Saab 9000 2.3T Anniversary, 1998, vmaster
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1972
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Olles nüüd juba pea 4 aastat sõitnud muud marki autoga, siis leidsin et viimane aeg on jällegi endale Saab soetada. Kaalusin juba pea terve aasta mitmeid variante kuni lõpuks jõudsin siin foorumis üsna tuttava auto juurde. Selle 9000 kohta on olnud mitmeid teemasid siin, siin ja siin. Valiku põhjuseks olid kindlasti teadaolev ajalugu, ilus värv, tonnise aegumatu disain ja ka üsna soodne hind. Nokitsemist veidi jätkub aga jooksvalt üritan kõik vead likvideerida.
Paar päeva olen autoga sõitnud ja siiani avastanud järgmised probleemid.
1. Vasaku tagumise ukse äär roostetab.
2. Tagaluugi alumises ääres värv mullitab.
3. Tagastanges mõra.
4. Vasakul esitiival korralik kriim.
5. Murdunud antenn.
6. Esisillas vibratsioon pidurdamisel.
7. Juhiukse nupp vajub sisse
8. Armatuuris osa pirne läbi.
9. Nahksisu vajab hooldust. Põrand tolmuimejat ja matid keemilist puhastust.
10. Kruusateel lõi korra põlema ka "check radiator" kuid rohkem pole seda hoiatust esinenud.
11. Lisanäidikute valgustus ei tööta.
12. Juhiukse see midagi koliseb korralikult.
13. Salongiventilaator teeb häält.
Eile lasin auto korralikult puhtaks pesta, vahetasin räbalaks kulunud tagumise kojamehe, lisasin aknapesuvedeliku.
Mõned pildid ka.
Paar päeva olen autoga sõitnud ja siiani avastanud järgmised probleemid.
1. Vasaku tagumise ukse äär roostetab.
2. Tagaluugi alumises ääres värv mullitab.
3. Tagastanges mõra.
4. Vasakul esitiival korralik kriim.
5. Murdunud antenn.
6. Esisillas vibratsioon pidurdamisel.
7. Juhiukse nupp vajub sisse
8. Armatuuris osa pirne läbi.
9. Nahksisu vajab hooldust. Põrand tolmuimejat ja matid keemilist puhastust.
10. Kruusateel lõi korra põlema ka "check radiator" kuid rohkem pole seda hoiatust esinenud.
11. Lisanäidikute valgustus ei tööta.
12. Juhiukse see midagi koliseb korralikult.
13. Salongiventilaator teeb häält.
Eile lasin auto korralikult puhtaks pesta, vahetasin räbalaks kulunud tagumise kojamehe, lisasin aknapesuvedeliku.
Mõned pildid ka.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Valus valus.... :P
Edu...
Matide keemilise asemel äkki on mõtekas uued tellida...
Mõtlesin ka ise uutele mattidele aga peab uurima kuskohast neid veel üldse tellida saab. Talveks võiks tegelikult ka kummimatid kuskilt leida.
Lase teha, Mistras,
Iga ratas veab and then some!
:beer:
Ilusaid miile:)
Ilusaid miile:)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1972
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Täna läbitud esimene remondikuur Werneri juures. Seekord sai tehtud:
1. Mootoris ühe õlilekke likvideerimine. Sõidan nüüd paar päeva ja siis vaadatakse uuesti üle et kas sai korda. Lisaks kallati juurde 3,25l mootoriõli.
2. Lisati juurde 2,75l käigukastiõli.
3. Vahetati turbo- ja käigukasti mingid õlitorud.
4. Uus renoveeritud starter. Vana tegi nii koledat häält, nagu laguneks ta kohe tuhandeks tükiks :)
5. Vahetati juhiukse kesklukumootor ja lukumehanism. Nüüd saab normaalselt autosse.
6. Vahetati juhi päikesesirm, mis enne normaalses asendis ei püsinud.
Teha jäi veel mõningaid asju, mis lähiajal tuleb plaani võtta.
Esialgu võib kokkuvõtteks öelda, et õnnestus see auto külaseppade "kuldsete" käte vahelt päästa enne kui lootusetult hilja on.
1. Mootoris ühe õlilekke likvideerimine. Sõidan nüüd paar päeva ja siis vaadatakse uuesti üle et kas sai korda. Lisaks kallati juurde 3,25l mootoriõli.
2. Lisati juurde 2,75l käigukastiõli.
3. Vahetati turbo- ja käigukasti mingid õlitorud.
4. Uus renoveeritud starter. Vana tegi nii koledat häält, nagu laguneks ta kohe tuhandeks tükiks :)
5. Vahetati juhiukse kesklukumootor ja lukumehanism. Nüüd saab normaalselt autosse.
6. Vahetati juhi päikesesirm, mis enne normaalses asendis ei püsinud.
Teha jäi veel mõningaid asju, mis lähiajal tuleb plaani võtta.
Esialgu võib kokkuvõtteks öelda, et õnnestus see auto külaseppade "kuldsete" käte vahelt päästa enne kui lootusetult hilja on.
Jällegi uskumatu, kuidas inimesed näevad vaeva, teevad väga põhjalikult korda suhteliselt rariteetse auto ja siis leiab mingisugune inimene raha, et osta see auto ja lihtsalt käest lasta. Õnneks saadi veel õigel ajal jaole ja loodetavasti hoiad seda hästi. :)
Regular Saab Guy
Ma tahaks juba pikka aega ka omale 9000 osta aga ikka ja jälle tekib küsimus, kus hoida kahte masinat. Praegusest ei loobu, liiga hea masin aga seegi seisab tänaval. Paratamatult tekib probleem just sellega. Maal kuuris ka hoida ei raatsi üle talve.
See masin on mulle väga südamelähedane. Selliseid summasid ja sellist vaeva pole hiljem viitsinud ühessegi tonnisesse matta. Isegi nahksisu sai tehtud täiesti uus, mitte elustades vana kulunud nahka. Anny sai võetud täiesti pulkadeks, keevitatud, värvitud, mootor remonditud jne.
Sai sellega ise mõnd aega sõidetud, siis läks herr Cilpkonn omandusse. Cilps hoidis masinat hästi. Veendusin selles, kui aegu hiljem isendi käigukasti remontisin. Edasine on mulle tume maa, kuni Marek sellega mu töökotta laekus.
Ma ei tea, kes masinat peale Cilpsi omas, aga sellele tegelasele, kes seda remontis, tahaks küll vitsa anda.Saan veel kuidagi sellest aru, et turbo on paigaldet ebakorrektselt. Torud puutusid omavahel kokku ja hõõrdusid katki, lisaks veel oli suudetud aut.kasti õlitoru panna end teiste asjade vastu puruks hõõruma. Kõik "banjo"liidesed olid ülemäärase jõu tõttu deformeerunud jne.
Aga ma ei jaga, kui tugev peab olema arengupeetus, et kinni KEEVITADA stabikapukside klambrid ja veelgi kõrgem pilotaaž on mu jaoks pidurisadulate külge kinni KEEVITATUD sadulavedrud. Üht vedru on veel keevituse abil jatkatud:wall: .Odavam on vist hankida uued sadulad, kui seda pornot likvideerida. Ja selliseid üllatusi tuleb kindlasti veel.
Õnneks sai masin Iisakuga piisavalt kavaliteetseks ehitet, et kõikjale pole keevitaja matil asja olnud ning kui uus omanik soovib annab kogu paska likvideerida
Sai sellega ise mõnd aega sõidetud, siis läks herr Cilpkonn omandusse. Cilps hoidis masinat hästi. Veendusin selles, kui aegu hiljem isendi käigukasti remontisin. Edasine on mulle tume maa, kuni Marek sellega mu töökotta laekus.
Ma ei tea, kes masinat peale Cilpsi omas, aga sellele tegelasele, kes seda remontis, tahaks küll vitsa anda.Saan veel kuidagi sellest aru, et turbo on paigaldet ebakorrektselt. Torud puutusid omavahel kokku ja hõõrdusid katki, lisaks veel oli suudetud aut.kasti õlitoru panna end teiste asjade vastu puruks hõõruma. Kõik "banjo"liidesed olid ülemäärase jõu tõttu deformeerunud jne.
Aga ma ei jaga, kui tugev peab olema arengupeetus, et kinni KEEVITADA stabikapukside klambrid ja veelgi kõrgem pilotaaž on mu jaoks pidurisadulate külge kinni KEEVITATUD sadulavedrud. Üht vedru on veel keevituse abil jatkatud:wall: .Odavam on vist hankida uued sadulad, kui seda pornot likvideerida. Ja selliseid üllatusi tuleb kindlasti veel.
Õnneks sai masin Iisakuga piisavalt kavaliteetseks ehitet, et kõikjale pole keevitaja matil asja olnud ning kui uus omanik soovib annab kogu paska likvideerida
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1972
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Vahepeal suurt toimunud pole peale vahatamse, nahahoolduse ja pesulas käimiste. Täna aga sai külastatud AAC Ferdinand töökat kollektiivi. Seekord läksid vahetusse tagumised pidurisadulad, pidurivedelik, satbilisaatorivarda puksid ja muud väiksemat pudi-padi. Jäid veel vahetamata käsipiduri trossid ja tolmukatted. Selgus et viimaseid polegi saada enam kuid ma loodan, et Trionic sellele mingi lahenduse leiab. Ei tea ka ma kujutan ette aga auto tundub stabiilsem küll peale remonti.
Sn 296867 km
Sn 296867 km
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1972
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Täna said külge uued käsipiduritrossid, millest üks oli katki ja teine kohe minemas. Lisaks ka uued tagapidurite tolmukatted. Vahepeal üritasin lahti saada vibratsioonist alates kiirusest 70km/h. Selleks lasin rattad üle taskaalustada aga abi sellest polnud. Eks peab sellega edasi tegelema.
Sn 297068 km
Sn 297068 km
Vabandan küsimast, kuid mis hinnaga tolle signapuldi ja võtme said? Mul ühel puldil nupud juba väsinud ja sooviks teist pulti ja võtit varuks hankida :)
Edit: Kui kunagi soov see vett täis tagumine tuli välja vahetada, siis juhipoolseid korralike peaks mul leiduma
Edit: Kui kunagi soov see vett täis tagumine tuli välja vahetada, siis juhipoolseid korralike peaks mul leiduma