Saab 9000 CD, 1990, HAMSUN
Tere kõigile Saabi entusiastidele! Olen nüüd ka läbi juhuse Saab 9000CD, 1990 masin, omanik. Sellest masinast siin foorumis juba juttu olnud. Kunagi oli mul vana, veel helikopterit meenutav masin aga pisik jäi külge... Vanemal poisil ka uus Saab... Ja nüüd läbi juhuste kokkusattumist minulgi 1990 aasta Saab ning veel 140000 sõidetud!!!! Masin nagu prillikivi. Praegu olen juberahul. Hobiautoks olev Toyota Celica tundub kartautone selle kõrval...:)
Pilt ka... Kõik soovitused ja ettepanekud oodatud!
Pilt ka... Kõik soovitused ja ettepanekud oodatud!
Mootor pagan ei häälitse. Vedelikku nii et mühab. Ja kui kangi tõmban endapoole siis need intervallidega kojameestetoimetused kord lülivad kord mitte... Kahtlustan kaitset aga vat milline neist? Ühelgi pole seda washeri või engine viidetki seal laekajuures. Aga pagan, masinaga nii rahu, et hakka või nurruma. Millegipärast on juurdesiginenud soov, et kõik asjad peavad töötama...D!
kuna mul juhtis olema 1990 aasta cd töökojas täitsa juhuslikult, siis sellel pestitsevad pumbaga seotud kaitsmed 7 ja 8 pesa all. Kui need terved siis kas relee( Kindalaegas maha võtta ja kaitsmekarbi kaks kruvi lahti, kiigub alla täpselt) Üle kontrollida. Kui asud tallinnas, siis saan anda ka selle nädala sees releed testimiseks(vajadusel ka välja vahetamiseks)
Tere ja tänud vastamast! Kaitsmed korras, vast muidu ei käiks kojamehedki ringi. Laekaga hakkan tegelema pisut hiljem. Masin asub Tallinnas, Sitsi kandis. Muidugi oleks tore lugeda ka professionaali arvamust ja ettepanekuid selle mudeli headest ja veades ning millele tuleks eriti tähelepanu pööata? Ja kas käivitamisel tuleb ikka pisut gaasi anda, et see elektriline vabakäigugaasi relee(see mis on ühendatud gaasisiibri vmi. otsa) tööle hakkaks? Vahetasin selle ära aga ikka puterdab ja ei käivitu ilma et gaasi tiba juurde ei anna. Võib-olla on küsimus naiivne ja lapsik kuid Saabimasinat pole olnud enne. :)
Nägin ka selle prillikivi ära, Nii korraliku vana tonnist pole veel juhtunud mina nägema. Ainuke asi mis tundus, et oleks vaja lasta nahkistmetele korralik puhastus ja hooldus teha, muu oli kõik tibens tobens :)
Nahk korras. Nüüd teeb muret ikkagi see tühikäik. Ilmad pisut jahedamaks läinud ja käivitamisel vaja gaasi ikka pisut peal hoida ja seda juba pikemat aega, enne kui mootor pisut soojeneb. Siis alles võib jala gaasilt eemaldada... kas minna kohe selle mootori kallale või enne siiber ära puhastada?:?
Tühikäigu klapp (IAC) tuleb puhastada. Drosselklapist üksi ei piisa.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Leitud, puhastatud ja tagasi. Paras jooga... Pisut parem aga ikkagi pisut puterdab alguses. Pöörded alla 1000. Kas tühikäiku juurde keerata?(rumalus?) Ergastasin gaasipedaaliga ja siis hakkas nagu toimima. Kolemust oli...:)