Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald
Tervist
Saabide vastu on huvi olnud juba aegade algusest peale. Kui esimest korda load kätte sain, siis olin lähedal ühe 9000'e ostmisele, kuid masin napsas nina eest ära, istusin hoopis Golfi rooli. Vahepeal sai talvel ka ühte tagaveolist proovitud, milleks oli Omega, kuid nüüd soetasin siis lõpuks auto, mis pakub rõõmu nii peale vaadates kui ka sõites.
Autot ostes hakkasid silma kerel olevad erinevad vead, kuid peale proovisõitu otsustasin siiski massina ära osta. Tagumine parem koobas vajaks remonti, sest on mõlkis ning värv maas kohati. Samuti on esimene vasak tiib veidi teistsugusema tooniga. Üldiselt on normaalse välimusega ning midagi muud väga ei sega.
Tehtud tööd:
- Uued pidurid (Troost)
- Aftermarket turborõhu näidik sai ära kistud ning õige ühendasin tagasi
- Mustad nahkistmed ning käigukanginupp
- Eemaldasin käetoe, mis tundus ebavajalik
To do list:
- Roolilati vahetus (asendus olemas)
- Parempoolne ABSi andur (asendus olemas käändteljega)
- Kere
- Udutuled tagasi (eelmine omanik tahtis miskit aretama hakata ning võttis maha)
- Uued embleemid kapotile ja veljekapslitele
- Tagatuled tooni alla
- Veljed vajavad värskendust (võib-olla lähevad valge värvi alla)
- Kui jääb aega ja raha üle, siis võib suve ajaks madalduse ka teha
Kuna olen siiski vaene üliõpilane, siis peamine sissetulek on suvel ning siis saab ka vastavaid töid ükshaaval tegema hakata. Võiks soovitada, kus saaksin parema tagumise koopa korda näiteks, ise ei hakka küll seda aretama, lõpptulemus kindlasti hullem.
Veidi pildimaterjali ka:
Saabide vastu on huvi olnud juba aegade algusest peale. Kui esimest korda load kätte sain, siis olin lähedal ühe 9000'e ostmisele, kuid masin napsas nina eest ära, istusin hoopis Golfi rooli. Vahepeal sai talvel ka ühte tagaveolist proovitud, milleks oli Omega, kuid nüüd soetasin siis lõpuks auto, mis pakub rõõmu nii peale vaadates kui ka sõites.
Autot ostes hakkasid silma kerel olevad erinevad vead, kuid peale proovisõitu otsustasin siiski massina ära osta. Tagumine parem koobas vajaks remonti, sest on mõlkis ning värv maas kohati. Samuti on esimene vasak tiib veidi teistsugusema tooniga. Üldiselt on normaalse välimusega ning midagi muud väga ei sega.
Tehtud tööd:
- Uued pidurid (Troost)
- Aftermarket turborõhu näidik sai ära kistud ning õige ühendasin tagasi
- Mustad nahkistmed ning käigukanginupp
- Eemaldasin käetoe, mis tundus ebavajalik
To do list:
- Roolilati vahetus (asendus olemas)
- Parempoolne ABSi andur (asendus olemas käändteljega)
- Kere
- Udutuled tagasi (eelmine omanik tahtis miskit aretama hakata ning võttis maha)
- Uued embleemid kapotile ja veljekapslitele
- Tagatuled tooni alla
- Veljed vajavad värskendust (võib-olla lähevad valge värvi alla)
- Kui jääb aega ja raha üle, siis võib suve ajaks madalduse ka teha
Kuna olen siiski vaene üliõpilane, siis peamine sissetulek on suvel ning siis saab ka vastavaid töid ükshaaval tegema hakata. Võiks soovitada, kus saaksin parema tagumise koopa korda näiteks, ise ei hakka küll seda aretama, lõpptulemus kindlasti hullem.
Veidi pildimaterjali ka:
Päris ilusad veljed oled alla saanud :love:
Tegu mingite prantsuse velgedega ning arvestades seda, et tegu on ikka suuremate velgedega kui tavaliselt sellel all olid, siis sõit on ka päris pehme. Ka Omegal olid 17 tollised all ning see oli ikka eriline laev, sõidumugavus üle aukude ja konaruste sõites on enam-vähem sama.
Tonnine stock vedrustuse ja 17nega polegi nii hull. madaldusega hakkab asi veidikene hullemaks minema. Kuigi siiski pehmem üle aukude kui enamus autod madaldusega.
Kuna plaan on nadaldus ainult suve ajaks teha, siis ei tohiks väga hullu olla ka. Ei ole niikuinii plaanis vastu maad lasta.
Maitse asi muidugi aga kas on tonnise mugavat verdrustust selle madaldusega vaja rikkuda?! Tonnine pigem ikka selline mõnusalt ja mugavalt liikumise masin, mitte jäik kurvihunt.
Muidu kena masin ja velg on ilus!
Edu ja muretuid kilomeetreid!
Muidu kena masin ja velg on ilus!
Edu ja muretuid kilomeetreid!
Maitse asi muidugi aga kas on tonnise mugavat verdrustust selle madaldusega vaja rikkuda?! Tonnine pigem ikka selline mõnusalt ja mugavalt liikumise masin, mitte jäik kurvihunt.
Muidu kena masin ja velg on ilus!
Edu ja muretuid kilomeetreid!
Ongi jah maitse küsimus. Pooleldi on tegu ka ehitamis- ja proovimisrôômuga. Eks näis, kauaks selline seade üldse kannatamist talub, vôib-olla kisun juba järgmisel päeval need alt ära. Sqmas prioriteet see ei ole.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ei lähe see tonnine nii pukiks ära midagi. Isand IFF-i klotsil oli vist -40mm vedrud all ja 17" velg. Ma ei ütleks, et see auto hirm jäik oli. Sõitis kurves küll palju paremini, aga et nüüd ilge kõva pukk oleks, seda küll ei pannud tähele.
Ei lähe see tonnine nii pukiks ära midagi. Isand IFF-i klotsil oli vist -40mm vedrud all ja 17" velg. Ma ei ütleks, et see auto hirm jäik oli. Sõitis kurves küll palju paremini, aga et nüüd ilge kõva pukk oleks, seda küll ei pannud tähele.
Vot -40mm olekski eesmärk, neid vedrusid lihtsam leida ka. Oskad ehk öelda, kelle toodang temal all oli?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
äkki on siin teemas kirjas? Või kui Iff ise märkab lugeda ja kirjutada.
äkki on siin teemas kirjas? Või kui Iff ise märkab lugeda ja kirjutada.
Äkki olidki nood samad lesjöfors tootja omad -40mm. Tagumistele sai ainult pandud lisaks natukene "vahele" et kiirendades teed näeks, mitte taevast. Kooslus kogu ring ueretaan puksidega ja 225/45 R17 rehviga oli täiesti ok.
Iga ratas veab and then some!
Mul samuti Lesjöfors madaldused. Natuke tõesti jäigem, aga püsib kurvides ka väga hästi.
Kui rehvidesse päris 2,7 sisse ei puhu, kannatab sõita küll.
Kui rehvidesse päris 2,7 sisse ei puhu, kannatab sõita küll.
Mul samuti Lesjöfors madaldused. Natuke tõesti jäigem, aga püsib kurvides ka väga hästi.
Kui rehvidesse päris 2,7 sisse ei puhu, kannatab sõita küll.
Kust hankisid need? Nende koduleht on kuidagi kahtlane, sealt küll infot ei leidnud selle kohta, kust neid saada.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt: