Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Algselt postitas: vmaster
Vahetasid käike ise? Minul jäi käikude isevahetamine tegemata. Vb oleks siis lõpptulemust natuke paremaks saanud. Tundub, et tonnise automaadil kipub väga lihtsalt valits järgmise käigu peale minema ja täpne vahetamine vajab pisut harjutamist.
Vahetasin jahh ise:wall:
nii nagu vanasõnagi ütleb: Harjutamine pidi meistriks tegema:P
Poleks vist mõtet üritada käsitsi vahetada, niikuinii pärast 6k enam erilist väänet pole, edasi hakkaks tuuletakistus juba pidurdama. Isegi kui kast vahetaks juba 5k peal, oleks 28RS jaoks see üsna piisav, kuna "magus" väändemoment langeb sinna 4k kanti niikuinii.
Suuremate vurridega, kus max. boost saavutatakse ca 4,5k juures, on kõrgemad "lõpp-pöörded" tõesti vajalikud.
28RS max. boost saabub kusagil 3000...3200RPM juures tavaliselt.
Suuremate vurridega, kus max. boost saavutatakse ca 4,5k juures, on kõrgemad "lõpp-pöörded" tõesti vajalikud.
28RS max. boost saabub kusagil 3000...3200RPM juures tavaliselt.
Algselt postitas: vmaster
Saabi märk on tagaluugilt puudu?
Hahaaa :P
Võta asja nüüd positiivselt. Hoopis väike moosiriiul on tekkinud :cool:
Täiesti kena lisa kusjuures. Suht sportlikule CS tagaosale annab stiili juurde küll.
Võta asja nüüd positiivselt. Hoopis väike moosiriiul on tekkinud :cool:
Täiesti kena lisa kusjuures. Suht sportlikule CS tagaosale annab stiili juurde küll.
Täiesti kena lisa kusjuures. Suht sportlikule CS tagaosale annab stiili juurde küll.
ja peale selle on ka mõned eelised,mida sain tunda vihmaga.
Nimelt vihmase ilmaga tagumist luuki avades jooksis vesi mürinal tagumiste kõlarite peale ning vahest nirises isegi põrandale,nüüd aga seda muret enam pole:headbang:
Nii jätkan ka kirjutamist seekord pisut kurvema sõnumiga kuna siis hommsest jalamees.
Nimelt on automaadi elutahe peale piinarikast elu lõplikult kustunud sest isegi püsikiirushoidjaga enam ei kiirenda,4käiku pole 3käik veab kuni 4000pöördeni siis vedu kaob:(
Nimelt on automaadi elutahe peale piinarikast elu lõplikult kustunud sest isegi püsikiirushoidjaga enam ei kiirenda,4käiku pole 3käik veab kuni 4000pöördeni siis vedu kaob:(
Kas manuaal kast olemas?
Algselt postitas: TFK
Nii jätkan ka kirjutamist seekord pisut kurvema sõnumiga kuna siis hommsest jalamees.
Nimelt on automaadi elutahe peale piinarikast elu lõplikult kustunud sest isegi püsikiirushoidjaga enam ei kiirenda,4käiku pole 3käik veab kuni 4000pöördeni siis vedu kaob:(
Põhimõtteliselt jahh külla aga mitte see mida hing ihkaks.
Hr Timutit pakkus mulle 2,0 turbo kasti FM 54.......
Hing ihkaks aga 2,3 Aero kasti FM 57..... samas paneb ka rahaline pool piirid ette kuna on vaja kõike muud ka peale kasti;)
Või on sul miskit pakkuda ???
Hr Timutit pakkus mulle 2,0 turbo kasti FM 54.......
Hing ihkaks aga 2,3 Aero kasti FM 57..... samas paneb ka rahaline pool piirid ette kuna on vaja kõike muud ka peale kasti;)
Või on sul miskit pakkuda ???
Nonii!!!
Ongi üks lennuk jälle sõidukorras!!:drive:
Peale sai siis pandud manuaal kast FM 54003.
Esijalgu peab vähe tasemalt liikuma kuna on originaal sidur ja ega seda sõidukogemust ka manuaaliga pole.:P 3aastaga suudab ikka nii ära harjuda automaadiga:P
Harjutamine pidi ju meistriks tegama :cool:
Suured -suured tänud Härrastele kes jõu ja nõuga abiks olnud :notworthy:
Ongi üks lennuk jälle sõidukorras!!:drive:
Peale sai siis pandud manuaal kast FM 54003.
Esijalgu peab vähe tasemalt liikuma kuna on originaal sidur ja ega seda sõidukogemust ka manuaaliga pole.:P 3aastaga suudab ikka nii ära harjuda automaadiga:P
Harjutamine pidi ju meistriks tegama :cool:
Suured -suured tänud Härrastele kes jõu ja nõuga abiks olnud :notworthy:
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Pisut siduri alast infot sulle siia ja hea kuulda, et liigub jälle.
Originally Posted by Hook
Tip of day!
I have done some measurement work about ng900/9-3 clutch what to put this power/torque level cars. Here is results.
Sachs 2.0 turbo 776kg, ~6mm
Borg&Beck 2.0 turbo 815kg, ~5,7mm
Spec 3+ 900kg, ~7,5mm
Sachs Opel SRE -747 900kg, ~5.5mm
Sachs 2.3 "Viggen" 1025kg, ~5.5mm
As you see, Viggen's pressureplate is stongest of those measured presureplates.
Spec 3+ pressureplate are designed about 1.5-2mm wider friction plate, just like what Spec 3+ friction plate is.
If i remember correctly, original flyweel have ~2mm deeper area for friction plate, so "correct" frictionplate eg. Viggen pressureplate's ideal area is 5.5mm plus 2mm from flywheel so frictionplate should be about ~7.5mm.
Spec 3+ frictionplate is about 9..9.5mm wide, so it will work corretly only with spec 3+ pressureplate.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Pisut siduri alast infot sulle siia ja hea kuulda, et liigub jälle.
Originally Posted by Hook
Tip of day!
I have done some measurement work about ng900/9-3 clutch what to put this power/torque level cars. Here is results.
Sachs 2.0 turbo 776kg, ~6mm
Borg&Beck 2.0 turbo 815kg, ~5,7mm
Spec 3+ 900kg, ~7,5mm
Sachs Opel SRE -747 900kg, ~5.5mm
Sachs 2.3 "Viggen" 1025kg, ~5.5mm
As you see, Viggen's pressureplate is stongest of those measured presureplates.
Spec 3+ pressureplate are designed about 1.5-2mm wider friction plate, just like what Spec 3+ friction plate is.
If i remember correctly, original flyweel have ~2mm deeper area for friction plate, so "correct" frictionplate eg. Viggen pressureplate's ideal area is 5.5mm plus 2mm from flywheel so frictionplate should be about ~7.5mm.
Spec 3+ frictionplate is about 9..9.5mm wide, so it will work corretly only with spec 3+ pressureplate.
Tänud infi eest!!!
Ilmselt tuleb kogu sidur Sachsi komplekt (korv pluss ketas) kuna saaks selle ilmselt parima hinnaga ;)
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kui viggeni korv sobib siis pane 100% viggeni oma. Olli ja Heikki mõlemad kasutavad minu teada oma autodel viggeni korvi. Kõige suurema surve jõuga. Neil oli isegi mingi graafik tehtud siduri surve jõu kohta. Uus on lahja, siis vahepeal läheb kõige tugevamaks ja kuludes jälle lahjaks tagasi.
Tore, et korda said :)
Performance sidur...eks ühe jala muskel siis paisub vastavalt :P
Mida tugevam korv, seda raskem saab olema selle vajutamisega.
Performance sidur...eks ühe jala muskel siis paisub vastavalt :P
Mida tugevam korv, seda raskem saab olema selle vajutamisega.
Olen nüüd saanud pisut sõita ja eile sõitsime sõbra tonnise automaadiga ning võrdlesime kiirust vs pöördeid ja on selge see et 96A ftp saabil on pöörded samad mis minu massinal FM54003 kastiga.
Kiirus 90kmh=2200rpm
Kiirus 100kmh=2400rpm kiirused muidugi manual kastiga 5 käiguga.
Seega ma pole pöörete vs kiiruse pealt kaotanud midagi peale automaatkasti :drive:
Küsimus ka aero omanikele.
Palju on teil pöördeid antud kiirustel 5 käiguga?
Kiirus 90kmh=2200rpm
Kiirus 100kmh=2400rpm kiirused muidugi manual kastiga 5 käiguga.
Seega ma pole pöörete vs kiiruse pealt kaotanud midagi peale automaatkasti :drive:
Küsimus ka aero omanikele.
Palju on teil pöördeid antud kiirustel 5 käiguga?
Samas võiks ka kirjutada mõni tonnise omanik kellel automaat kast oma võrdluse siis saaks ka selle tonnise kasti peaülekande teada lõpuks (kui seda veel täpselt teada ei ole):drive:
Samas originaal siduriga pikka pidu enam pole sest 1,5baari juures hakkab 3käigul hakkab juba libisema :head:
tegelikult oli seda ette teada kuna siduri olukord polnud kiita.
Samas originaal siduriga pikka pidu enam pole sest 1,5baari juures hakkab 3käigul hakkab juba libisema :head:
tegelikult oli seda ette teada kuna siduri olukord polnud kiita.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Et siis automaadi ülekanded? See on ju teada asi, väga lihtsalt googeldatav...Algselt postitas: TFK
Samas võiks ka kirjutada mõni tonnise omanik kellel automaat kast oma võrdluse siis saaks ka selle tonnise kasti peaülekande teada lõpuks (kui seda veel täpselt teada ei ole):drive:
Esimene 2.58:1
Teine 1.41:1
Kolmas 1.00:1
Neljas 0.74:1
Peaülekanne 4.28:1
Samas oli vist nii, et 100km/h ja 2400 rpm, 110 -2600 vist... ei taibanud just passida neid numbreid.
EDIT: manuaalkastidel peaülekanded on: FM57xxxx - 3.61, FM54xxxx - 4.05, FM51xxxx - 4.45
käigud (peaks kõigil kastidel samad olema):
esimene 3.38:1
teine 1.76:1
kolmas: 1.12:1
neljas: 0.89:1
viies: 0.70:1
Algselt postitas: Cyber
Samas oli vist nii, et 100km/h ja 2400 rpm, 110 -2600 vist... ei taibanud just passida neid numbreid.
Täpselt nii, sai täna jälgitud.
80 km/h - 1900 rpm
90 km/h - 2100 rpm
100 km/h - 2400 rpm
110 km/h - 2600 rpm
huvitav, et 90 ning 100 vahel on selline suur vahe, samas võisid pöörded olla ka 2350 rpm peal.
terv, teager
Nii jätkan oma tegemiste jada.Kuna praegune sidur on õhtal ja tavasiduri korv ja ketas hakkaks nagunii arvatavarsti libisema siis sai tellitud tiba kangem korv, tavaline ketas ja survelaager.:conf: nüüd peaks selle mure kaelast saama.