Saab 9000 CD 3.0 V6 155KW, 1995, silvester (ex joker)
Tervitus!
Kuna oma eelmine tonnine sai maha müüdud aga tahtmine jälle mugavalt ja mõnusalt liigelda, siis ei jäänud muud üle kui uus 9000 õuele veeretada!:)
Masinaks siis täpsemalt 1995a. väljalaskega tumeroheline sedaan, aiste vahel 3 liitrine 155kw V6 mootor, automaat käigukastiga.
Varustusest siis olulisemad asjad- kliimaseade, püsikiirushoidja, el, aknad ja peeglid, el. mäludega soojendatavad eiistmed, veojõukontroll, pardakompuuter, veokonks, beez nahksisu jne.. Seda värvi nahksisu on maitse asi aga mulle meeldib.
Tehniliselt masinale suuri etteheiteid ei ole. Käivitub ilusti ja mootor käib ühtlaselt, sillad ei kolise, käike vahetab sujuvalt. Välimuselt ka enam vähem viisakas, rooste mureks pole. Nähtavalt on seda ainult juhi ukselingi juures, eks leiab natuke mujalt ka , kui väga otsida. Tiiva ääred aga korralikud.
Vigadest on esiklaas mõrane ja armatuuuri ülemine kate praguline! Ja siis veel selline asi, et kui süüde sisse keerata, lähevad põlema ainult veojõukontrolli ja bensu tuluke, teised hoiatustuled end ei näita. :(
Aga sõites ikka tonnisele omane mugav ja kindel tunne. Vedrustusmugavuse osas võib endiselt küll ainult kiidulaulu laulda!:thumb:
Minu meelest see 3 liitrise ja automaat käigukasti kooslus sobib väga hästi tonnise olemusega. Isiklikult võrreldes meeldib selle V6 mootoriomadused rohkem, kui mu eelmise tonnise 2.0 LPT omad. Plussid tulevad just käiguühtluse ja hääle koha pealt! Kütusekulu kohapealt aga loomulikult pluss jälle turbomootorile! V6 veojõud ei anna ka väga põhjust kurtmiseks:)
Mõni pildike ka-
Kuna oma eelmine tonnine sai maha müüdud aga tahtmine jälle mugavalt ja mõnusalt liigelda, siis ei jäänud muud üle kui uus 9000 õuele veeretada!:)
Masinaks siis täpsemalt 1995a. väljalaskega tumeroheline sedaan, aiste vahel 3 liitrine 155kw V6 mootor, automaat käigukastiga.
Varustusest siis olulisemad asjad- kliimaseade, püsikiirushoidja, el, aknad ja peeglid, el. mäludega soojendatavad eiistmed, veojõukontroll, pardakompuuter, veokonks, beez nahksisu jne.. Seda värvi nahksisu on maitse asi aga mulle meeldib.
Tehniliselt masinale suuri etteheiteid ei ole. Käivitub ilusti ja mootor käib ühtlaselt, sillad ei kolise, käike vahetab sujuvalt. Välimuselt ka enam vähem viisakas, rooste mureks pole. Nähtavalt on seda ainult juhi ukselingi juures, eks leiab natuke mujalt ka , kui väga otsida. Tiiva ääred aga korralikud.
Vigadest on esiklaas mõrane ja armatuuuri ülemine kate praguline! Ja siis veel selline asi, et kui süüde sisse keerata, lähevad põlema ainult veojõukontrolli ja bensu tuluke, teised hoiatustuled end ei näita. :(
Aga sõites ikka tonnisele omane mugav ja kindel tunne. Vedrustusmugavuse osas võib endiselt küll ainult kiidulaulu laulda!:thumb:
Minu meelest see 3 liitrise ja automaat käigukasti kooslus sobib väga hästi tonnise olemusega. Isiklikult võrreldes meeldib selle V6 mootoriomadused rohkem, kui mu eelmise tonnise 2.0 LPT omad. Plussid tulevad just käiguühtluse ja hääle koha pealt! Kütusekulu kohapealt aga loomulikult pluss jälle turbomootorile! V6 veojõud ei anna ka väga põhjust kurtmiseks:)
Mõni pildike ka-
Seda värvi nahksisu on maitse asi aga mulle meeldib.
Just selle nahksisu ja hea hinna tõttu nillisin ka paar-kolm nädalat tagasi seda autot. Kuna aga piltidelt tundus, et esiots natuke haiget saanud ja müüja polnud nii abivalmis kui ühe teise Saabi müüja (mingil kummalisel põhjusel keeldus meilitsi VINi andmast), siis sai samal päeval hoopis tolle teise müüjaga käed löödud. Sulle aga laiska kulgemist. :drive:
Tonnisega sõites, ka maanteel pikemat otsa, püsib jahutusvedeliku temperatuuri näidik kangekaelselt väga madalal, põhimõtteliselt selle joone peal kus külm ala lõpeb ja norm. hakkab, ka salongi ei tule päris õiget sooja, suht leige õhk ainult.:( Tühikäigul natuke hakkab seier tõusma!
Arvatavasti termostaat õhtal.
Kui töömahukas sellel V6 see termostaadi vahetus on?
Arvatavasti termostaat õhtal.
Kui töömahukas sellel V6 see termostaadi vahetus on?
Nüüd soojemate ilmadega püsib jahutusvedeliku näidik seal, kus ta olema peab ja sooja puhub nii, et vähe pole..
Kuna pole õrna aimugi, kuna mootori hammasrihma vahetatud on, tuleks see kiiremas korras ära teha. See V6 küll ei tohiks ju hammasrihma purunemist andestada? Või teab keegi midagi täpsemalt?
Aga sõita on küll tõeliselt hea selle tonnisega, eriti maanteel on ta omas elemendis! Kütust ausalt öeldes ei võtagi veel nii palju, kui arvasin, loomulikult kui väga kõvasti gaasipedaali ei pressi! Gaasipedaal on tõesti harjumatult raske käiguga! Aga see harjumuse asi jah!
Kuna pole õrna aimugi, kuna mootori hammasrihma vahetatud on, tuleks see kiiremas korras ära teha. See V6 küll ei tohiks ju hammasrihma purunemist andestada? Või teab keegi midagi täpsemalt?
Aga sõita on küll tõeliselt hea selle tonnisega, eriti maanteel on ta omas elemendis! Kütust ausalt öeldes ei võtagi veel nii palju, kui arvasin, loomulikult kui väga kõvasti gaasipedaali ei pressi! Gaasipedaal on tõesti harjumatult raske käiguga! Aga see harjumuse asi jah!
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Kas kliima on tööle aetud?
Tegemist mu isa vana masinaga. Kliima relee oli meil igal juhul väljas - sisse pannes jooksis aku päevaga tühjaks.
Rihma vahetust ei mäleta. Meie käest ära minnes võis igal juhul eesmistest poritiibadest käe läbi pista - seega selle paari aasta jooksul on kerega pisut vaeva nähtud.
Nägin seda masinat auto24-s müügis just - juba isu täis? :(
Meenub, et kondi pump oli sel kinni jooksnud ja rullil polnud rihma peal.
Tegemist mu isa vana masinaga. Kliima relee oli meil igal juhul väljas - sisse pannes jooksis aku päevaga tühjaks.
Rihma vahetust ei mäleta. Meie käest ära minnes võis igal juhul eesmistest poritiibadest käe läbi pista - seega selle paari aasta jooksul on kerega pisut vaeva nähtud.
Nägin seda masinat auto24-s müügis just - juba isu täis? :(
Meenub, et kondi pump oli sel kinni jooksnud ja rullil polnud rihma peal.
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
võta kaas maha ja vaata kas rihm pealt mõraline või mitte. Oma tonnise ostsin siis olid hammasrihmal juba tükid väljas ja rullid laperdasid :(
Sinu roheline näeb pärast keretöid nii hea välja, et kui 600ga müügis oli siis tekkis tõsine mõte asi tagasi osta. See masin minu saabihaiguse põhjusts :D
Sinu roheline näeb pärast keretöid nii hea välja, et kui 600ga müügis oli siis tekkis tõsine mõte asi tagasi osta. See masin minu saabihaiguse põhjusts :D
No nii, nüüd siis arvatavasti tean, miks Saabil seistes aku nii kiiresti tühjeneb!
Homme lähen võtan kliimarelee välja, eks siis näha, et kas asi ikka selles! Küll ma nuputasin ja mõtlesin, et mis jama see on. Sai siin kahtlustatud makki jne..
Auto on müüki pandud jah, aga mitte sellepärast, et isu täis! Liigun temaga endiselt igapäevaselt. Ja nii ongi!
Homme lähen võtan kliimarelee välja, eks siis näha, et kas asi ikka selles! Küll ma nuputasin ja mõtlesin, et mis jama see on. Sai siin kahtlustatud makki jne..
Auto on müüki pandud jah, aga mitte sellepärast, et isu täis! Liigun temaga endiselt igapäevaselt. Ja nii ongi!
Selle Saabi järg on jõudnud lõpuks minu kätte :)
Isendi soetamine oli iseenesest natukese koomiline. Ostmise ajal kingiti mulle viis ostu-müügi lepingut. Esimene neist oli juba okt. 2013. Peaks mainima, et Maanteeametis vaadati mind küll natukese imelikult.
Hea on olla tagasi tonnise roolis. Tunnen end koduselt :)
Isendi soetamine oli iseenesest natukese koomiline. Ostmise ajal kingiti mulle viis ostu-müügi lepingut. Esimene neist oli juba okt. 2013. Peaks mainima, et Maanteeametis vaadati mind küll natukese imelikult.
Hea on olla tagasi tonnise roolis. Tunnen end koduselt :)
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
vähemalt on pill ikka veel hinges :beer:
jõudu!
jõudu!
Hinges jah :)
Küsiti küll, et miks ma selle auto ostan. Vastuse pidin kahjuks võlgu jääma, sest isegi ei teadnud.
Nüüd juba tead, sest see on SAAB !
Kahjuks küll hetkel eriti sõita ei saa. Hooldust nõuab.
Hädavajalik on piduriklotsid millel polegi enam klotse. Mootori ja kasti õli tahaks enne suuremaid sõite ära vahetada. Samas teeb ka mingi rullik natukese häält ja vajaks vahetamist (pigem siis juba kõik komplekt). Ja uus aku :)
Selle kõigega saan tegeleda nädalavahetusel. Seni sõidan Exploreriga :)
Varsti varsti teen ka uue teema. Sinna panen juba täpsemalt kõik kirja :)
Küsiti küll, et miks ma selle auto ostan. Vastuse pidin kahjuks võlgu jääma, sest isegi ei teadnud.
Nüüd juba tead, sest see on SAAB !
Kahjuks küll hetkel eriti sõita ei saa. Hooldust nõuab.
Hädavajalik on piduriklotsid millel polegi enam klotse. Mootori ja kasti õli tahaks enne suuremaid sõite ära vahetada. Samas teeb ka mingi rullik natukese häält ja vajaks vahetamist (pigem siis juba kõik komplekt). Ja uus aku :)
Selle kõigega saan tegeleda nädalavahetusel. Seni sõidan Exploreriga :)
Varsti varsti teen ka uue teema. Sinna panen juba täpsemalt kõik kirja :)
Uut teemat vast teha pole enam vaja, moded on juba nime ära muutnud teema pealkirjas, saad siin edasi pajatada tegemistest:)
Aga see salongi värv sobib tumerohelisega ikka ülihästi. kahju, et see sisu nii haruldane on, jubedalt sooviks enda tonnisele ka seda.
Aga see salongi värv sobib tumerohelisega ikka ülihästi. kahju, et see sisu nii haruldane on, jubedalt sooviks enda tonnisele ka seda.
Salongi värv oli just see mis mulle esimese asjana ei tahtnud meeldida.
Nägin ju seda isendit esimest korda õhtu pimeduses ning pealegi oli salong hooldamata. Kuid peale väikest korrastamist hakkas salong juba ilmet võtma :)
Muidugi on nokitsemist ja muid tegevusi küllaga vaja teja.
Näiteks uste sees valgustitel on katted puudu. Tundub, et need olid juba jokeri käes sellised.
Antenn on poolik ning mingil määral kuidagi fikseeritud. Kindlasti on veelgi asju mis vajaksid tegemist, kuid ei tule hetkel koheselt meelde.
Tegevust peaks siin mulle jaguma ning ise olen väga rahul :)
Nägin ju seda isendit esimest korda õhtu pimeduses ning pealegi oli salong hooldamata. Kuid peale väikest korrastamist hakkas salong juba ilmet võtma :)
Muidugi on nokitsemist ja muid tegevusi küllaga vaja teja.
Näiteks uste sees valgustitel on katted puudu. Tundub, et need olid juba jokeri käes sellised.
Antenn on poolik ning mingil määral kuidagi fikseeritud. Kindlasti on veelgi asju mis vajaksid tegemist, kuid ei tule hetkel koheselt meelde.
Tegevust peaks siin mulle jaguma ning ise olen väga rahul :)
Minu käest ostis tonnise isik, kes juba järgmine päev ta Viljandis müüki pani!
Eks sul silvester tegemist jätkub selle tonnisega.
Kindlasti tuleb sul ka tegelda termostaadiga, mis on arvatavasti õhtal, sest külmemate ilmadega salongi soojaks ei saa. Keereamise peal, kui rattad on kõvasti välja keeratud, koliseb esisillas midagi.
Eks vigu tal jätkub veelgi..
Aga jõudu ja edu masinaga!
Eks sul silvester tegemist jätkub selle tonnisega.
Kindlasti tuleb sul ka tegelda termostaadiga, mis on arvatavasti õhtal, sest külmemate ilmadega salongi soojaks ei saa. Keereamise peal, kui rattad on kõvasti välja keeratud, koliseb esisillas midagi.
Eks vigu tal jätkub veelgi..
Aga jõudu ja edu masinaga!
Oeh.
Kahjuks hetkel seismas.
Põhjuseks on arvatavasti käigukast. Kuid plaanin selle probleemiga tegeleda ning uuesti liikvele saada.
Mis käigukastiga lahti on? Minu käes olles ei olnud küll kastile mingeid etteheiteid. Kui masin üldse ei liigu kohapealt, siis soovitan hoopis pooltelgedele tähelepanu pöörata!
Saatuse tahtel on mu vana V6 jälle minu õue peal. Tuli ta tagasi mulle vahetusena ja algul oli ta plaan uuesti maha müüa.
Nüüd aga on olukord sealmaal, et müügikuulutused on maha võetud ja hakkan masinat otsast vaikselt ise korrastama. Eks siis näeb, mis tulevik toob. Kui masin juba korda teha, vaevalt , et siis ma temast enam loobuda raatsin.
Aga tegemist jagub ja raha võib masinasse matta kõvasti...
Esmalt alustan termostaadi vahetusega. See reede saab uue termostaadi. Tahaks ikka salongi soojaks saada, praegu puhub ka sooja mootoriga ainult jahedat...
Temperatuuri näidik püsib ka sooja mootoriga ainult paar milli sinisest alast üleval pool...
Eks siis näha ole, kas aitab see termostaadi vahetus või on veel kuskil mingi "kala" sees, et salongi sooja ei puhu.
Eks siis vaikselt kriban, kuda masinaga läheb ja mis tehtud ja mis tegemata:)
mõni pildike ka...
Nüüd aga on olukord sealmaal, et müügikuulutused on maha võetud ja hakkan masinat otsast vaikselt ise korrastama. Eks siis näeb, mis tulevik toob. Kui masin juba korda teha, vaevalt , et siis ma temast enam loobuda raatsin.
Aga tegemist jagub ja raha võib masinasse matta kõvasti...
Esmalt alustan termostaadi vahetusega. See reede saab uue termostaadi. Tahaks ikka salongi soojaks saada, praegu puhub ka sooja mootoriga ainult jahedat...
Temperatuuri näidik püsib ka sooja mootoriga ainult paar milli sinisest alast üleval pool...
Eks siis näha ole, kas aitab see termostaadi vahetus või on veel kuskil mingi "kala" sees, et salongi sooja ei puhu.
Eks siis vaikselt kriban, kuda masinaga läheb ja mis tehtud ja mis tegemata:)
mõni pildike ka...
Sul neid tonniseid vaheldub nagu leiba! Aga sa õnneks tead, mis on maailma parim mudel :)
Ma just töö juurest vaatan aknast välja ja sinu ex-tonnine otse minu silma all, hetkel sõidan sellega ringi. Probleemivaba pill, pole pidanud ühtegi asja veel parandama.
Loodan siis parimat, et saad selle tonnise korda!
Ma just töö juurest vaatan aknast välja ja sinu ex-tonnine otse minu silma all, hetkel sõidan sellega ringi. Probleemivaba pill, pole pidanud ühtegi asja veel parandama.
Loodan siis parimat, et saad selle tonnise korda!