Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

lsoonvald
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 02, 2015 18:55
Asukoht:
Auto:

#1

K Apr 15, 2015 20:09

Tervist

Saabide vastu on huvi olnud juba aegade algusest peale. Kui esimest korda load kätte sain, siis olin lähedal ühe 9000'e ostmisele, kuid masin napsas nina eest ära, istusin hoopis Golfi rooli. Vahepeal sai talvel ka ühte tagaveolist proovitud, milleks oli Omega, kuid nüüd soetasin siis lõpuks auto, mis pakub rõõmu nii peale vaadates kui ka sõites.

Autot ostes hakkasid silma kerel olevad erinevad vead, kuid peale proovisõitu otsustasin siiski massina ära osta. Tagumine parem koobas vajaks remonti, sest on mõlkis ning värv maas kohati. Samuti on esimene vasak tiib veidi teistsugusema tooniga. Üldiselt on normaalse välimusega ning midagi muud väga ei sega.

Tehtud tööd:
- Uued pidurid (Troost)
- Aftermarket turborõhu näidik sai ära kistud ning õige ühendasin tagasi
- Mustad nahkistmed ning käigukanginupp
- Eemaldasin käetoe, mis tundus ebavajalik

To do list:
- Roolilati vahetus (asendus olemas)
- Parempoolne ABSi andur (asendus olemas käändteljega)
- Kere
- Udutuled tagasi (eelmine omanik tahtis miskit aretama hakata ning võttis maha)
- Uued embleemid kapotile ja veljekapslitele
- Tagatuled tooni alla
- Veljed vajavad värskendust (võib-olla lähevad valge värvi alla)
- Kui jääb aega ja raha üle, siis võib suve ajaks madalduse ka teha

Kuna olen siiski vaene üliõpilane, siis peamine sissetulek on suvel ning siis saab ka vastavaid töid ükshaaval tegema hakata. Võiks soovitada, kus saaksin parema tagumise koopa korda näiteks, ise ei hakka küll seda aretama, lõpptulemus kindlasti hullem.

Veidi pildimaterjali ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 816
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#2

K Apr 15, 2015 20:42

Päris ilusad veljed oled alla saanud :love:
lsoonvald
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 02, 2015 18:55
Asukoht:
Auto:

#3

K Apr 15, 2015 20:50

Päris ilusad veljed oled alla saanud :love:


Tegu mingite prantsuse velgedega ning arvestades seda, et tegu on ikka suuremate velgedega kui tavaliselt sellel all olid, siis sõit on ka päris pehme. Ka Omegal olid 17 tollised all ning see oli ikka eriline laev, sõidumugavus üle aukude ja konaruste sõites on enam-vähem sama.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 816
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#4

K Apr 15, 2015 21:21

Tonnine stock vedrustuse ja 17nega polegi nii hull. madaldusega hakkab asi veidikene hullemaks minema. Kuigi siiski pehmem üle aukude kui enamus autod madaldusega.
lsoonvald
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 02, 2015 18:55
Asukoht:
Auto:

#5

K Apr 15, 2015 21:55

Tonnine stock vedrustuse ja 17nega polegi nii hull. madaldusega hakkab asi veidikene hullemaks minema. Kuigi siiski pehmem üle aukude kui enamus autod madaldusega.


Kuna plaan on nadaldus ainult suve ajaks teha, siis ei tohiks väga hullu olla ka. Ei ole niikuinii plaanis vastu maad lasta.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 816
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#6

K Apr 15, 2015 23:14

Kuidas madaldada plaanid?
lsoonvald
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 02, 2015 18:55
Asukoht:
Auto:

#7

K Apr 15, 2015 23:56

Kuidas madaldada plaanid?


Esialgu plaanis uued vedrud vaadata, kui väga palju madaldada ei lase, siis vast uusi amorte polegi vaja, kuid eks seda näitabki praktika. Kui ei kannata, siis tuleb ka amordid vaadata.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 816
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#8

N Apr 16, 2015 0:53

lesfjörsi vedrud tõmbavad seda masinat korralikult madalamale. Enda masinal oli kunagi kodanik TFK need paigaldanud. karmim sõita on aga...mitte midagi tapvat.
joker
Postitusi: 64
Liitunud: T Juul 01, 2014 21:08
Asukoht:
Auto:

#9

N Apr 16, 2015 13:27

Maitse asi muidugi aga kas on tonnise mugavat verdrustust selle madaldusega vaja rikkuda?! Tonnine pigem ikka selline mõnusalt ja mugavalt liikumise masin, mitte jäik kurvihunt.
Muidu kena masin ja velg on ilus!
Edu ja muretuid kilomeetreid!
lsoonvald
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 02, 2015 18:55
Asukoht:
Auto:

#10

N Apr 16, 2015 14:52

Maitse asi muidugi aga kas on tonnise mugavat verdrustust selle madaldusega vaja rikkuda?! Tonnine pigem ikka selline mõnusalt ja mugavalt liikumise masin, mitte jäik kurvihunt.
Muidu kena masin ja velg on ilus!
Edu ja muretuid kilomeetreid!


Ongi jah maitse küsimus. Pooleldi on tegu ka ehitamis- ja proovimisrôômuga. Eks näis, kauaks selline seade üldse kannatamist talub, vôib-olla kisun juba järgmisel päeval need alt ära. Sqmas prioriteet see ei ole.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13588
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#11

N Apr 16, 2015 15:00

Ei lähe see tonnine nii pukiks ära midagi. Isand IFF-i klotsil oli vist -40mm vedrud all ja 17" velg. Ma ei ütleks, et see auto hirm jäik oli. Sõitis kurves küll palju paremini, aga et nüüd ilge kõva pukk oleks, seda küll ei pannud tähele.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
lsoonvald
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 02, 2015 18:55
Asukoht:
Auto:

#12

N Apr 16, 2015 16:34

Ei lähe see tonnine nii pukiks ära midagi. Isand IFF-i klotsil oli vist -40mm vedrud all ja 17" velg. Ma ei ütleks, et see auto hirm jäik oli. Sõitis kurves küll palju paremini, aga et nüüd ilge kõva pukk oleks, seda küll ei pannud tähele.


Vot -40mm olekski eesmärk, neid vedrusid lihtsam leida ka. Oskad ehk öelda, kelle toodang temal all oli?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13588
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#13

N Apr 16, 2015 16:45

äkki on siin teemas kirjas? Või kui Iff ise märkab lugeda ja kirjutada.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#14

N Apr 16, 2015 17:07

äkki on siin teemas kirjas? Või kui Iff ise märkab lugeda ja kirjutada.


Äkki olidki nood samad lesjöfors tootja omad -40mm. Tagumistele sai ainult pandud lisaks natukene "vahele" et kiirendades teed näeks, mitte taevast. Kooslus kogu ring ueretaan puksidega ja 225/45 R17 rehviga oli täiesti ok.
Iga ratas veab and then some!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4301
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Aprilia RSV 1000R

#15

N Apr 16, 2015 17:37

Mul olid kollased konid ja H&R madaldusvedrud. Issand jumal, välja tahtis peksta autost. Olen ka IFF-i masinaga sõitnud. Väga mõnus oli, ei olnud jäik.
lsoonvald
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 02, 2015 18:55
Asukoht:
Auto:

#16

N Apr 16, 2015 21:26

Mul olid kollased konid ja H&R madaldusvedrud. Issand jumal, välja tahtis peksta autost. Olen ka IFF-i masinaga sõitnud. Väga mõnus oli, ei olnud jäik.


Eks need Konid su elu raskeks tegidki. Ma esialgu piirdun vedrudega.
lsoonvald
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 02, 2015 18:55
Asukoht:
Auto:

#17

N Apr 16, 2015 23:26

On kellelgi kogemusi 9-5 istmete mahutamisega 9000'sse? Kas on üldse tehtav ning kas on väärt jamamist. Tore oleks ju, kui saaks ventileeritavad istmed tagumiku alla. :)
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2116
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#18

N Apr 16, 2015 23:42

Mul samuti Lesjöfors madaldused. Natuke tõesti jäigem, aga püsib kurvides ka väga hästi.
Kui rehvidesse päris 2,7 sisse ei puhu, kannatab sõita küll.
lsoonvald
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 02, 2015 18:55
Asukoht:
Auto:

#19

N Apr 16, 2015 23:48

Mul samuti Lesjöfors madaldused. Natuke tõesti jäigem, aga püsib kurvides ka väga hästi.
Kui rehvidesse päris 2,7 sisse ei puhu, kannatab sõita küll.


Kust hankisid need? Nende koduleht on kuidagi kahtlane, sealt küll infot ei leidnud selle kohta, kust neid saada.
lsoonvald
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 02, 2015 18:55
Asukoht:
Auto:

#20

N Apr 23, 2015 10:05

Eelmine omanik on pagasiluugi peal olevad kirjad maha kakkunud, millega oleks kõige parem need tagasi panna?
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 816
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#21

N Apr 23, 2015 10:19

Tavaline must või läbipaistev teip, ääred ja muud vajalikud kohad lõikad vastavalt vajadusele ära, muud miskit. pinnad peavad ka puhtad olema.
lsoonvald
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 02, 2015 18:55
Asukoht:
Auto:

#22

N Apr 23, 2015 14:02

Eemaldamisest on jäänud mingid mustad plastiktükid ka luugi külge, kuidas neid kõige valutumalt eemaldada?
lsoonvald
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 02, 2015 18:55
Asukoht:
Auto:

#23

K Apr 29, 2015 21:30

Sai pandud uus esivõre. Nüüd ka vastava hoiatussildiga. Peksa saanud numbrimärk hakkab kohe eriti silma viimasel ajal.

Pilt
Pilt
que
Postitusi: 1268
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja tonnar

#24

K Apr 29, 2015 21:36

Numbri märgi saab a la 6 eurot tükk ju ;)
Everyday Regular SAAB guy!
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 342
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht:
Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320

#25

K Apr 29, 2015 21:49

Eriti lihtsalt veel e-ark tellides. Järgi minemise vaev ainult.
Vasta