Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Selgituseks ka väike logi toimunust:
Heleroheline joon näitab, et juba käivitades polnud kõik õige, siis hakkas lambda pinge õigesti kõikuma, nagu peabki. Seejärel viskas lambda uuesti madalaks ja kohe süttis ka CE tuli.
Hiljem keerasin küünlad maha ja need olid otsast mustad nagu öö :cool:
Heleroheline joon näitab, et juba käivitades polnud kõik õige, siis hakkas lambda pinge õigesti kõikuma, nagu peabki. Seejärel viskas lambda uuesti madalaks ja kohe süttis ka CE tuli.
Hiljem keerasin küünlad maha ja need olid otsast mustad nagu öö :cool:
Nonii!!!
Eile siis 07.04.09 sai uue map sensori Romsalt ja 3bar soft Sebastjanilt peale virutatud ja asi toimis ilusti.
Täna hommikul aga sõber enam ei käivitunud,pistsin pea kapoti alla et äkki miskit lõhna tunda DI juurest aga ei miskit. Ilmselt siis viga bensiini pumbas või vända anduris (viimane muidugi vähelevinud viga )
Hommikul kiiruga ei pannud tähele ka kas pump ültse surises:head:
Eile siis 07.04.09 sai uue map sensori Romsalt ja 3bar soft Sebastjanilt peale virutatud ja asi toimis ilusti.
Täna hommikul aga sõber enam ei käivitunud,pistsin pea kapoti alla et äkki miskit lõhna tunda DI juurest aga ei miskit. Ilmselt siis viga bensiini pumbas või vända anduris (viimane muidugi vähelevinud viga )
Hommikul kiiruga ei pannud tähele ka kas pump ültse surises:head:
:headbang: Õnn on saabunud ka minu õuele kuna viga sai parandatud ja ei olnudki bensiinipump vaid 1ECU kividest mis koostööd ei tahdnud teha.
Nüüd kuna ilmad on ilusaks läinud oleks ikka tahtmine väheke veel boosti juurde keerata.
Hetkel siis kuvab kellake 1,4baari eks suts valetab ka kuigi ECUS progetud 1,47bar
Nüüd kuna ilmad on ilusaks läinud oleks ikka tahtmine väheke veel boosti juurde keerata.
Hetkel siis kuvab kellake 1,4baari eks suts valetab ka kuigi ECUS progetud 1,47bar
Algselt postitas: TFK
:headbang: Õnn on saabunud ka minu õuele kuna viga sai parandatud ja ei olnudki bensiinipump vaid 1ECU kividest mis koostööd ei tahdnud teha.
Nüüd kuna ilmad on ilusaks läinud oleks ikka tahtmine väheke veel boosti juurde keerata.
Hetkel siis kuvab kellake 1,4baari eks suts valetab ka kuigi ECUS progetud 1,47bar
Ecus kirjutatu on soovitud ehk siis request, kas reaalselt sinnani jõutakse on näha ainulg logides.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kuidagi peaks cooleri ees olevast talast lahti saama, ilma turvalisust vähendamata.
Hmm, kas kõrgemat coolerit polnud saadaval? Ülemine kasulik osa on täiesti kasutamata.
Kõrgem ei mahuks, jäävad ette tulede "koopad". Muidugi võb neid lõikuda, mistõttu ka torude vedamine osutub keeruliseks, aga eriliselt kõrgemale ikkagi ei saa.
600x300x76 (kärje mõõt) oli valikus suurim.
TFK, oled juba tugevasti vaeva näinud. Endal on veel alumised klambrid panemata, kuid torud juba pea-aegu :cool:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
OT:
kysimus:: kas pealinnas on kuskil ka kõiksugu mõõtudes cooleri torusi, voolikuid olemas??
kysimus:: kas pealinnas on kuskil ka kõiksugu mõõtudes cooleri torusi, voolikuid olemas??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Lisan siia, et korralikud lõdvikute klambrid on ca 50 eeki tükk.
...ja need mis kusagilt saastamarketist pärit 30kr 3 tükki ei kõlba kohe kindlasti mitte torude kinnitamiseks. Närvide rikkumiseks on nad muidugi ideaalsed :P.
Kusjuures ise olen võimalusel kasutanud Saabi originaale, need on tugevad ja kui terasharja-trelliga nati puhastada, veidi õlitada, siis saavad neist täitsa arvestatavad jupid.
Kusjuures sisse laske temperatuur on täitsa enam vähem. Võiks natukene vähem olla, kuid antud rõhkude ja välis temperatuuri juures selle turboga täitsa talutavad.
Ära ei tasu unustada, et see on kõik uue IC'ga :)
Kollasel saabil nimelt on ka temperatuurid seal 50C kandis kuid seal rõhud ikka törts ägedamad. :)
Edu.
Ära ei tasu unustada, et see on kõik uue IC'ga :)
Kollasel saabil nimelt on ka temperatuurid seal 50C kandis kuid seal rõhud ikka törts ägedamad. :)
Edu.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: vmaster
Päris huvitav neid graafikuid jälgida. Ma saan aru siit, et kolmandaga tuli siis see paljuräägitud piiraja kätte
just jahh lükkasin valitsat liialt palju et läks neutraali ja pedaal oli ju vastu põrandat ja nii see juhtuski
:head: