Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Vasta
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#126

R Mär 20, 2009 20:06

Selgituseks ka väike logi toimunust:

Pilt

Heleroheline joon näitab, et juba käivitades polnud kõik õige, siis hakkas lambda pinge õigesti kõikuma, nagu peabki. Seejärel viskas lambda uuesti madalaks ja kohe süttis ka CE tuli.
Hiljem keerasin küünlad maha ja need olid otsast mustad nagu öö :cool:
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#127

K Apr 08, 2009 9:53

Nonii!!!
Eile siis 07.04.09 sai uue map sensori Romsalt ja 3bar soft Sebastjanilt peale virutatud ja asi toimis ilusti.
Täna hommikul aga sõber enam ei käivitunud,pistsin pea kapoti alla et äkki miskit lõhna tunda DI juurest aga ei miskit. Ilmselt siis viga bensiini pumbas või vända anduris (viimane muidugi vähelevinud viga )
Hommikul kiiruga ei pannud tähele ka kas pump ültse surises:head:
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#128

K Apr 08, 2009 14:13

:headbang: Õnn on saabunud ka minu õuele kuna viga sai parandatud ja ei olnudki bensiinipump vaid 1ECU kividest mis koostööd ei tahdnud teha.
Nüüd kuna ilmad on ilusaks läinud oleks ikka tahtmine väheke veel boosti juurde keerata.
Hetkel siis kuvab kellake 1,4baari eks suts valetab ka kuigi ECUS progetud 1,47bar
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#129

K Apr 08, 2009 14:15

Algselt postitas: TFK
:headbang: Õnn on saabunud ka minu õuele kuna viga sai parandatud ja ei olnudki bensiinipump vaid 1ECU kividest mis koostööd ei tahdnud teha.
Nüüd kuna ilmad on ilusaks läinud oleks ikka tahtmine väheke veel boosti juurde keerata.
Hetkel siis kuvab kellake 1,4baari eks suts valetab ka kuigi ECUS progetud 1,47bar


Ecus kirjutatu on soovitud ehk siis request, kas reaalselt sinnani jõutakse on näha ainulg logides.
Iga ratas veab and then some!
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#130

R Mai 01, 2009 12:33

Pildike hetkeseisust ,tahab tiba jahutust:P

Lisatud failid
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#131

R Mai 01, 2009 18:28

Töökaäigust siis ka.

Lisatud failid
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#132

R Mai 01, 2009 18:29

ja veel üks;)

Lisatud failid
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#133

R Mai 01, 2009 22:28

Ma ei saa nüüd aru. Üks päev näitab sebastian IC pilti ja järgmisel päeval on sul see auto küljes :)
55581286
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#134

R Mai 01, 2009 22:36

Ühtekad seltsimehed;)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#135

R Mai 01, 2009 22:49

Kuidagi peaks cooleri ees olevast talast lahti saama, ilma turvalisust vähendamata.

Hmm, kas kõrgemat coolerit polnud saadaval? Ülemine kasulik osa on täiesti kasutamata.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#136

R Mai 01, 2009 23:47

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kuidagi peaks cooleri ees olevast talast lahti saama, ilma turvalisust vähendamata.

Hmm, kas kõrgemat coolerit polnud saadaval? Ülemine kasulik osa on täiesti kasutamata.

Kõrgem ei mahuks, jäävad ette tulede "koopad". Muidugi võb neid lõikuda, mistõttu ka torude vedamine osutub keeruliseks, aga eriliselt kõrgemale ikkagi ei saa.
600x300x76 (kärje mõõt) oli valikus suurim.

TFK, oled juba tugevasti vaeva näinud. Endal on veel alumised klambrid panemata, kuid torud juba pea-aegu :cool:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#137

R Mai 01, 2009 23:50

Nüüd ma jään juba huviga ootama sisselaske õhu tempi logi.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#138

L Mai 02, 2009 8:04

OT:
kysimus:: kas pealinnas on kuskil ka kõiksugu mõõtudes cooleri torusi, voolikuid olemas??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#139

L Mai 02, 2009 8:31

Algselt postitas: ivomets
OT:
kysimus:: kas pealinnas on kuskil ka kõiksugu mõõtudes cooleri torusi, voolikuid olemas??


Kas just kõike varjante aga miskit ikka härrastel olemas.
Muidugi peab arvestama kõrgema hinnaga.
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#140

L Mai 02, 2009 23:16

To ivomets: Hydroscandist saab igasugu vajajalikke voolikuid. Lõikavad täpselt sellised jupid ka, nagu vaja. Seal ka igasugu klambreid ja muid vidinaid.
romza
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#141

L Mai 02, 2009 23:25

Lisan siia, et korralikud lõdvikute klambrid on ca 50 eeki tükk.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#142

P Mai 03, 2009 0:17

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Lisan siia, et korralikud lõdvikute klambrid on ca 50 eeki tükk.

...ja need mis kusagilt saastamarketist pärit 30kr 3 tükki ei kõlba kohe kindlasti mitte torude kinnitamiseks. Närvide rikkumiseks on nad muidugi ideaalsed :P.
Kusjuures ise olen võimalusel kasutanud Saabi originaale, need on tugevad ja kui terasharja-trelliga nati puhastada, veidi õlitada, siis saavad neist täitsa arvestatavad jupid.
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#143

K Mai 06, 2009 22:29

Pildike valmis autost ka siis:cool:

Lisatud failid
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#144

K Mai 06, 2009 22:31

Eks Kiltsil siis näeb kas sellest intercooleri vahetusest ka tolku on:conf:
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#145

N Mai 14, 2009 19:40

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Nüüd ma jään juba huviga ootama sisselaske õhu tempi logi.


Siin se siis on;)
Suured tänud HR Sebastjanile

Lisatud failid
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#146

N Mai 14, 2009 19:43

Kollane siis mootori temp:
Helepruun siis reqest
Must reaalne boost
Lilla siis sisselaske temp oli muide 53 kraadi
Punane siis mootori pöörded
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#147

N Mai 14, 2009 19:50

Päris huvitav neid graafikuid jälgida. Ma saan aru siit, et kolmandaga tuli siis see paljuräägitud piiraja kätte :)
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#148

N Mai 14, 2009 19:54

Kusjuures sisse laske temperatuur on täitsa enam vähem. Võiks natukene vähem olla, kuid antud rõhkude ja välis temperatuuri juures selle turboga täitsa talutavad.

Ära ei tasu unustada, et see on kõik uue IC'ga :)

Kollasel saabil nimelt on ka temperatuurid seal 50C kandis kuid seal rõhud ikka törts ägedamad. :)

Edu.
Iga ratas veab and then some!
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#149

N Mai 14, 2009 20:03

Algselt postitas: vmaster
Päris huvitav neid graafikuid jälgida. Ma saan aru siit, et kolmandaga tuli siis see paljuräägitud piiraja kätte :)


just jahh lükkasin valitsat liialt palju et läks neutraali ja pedaal oli ju vastu põrandat ja nii see juhtuski
:head:
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#150

N Mai 14, 2009 20:08

Vahetasid käike ise? Minul jäi käikude isevahetamine tegemata. Vb oleks siis lõpptulemust natuke paremaks saanud. Tundub, et tonnise automaadil kipub väga lihtsalt valits järgmise käigu peale minema ja täpne vahetamine vajab pisut harjutamist.
Vasta