadest hetkel üleval:
Kütusepump ootab kuna paagil selle nõmeda rõnga lahti suudan võluda - jättis teele
Kliima ei tee isegi mitte köh, kuigi surve sees.
Klapikambrikaane tihend lekitab välja kraami.
Roolivõimendi toru lekib pisut.
Kõige närvesöövam viga - täiesti lambist jääb mingi tarbija vahest järgi ja hommikuks ei piuksugi. Vahest terve kuu muretu ja siis paar päeva janti. Ei ole suutnud kaks elektriku viga leida. Tarbimine on näha aga isegi kõik kaitsmed ja releed ükshaaval välja võttes viga pole leitud.
Armatuuri infotabloo on nagu omaette isiksus - vahest töötab vahest mitte.
Kõrvalistuja seljatoe üks trossidest ei toimeta ---- alla piiludes oli juba teibituuning - st veab reguleerides seljatoe viltu.
Loomulikult ei tööta istmesoendused.
Pikemas plaanis tahaks saada masina rubiinpunaseks ... hall ei ole kindlasti minu maitse
Papa siunas, et ikka paras kütuseröövel ja vana jne aga tunnistas samas oma enese süüd. Nimelt tuli ta aastaid tagasi Rootsist töölt just V6-ga, täisvarustusest oli puudu vaid katuseluuk. (See rootsist toodud masin ilmub muide ikka ja jälle pinnale - viimati rubriigis müük/Huvitavad pakkumised Eesti autoturul)
Esmapilgul tundus minu uus Griffin igati kobe - vähemalt senimaani kui tungi läbi kõrvalistuja põranda lasin
Sellest hetkest siis tehtud tööd:
Rihmad, rullid, veepump (rihmadel olid juba tükid väljas)
Kõik pidurikettad ja klotsid,
Tagumised piduritorud.
Tagumised pidurisuportid (no oskavad ikka küsida uute eest)
Auk põhjas sai keevitatud ja uue pigimati kogu kõrvalistuja jalgealusele.
Muidugi mootoriõli ja filter
ACC juhtplokk vahetatud - vana suunas õhuvoolu sinna kus ise heaks arvas.
Katuseluuk vahetatud - vanal tihend laperdas tuules.
Originaal stereo ja cd-mängija said välja visatud - nende asemele kaasaegne valgustusega sobiv makk ja vabanenud din pessa topsihoidja
Vigadest hetkel üleval:
Kütusepump ootab kuna paagil selle nõmeda rõnga lahti suudan võluda - jättis teele
Kliima ei tee isegi mitte köh, kuigi surve sees.
Klapikambrikaane tihend lekitab välja kraami.
Roolivõimendi toru lekib pisut.
Kõige närvesöövam viga - täiesti lambist jääb mingi tarbija vahest järgi ja hommikuks ei piuksugi. Vahest terve kuu muretu ja siis paar päeva janti. Ei ole suutnud kaks elektriku viga leida. Tarbimine on näha aga isegi kõik kaitsmed ja releed ükshaaval välja võttes viga pole leitud.
Armatuuri infotabloo on nagu omaette isiksus - vahest töötab vahest mitte.
Kõrvalistuja seljatoe üks trossidest ei toimeta ---- alla piiludes oli juba teibituuning - st veab reguleerides seljatoe viltu.
Loomulikult ei tööta istmesoendused.
Pikemas plaanis tahaks saada masina rubiinpunaseks ... hall ei ole kindlasti minu maitse
Viimati muutis avalon49001, L Veebr 01, 2020 15:28, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Stereo garaažis riiulis - kui just poisipõnn pole kruvikaga näppe taha ajanud.
Displei näitas aga üsna tuhmilt ja kassette ma proovida ei viitsinud.
Displei näitas aga üsna tuhmilt ja kassette ma proovida ei viitsinud.
Viimati muutis avalon49001, E Aug 20, 2018 5:35, muudetud 1 kord kokku.
Selle trossi kõriga polegi suurt muud teha kui uus kõri osta, olen proovinud aretada erinevaid rüüsid sinna ümber, kuid hulgaliselt jamamist. 70eur vist oli saabiantis üks kõri kõrvalistuja istmele. teipide ja nipukatega ei jää see asi absull tööle.
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
See seljatoe teema on siin foorumis juba mitu korda läbi käinud jah. Nii kui teibituuningut nägin, keerasin istme kiirelt paigale tagasi. Pole mõtet näppida enne kui uus kõri olemas.
Pilte üritan nädalavahetusel klõpsida .... kui vähegi aega ja ilma on.
Soovitage hiirepeletajat talveks, naise renault-st võtsin just tagavararatta kohalt sama suure pesa välja ja salongi ventilaatorist hiirekeldri - oli kenasti tammetõrusi täis.
Võite arvata mis häält vent tegi :cool:
Pilte üritan nädalavahetusel klõpsida .... kui vähegi aega ja ilma on.
Soovitage hiirepeletajat talveks, naise renault-st võtsin just tagavararatta kohalt sama suure pesa välja ja salongi ventilaatorist hiirekeldri - oli kenasti tammetõrusi täis.
Võite arvata mis häält vent tegi :cool:
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Lõpuks ka tonnise jaoks õiget ilma
Viimati muutis avalon49001, E Aug 20, 2018 5:50, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Viimati muutis avalon49001, E Aug 20, 2018 5:48, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Eile said vahetatud klapkambrikaane tihend ja termostaat.
Tuli välja, et kaas oli korra varem lahti võetud ja mägede viisi silikooniga vana tihend tagasi pandud.
Õlirõhu andur tilpnes lihtsalt juhtme otsas ja andis vastu kere lühist.
Poleks lühise tõttu armatuuris tuli säbelema hakanud - poleks varrast vast nii pea vaadanud ja oleks mootori kuivaks ja kotti sõitnud.
Seega masinal muutus elu armsaks ja andis vigase anduriga märku, et omanik va lammas pane õli juurde.
Tuli välja, et kaas oli korra varem lahti võetud ja mägede viisi silikooniga vana tihend tagasi pandud.
Õlirõhu andur tilpnes lihtsalt juhtme otsas ja andis vastu kere lühist.
Poleks lühise tõttu armatuuris tuli säbelema hakanud - poleks varrast vast nii pea vaadanud ja oleks mootori kuivaks ja kotti sõitnud.
Seega masinal muutus elu armsaks ja andis vigase anduriga märku, et omanik va lammas pane õli juurde.
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Vahepeal siis tegemisi:
1. Vooluleke sai tuvastatud, genekas jättis vahest lambist nö ergutuse peale - elektrikul kulus tublisti aega vea leidmiseks - nädalas tegi seda pulli vaid korra, ülejäänud aja kõik normis.
2. Roolivõimu torude tihendid lekkisid ja pritsisid kogu sodi rihmale - tagajärjeks siis kapotialune täis rihmaputru.
3. Aastake tagasi ostetud tagumine tutikas pidurisadul osutus vigaseks ja see tuli välja alles ülevaatusel - käsipiduri osa käis lihtsalt tühja - kuu ootamist ja automaailm vahetas garantiikorras välja.
1. Vooluleke sai tuvastatud, genekas jättis vahest lambist nö ergutuse peale - elektrikul kulus tublisti aega vea leidmiseks - nädalas tegi seda pulli vaid korra, ülejäänud aja kõik normis.
2. Roolivõimu torude tihendid lekkisid ja pritsisid kogu sodi rihmale - tagajärjeks siis kapotialune täis rihmaputru.
3. Aastake tagasi ostetud tagumine tutikas pidurisadul osutus vigaseks ja see tuli välja alles ülevaatusel - käsipiduri osa käis lihtsalt tühja - kuu ootamist ja automaailm vahetas garantiikorras välja.
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
niiiih 350.- blaaad see auto sööb raha
sai siis vahetatud:
Klapikambrikaane tihendid (uuesti :wall: ).
Küünlad.
Õli ja õlifilter.
Kaks küünlajuhet
Süütepool (120euri :fight: ) - tuli välja et üks küünlajuhe oli varasemalt teibiga lapitud, tekitas sädelust ja põletas maha süütepooli.
Antud hetkeks on see masin söönud 1,5k kahe aasta jooksul :angry:
Ja kindlasti tuleb kohe vahetada tuled - vanadel pudeneb reflektori küljest värv lihtsalt maha :freak:
sai siis vahetatud:
Klapikambrikaane tihendid (uuesti :wall: ).
Küünlad.
Õli ja õlifilter.
Kaks küünlajuhet
Süütepool (120euri :fight: ) - tuli välja et üks küünlajuhe oli varasemalt teibiga lapitud, tekitas sädelust ja põletas maha süütepooli.
Antud hetkeks on see masin söönud 1,5k kahe aasta jooksul :angry:
Ja kindlasti tuleb kohe vahetada tuled - vanadel pudeneb reflektori küljest värv lihtsalt maha :freak:
niiiih 350.- blaaad see auto sööb raha
sai siis vahetatud:
Klapikambrikaane tihendid (uuesti :wall: ).
Küünlad.
Õli ja õlifilter.
Kaks küünlajuhet
Süütepool (120euri :fight: ) - tuli välja et üks küünlajuhe oli varasemalt teibiga lapitud, tekitas sädelust ja põletas maha süütepooli.
Antud hetkeks on see masin söönud 1,5k kahe aasta jooksul :angry:
Ja kindlasti tuleb kohe vahetada tuled - vanadel pudeneb reflektori küljest värv lihtsalt maha :freak:
Mina olen alla aastaga üle 2k tonnisele alla ladunud, mõned sajad eurod veel juurde. Sinul eriti hästi läinud kui minuga võrrelda, samas ma ei usu, et kõik samasuguseid summasid alla on taguma pidanud, mine tea.. :D
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
nonii teist korda roolivõimu õlileket väidetavalt ei leitud ja kõik pidavat korras olema ....
ehhh pealinna sõites kadus Koselt edasi järsku roolivõim ja laadimine .... enne kui märkasin ja neljarealiselt esimese mahasõidu sain oli mootoritemp ka laes .... super.
lamellrihm maas .... st ühelt küljelt ikka ka vigastustega .... tosooli paisupaak ja roolivõimu paak tühjad .... yesss
alles lasin roolivõimu lekke kõrvaldada ja uue rihma panna :wall:
ehhh pealinna sõites kadus Koselt edasi järsku roolivõim ja laadimine .... enne kui märkasin ja neljarealiselt esimese mahasõidu sain oli mootoritemp ka laes .... super.
lamellrihm maas .... st ühelt küljelt ikka ka vigastustega .... tosooli paisupaak ja roolivõimu paak tühjad .... yesss
alles lasin roolivõimu lekke kõrvaldada ja uue rihma panna :wall:
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Nu igasugu remondimehi on ikka ... üks ütleb, et surve sees ... teine ütleb, et heal juhul esimesel mehel surve vaid ajudes :D
Sai siis vahetatud roolivõimu pump ja lamellrihm - rohkem lekkeid 200km tuvastada ei suutnud. Nagu päriselt toimiks :D
Sai siis vahetatud roolivõimu pump ja lamellrihm - rohkem lekkeid 200km tuvastada ei suutnud. Nagu päriselt toimiks :D
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Sai siis lõpuks raha kokku korjatud uute tulede jaoks. A vot võta näpust, saada vaid juhipoolne ja teist tuld pole niipea loota :(
Kolasin mööda Saabianti veebipoodi ja vahi imet - reflektor parema tule jaoks.
Asi kohal ühe päevaga, tunnike nööki vahetamisega ja tuli nagu uus. Karbis oli lausa originaal st. Hella reflektor. Igal juhul veebis leiduvaid vahetuse õpetusi väga tõsiselt võtta ei tohi - seal mõni hull soovitas lausa läbi tule korpuse puurida ühe kruvi kätte saamiseks :wall: Originaaltuledel igal juhul käib asi lihtsalt legoks lahti, enamus jullasi käib ära lihtsalt nö riivide õigesse kohta keeramisega. Maailm kohe palju ilusam nina ees :headbang:
Kolasin mööda Saabianti veebipoodi ja vahi imet - reflektor parema tule jaoks.
Asi kohal ühe päevaga, tunnike nööki vahetamisega ja tuli nagu uus. Karbis oli lausa originaal st. Hella reflektor. Igal juhul veebis leiduvaid vahetuse õpetusi väga tõsiselt võtta ei tohi - seal mõni hull soovitas lausa läbi tule korpuse puurida ühe kruvi kätte saamiseks :wall: Originaaltuledel igal juhul käib asi lihtsalt legoks lahti, enamus jullasi käib ära lihtsalt nö riivide õigesse kohta keeramisega. Maailm kohe palju ilusam nina ees :headbang:
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
vana reflektor oli mõnest kohast lausa must
Viimati muutis avalon49001, E Aug 20, 2018 5:46, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
tüüpiline :wall: - uued tuled ja paak pilgeni täis ja raudnael midagi p.... läheb.
Griffin otsustas külmaga, et rohkem on õli igal pool mujal mootoriruumis vaja kui mootoris sees. Ja nagu tavaliselt just siis, kui mul ei ole aega ega võimalust asjaga tegeleda :wall:
Griffin otsustas külmaga, et rohkem on õli igal pool mujal mootoriruumis vaja kui mootoris sees. Ja nagu tavaliselt just siis, kui mul ei ole aega ega võimalust asjaga tegeleda :wall:
Ise olen märganud sarnast mustrit :gun:
Auto just hooldatud, pestud kammitud, paak pilgeni täis ja.. midagi peab ikka just siis **** minema :D
Eks kogemusi peab ka kuskilt hankima, ei lohuta eks.
Jõudu tegutsemisel
Auto just hooldatud, pestud kammitud, paak pilgeni täis ja.. midagi peab ikka just siis **** minema :D
Eks kogemusi peab ka kuskilt hankima, ei lohuta eks.
Jõudu tegutsemisel
Everyday Regular SAAB guy!
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Pärast pea viit kuud seismist tonnine jälle sõidab.
Tehtud sai:
Puhastatud karteri tuulutus.
Uued klapikambrikaane tihendid
Doonori pealt korralikud küünlajuhtmed
Samuti doonori pealt korralik kliimapump + täitmine.
Uus lamellrihm
Uus õli ja filter
Tehtud sai:
Puhastatud karteri tuulutus.
Uued klapikambrikaane tihendid
Doonori pealt korralikud küünlajuhtmed
Samuti doonori pealt korralik kliimapump + täitmine.
Uus lamellrihm
Uus õli ja filter
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Nu nii - Griffin pidas vajalikuks õli kollektorile laotada (üritades mind salongis lämmatada), tosool õliga segi. Tuleb kapitaalsem remont - kohe kui rikkaks saan
EDIT 20.08.18
Masin üle poole aasta seisnud ja vahepeal kiskus väga sinna romula kanti ... aga näe süda ikka ei lubanud teist ära saata.
Sai siis mootor maha võetud ja üksikosadeks laiali. Hetkel ootan plokikaasi lihvimisest ja survestamisest tagasi.
Tellisin kogu tihendite komplekti mootorile.
EDIT 20.08.18
Masin üle poole aasta seisnud ja vahepeal kiskus väga sinna romula kanti ... aga näe süda ikka ei lubanud teist ära saata.
Sai siis mootor maha võetud ja üksikosadeks laiali. Hetkel ootan plokikaasi lihvimisest ja survestamisest tagasi.
Tellisin kogu tihendite komplekti mootorile.
Viimati muutis avalon49001, P Aug 26, 2018 20:31, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Hetkel siis kulud sügisesse:
tihendikomplekt kogu mootorile 150 eur,
mootor maha ja peale 200 eur,
lihvimine ja survestamine 85eur kui ikka taibati teha mõlemad kaaned
kui juba mootor maas siis roolilatt ka kontrolli a la 75 - 100 eur.
Otsida veel kepsu- ja raamsaaled, mootoripadjad, uus hammasrihm, termostaat, kõik mahlad nii mootorile, kastile, roolilatile kui ka piduritele ....
tihendikomplekt kogu mootorile 150 eur,
mootor maha ja peale 200 eur,
lihvimine ja survestamine 85eur kui ikka taibati teha mõlemad kaaned
kui juba mootor maas siis roolilatt ka kontrolli a la 75 - 100 eur.
Otsida veel kepsu- ja raamsaaled, mootoripadjad, uus hammasrihm, termostaat, kõik mahlad nii mootorile, kastile, roolilatile kui ka piduritele ....