4. leht 4-st

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: K Mär 02, 2016 0:52
Postitas lsoonvald
Minu Saabil on identiteedikriis, ta ei tea ise ka, kas ta tahab katki olla või sõita. Enamus ajast on ta muidugi katki olnud mul. Loodan nüüd, et saan ta suveks sellisesse korda, mis võimaldab mul mööda Eestit ringi vurada nõnda, et miski kardinaalselt saba ei anna.

Tellisin uue velje ka ära, järgmise nädala lõpuks peaksid kohale jõudma, ootan juba elevusega. :)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: K Mär 02, 2016 8:52
Postitas que
Saab on nagu naine,kunagi ei tea,mis tal mõttes on!

Olgem tolerantsed aga päris ilma nendeta hakkama ei saa jah..
Mõned on vähe pirtsakamad kui teised.. :D

Jõudu, tundub et närvi juba on ;)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: K Mär 02, 2016 9:35
Postitas mart284
....... Loodan nüüd, et saan ta suveks sellisesse korda, mis võimaldab mul mööda Eestit ringi vurada nõnda, et miski kardinaalselt saba ei anna.

........


Rõõm lugeda, et siin ikka optimiste ka liigub:)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: K Mär 09, 2016 13:21
Postitas lsoonvald
Nii, suutsin Ferdinandi arved kolimise käigus ära kaotada. Sain nendelt nüüd uued meili peale. Mõtlesin, et teeks väikse kokkuvõtte, mis ja millal autoga tehtud on, nii palju, kui ma mäletan. :D

04.08.2015 - Läbisõit: 267,624km
[list]
[*]PVC klapp
[*]Vaakumvoolikud
[/list]

11.08.2015 - Läbisõit: 268,488km
[list]
[*]By-pass klapp
[*]Vaakumvoolikud
[*]Esimene rattalaager
[/list]

12.08.2015 - Läbisõit: 268,548km
[list]
[*]Süüteküünlad (Sel ajal sai kõvasti jamatud sellega, et autol kadus jõud ära kiirendades, jõnksutas kõvasti, lõpuks oli süütekassetti viga.)
[/list]

17.08.2015 - Läbisõit: 269,247km
[list]
[*]Uus soft
[*]BPC klapp (lõpuks tuli uus BPC klapp ja soft, jõnksutamine läks paremaks, aga natuke hiljem taipasingi vaadata süütekassetti, mis paljastas ägeda mõra, mis selle peale tekkinud on, panin vana tagasi ning toimis nagu uus.)
[/list]

13.10.2015 - Läbisõit: 272,114km
Autole tuli saalekolin külla, kuni lõpuks ühel käivitamisel mootor täitsa kotti jooksis, mis seal muud, kui tuli auto kohale tarida.
Lisaks sellele sai tagumine vasak koobas, mis omadega lõmmis oli, väljatõmmatud ja ära kaetud.
[list]
[*]Mootorivahetus, sai töötav 2.3 vahele uuesti pandud
[*]Roolilatt, mis ei loksunud nagu vana taburet
[*]Titan 5W30 õli
[/list]

29.10.2015 - Läbisõit: 272,538km
Sain uue mootoriga 400km sõita, ja jäin uuesti tee äärde, seekord lendas veovõlli vahevõll, nimelt tekkis sellele korralik mõra sisse.
[list]
[*]Veovõlli vahevõll
[*]Parem rooliots
[/list]

26.01.2016 - Läbisõit: 276,256km
Nüüd sai vähe pikemalt ringi vurada, kuni lõpuks oodatult sidur ära väsis, sai üsna viimase hetkeni venitatud antud asjaga, sest päris kulukas väljaminek oli. Samuti oli õõtshoob pooleldi lahti, mutter oli puudu, kiirendamisel andis korraliku nagisemisega endast märku.
[list]
[*]Sidurikomplekt
[*]Survelaager
[*]Õõtshoova mutriplaat
[/list]

Kokkuvõtteks on autoga remondiperioodi ajal 8,632 vuratud, uue mootoriga siis pool sellest peaaegu, lisaks sellele kõigele on ka palju väikseid vidinaid vahetada saadud.
[list]
[*]Nahkistmed
[*]Suunatuled
[*]Kapoti embleem
[*]Esitulede kojamehed
[*]Kojamehed
[*]Käigukangi nupp ja nahk
[*]Uus makk
[*]Turbonäidiku tagasiühendamine
[*]Ustetuled
[*]Numbrimärgid
[*]Tagatule pirnid
[*]Udutuled
[*]Salongiradikas
[/list]

Hetkel on käigus jahutusvedeliku lekke kõrvaldamine, salongiradika kandist miski lekib ning kui sellega korda saab, siis võib täitsa rahule jääda autoga ja ehk saabki suvel kallata ja tallata.

Ainukesed asjad, mida veel üritan ligi võtta, on el. istmed ja aero bodykit. Suvel, kui aega ja raha üle jääb, saab vaikselt hakata väiksemate roosteussidega tegelema, midagi läbivat õnneks pole avastanud siiamaani. Samuti sooviks värskendada mootoriruumi välimust, seal oleks nii mõndagi teha..

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: P Mär 27, 2016 1:20
Postitas lsoonvald
Lekked sai kõrvaldatud, hea meel oli, mõtlesin, et nüüd on kõik. Sain temaga mõned tunnid sõita kui järsku sidur enam ei lahutanud. Werneri juures sain teada, et tutikas sidurikorv oli tükkideks, ei oska isegi kommenteerida midagi selle kohta. Okei, sai ära vahetatud, samuti siduri peasilinder, mis salongi lekkis. Selle poole pealt on nüüd kõik jälle korras, aga seisma jätsin ta endiselt, sest viskab vahepeal normaalset suitsupilve üles, turbo on pealevaadates õline ning miski lekib turbo altpoolt ka, tuleb ilmselt uut turbot otsima hakata.

Vahepeal sain ka velje kätte ning jõudsin juba alla visata, eks näis, äkki saab suveks ikkagi sõitma. Turbo poolest võiks nüüd ühe TD04ja peale visata.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: P Mär 27, 2016 10:50
Postitas que
Saad endale tutika auto nii :head:
Kui rahakotisisu eemale jätta ei pruugi see üldse halb asi olla ;)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: P Mär 27, 2016 11:20
Postitas lsoonvald
Palju selle TD04 turboga muidu kw annaks juurde keerata nii, et kõik muu ka vastu peab? Ei viitsi jahutust küll organiseerima hakata, teistest aspektidest rääkimata.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: P Mär 27, 2016 12:03
Postitas S9K
oem cooler on ainuke, mis võib suure rõhuga laiali lennata.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: E Mär 28, 2016 9:01
Postitas Cyber
Pihustite tootlikkus jääb jalgu. Softis võid ju küsida 1.5b, aga seda suudab asi hoida ainult alumises otsas. Võibolla kuhugi 4-4.5k-ni. Kui pöörded kõrgemale lähevad, siis tõmmatakse rõhk maha, sest kütet ei jätku. Ja üsna tuliseks läheb see elamine ka sellise paugutamise peale, see stock IC ei jõua jahutada ja sul on IAT suht kiirest 50+ kraadi juba.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: P Apr 03, 2016 21:35
Postitas lsoonvald
Turbo sai tänu saabule vahetatud, TD04 ei hakanud panema, sain mõistliku pakkumise T25'le ja läks see käiku. Sain selle Saabiantist, ma sealt esialgu ei uurinudki, sest kartsin kõrget hinda, aga ei, sai väga mõistliku pakkumise. Enam suitsupilve taga ei ole, ainult kerge kütusehais otsetoru pärast.

Varsti teen mõned klõpsud ka, cmon, uus velg ju all, kuidas siis ei saa. Uut esistanget otsin ka, vana päris räbalaks läinud nende kõiega vedamistega..

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: E Apr 04, 2016 19:17
Postitas lsoonvald
Väga mõnus oli üle pika aja autoga ringi vurada, laiem ja suurem velg tegi juhitavuse ka hulga paremaks. Jõudsin peale sõitmist nimekirja ka teha, mis segasid sõidu ajal.[list]
[*]Taha summutile viimane pütt, praegu liiga vali, ainult ühest resost ei piisa
[*]Sillastend
[*]Veljekapslid
[*]Taha uued amordid ja vedrud
[*]Uus esistange
[/list]

Pole veel otsusele jõudnud, kas siis ikkagi madaldus teha, kuna nüüd uusi amorte oleks vaja, siis ehk proovin madaldusvedrud ka ligi võtta, ei teagi nüüd..

Mõned klõpsud ka, väga aru muidugi saada pole. :D

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: E Apr 04, 2016 19:42
Postitas arvo92
Mnjaa. Ilus vaadata. Kiidan. :love:

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: T Apr 05, 2016 9:05
Postitas Cyber
See velg lausa karjub madalduse järgi...

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: T Apr 05, 2016 9:05
Postitas SoS
Ilma numbrimärgita imelik vaadata :conf: Kas parktuledel tõstsid lihtsalt pirni suunakasse või mingi muu lahendus?
Oled värskemad kulud ka kottu löönud, et võrreldakas kas ratsionaalsem oleks olnud kohe saabianti Aero liisida? :eureka:

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: T Apr 05, 2016 9:24
Postitas lsoonvald
Ilma numbrimärgita imelik vaadata :conf: Kas parktuledel tõstsid lihtsalt pirni suunakasse või mingi muu lahendus?
Oled värskemad kulud ka kottu löönud, et võrreldakas kas ratsionaalsem oleks olnud kohe saabianti Aero liisida? :eureka:


Numbrimärgi panen varsti tagasi, enne tahan uue esistange sebida. Pargid on lihtsalt nii, et panin parkidele teise pesa ja viisin suunakasse jep.

Kulusid vaadates oleks vabalt võinud Aero osta, ma niigi sellele mitu korda mõelnud.. :D

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: E Apr 11, 2016 15:11
Postitas Martin.V
Nägin sind mingi õhtu vabaduse väljaku ristis, seal ka see põhjus vist miks numbrimärki ees pole?!

Kaugelt juba oli näha, et midagi teistsugust on seal :)

ma ei hakka uut teemat tegema, endal ka ilmselt homsest aktuaalne asi natukene madalamaks saada... kust saabimehed vaatavad endale madaldusvedrusid?! Speedparts.se´s on nagu minu omale olemas, aga nad on stock versioonist 30mm madamad, kust aerole otsida madaldamiseks vedrusid?! Muidugi on peast käinud läbi mõte ka Vectra coiloverid, aga need vist ei sobi 1:1´le Saabidega? Sorrt OT pärast.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: E Apr 11, 2016 15:23
Postitas lsoonvald
Nägin sind mingi õhtu vabaduse väljaku ristis, seal ka see põhjus vist miks numbrimärki ees pole?!

Kaugelt juba oli näha, et midagi teistsugust on seal :)

ma ei hakka uut teemat tegema, endal ka ilmselt homsest aktuaalne asi natukene madalamaks saada... kust saabimehed vaatavad endale madaldusvedrusid?! Speedparts.se´s on nagu minu omale olemas, aga nad on stock versioonist 30mm madamad, kust aerole otsida madaldamiseks vedrusid?! Muidugi on peast käinud läbi mõte ka Vectra coiloverid, aga need vist ei sobi 1:1´le Saabidega? Sorrt OT pärast.


Haha jah, naljakas kõks oli, mina vähemalt naersin. Nägin sind ka mööda sõitmas. Minule pakuti Troost Autost 40mm Lesjöforsi madaldusvedrusid, hea hinnaga isegi. Võid ka sealt äkki uurida.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: K Okt 26, 2016 16:59
Postitas lsoonvald
Pole tükk aega siia kirjutanud midagi, põhjusega ka muidugi, auto enamus ajast garaažis olnud või siis selle kõrval. Suure töö tulemusena on auto minu rõõmuks jälle Eesti teid väisamas. Millegipärast on antud auto just see, millele pole kahju raha sisse taguda ja iga kord kui temaga midagi juhtub, siis lootust tuleb just juurde, et nüüd saab äkki paremaks. :D

Natuke lähemalt töödest, millega hakkama saadud auto kallal:
- Mootor sai korraliku väntvõlli koos uute saaledega (kerge kolin hakkas uuesti sisse tulema ning lahtivõtmisel selgus, et oligi suht napikas, vändal olid kahtlased kulumisjäljed justkui oleks see kergelt kõver)

- Plokikaas läks vahetusse, sellega koos ka uus plokikaane tihend (vanas oli ilmselt mingi mõra sees, kuid väga suuri kahjustusi palja silmaga ei märganud, igatahes jahutussüsteemis enam survet sees ei ole, varem oli lõdvik kivikõva)

- Turbo sai uue sisu (vahepeal viskas meeletu suitsupahvaka välja ja turbost lekkis palju õli, peale sisu vahetamist on kõik korras)

- Suutsin oma aerokasti ära lõhkuda nõnda, et remontida ei plaani seda hetkel, selle asemel tuli 2.0 pealt teine kast peale, hetkel on hästi pidanud ning linnas sõitmiseks eelistangi pigem viimast just
Kastist väike pilt ka:
Pilt

Peale mainitud korrigeerimisi on lust jälle oma auto roolis olla, kuigi talvel hoian pigem autot soola eest ja liigun teiste masinatega ringi. Samuti saadan oma suveveljed peagi puhkusele, talve näidata ei taha neile.

Ja suur tänu saabujr'le, kelle abil auto uuesti liikuma on saadud!

Väike klõps ka, et meelde tuletada autot. :)
Pilt

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: K Okt 26, 2016 21:46
Postitas arvo92
Hea, et väntvöll ja kaas sobisid. Sai mul söitev doonor ära lammutatud selleks, juba jöuti kiruda kah teiste poolt aga kui nüüd üks ilus auto uue hinge sisse sai, siis on puhas rööm ja jupid öiges kohas.

Eks nüüd saad söita rohkem, kui selle autoga ehk raatsiksidki. Näeb töesti hea välja.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: R Okt 28, 2016 3:32
Postitas lsoonvald
Hea, et väntvöll ja kaas sobisid. Sai mul söitev doonor ära lammutatud selleks, juba jöuti kiruda kah teiste poolt aga kui nüüd üks ilus auto uue hinge sisse sai, siis on puhas rööm ja jupid öiges kohas.

Eks nüüd saad söita rohkem, kui selle autoga ehk raatsiksidki. Näeb töesti hea välja.


Eks see auto juba mitu korda uut hinge sisse saanud, nüüd muidugi kvaliteetsemalt kui varem ;). Nukad olid küll teise koodiga, aga jätsime need samuti sinu kaane küljest peale, mingit vahet ei tundu küll olevat.

Pildi peal näeb tõepoolest hea välja, kuid kere peal on igal pool mingeid pisikesi vigu näha, eks vanale autole kohane ka. Peale talve tuleb ilmselt kere korralikult ette võtta, esimene parem tiib vajab kindlasti vahetust, kaare juures tahab juba läbiv rooste tekkima hakata. Kui mingi hea pakkumine tuleb, siis võib lausa auto ülevärvi peale mõelda.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: R Okt 28, 2016 11:01
Postitas saabu
Hea, et väntvöll ja kaas sobisid. Sai mul söitev doonor ära lammutatud selleks, juba jöuti kiruda kah teiste poolt aga kui nüüd üks ilus auto uue hinge sisse sai, siis on puhas rööm ja jupid öiges kohas.

Eks nüüd saad söita rohkem, kui selle autoga ehk raatsiksidki. Näeb töesti hea välja.


Eks see auto juba mitu korda uut hinge sisse saanud, nüüd muidugi kvaliteetsemalt kui varem ;).
Seda näeb siis, kui auto üle kuu aja sõidab, enne ei tasu hõiskama hakata :D

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: K Mär 01, 2017 19:09
Postitas que
Läks tükkideks?? Mis juhtus? :mad:

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald

Postitatud: K Mär 01, 2017 19:34
Postitas heff
Loodetavasti autoomanik ei pahanda...

Pilt