1. leht 4-st

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: K Apr 15, 2015 20:09
Postitas lsoonvald
Tervist

Saabide vastu on huvi olnud juba aegade algusest peale. Kui esimest korda load kätte sain, siis olin lähedal ühe 9000'e ostmisele, kuid masin napsas nina eest ära, istusin hoopis Golfi rooli. Vahepeal sai talvel ka ühte tagaveolist proovitud, milleks oli Omega, kuid nüüd soetasin siis lõpuks auto, mis pakub rõõmu nii peale vaadates kui ka sõites.

Autot ostes hakkasid silma kerel olevad erinevad vead, kuid peale proovisõitu otsustasin siiski massina ära osta. Tagumine parem koobas vajaks remonti, sest on mõlkis ning värv maas kohati. Samuti on esimene vasak tiib veidi teistsugusema tooniga. Üldiselt on normaalse välimusega ning midagi muud väga ei sega.

Tehtud tööd:
- Uued pidurid (Troost)
- Aftermarket turborõhu näidik sai ära kistud ning õige ühendasin tagasi
- Mustad nahkistmed ning käigukanginupp
- Eemaldasin käetoe, mis tundus ebavajalik

To do list:
- Roolilati vahetus (asendus olemas)
- Parempoolne ABSi andur (asendus olemas käändteljega)
- Kere
- Udutuled tagasi (eelmine omanik tahtis miskit aretama hakata ning võttis maha)
- Uued embleemid kapotile ja veljekapslitele
- Tagatuled tooni alla
- Veljed vajavad värskendust (võib-olla lähevad valge värvi alla)
- Kui jääb aega ja raha üle, siis võib suve ajaks madalduse ka teha

Kuna olen siiski vaene üliõpilane, siis peamine sissetulek on suvel ning siis saab ka vastavaid töid ükshaaval tegema hakata. Võiks soovitada, kus saaksin parema tagumise koopa korda näiteks, ise ei hakka küll seda aretama, lõpptulemus kindlasti hullem.

Veidi pildimaterjali ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: K Apr 15, 2015 20:42
Postitas saabu14jr
Päris ilusad veljed oled alla saanud :love:

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: K Apr 15, 2015 20:50
Postitas lsoonvald
Päris ilusad veljed oled alla saanud :love:


Tegu mingite prantsuse velgedega ning arvestades seda, et tegu on ikka suuremate velgedega kui tavaliselt sellel all olid, siis sõit on ka päris pehme. Ka Omegal olid 17 tollised all ning see oli ikka eriline laev, sõidumugavus üle aukude ja konaruste sõites on enam-vähem sama.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: K Apr 15, 2015 21:21
Postitas saabu14jr
Tonnine stock vedrustuse ja 17nega polegi nii hull. madaldusega hakkab asi veidikene hullemaks minema. Kuigi siiski pehmem üle aukude kui enamus autod madaldusega.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: K Apr 15, 2015 21:55
Postitas lsoonvald
Tonnine stock vedrustuse ja 17nega polegi nii hull. madaldusega hakkab asi veidikene hullemaks minema. Kuigi siiski pehmem üle aukude kui enamus autod madaldusega.


Kuna plaan on nadaldus ainult suve ajaks teha, siis ei tohiks väga hullu olla ka. Ei ole niikuinii plaanis vastu maad lasta.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: K Apr 15, 2015 23:14
Postitas saabu14jr
Kuidas madaldada plaanid?

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: K Apr 15, 2015 23:56
Postitas lsoonvald
Kuidas madaldada plaanid?


Esialgu plaanis uued vedrud vaadata, kui väga palju madaldada ei lase, siis vast uusi amorte polegi vaja, kuid eks seda näitabki praktika. Kui ei kannata, siis tuleb ka amordid vaadata.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: N Apr 16, 2015 0:53
Postitas saabu14jr
lesfjörsi vedrud tõmbavad seda masinat korralikult madalamale. Enda masinal oli kunagi kodanik TFK need paigaldanud. karmim sõita on aga...mitte midagi tapvat.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: N Apr 16, 2015 13:27
Postitas joker
Maitse asi muidugi aga kas on tonnise mugavat verdrustust selle madaldusega vaja rikkuda?! Tonnine pigem ikka selline mõnusalt ja mugavalt liikumise masin, mitte jäik kurvihunt.
Muidu kena masin ja velg on ilus!
Edu ja muretuid kilomeetreid!

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: N Apr 16, 2015 14:52
Postitas lsoonvald
Maitse asi muidugi aga kas on tonnise mugavat verdrustust selle madaldusega vaja rikkuda?! Tonnine pigem ikka selline mõnusalt ja mugavalt liikumise masin, mitte jäik kurvihunt.
Muidu kena masin ja velg on ilus!
Edu ja muretuid kilomeetreid!


Ongi jah maitse küsimus. Pooleldi on tegu ka ehitamis- ja proovimisrôômuga. Eks näis, kauaks selline seade üldse kannatamist talub, vôib-olla kisun juba järgmisel päeval need alt ära. Sqmas prioriteet see ei ole.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: N Apr 16, 2015 15:00
Postitas Cyber
Ei lähe see tonnine nii pukiks ära midagi. Isand IFF-i klotsil oli vist -40mm vedrud all ja 17" velg. Ma ei ütleks, et see auto hirm jäik oli. Sõitis kurves küll palju paremini, aga et nüüd ilge kõva pukk oleks, seda küll ei pannud tähele.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: N Apr 16, 2015 16:34
Postitas lsoonvald
Ei lähe see tonnine nii pukiks ära midagi. Isand IFF-i klotsil oli vist -40mm vedrud all ja 17" velg. Ma ei ütleks, et see auto hirm jäik oli. Sõitis kurves küll palju paremini, aga et nüüd ilge kõva pukk oleks, seda küll ei pannud tähele.


Vot -40mm olekski eesmärk, neid vedrusid lihtsam leida ka. Oskad ehk öelda, kelle toodang temal all oli?

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: N Apr 16, 2015 16:45
Postitas Cyber
äkki on siin teemas kirjas? Või kui Iff ise märkab lugeda ja kirjutada.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: N Apr 16, 2015 17:07
Postitas IFF
äkki on siin teemas kirjas? Või kui Iff ise märkab lugeda ja kirjutada.


Äkki olidki nood samad lesjöfors tootja omad -40mm. Tagumistele sai ainult pandud lisaks natukene "vahele" et kiirendades teed näeks, mitte taevast. Kooslus kogu ring ueretaan puksidega ja 225/45 R17 rehviga oli täiesti ok.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: N Apr 16, 2015 17:37
Postitas S9K
Mul olid kollased konid ja H&R madaldusvedrud. Issand jumal, välja tahtis peksta autost. Olen ka IFF-i masinaga sõitnud. Väga mõnus oli, ei olnud jäik.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: N Apr 16, 2015 21:26
Postitas lsoonvald
Mul olid kollased konid ja H&R madaldusvedrud. Issand jumal, välja tahtis peksta autost. Olen ka IFF-i masinaga sõitnud. Väga mõnus oli, ei olnud jäik.


Eks need Konid su elu raskeks tegidki. Ma esialgu piirdun vedrudega.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: N Apr 16, 2015 23:26
Postitas lsoonvald
On kellelgi kogemusi 9-5 istmete mahutamisega 9000'sse? Kas on üldse tehtav ning kas on väärt jamamist. Tore oleks ju, kui saaks ventileeritavad istmed tagumiku alla. :)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: N Apr 16, 2015 23:42
Postitas sebastian
Mul samuti Lesjöfors madaldused. Natuke tõesti jäigem, aga püsib kurvides ka väga hästi.
Kui rehvidesse päris 2,7 sisse ei puhu, kannatab sõita küll.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: N Apr 16, 2015 23:48
Postitas lsoonvald
Mul samuti Lesjöfors madaldused. Natuke tõesti jäigem, aga püsib kurvides ka väga hästi.
Kui rehvidesse päris 2,7 sisse ei puhu, kannatab sõita küll.


Kust hankisid need? Nende koduleht on kuidagi kahtlane, sealt küll infot ei leidnud selle kohta, kust neid saada.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: N Apr 23, 2015 10:05
Postitas lsoonvald
Eelmine omanik on pagasiluugi peal olevad kirjad maha kakkunud, millega oleks kõige parem need tagasi panna?

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: N Apr 23, 2015 10:19
Postitas saabu14jr
Tavaline must või läbipaistev teip, ääred ja muud vajalikud kohad lõikad vastavalt vajadusele ära, muud miskit. pinnad peavad ka puhtad olema.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: N Apr 23, 2015 14:02
Postitas lsoonvald
Eemaldamisest on jäänud mingid mustad plastiktükid ka luugi külge, kuidas neid kõige valutumalt eemaldada?

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: K Apr 29, 2015 21:30
Postitas lsoonvald
Sai pandud uus esivõre. Nüüd ka vastava hoiatussildiga. Peksa saanud numbrimärk hakkab kohe eriti silma viimasel ajal.

Pilt
Pilt

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: K Apr 29, 2015 21:36
Postitas que
Numbri märgi saab a la 6 eurot tükk ju ;)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: K Apr 29, 2015 21:49
Postitas Ainar
Eriti lihtsalt veel e-ark tellides. Järgi minemise vaev ainult.