Saab 9000 CD, 1990, HAMSUN

HAMSUN
Postitusi: 56
Liitunud: K Sept 23, 2015 0:37
Asukoht: Tallinn
Auto:

#1

K Sept 23, 2015 0:59

Tere kõigile Saabi entusiastidele! Olen nüüd ka läbi juhuse Saab 9000CD, 1990 masin, omanik. Sellest masinast siin foorumis juba juttu olnud. Kunagi oli mul vana, veel helikopterit meenutav masin aga pisik jäi külge... Vanemal poisil ka uus Saab... Ja nüüd läbi juhuste kokkusattumist minulgi 1990 aasta Saab ning veel 140000 sõidetud!!!! Masin nagu prillikivi. Praegu olen juberahul. Hobiautoks olev Toyota Celica tundub kartautone selle kõrval...:)
Pilt ka... Kõik soovitused ja ettepanekud oodatud!



Lisatud failid
HAMSUN
Postitusi: 56
Liitunud: K Sept 23, 2015 0:37
Asukoht: Tallinn
Auto:

#2

N Okt 01, 2015 18:46

Saab keeldub vett pritsimast klaasile. Enne kui kallale minna, oskab ehk keegi suunata? Kaitse(milline?) või kontaktid(vaatasin)...
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#3

N Okt 01, 2015 21:11

Vedellkku on? Tihti paagi all kolmik laseb läbi.
__In Boost We Trust__
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1197
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#4

N Okt 01, 2015 21:20

Mul andis lüliti saba. pidi veidike rohkem jõudu rakendama kangile, et hakkaks pritsima. pesuvee mootor häälitseb kapotiall?
HAMSUN
Postitusi: 56
Liitunud: K Sept 23, 2015 0:37
Asukoht: Tallinn
Auto:

#5

N Okt 01, 2015 23:18

Mootor pagan ei häälitse. Vedelikku nii et mühab. Ja kui kangi tõmban endapoole siis need intervallidega kojameestetoimetused kord lülivad kord mitte... Kahtlustan kaitset aga vat milline neist? Ühelgi pole seda washeri või engine viidetki seal laekajuures. Aga pagan, masinaga nii rahu, et hakka või nurruma. Millegipärast on juurdesiginenud soov, et kõik asjad peavad töötama...D!
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1197
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#6

N Okt 01, 2015 23:42

kuna mul juhtis olema 1990 aasta cd töökojas täitsa juhuslikult, siis sellel pestitsevad pumbaga seotud kaitsmed 7 ja 8 pesa all. Kui need terved siis kas relee( Kindalaegas maha võtta ja kaitsmekarbi kaks kruvi lahti, kiigub alla täpselt) Üle kontrollida. Kui asud tallinnas, siis saan anda ka selle nädala sees releed testimiseks(vajadusel ka välja vahetamiseks)
HAMSUN
Postitusi: 56
Liitunud: K Sept 23, 2015 0:37
Asukoht: Tallinn
Auto:

#7

R Okt 02, 2015 12:33

Tere ja tänud vastamast! Kaitsmed korras, vast muidu ei käiks kojamehedki ringi. Laekaga hakkan tegelema pisut hiljem. Masin asub Tallinnas, Sitsi kandis. Muidugi oleks tore lugeda ka professionaali arvamust ja ettepanekuid selle mudeli headest ja veades ning millele tuleks eriti tähelepanu pööata? Ja kas käivitamisel tuleb ikka pisut gaasi anda, et see elektriline vabakäigugaasi relee(see mis on ühendatud gaasisiibri vmi. otsa) tööle hakkaks? Vahetasin selle ära aga ikka puterdab ja ei käivitu ilma et gaasi tiba juurde ei anna. Võib-olla on küsimus naiivne ja lapsik kuid Saabimasinat pole olnud enne. :)
HAMSUN
Postitusi: 56
Liitunud: K Sept 23, 2015 0:37
Asukoht: Tallinn
Auto:

#8

L Okt 03, 2015 17:38

Tänud härra saabu14jr-le!:) Väsinud lüliti kiirel väljavahetatud ja vett pritsib nii et ainult kalla!!! Nüüd pean süüvima selle tühikäigujamasse lähiajal...
HAMSUN
Postitusi: 56
Liitunud: K Sept 23, 2015 0:37
Asukoht: Tallinn
Auto:

#9

P Okt 04, 2015 13:34

Vahetasin kojameeste kummid.:)
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1197
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#10

P Okt 04, 2015 14:03

Nägin ka selle prillikivi ära, Nii korraliku vana tonnist pole veel juhtunud mina nägema. Ainuke asi mis tundus, et oleks vaja lasta nahkistmetele korralik puhastus ja hooldus teha, muu oli kõik tibens tobens :)
HAMSUN
Postitusi: 56
Liitunud: K Sept 23, 2015 0:37
Asukoht: Tallinn
Auto:

#11

P Okt 04, 2015 21:32

Tänud veelkord saabule14jr. Nüüd uus juhipoolne päikesesirm ka olemas. Nahkistmete hoolduse lisan listi!!
HAMSUN
Postitusi: 56
Liitunud: K Sept 23, 2015 0:37
Asukoht: Tallinn
Auto:

#12

K Okt 07, 2015 0:34

Nahk korras. Nüüd teeb muret ikkagi see tühikäik. Ilmad pisut jahedamaks läinud ja käivitamisel vaja gaasi ikka pisut peal hoida ja seda juba pikemat aega, enne kui mootor pisut soojeneb. Siis alles võib jala gaasilt eemaldada... kas minna kohe selle mootori kallale või enne siiber ära puhastada?:?
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1197
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#13

K Okt 07, 2015 0:43

Proovi siiber ära puhastada, kui saad, siis tühikäigu mootorit eemaldada pole ulmeliselt raske, ei teeks paha ka seda puhastada ühe tegemisega.
HAMSUN
Postitusi: 56
Liitunud: K Sept 23, 2015 0:37
Asukoht: Tallinn
Auto:

#14

K Okt 07, 2015 0:46

OK. Tänud!:) Puhastada millega? Piduripuhastusvedelikuga?
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1197
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#15

K Okt 07, 2015 0:59

Näiteks, karburaatori puhastusega võib ka.
HAMSUN
Postitusi: 56
Liitunud: K Sept 23, 2015 0:37
Asukoht: Tallinn
Auto:

#16

K Okt 07, 2015 23:38

Kui juba siis juba... Tagaklaasisoenduse lüliti... lediga. Suremise äärel... Kust juurde pääseb või saab nupu pealt kätte?
HAMSUN
Postitusi: 56
Liitunud: K Sept 23, 2015 0:37
Asukoht: Tallinn
Auto:

#17

N Okt 08, 2015 12:40

Nonii, siiber puhastatud(päris must oli teine..D) kuid tulemus minimaalne. Külma mootoriga pöörded kõiguvad, peab ikka gaasipedaali pisut peal hoidma. Ja kus pagan see tühikäigu mootor on? :?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

N Okt 08, 2015 14:49

Tühikäigu klapp (IAC) tuleb puhastada. Drosselklapist üksi ei piisa.
HAMSUN
Postitusi: 56
Liitunud: K Sept 23, 2015 0:37
Asukoht: Tallinn
Auto:

#19

N Okt 08, 2015 19:44

Kuna saabinduses uus, siis tänan vastamise vaevanägemisest! Netis kena pildimaterjaliga instruktsioon ka olemas.:)
HAMSUN
Postitusi: 56
Liitunud: K Sept 23, 2015 0:37
Asukoht: Tallinn
Auto:

#20

R Okt 09, 2015 13:59

Leitud, puhastatud ja tagasi. Paras jooga... Pisut parem aga ikkagi pisut puterdab alguses. Pöörded alla 1000. Kas tühikäiku juurde keerata?(rumalus?) Ergastasin gaasipedaaliga ja siis hakkas nagu toimima. Kolemust oli...:)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#21

R Okt 09, 2015 14:07

tühikäik peaks kusagil 850 kandis olema. Spetsialistid parandavad mind, kui vaja.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
HAMSUN
Postitusi: 56
Liitunud: K Sept 23, 2015 0:37
Asukoht: Tallinn
Auto:

#22

P Okt 11, 2015 0:27

Huvitav, IAC-sse suubuvad kummitorud on lihtsalt otsasurutavad. Kas neil peaks pingutusmansett ka peal olema või mitte? Lisaõhk pole seal vist eriti soovitav või kuidas? :?
HAMSUN
Postitusi: 56
Liitunud: K Sept 23, 2015 0:37
Asukoht: Tallinn
Auto:

#23

P Okt 11, 2015 0:28

Tunnen end pisut amööbina...D!:conf:
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1197
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#24

P Okt 11, 2015 1:54

kui tihkelt peale lähevad, siis on okei. vabalthingavatel olidki otsa surutud. Turbo masinatel leidus seal ka klambreid.
HAMSUN
Postitusi: 56
Liitunud: K Sept 23, 2015 0:37
Asukoht: Tallinn
Auto:

#25

P Okt 11, 2015 9:42

Selge.
Vasta