Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Vasta
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#151

N Mai 14, 2009 20:22

Ilmselt üritati viimast võtta ja üle 6k rpm lasta. See automaat lihtsalt vahetaks seal 6k juures käigu ära..;) Aga kergelt käib ta küll jah..
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#152

N Mai 14, 2009 20:32

Algselt postitas: vmaster
Vahetasid käike ise? Minul jäi käikude isevahetamine tegemata. Vb oleks siis lõpptulemust natuke paremaks saanud. Tundub, et tonnise automaadil kipub väga lihtsalt valits järgmise käigu peale minema ja täpne vahetamine vajab pisut harjutamist.


Vahetasin jahh ise:wall:
nii nagu vanasõnagi ütleb: Harjutamine pidi meistriks tegema:P
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#153

N Mai 14, 2009 20:38

Poleks vist mõtet üritada käsitsi vahetada, niikuinii pärast 6k enam erilist väänet pole, edasi hakkaks tuuletakistus juba pidurdama. Isegi kui kast vahetaks juba 5k peal, oleks 28RS jaoks see üsna piisav, kuna "magus" väändemoment langeb sinna 4k kanti niikuinii.
Suuremate vurridega, kus max. boost saavutatakse ca 4,5k juures, on kõrgemad "lõpp-pöörded" tõesti vajalikud.
28RS max. boost saabub kusagil 3000...3200RPM juures tavaliselt.
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#154

N Mai 14, 2009 21:05

Egas midagi eks tuleb sajaseid luftitada ja järgmisele katsele minna :drive:
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#155

E Mai 18, 2009 21:53

Kaua heietatud mõte ka nüüd lõpuks teoks tehtud:cool:

Lisatud failid
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#156

E Mai 18, 2009 21:54

ja veelüks klõps

Lisatud failid
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1971
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#157

E Mai 18, 2009 23:21

Saabi märk on tagaluugilt puudu?
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#158

E Mai 18, 2009 23:32

Algselt postitas: vmaster
Saabi märk on tagaluugilt puudu?

Hahaaa :P
Võta asja nüüd positiivselt. Hoopis väike moosiriiul on tekkinud :cool:
Täiesti kena lisa kusjuures. Suht sportlikule CS tagaosale annab stiili juurde küll.
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#159

T Mai 19, 2009 22:46

Võta asja nüüd positiivselt. Hoopis väike moosiriiul on tekkinud :cool:
Täiesti kena lisa kusjuures. Suht sportlikule CS tagaosale annab stiili juurde küll.


ja peale selle on ka mõned eelised,mida sain tunda vihmaga.
Nimelt vihmase ilmaga tagumist luuki avades jooksis vesi mürinal tagumiste kõlarite peale ning vahest nirises isegi põrandale,nüüd aga seda muret enam pole:headbang:
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#160

E Juun 08, 2009 9:27

Nii jätkan ka kirjutamist seekord pisut kurvema sõnumiga kuna siis hommsest jalamees.
Nimelt on automaadi elutahe peale piinarikast elu lõplikult kustunud sest isegi püsikiirushoidjaga enam ei kiirenda,4käiku pole 3käik veab kuni 4000pöördeni siis vedu kaob:(
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#161

E Juun 08, 2009 12:34

Kas manuaal kast olemas?
Algselt postitas: TFK
Nii jätkan ka kirjutamist seekord pisut kurvema sõnumiga kuna siis hommsest jalamees.
Nimelt on automaadi elutahe peale piinarikast elu lõplikult kustunud sest isegi püsikiirushoidjaga enam ei kiirenda,4käiku pole 3käik veab kuni 4000pöördeni siis vedu kaob:(
:drive:
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#162

E Juun 08, 2009 12:56

Põhimõtteliselt jahh külla aga mitte see mida hing ihkaks.

Hr Timutit pakkus mulle 2,0 turbo kasti FM 54.......
Hing ihkaks aga 2,3 Aero kasti FM 57..... samas paneb ka rahaline pool piirid ette kuna on vaja kõike muud ka peale kasti;)

Või on sul miskit pakkuda ???
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#163

L Juun 27, 2009 9:22

Nonii!!!
Ongi üks lennuk jälle sõidukorras!!:drive:
Peale sai siis pandud manuaal kast FM 54003.
Esijalgu peab vähe tasemalt liikuma kuna on originaal sidur ja ega seda sõidukogemust ka manuaaliga pole.:P 3aastaga suudab ikka nii ära harjuda automaadiga:P
Harjutamine pidi ju meistriks tegama :cool:
Suured -suured tänud Härrastele kes jõu ja nõuga abiks olnud :notworthy:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#164

L Juun 27, 2009 14:27

Pisut siduri alast infot sulle siia ja hea kuulda, et liigub jälle.


Originally Posted by Hook
Tip of day!

I have done some measurement work about ng900/9-3 clutch what to put this power/torque level cars. Here is results.

Sachs 2.0 turbo 776kg, ~6mm
Borg&Beck 2.0 turbo 815kg, ~5,7mm
Spec 3+ 900kg, ~7,5mm
Sachs Opel SRE -747 900kg, ~5.5mm
Sachs 2.3 "Viggen" 1025kg, ~5.5mm

As you see, Viggen's pressureplate is stongest of those measured presureplates.
Spec 3+ pressureplate are designed about 1.5-2mm wider friction plate, just like what Spec 3+ friction plate is.

If i remember correctly, original flyweel have ~2mm deeper area for friction plate, so "correct" frictionplate eg. Viggen pressureplate's ideal area is 5.5mm plus 2mm from flywheel so frictionplate should be about ~7.5mm.

Spec 3+ frictionplate is about 9..9.5mm wide, so it will work corretly only with spec 3+ pressureplate.

TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#165

L Juun 27, 2009 15:03

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Pisut siduri alast infot sulle siia ja hea kuulda, et liigub jälle.


Originally Posted by Hook
Tip of day!

I have done some measurement work about ng900/9-3 clutch what to put this power/torque level cars. Here is results.

Sachs 2.0 turbo 776kg, ~6mm
Borg&Beck 2.0 turbo 815kg, ~5,7mm
Spec 3+ 900kg, ~7,5mm
Sachs Opel SRE -747 900kg, ~5.5mm
Sachs 2.3 "Viggen" 1025kg, ~5.5mm

As you see, Viggen's pressureplate is stongest of those measured presureplates.
Spec 3+ pressureplate are designed about 1.5-2mm wider friction plate, just like what Spec 3+ friction plate is.

If i remember correctly, original flyweel have ~2mm deeper area for friction plate, so "correct" frictionplate eg. Viggen pressureplate's ideal area is 5.5mm plus 2mm from flywheel so frictionplate should be about ~7.5mm.

Spec 3+ frictionplate is about 9..9.5mm wide, so it will work corretly only with spec 3+ pressureplate.



Tänud infi eest!!!

Ilmselt tuleb kogu sidur Sachsi komplekt (korv pluss ketas) kuna saaks selle ilmselt parima hinnaga ;)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#166

L Juun 27, 2009 15:17

Kui viggeni korv sobib siis pane 100% viggeni oma. Olli ja Heikki mõlemad kasutavad minu teada oma autodel viggeni korvi. Kõige suurema surve jõuga. Neil oli isegi mingi graafik tehtud siduri surve jõu kohta. Uus on lahja, siis vahepeal läheb kõige tugevamaks ja kuludes jälle lahjaks tagasi.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#167

L Juun 27, 2009 18:48

Tore, et korda said :)

Performance sidur...eks ühe jala muskel siis paisub vastavalt :P
Mida tugevam korv, seda raskem saab olema selle vajutamisega.
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#168

P Juun 28, 2009 10:51

Olen nüüd saanud pisut sõita ja eile sõitsime sõbra tonnise automaadiga ning võrdlesime kiirust vs pöördeid ja on selge see et 96A ftp saabil on pöörded samad mis minu massinal FM54003 kastiga.
Kiirus 90kmh=2200rpm
Kiirus 100kmh=2400rpm kiirused muidugi manual kastiga 5 käiguga.
Seega ma pole pöörete vs kiiruse pealt kaotanud midagi peale automaatkasti :drive:

Küsimus ka aero omanikele.
Palju on teil pöördeid antud kiirustel 5 käiguga?
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#169

P Juun 28, 2009 11:23

Mul 100 km/h 5 käiguga kuskil 2000 rpm,kübeke üle
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#170

P Juun 28, 2009 20:33

Algselt postitas: ARZT
Mul 100 km/h 5 käiguga kuskil 2000 rpm,kübeke üle


Täpselt nii.
Iga ratas veab and then some!
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#171

P Juun 28, 2009 21:34

Samas võiks ka kirjutada mõni tonnise omanik kellel automaat kast oma võrdluse siis saaks ka selle tonnise kasti peaülekande teada lõpuks (kui seda veel täpselt teada ei ole):drive:
Samas originaal siduriga pikka pidu enam pole sest 1,5baari juures hakkab 3käigul hakkab juba libisema :head:
tegelikult oli seda ette teada kuna siduri olukord polnud kiita.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1971
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#172

P Juun 28, 2009 23:28

MA ei tea kas minu autoga on mõtet võrrelda aga 100-ga sõites on pöörded umbes 2000 rpm.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#173

E Juun 29, 2009 9:27

Algselt postitas: TFK
Samas võiks ka kirjutada mõni tonnise omanik kellel automaat kast oma võrdluse siis saaks ka selle tonnise kasti peaülekande teada lõpuks (kui seda veel täpselt teada ei ole):drive:
Et siis automaadi ülekanded? See on ju teada asi, väga lihtsalt googeldatav...

Esimene 2.58:1
Teine 1.41:1
Kolmas 1.00:1
Neljas 0.74:1
Peaülekanne 4.28:1

Samas oli vist nii, et 100km/h ja 2400 rpm, 110 -2600 vist... ei taibanud just passida neid numbreid.

EDIT: manuaalkastidel peaülekanded on: FM57xxxx - 3.61, FM54xxxx - 4.05, FM51xxxx - 4.45
käigud (peaks kõigil kastidel samad olema):
esimene 3.38:1
teine 1.76:1
kolmas: 1.12:1
neljas: 0.89:1
viies: 0.70:1
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#174

K Juul 01, 2009 23:51

Algselt postitas: Cyber
Samas oli vist nii, et 100km/h ja 2400 rpm, 110 -2600 vist... ei taibanud just passida neid numbreid.



Täpselt nii, sai täna jälgitud.

80 km/h - 1900 rpm
90 km/h - 2100 rpm
100 km/h - 2400 rpm
110 km/h - 2600 rpm

huvitav, et 90 ning 100 vahel on selline suur vahe, samas võisid pöörded olla ka 2350 rpm peal.

terv, teager
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#175

N Juul 30, 2009 12:30

Nii jätkan oma tegemiste jada.Kuna praegune sidur on õhtal ja tavasiduri korv ja ketas hakkaks nagunii arvatavarsti libisema siis sai tellitud tiba kangem korv, tavaline ketas ja survelaager.:conf: nüüd peaks selle mure kaelast saama.

Lisatud failid
Vasta