Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Algselt postitas: TGB
No kas on sellist sidurit siis nii raske talluda nagu paljud on muljetanud?
Tegelikult pole asi sugugi nii hull. Jahh asi on tõesti nati raskem kui originaal ja peabki olema kuna mõõtsin nii originaali kui performanc;) korvi lamelli paksuse ära ja erinevus oli 1mm.
Algselt postitas: kasparius
Nüüd tulevikus miilisõidul 240 püüdma.
Kas kolmandaga full boostil rehv peab?
240 on juba sõidetud OMC-el automaat kastiga,soov oleks juba sinna 260kmh kanti saada :P
Rehv pole teab mis lai (215/45/17) aga tundub et enam vähem peab.:head:
Algselt postitas: TFK
Algselt postitas: kasparius
Nüüd tulevikus miilisõidul 240 püüdma.
Kas kolmandaga full boostil rehv peab?
240 on juba sõidetud OMC-el automaat kastiga,soov oleks juba sinna 260kmh kanti saada :P
Rehv pole teab mis lai (215/45/17) aga tundub et enam vähem peab.:head:
Kusjuures pidamise vahe 215 ja 225 vahel on samuti mäekõrgune. Kui enne 215 põles igal pool siis 225 ikka haukab pinnast kinni.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: TFK
Algselt postitas: kasparius
Nüüd tulevikus miilisõidul 240 püüdma.
Kas kolmandaga full boostil rehv peab?
240 on juba sõidetud OMC-el automaat kastiga,soov oleks juba sinna 260kmh kanti saada :P
Rehv pole teab mis lai (215/45/17) aga tundub et enam vähem peab.:head:
Kusjuures pidamise vahe 215 ja 225 vahel on samuti mäekõrgune. Kui enne 215 põles igal pool siis 225 ikkahaukab pinnast kinni.
Usun sind täitsa.
Kuna rehvidel veel on mustrit küllaga ei hakka veel rehve vahetama.;)
Polegi pikka aega siia miskit kirjutada kuna pole ka erilist põhjust olnud.
Nüüd tahaks mõne reaga seda viga parandada.
Kuna aeg ka õlivahetuseks käes siis koos õlivahetusega sai ka suverehvid alla kruvitud.
LS siis 220 000 km Õliks sedakorda Castrol EDGE Sport 10W60 Filtriks Knecht.:cool:
Nüüd tahaks mõne reaga seda viga parandada.
Kuna aeg ka õlivahetuseks käes siis koos õlivahetusega sai ka suverehvid alla kruvitud.
LS siis 220 000 km Õliks sedakorda Castrol EDGE Sport 10W60 Filtriks Knecht.:cool:
Kuna oli väikene puhkus siis sai ühtteist tehtud:
Esiklaas said ka kojamehe varred uue värvikihi ja uued luuad(28.05.10)
Juhiuks mis talvel viga sai
Tagatuled millel ühel juba ostust alates mõra sees,teisel ei tea kuda tuli
pole klaasipihta koputanud.
Foorumlaste soovitusel parema pidamise eesmärgil sai siis soetatud.
Esiklaas said ka kojamehe varred uue värvikihi ja uued luuad(28.05.10)
Juhiuks mis talvel viga sai
Tagatuled millel ühel juba ostust alates mõra sees,teisel ei tea kuda tuli
pole klaasipihta koputanud.
Foorumlaste soovitusel parema pidamise eesmärgil sai siis soetatud.
Niih!
Esimesed vedrud siis vahetatud kuna jahh kompressorit ega suruõhu mutrikeerajat pole läks omajagu aega.
Vedru sats madaldab siis paberi peal 40mm ja peaaegu on ka vahe auto alla pannes lisan siis mõne pildi ka asjahuvilistele.;)
Algus
Esimesed vedrud siis vahetatud kuna jahh kompressorit ega suruõhu mutrikeerajat pole läks omajagu aega.
Vedru sats madaldab siis paberi peal 40mm ja peaaegu on ka vahe auto alla pannes lisan siis mõne pildi ka asjahuvilistele.;)
Algus
Täiesti kobe värk :beer:
Mingit moodi on seda pidamist tarvis, muidu läheb 1,7 baariga auto nina lakke ja rattad ongi õhus :P
Probleem on aga tõsine kusjuures, omast käest tean.
Kahju ainult, et talvel paksema lumega on läbitavus suti kehvem, aga mis teha. Mingi ohverdus peab olema,
kui soovime oma Saabidega võrdselt poes piima järel käia ja miili sõita.
Mingit moodi on seda pidamist tarvis, muidu läheb 1,7 baariga auto nina lakke ja rattad ongi õhus :P
Probleem on aga tõsine kusjuures, omast käest tean.
Kahju ainult, et talvel paksema lumega on läbitavus suti kehvem, aga mis teha. Mingi ohverdus peab olema,
kui soovime oma Saabidega võrdselt poes piima järel käia ja miili sõita.
Kahju ainult, et talvel paksema lumega on läbitavus suti kehvem, aga mis teha. Mingi ohverdus peab olema,
kui soovime oma Saabidega võrdselt poes piima järel käia ja miili sõita.
kui soovime oma Saabidega võrdselt poes piima järel käia ja miili sõita.
Samas pole see vedrude vahetus miski raketi teadus et seda sügisel koos talverataste vahetusega mitte teha ;)
Algselt postitas: daags
njaa, tean isegi kuidas m6jub madaldus talvisele l2bivusele, suht igas r88pas s6ites k2ib p6hi vastu maad. Pesebki suvise jama maha 2kki
Täiesti rumal jutt. See talv ei istunud ma oma saabiga kordagi kinni. Ainuke kord kus abi läks vaja oli kevadisel mudaväljal kus tõusul lihtsalt oli mudane löga.
Ringi sai sõidetud igal pool Tallinnas erinevates magala piirkondades ning maapiirkondades.
Aga eks ole ju mõnus aegajalt ise ka suunda kiirendades valida, või mis TFK? :eureka:
Iga ratas veab and then some!