Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Niisiis tänaseks läbitud ca 1500 km sõidurõõm missugune hoolimatta kopsakast välja minekust.
Vahetadtud said armatuurivalgustuse ning lülitite lambid õlid filtrid nii nagu asi käib viimane küll Anti poolt ,keskmiseks kütuse kuluks olen saand 11-12l sajale seda enamvähem normaal piirides sõites ,
korra ka jõudis seier 180-mne peal ära käia ja imestus oli kui vaikne on salongis,nu puhastus ,vahad ja muu selline käib asja juurde,vahetust tahavad saada ka esipiduri kettad ja amordid kuigi veel väga ei loksuta. Muidu autoga megarahul:headbang:
Vahetadtud said armatuurivalgustuse ning lülitite lambid õlid filtrid nii nagu asi käib viimane küll Anti poolt ,keskmiseks kütuse kuluks olen saand 11-12l sajale seda enamvähem normaal piirides sõites ,
korra ka jõudis seier 180-mne peal ära käia ja imestus oli kui vaikne on salongis,nu puhastus ,vahad ja muu selline käib asja juurde,vahetust tahavad saada ka esipiduri kettad ja amordid kuigi veel väga ei loksuta. Muidu autoga megarahul:headbang:
Noniii!!!!!
Auto siis minukäes olnud pea kas aastat ning läbitud selleajajooksul pea
40000km selleajajooksul on suhtkoht kenasti ennast üleval pidanud eks vanem auto laguneb ikka ja üht koma teist on ka vahetatud,enamus kuluosad :P
Nüüd aga tuleb auto ilmselt mõneks ajaks seisma panna sest lahkus elavate kirjast HR garret vähe sellest et suitseb sai ka käega üle katsutud ka võll ja tundejärgi oli loksud võllil suured vertikaalis u.2mmja horisontaalis ca 5mm siit ka kindel diagnoos et õhtal ehk jalamees :evil:
Lisaks siis mõned pildid ka:
Auto siis minukäes olnud pea kas aastat ning läbitud selleajajooksul pea
40000km selleajajooksul on suhtkoht kenasti ennast üleval pidanud eks vanem auto laguneb ikka ja üht koma teist on ka vahetatud,enamus kuluosad :P
Nüüd aga tuleb auto ilmselt mõneks ajaks seisma panna sest lahkus elavate kirjast HR garret vähe sellest et suitseb sai ka käega üle katsutud ka võll ja tundejärgi oli loksud võllil suured vertikaalis u.2mmja horisontaalis ca 5mm siit ka kindel diagnoos et õhtal ehk jalamees :evil:
Lisaks siis mõned pildid ka:
Enne turbo surma aga käis minu tungival soovil autoaju kallal HR SEbastjan
kes proges kividele ka Maptun stage 2 ning ühildas ka 9-5 pbc klapi Trionic 5-ga :headbang:
Ja peale katsetusi hakkas rõhukell hoidma rõhku 1,1baari:headbang:
kes proges kividele ka Maptun stage 2 ning ühildas ka 9-5 pbc klapi Trionic 5-ga :headbang:
Ja peale katsetusi hakkas rõhukell hoidma rõhku 1,1baari:headbang:
Nonii jätkan tegemiste loetelu,kuna vihma eriti ei kalla kannatab tööd väljas teha ja kuna turbo juba eemaldatud ja auto seisab siis tegin ka õhufiltri kopsikusse mõned avad ning eemaldasin pudelikaela mida nii mõnedki siin juba teinud on:)
Kõvad õnnitlused :thumb:
Selles mõttes on saabiomanikud ja juuksurid ühesugused - föön peab hea olema! :P
Selles mõttes on saabiomanikud ja juuksurid ühesugused - föön peab hea olema! :P